Yleissivistys Vol. 2

Anonyymi

Tiedättekö, missä järjestyksessä ruokailuvälineitä käytetään useamman ruokalajin illallisella; uloimmasta sisimpään vai sisimmästä (lautasta lähimmistä) uloimpaan?

14

<50

Äänestä

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunareita kuin Urho-Kalevi Kakkanen.

• Anonyymi

Uloimmasta sisimpään.

• Anonyymi

Sukupuoli, ikä, paikkakunta, sukuselvitys, virka-asema vastauksen perään.

• Anonyymi

Paljastan sunnuntaina vastauksen -ap.

• Anonyymi

Eli täällä ei vaan tiedetä!

• Tiedetään. Tiedättekös itse mihin laitatte leipälautasen kun teette kattausta? entä jälkiruokalusikan ja -haarukan? Entä vesilasin kun on useampi lasi? Minäpä tiedän nyt.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Tiedetään. Tiedättekös itse mihin laitatte leipälautasen kun teette kattausta? entä jälkiruokalusikan ja -haarukan? Entä vesilasin kun on useampi lasi? Minäpä tiedän nyt.

Miten niin vasta ”nyt”? Entäpä eilen?

• Anonyymi

Vastasin kyllä oikein tuossa ensimmäisenä!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Miten niin vasta ”nyt”? Entäpä eilen?

Ap:n kysymykseen tiesin vastauksen eilenkin, olen tiennyt sen aina :) mutta kun huvikseni vielä gooklasin selvisi noita muita asioista. Nyt tiedän kattamisesta eniten palstalla, enemmän kuin kukaan ikinä palstan surkimuksista.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Ap:n kysymykseen tiesin vastauksen eilenkin, olen tiennyt sen aina :) mutta kun huvikseni vielä gooklasin selvisi noita muita asioista. Nyt tiedän kattamisesta eniten palstalla, enemmän kuin kukaan ikinä palstan surkimuksista.

😁😄👍😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasin kyllä oikein tuossa ensimmäisenä!!!

Mihin yksi vastaus muka riittää!!

• Anonyymi

Äkillisen kohtauksen tullen sillä lusikalla.

• Anonyymi

Valitaan yksi ja syödään kaikki sillä.

• Uloimmasta sisempäänpäin ja syötyä työkalut osoittamaan klo 5;ttä. Veistä ei nuolla ja kyynärpäät pidetään pois pöydältä. Pöydästä voi nousta, kun viimeinen on myös syönyt.

Olin eräissä häissä pöytäisäntänä. Kutsuin tarjoilijan nyökkäämällä ja pyyhkimällä suupieliä servietillä, niin tiesi tulla tyhjentämään pöydän ja tarjoilemaan seuraavan ruokalajin. Oli vinkeät häät kerrassaan. Hieno etiketti ja pitkälle seuraavaan päivään livenneet jatkot. Kravatti hikinauhana.

Koska häät oli upseerille, oli miekat kirkosta poistuttaessa kunniakujana. Tervattu reki ja korskahteleva hevonen kuljetti hääparin kirkosta kylää pitkin pitotaloa. Alkukeitto oli muuten hirveä.... siis hirveä, ei hirveää... onneksi se annosteltiin, että jaksoi muutakin. 😋

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      114
      1576
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      837
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      55
      731
    4. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      144
      725
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      721
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      38
      603
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      591
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      220
      582
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      557
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      63
      555
    Aihe