Monta vuotta halunnut jo kuolla pois.Olen rukoillut ja rukoillut että kuolisimme kaikki yhdessä jossain onnettomuudessa,mutta elämämme vaan jatkuu ja jatkuu,koko riitaa ja kränää(ja nyt tais hajota televisio,siis oikeesti tätä kirjoittaessa!)Äsken mies heitti postit tohon nokan eteen. Koko ajan sähisee kiroilemalla kuin jokin hemmetin matelija.Vihataan toisiamme,rakkautta ei ole enää. Olen rukoillut ja rukoillut että pääsimme jo pois,kun ei meidän elämällä ja avioliitolla ei millään enää ole mitään funktiota.
Ei mies suostu eroon,minne hän menis?
Minkä takia Jumala"kiduttaa"meitä?
2
64
Vastaukset
- Anonyymi
Et sinä tarvitse lupaa mieheltäsi eroon. Eropäätöksen vli tehdä myös yksin ja joskus niin joutuukin tehdä. Jos teidän välillänne ei ole enää rakkautta tai kunnioitusta toisianne kohtaan, niin kannattaa erota. Ihmiset eroavat vielä vanhoilla päivilläkin ja kehuvat kuinka vihdoin uskalsivat tehdä oikean ratkaisun.
Ja tietenkin pärjäät yksin, onhan sinulla enkelit, henkioppaat ja Jumala kanssasi. Kuuntele sisäistä ääntäsu, mitä haluaisit tehdä, mikä tuntuisi oikealta päätökseltä jos itse saisit päättää? Kuinka niin Jumala kiduttaa?
Eiköhän liene niin,että olette kasvaneet erillene suhteessanne ja te kidutatte aivan
oikeesti toinen toistanne.
Hanki asunto,muuta pois suhteesta,joka parhaimmat päivänsä nähnyt.
Ei Jumalalla ole mitään tekemistä ihmisten erilleenkavamiseen.
Hae kuntasi sosiaalliseltapuolelta apua,he tulevat kartoittamaan tilanteen,jollet itse pysty asioitasi hoitamaan.
Voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019