Neitimäiset miehet

Anonyymi

En tiedä onko tämä oikea aihealue tälle kirjoitukselle, mutta samapa tuo. Ihmetyttää miksi nuorista ja jo hieman vanhemmista miehistä on tullut melko neitimäisiä verrattuna siihen millaista porukkaa eli vielä 90-luvulla. Kaiken maailman hiuksiaan värjääviä, shoppailevia, itseään feministeiksi kutsuvia ja kasvisruoasta bloggaavia hinttareita näkyy katukuvassa ja netissä tuhka tiheään. Onko joku laittanut juomaveteen estrogeeniä vai mikä on saanut aikaan tämän häpeällisen kehityksen? Ei ihme että syntyvyys laskee ja tuolla kadulla juhlivat enää pride-karnevaaleista kiksinsä saavat hermafrodiitit ja hintelät narkkarit. Näille narsistisille pölvästeille on tyypillistä materialistinen hedonismi jonka eteen tekevät melkein mitä vaan. Hävettää noiden puolesta eikä tämän maan tulevaisuus näytä ruusuiselta vaan lähinnä horisontissa siintää rappio. Kunnon töihinkään eivät nuo lihaksettomat ja huonokuntoiset downshiftaajat kykene ja näyttäisi siltä, etteivät pystyisi elättämään rahoillaan muita kuin hädin tuskin oman itsensä, niin huono tuottavuus noilla on. Yleensä ovat ns. soijapoikia manboobseineen tai hinteliä lihasmassattomia luurankoja. Yhteistä on ainakin testosteronin puute. Liian hiilihydraattipitoinen ja proteiiniton vagaaniruoka voi olla syy moiseen alennustilaan, mutta monesti taustalla piilee myös heikko tahdonvoima tehdä asioita joissa tulisi hiki. Viihdytään vain kaupunkiympäristössä ja kiinnitetään huomiota vain siihen miltä näytetään. Naisten juttuja liiaksi tekevät muuttuvat naisten kaltaisiksi. Tytöt varmaan houkuttelevat nämä leikkeihinsä jo nuorena eikä sieltä onnistuta pääsemään pois enää myöhemmin. Toivottavasti peliä ei olle vielä kokonaan menetetty.

6

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsestäsikö kirjoittelet ?

    • Anonyymi

      Mikä on naisellista. Jos hevikitaristin pitkä kihara tukka, tiukat farkut ja korvakorut ei ole naisellista, niin sei sitten mikään.

    • Anonyymi

      Arjalaisuus, myös Hitler oli homo. Piste. Kaikki nuo saappaat ja nahka asusteet viittaava homouteen....kuinka voit syyllistää..

    • Anonyymi

      Tunnistan itseni otsikosta, mutta silti olen erillainen. Geenilotossa olen hävijäjä, jolloin make-up on arkipäivää, ainakin lievästi, joskus vahvemmin.
      Tahdon vain pitää naisten asuja ylläni. Viimeinen hankinta on lievästi hopeiset leggingsit.

    • Anonyymi

      Enää maaseudulta löytyy normaaleja kunnon heteromiehiä jotka tekevät raskaita ruumillisia töitä ja täten tihkuvat testoa jonka aiheuttaa juuri tuo raskas työ. Kaupungit on nykyisin jo täynnä neitimäisiä metroseksuaaleja.

    • Anonyymi

      Koska olet ollut arvioimassa miehiä jo 1990-luvulla, olet itse keski-ikäinen. (Tai jos tarkoitit oikeasti 90-lukua, niin olet noin parituhatvuotinen, mutta niin kypsältä ihmiseltä et vaikuta). Nainenko olet vai mies? Ja mihin tarvitset miestä? Vähintäänkin keski-ikäisenä (tai parituhatvuotisena) kykenet varmaankin elättämään itse itsesi, etkä tarvitse tosi miestä elättäjäksesi? Eli huviksesi vain urputtelet?

      Lisääntymisiän ylittäneelle naiselle on käytännössä usein tarjolla vain loppuun kulutettuja urhoja. Niitä samoja, jotka olivat parhaimmillaan 1990-luvulla tai varhemmin. Aika vaikuttaa kaikkiin, ikävä tuottaa pettymys. Toimivaa nuorennusseerumia ei vielä ole yleisessä käytössä. Jos olet nainen, niin olisiko aihetta hoitaa vaihdevuosivaivasi? Saattaisi jotenkin helpottaa oloasi, vähemmän jurputettavaa.

      Itsellänikin on mielikuvia 1990-luvusta. Olin tosin niin nuori ja kokematon, etten vielä osannut katsella nuorten miesten perään. Katselen heitä nyt, ja ei minulla mitään valittamista ole. Itse en pidä räyhäävästä aggressiivisesta maskuliinisuudesta. Ajattelevat ja tuntevat miehet ovat makuuni. Ihan mieluusti hyppäisin vaikka lakanoiden väliin nykyisten nuorukaisten kanssa - jos joku nyt tällaisen vaihdevuosia lähestyvän vegaanin siihen tarkoitukseen vielä kelpuuttaisi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe