Tämä miestyyppi ei voi olla

Anonyymi

42

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Katsoin haastattelun ja hermostuin miehestä samantien! Tulisi aikamoinen tappelu ja sanaharkka...


      • Anonyymi

        Ei hemmetti. Tuota ei pysty edes katsomaan. Vappukin täysin tyrmistynyt ja kerrankin melkein sanaton 😂🤣😂


    • Anonyymi

      Katsoin jakson nyt myöhemmin ja nuorena naisena olin moisesta käytöksestä järkyttynyt! Kuinka ilkeää noin vielä televisiossa. Eihän hän tuolla tyylillä anna yhdellekään, ei edes sille sopivalle, hyvää kuvaa itsestään! Ei ei ei Heikki naista valita niin kuin hevosta :O

      • Anonyymi

        Ei Heikillä ole mitään velvollisuutta kelpuuttaa yhtään ketään. Voisivat naiset katsoa peiliin, onko liikaa kiloja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Heikillä ole mitään velvollisuutta kelpuuttaa yhtään ketään. Voisivat naiset katsoa peiliin, onko liikaa kiloja?

        Miksi se oli tossa ohjelmassa?!


    • Anonyymi

      Nyt miehet -opetelkaa närkästyksen mikroilmeet; Vapun naamalla ne ovat kaikki yhtä aikaa :D

      • Anonyymi

        Vittuako niitä opettelemaan?! Närkästynyt akka ei kelpaa.


    • Anonyymi

      hahha niin ei willie nelson taida olla vielä kuollut johnny cash kyllä hahahah.

    • Anonyymi

      Onkohan tämä hyvä jännityselokuva: Teen MOM 2?
      Teiniäiti kakkonen.

    • Anonyymi

      Oli varmaankin niin heikkotasoisia naisia tarjolla, helppohan tuota on ymmärtää

    • Anonyymi

      Miksi sille oli tarjolla vain noin vanhoja eukkoja?

      En minäkään olisi ollut kiinnostunut ainoastakaan tarjokkaasta, vaikka olen suunnilleen Heikin ikäinen.

      Kyllä nuorempia olisi pitänyt olla tarjolla ennen kuin olisi kiinnostanut.

      • Anonyymi

        No mikäs on ukon oma ikä? Ehkä siks.


    • Anonyymi

      Vaikeaa valita naista kun naiset on kurppa tasolla, rumia ja huonokuntoisia sekä huonoitsetuntoisia. Tuossa rumat naiset haluaa komean miehen, ihan oikein että mies antaa pakkeja.

      • Anonyymi

        Komean!?!?


      • Anonyymi

        Kirjoittaneet naiset olivat tuon miehen omaa tasoa.


      • Heh, ei Hessua nyt komeaksi ehkä voi sanoa. Ihan tavanomainen viisikymppinen Suomi mies pyöreillä pään- ja kasvonpiirteillä ja mossaposkilla. Mutta tokihan hänellä on joku kriteeri mitä hän hakee, kun nyt tietäisi itsekin mikä se on. :)


    • Anonyymi

      Omahan on herran päätös. En tiedä mitä mahtoi odottaa, mutta ihan itsensä tasosia vastauksia näytti saavan. Hänen ei auta muuta kun jatkaa etsimistä.

      • Anonyymi

        Järkyttävä suhtautuminen televisioinnissa. Mietin vaan kun osa kirjoittaneista naisista näytettiin ja Heikki sen varmaan tiesi niin mitä kaikkea suustaan laskettelee ja nirppailee. Olikohan ihan oikein mennä formaattiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävä suhtautuminen televisioinnissa. Mietin vaan kun osa kirjoittaneista naisista näytettiin ja Heikki sen varmaan tiesi niin mitä kaikkea suustaan laskettelee ja nirppailee. Olikohan ihan oikein mennä formaattiin

        Mies, jolta puuttuu tahdikkuus ja sydämen sivistys on suoraan rankattu ulos kaikilta naisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävä suhtautuminen televisioinnissa. Mietin vaan kun osa kirjoittaneista naisista näytettiin ja Heikki sen varmaan tiesi niin mitä kaikkea suustaan laskettelee ja nirppailee. Olikohan ihan oikein mennä formaattiin

        Olis tuotantoyhtiökin tietysti voinu leikata tuon paljon paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis tuotantoyhtiökin tietysti voinu leikata tuon paljon paremmin.

        Toki.


    • Anonyymi

      Onko palstalla tämän herran kaltaisia tapauksia?

      • Anonyymi

        Tottakai, Heikkihän oli symppis ja ihan samaa mieltä hänen kanssan tarjokkaista, ei kiinnostavia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai, Heikkihän oli symppis ja ihan samaa mieltä hänen kanssan tarjokkaista, ei kiinnostavia

        Sitten teidät erottaa vain se, että täällä on ollut tajua jäädä valtakunnallisista lähetyksistä pois.


    • Anonyymi

      Todella tyrmistynyt tapauksesta.

    • Anonyymi

      Itekin satuin tuon jakson katsomaan ja oli kerrankin mielenkiintoinen. Harmitti, kun seuraavan viikon jaksossa ei enää ollut tuota ääliömäistä Heikkiä ja yhtä viiskymppistä Heikki kakkonen, mutta naispuolista ihmistä. Kivoja nää taivaanlahjat muille ihmisille. Mutta kuka nyt telkusta haluaa ihan normi parinvalintaa katella. Ei siellä oo kiinnostavaa enää kun se nainen pohjosemmasta, joka ettii sopivaa työmiestä itelleen. Joskus vuosia aiemmin siellä oli semmonen mehiläistarhaaja mies, joka valitti naiset farmiviikolle ja laitto ne vaan raataan hommia, oli ihan uskomaton tyyppi ja huikeeta draamaa.

      • Anonyymi

        Heikki oli otettu shokeeraamaan samoin kuin se nainenkin, jota ei sittemmin enää nähty :)


    • Anonyymi

      Heikki on muka 50-vuotias. Onkohan noin, vai olisiko Heikki puhunut hieman muunneltua totuutta? Ei näytä päivääkään alle kuuskymppiseltä..

      Heikillä on kaikki oikeus nirsoilla naisten suhteen. Mutta niin on naisillakin Heikin suhteen - Suomi on pullollaan Heikkiä paremman näköisiä ja fiksumpia keski-ikäisiä miehiä.. Ja meitä oikeasti nuoren ja virkeän näköisiä keski-ikäisiä naisia.

      Ja mikäli Heikki mielii itseään huomattavasti nuorempaa naista, niin uskoisin, että ainoastaan rahalla onnistuu.

      Voe-voe, Iisalamen Heikki... hhahah, hyvät naurut sai ukkelista!

      • Anonyymi

        Sanotaanko ettei ohjelma ainakaan jelpannut tilanteessa...


    • Anonyymi

      Samalla tavalla naiset valitsee miehiä jokaisessa treffi ohjelmassa mutta siitä ei nouse mitää mekkalaa.

      • Anonyymi

        Naiset ovat miehille kohteliaampia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat miehille kohteliaampia.

        Ihan samoin se yksi nainen haukkui kaikki miehet jotka lähestyi ja aina vika oli ulkoisissa ominaisuuksissa, vaikka oli samaa tasoa. Miksi tästä ei noussut metakkaa? Ainiin, kun nainen on miestä arvokkaampi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samoin se yksi nainen haukkui kaikki miehet jotka lähestyi ja aina vika oli ulkoisissa ominaisuuksissa, vaikka oli samaa tasoa. Miksi tästä ei noussut metakkaa? Ainiin, kun nainen on miestä arvokkaampi.

        Heikki näyttää ihan 60v, joten miks nuoret naiset kiinnostusivat Heikistä? Jos ei ymmärrä omaa tasoaan niin yksin jää..


    • Anonyymi

      "Ei Heikillä ole mitään velvollisuutta kelpuuttaa yhtään ketään"

      Mutta naisilla sitten olisi, niinkö? Niinhän te ulisette että naiset on nirsoja ja naisille ei mikään kelpaa! Eiköhän tämä toimi molemmin päin?

      • Anonyymi

        Noita itsestään liikoja luulevia Heikkejä on deittipalstoilla pilvin pimein, jotka hakevat n 30v naista ja ihmettelevät, kun kumppania ei löydy. Myös ne nuoret miehet ovat kiinnostuneita nuorista naisista, eikä papalla ole enää saumaa mihinkään. Onkohan Heikki katsonut peiliin 20v sitten?? Siellä navetan takana ei realistisia näkemyksiä, että on komeampiakin miehiä tarjolla, sentään noissa naisissa oli Heikin tasoisia ehdokkaita. Saahan sitä odottaa vaikka joulupukkia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita itsestään liikoja luulevia Heikkejä on deittipalstoilla pilvin pimein, jotka hakevat n 30v naista ja ihmettelevät, kun kumppania ei löydy. Myös ne nuoret miehet ovat kiinnostuneita nuorista naisista, eikä papalla ole enää saumaa mihinkään. Onkohan Heikki katsonut peiliin 20v sitten?? Siellä navetan takana ei realistisia näkemyksiä, että on komeampiakin miehiä tarjolla, sentään noissa naisissa oli Heikin tasoisia ehdokkaita. Saahan sitä odottaa vaikka joulupukkia!

        Mä törmäsin kyllä tällaseen tässä ekan kerran! Piti katsoa uusintana kahdesti kun ekalla kerralla en ollut uskoa korviani!


    • Harmi Heikille, että olen varattu. ;D

    • Anonyymi

      Tuollaisiin ohjelmiin hakee tasottomia rumia naisia jotka haluaa itseään paljon paremman tasoisen miehen.

      • Anonyymi

        Heikki ei ole "paremman tasoinen".


    • Anonyymi

      Tsemppiä Heikille, en minäkään olisi kelpuuttanut yhtäkään noista ehdokkaista

    • Anonyymi

      Ei ole pakko kelpuuttaa ketään. Eikä myöskään ole vara valittaa, jos sopivaa ei löydy. Ihan sama tarina kaikkien ton tyyppisten ihmisten kanssa, oli sitte mies tai nainen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe