Olen läski mies, mutta en pidä isoista naisista, olenka huono ihminen?

Anonyymi

Olen itse läski mies, bmi:n mukaan vaikeasti ylipainoinen, mutta en pidä liian isoista naisista (tosin en kyllä liian laihoistakaan), niin tekeekö tuo minusta huonon ihmisen?
Eikä naisen paino sinänsä ole mikään turn off, vaan miten se on kasaantunut, poistyöntävintä on omenavartalo.

Omaa "nirsouttani" perustelen vähän silläkin kun näkee monien lihavien naistenkin nirsoilevan. Toki miehillä ja naisilla on se ero että aina löytyy epätoivoisia miehiä yrittämään vaikka millaisia naisia.

52

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole paha ihminen. Eikä sitä tarvitse millään kenellekään perustella.

• Anonyymi

Jokaisella saa olla mielipiteensä. Jos sinulle ulkoiset seikat noin tärkeitä niin älä vikittele sellaisia naisia joista et tykkää niin helppoa se vaan on. Pinnallistahan tuo on mutta niin on nykypäivänä moni muukin asia. Muista ettet myöskään anna kyseisille naisille toivoa koska muuten olet kus.pää.

• Anonyymi

Minä näen monestikin hauskoja lenkkeilijätyttöjä, juttelen heidän kanssaan sitten jotain pikaista joskus, mukavia, urheilullinenhan naisen pitää olla, kuitenkin aina.

• Onhan meillä kaikilla oma makumme.

Mulle naisen paino tai pituus ei ole oleellista, ei liioin hiusten väri tai pituus saatikka sitten tissien koko. Mutta siinä naisessa vaan pitää olla jotain lumoa mun silmissäni. Ja se voi olla hyvinkin monenmuotoisella.

Sit mä kyllä haluaisin että naisella ois kauniit (tai no minua miellyttävät) kasvot vaikka itselläni on rumat. Olenko paha ihminen?

Ja tietenkään tyhmää naista en huolis, vaikka ite olenkin tyhmä.

• Et ole paha.Olen samaa mieltä pitää olla miellyttävä.🥰
        Etkä saa haukkua itseäsi.

• Anonyymi

Väitätkö että olisi ihan sama millainen kroppa naisella on, jos saisit valita onko nainen O vai 8 mallinen?

• Anonyymi kirjoitti:

Väitätkö että olisi ihan sama millainen kroppa naisella on, jos saisit valita onko nainen O vai 8 mallinen?

En sano että ihan sama. Kokonaisuuden pitää miellyttää mun silmääni.

Silti nainen voi olla lyhyt, pitkä, laiha, pullukka, ns. normaali tai mitä vaan. Joka koossa löytyy nättejä ja mulla on itseasiassa kokemustakin liki jokaisesta koosta ja ihan naapurintytöstä kaunottareen.

• Anonyymi

Ei pidä haukkua itseään tyhmäksi. Ei tietysti muitakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä haukkua itseään tyhmäksi. Ei tietysti muitakaan.

Niin, voin pahoittaa vaikka oman mieleni. Mut kyllä mä sen kestän.

• Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Niin, voin pahoittaa vaikka oman mieleni. Mut kyllä mä sen kestän.

"mä sen kestän"...

Saat enemmän iloa irti elämästä, jos olet itsellesi mieleen ja tulet hyvin toimeen itsesi kanssa. Kumppanista pääsee tarvittaessa eroon, samoin ystävistä, joiden kanssa ei tule toimeen, mutta itsesi kanssa vietät aivan koko elämäsi. Kantsii olla ystävällinen ja sopuisa oman itsensä kanssa. Hyvä tyyppi.

• Anonyymi

Et ole.

• Anonyymi

Et ole huono ihminen ap. Olet vain pinnallinen ihminen ja pidät pinnallisista ihmisistä, jotka pinnallisina ihmisinä eivät välttämättä pidä sinusta.

• Toi on sikäli vähän hankala yhtälö.

• Anonyymi

Miksi täällä sitten haukutaan lihavia naisia jotka haluavat normaalipainoisen miehen?

• Anonyymi

Kovasti täällä ollaan heti nimittelemässä aloittajaa pinnalliseksi. Kuinka moni voi rehellisesti sanoa etteikö ihmisen, miehen tai naisen, todella suuri keskivartalolihavuus näkyisi negatiivisena asiana? Jos pitää valita kumpi näyttää paremmalta ns. äijäläski tai laardiläski mies, tai sitten tiimalasi- tai omenavartaloinen nainen.

• Anonyymi

Mä en muuten tiedä, että onko rypytetyt aivot vai sileemmät aivot paremman näköset.

• Ja tunnetusti on aika vaikea nähdä toisen pään sisälle.

• Anonyymi

Et ole huono ihminen, mutta itsetuhoinen.

• Anonyymi

Jotenkin näin oli tämä terveellisen painon suhde pituuteen: 180cm jos on pituus niin optimipaino olisi 74kg silloin.

• Anonyymi

Paino on hyvin yksilöllinen. Riippuu kaikesta. Läski on myös kevyempää kuin lihas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paino on hyvin yksilöllinen. Riippuu kaikesta. Läski on myös kevyempää kuin lihas.

Rasvan ja lihaksen painoero on todellisuudessa hyvin pieni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otas vaikka 120 kiloinen bodari ja läski rinnakkain, niin kyllä siinä aikamoinen ero on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Läski painaa 0.9 g/cm3 ja lihas 1.06 g/cm3 eli ero on 17.77%.

• Anonyymi

Kuinka paljon sinulla on matkaa tuohon tavoitteeseen?

• Anonyymi

Täällä tuntuu ihmisillä olevan joku kummallinen kuvitelma, että se mitä ihminen itse on kertoisi sen mistä ihminen tykkää. No ei se niin mene. Laiha voi tykätä läskistä ja läski voi tykätä laihasta, pitkä voi tykätä pätkästä ja pätkä pitkästä, ruma voi tykätä rumasta ja ruma kauniista, sinisilmänen voi tykätä ruskeesilmäsestä ja ruskeesilmänen vihreesilmäsestä, brunette voi tykätä blondista ja blondi punapäästä, jne. Maku on mitä on, eikä sille nyt hirveesti mitään mahda. Se voi myös tehdä oman elämän ja parinmuodostuksen kovinkin hankalaksi, mutta näillä nyt pitää vaan pärjätä.

• Anonyymi

Jännä juttu sinänsä kun olen joo treenannut nyrkkeilyä ja sellaisia ja noniin pyöräilen aina, lähes päivittäin: voin syödä mitä tahansa herkkuja, paino ei nouse, sitä optimia se pysyy siinä samassa.

• Anonyymi

Hieno juttu!

• Anonyymi

Ei kauneusihanteet tai -mieltymykset ole väärin eikä tee ihmisestä huonoa. Myöskään se, miten ristiriidassa ne olisi oman ulkonäön kanssa, ei tee niistä vääriä. Olipa naiset tai miehet minkä näköisiä tai kokoisia tahansa, monilla on samansuuntaiset ulkonäköihanteet. Moni haluaisi olla itse hyvännäköinen ja haluaisin hyvännäköisen kumppanin. Ihan inhimillistä.

Sinäkin aloittaja varmaan haluaisit olla normaalipainoinen ja laihtua niin kuin suurin osa ylipainoisista ihmisistä. Sinun kannattaa yrittää tehdä sen eteen töitä, se vaikuttaa sinun terveyteen ja hyvinvointiin.

• Anonyymi

Niin no, eihän lihavien nirsoilu ole keneltäkään pois. Lihavat voi nirsoilla kaikessa rauhassa, koska ei heitä kukaan halua kuitenkaan. Myös hyvännäköiset voivat nirsoilla, heillä on niin paljon valinnanvaraa. Tavikset eivät nirsoile, koska heidän ei tarvitse.

• Anonyymi

"Taviksista" suurin osa on (vähintäänkin) ylipainoisia ja muutenkin kokonaisuudessa ei-fyysisesti-viehättäviä (3-4/10), tavallisennäköisiä (5/10) tai hieman tai jonkin verran keskivertoa paremmannäköisiä (6-7/10).

Hyvännäköisten (8-10/10) mielenkiinto usein kohdistuu pääosin muihin hyvännäköisiin, heillä ei ole välttämättä paljon valinnanvaraa. Heihin kyllä kohdistuu paljon kysyntää mutta heidän intressi on usein samantasoisissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Taviksista" suurin osa on (vähintäänkin) ylipainoisia ja muutenkin kokonaisuudessa ei-fyysisesti-viehättäviä (3-4/10), tavallisennäköisiä (5/10) tai hieman tai jonkin verran keskivertoa paremmannäköisiä (6-7/10).

Hyvännäköisten (8-10/10) mielenkiinto usein kohdistuu pääosin muihin hyvännäköisiin, heillä ei ole välttämättä paljon valinnanvaraa. Heihin kyllä kohdistuu paljon kysyntää mutta heidän intressi on usein samantasoisissa.

Jeps. On helevetin haastavaa olla älykäs ja komea. Kysyntää kyllä riittää, mutta kun ei kiinnosta. Haluan rinnalleni tasoiseni naisen, mutta jumalattaria on niin kovin harvassa. Itse asiassa en ole vielä tavannut ensimmäistäkään. Odotellessa sitten paneskelen tavallisia kuolevaisia ja annan heidän luulla, että olisin jopa kiinnostunut heistä. Mutta kun kohtaan jumalattareni, kuolevaisten on aika kadota elämästäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeps. On helevetin haastavaa olla älykäs ja komea. Kysyntää kyllä riittää, mutta kun ei kiinnosta. Haluan rinnalleni tasoiseni naisen, mutta jumalattaria on niin kovin harvassa. Itse asiassa en ole vielä tavannut ensimmäistäkään. Odotellessa sitten paneskelen tavallisia kuolevaisia ja annan heidän luulla, että olisin jopa kiinnostunut heistä. Mutta kun kohtaan jumalattareni, kuolevaisten on aika kadota elämästäni.

Just. Kiva, että kysyntää riittää. Kannattaa kuitenkin muistaa, että ne kaunottaretkin on kuolevaisia. Kuolevaisuuteen liittyy kaikilla ihmisillä keskeneräisyyttä ja epätäydellisyyttä, vaikka se ulkokuori olisikin jossain vaiheessa elämää virheetön. Ei pidä erehtyä luulemaan itsestäänkään liikoja ja sitä, että kehitettävää millään osa-alueella ei olisi. Komeus tai kauneus ei riitä menestykseen parisuhteessa. Ehkä voit omalla kohdalla miettiä, miksi.

• Anonyymi

Naiset pitävät enemmän ns. iskäkropasta kuin bodareista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lol.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ah, mutta jumalatar haluaa hyvän miehen ja hyvä mies ei vedätä kuolevaisia eikä käytä heitä hyväkseen. Jumalatar ei siis puoleesi katso.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset pitävät enemmän ns. iskäkropasta kuin bodareista.

Bodarin saadakseen on oltava ja pysyttävä itsekin fittinä, ehkä siksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ah, mutta jumalatar haluaa hyvän miehen ja hyvä mies ei vedätä kuolevaisia eikä käytä heitä hyväkseen. Jumalatar ei siis puoleesi katso.

Jumalatar ei halua ”hyvää miestä”, se on hänelle aivan liian vähän. Jumalattaren rinnalla ”hyvä mies” tuntee itsensä riittämättömäksi, sortuu alkoholismiin tai itsemurhaan, pahimmassa tapauksessa jopa perussuomalaisuuteen. Hyvien miesten onneksi ja pelastukseksi jumalatar haluaa rinnalleen jumalan. Siis minut.

• Anonyymi

Läskit naiset ei halua läskiä miestä vaan komean pitkän urheilullisen miehen.

• Anonyymi

Eivätkä läskit miehet halua läskiä naista, mutta koska enemmistö aikuisista on jo ylipainoisia, joutuu valtaosa läskeistä tyytymään toiseen läskiin. Hoikat ja urheilulliset kun myöskään harvemmin syttyvät läskeistä. Oikeastaan juuri kukaan tuskin pitää lihavuutta itsessään viehättävänä. Mutta onneksi ulkonäkö on vain yksi ihmisen ominaisuuksista, eikä meistä kukaan ole täydellinen. Jos olisi, emme notkuisi Sinkut-palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivätkä läskit miehet halua läskiä naista, mutta koska enemmistö aikuisista on jo ylipainoisia, joutuu valtaosa läskeistä tyytymään toiseen läskiin. Hoikat ja urheilulliset kun myöskään harvemmin syttyvät läskeistä. Oikeastaan juuri kukaan tuskin pitää lihavuutta itsessään viehättävänä. Mutta onneksi ulkonäkö on vain yksi ihmisen ominaisuuksista, eikä meistä kukaan ole täydellinen. Jos olisi, emme notkuisi Sinkut-palstalla.

Miehet haluaa mutta naiset ei anna mahdollisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä koko aikuisväestön kannattaisi alkaa laihduttamaan. Siitä hyötyisi kaikki yksilöt ja koko yhteiskunta. Parisuhteessa ollaan aina kokonaisuuden kanssa eikä pelkkä hyväkään ulkonäkö riitä menestykseen parisuhteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se läski mies voi puntata ja muuttaa merkittävästi kroppansa mallia, vaikka olisikin läski. Nainenkin toki voi jumppailla, mutta ei omenasta tule tiimalasia millään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se läski mies voi puntata ja muuttaa merkittävästi kroppansa mallia, vaikka olisikin läski. Nainenkin toki voi jumppailla, mutta ei omenasta tule tiimalasia millään.

Kyllä ylipainoisesta naisestakin voi tulla normaalipainoinen ja hyväkroppainen mutta paljon se työtä vaatii. Monelle naiselle riittää varmaan olla jäntevä tai vähän lihaksikas. Tietysti fitness-naiset on erikseen. On se hienoa, jos joku jaksaa ahkeraan treenata. Kyllä lihaksikas vartalo säännöllistä puurtamista vaatii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiimalasi ei ole edes mikään erikoinen vartalon muoto, ei mitään tavoittelemisen arvoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiimalasi ei ole edes mikään erikoinen vartalon muoto, ei mitään tavoittelemisen arvoista.

Makunsa kullakin. Moni pitää naisella tiimalasivartaloa kaikkein eniten viehättävänä - niin miehistä kuin naisistakin.

• Anonyymi

Varmaankin tytötkin auttaisivat jos olo on hirvittävän masentunut.

• Anonyymi

Saahan sitä kukin tykätä mistä lystää, haaveilua ei voi lähteä kieltämään.

Valtaosan ihannekumppani on normaalipainoinen. Fetissit yli- tai alipainoisiin ovat selkeässä vähemmistössä. Varsin harva pitää ylipainoa viehättävänä, saati toivottavana ominaisuutena kumppaniehdokkaassa.

Valitettavasti suuri osa suomalaisia on ylipainoisia, lihavuus on kasvava ongelma jo nuoremmissakin ikäluokissa.

Vastapainoksi muotia oleva fitness-kulttuuri on erittäin näkyvästi esillä.
      Meillä on nyt fitness-väkeä enemmän kuin koskaan ennen, mutta myös lihavia enemmän kuin koskaan ennen.
      "Normaali" vartalo on nykyään vähemmistöä.

Jos on itse ylipainoinen, eikä pidä ylipainoa toisissa viehättävänä, voisi ehkä puntaroida sitä että niitä omaan silmään viehättäviä kumppaniehdokkaita saattaisi löytyä paremmin, jos itse ei olisi ylipainoinen.

• Anonyymi

Koko Suomi siis ylös, ulos ja lenkille. Se, että koko ylipainoinen täysi-ikäinen väestö laihtuu, tekee hyvää koko kansakunnalle ja sen jokaiselle ylipainoiselle yksilölle monin tavoin. Lasten ylipaino ja lihavuuskin on nousussa. Lapsi seuraa usein ylipainossa vanhempia ja heidän elintottumuksiaan. Ruokailu- ja liikuntatottumukset opitaan kotoa.

https://thl.fi/fi/tilastot-ja-data/tilastot-aiheittain/lapset-nuoret-ja-perheet/lasten-ja-nuorten-ylipaino-ja-lihavuus
        https://thl.fi/fi/web/elintavat-ja-ravitsemus/lihavuus/lihavuuden-yleisyys
        https://www.hs.fi/tiede/art-2000006640300.html

• Kaikilla on oikeus nirsoilla niin paljon kuin lystää.

• <<Olen läski mies, mutta en pidä isoista naisista, olenko huono ihminen?<<

Joo, kyl sää oot aika kehno, mutta ei se ole sinun syytäsi. Eihän ihminen voi tuntemuksiaan valita.

• Anonyymi

Nonni

• Anonyymi

Miksi pitäisit? Rumalla naiselka ei tee mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      181
      11662
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      79
      5695
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5252
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4322
    5. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      70
      4318
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4152
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      33
      4018
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      41
      3908
    9. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      77
      3675
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3627
    Aihe