Sänki naisella

Anonyymi

Pystyisitkö seurustelemaan naisen kanssa, joka olisi erittäin kaunis mutta jolla kasvaa selvästi erottuva sänki?

55

1409

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis leuassa.

    • Anonyymi

      Harvinaisen typerä kysymys. Mutta sinulta tuotakin osasi odottaa.
      Hienoa 👌

      • Anonyymi

        Miten niin osasi odottaa, kun et edes tiedä minusta mitään, jolloin et myöskään voinut odottaa mitään?


    • Anonyymi

      Kannattaa joskus ajatella niillä omillakin aivoilla. Sängen voi ajella pois, tyhmyyttä on vaikea korjata.

      • Anonyymi

        Miten niin ajatella omilla aivoilla. Kysymyksenihän olikin, pystyisitkö SINÄ seurustelemaan naisen kanssa jolla kasvaa näkyvä sänki leuassa. Minun ajattelullani asiaa koskien ei ole mitään tekemistä muiden mielipiteiden kanssa. Sellaisia miehiä nimittäin löytyy, jotka eivät hyväksy naisella mitään karvoja missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ajatella omilla aivoilla. Kysymyksenihän olikin, pystyisitkö SINÄ seurustelemaan naisen kanssa jolla kasvaa näkyvä sänki leuassa. Minun ajattelullani asiaa koskien ei ole mitään tekemistä muiden mielipiteiden kanssa. Sellaisia miehiä nimittäin löytyy, jotka eivät hyväksy naisella mitään karvoja missään.

        Naisella pitää olla kunnon karvatussu ainakin alapäässä , kuka sitä nyt porsliinia sehän on pikkutytöillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisella pitää olla kunnon karvatussu ainakin alapäässä , kuka sitä nyt porsliinia sehän on pikkutytöillä.

        Naisella pitää olla kunnon karvatussu ainakin alapäässä , kuka sitä nyt porsliinia sehän on pikkutytöillä.

        Limainen ja kusinen tuhero.Taidat pitää erikoisista seksin muodoista?Vaikka pesisi enne altia,niin kuitenkin jo seksin aikana


    • Anonyymi

      En tiedä mikä ääliö oot, mutta maailmassa on paljon asioita joille ei ole selitystä. Joskus olisi hyvä pitää suu kiinni.
      Varmasti sillä naisella tästä viasta huolimatta miehiä riittänyt. Ja kauniskin on.

      Totaalinen dorka olet.

      • Anonyymi

        Mitä ihme paskaa täällä saa niskaan, kun vaan KYSYY YHDEN KYSYMYKSEN. Kun faktahan on, että sellaisiakin löytyy jotka EIVÄT HYVÄKSY NAISELLA MINKÄÄNLAISIA KARVOJA MISSÄÄN HIUKSIA LUKUUNOTTAMATTA. Taidat olla itse ääliö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihme paskaa täällä saa niskaan, kun vaan KYSYY YHDEN KYSYMYKSEN. Kun faktahan on, että sellaisiakin löytyy jotka EIVÄT HYVÄKSY NAISELLA MINKÄÄNLAISIA KARVOJA MISSÄÄN HIUKSIA LUKUUNOTTAMATTA. Taidat olla itse ääliö.

        Olen sitten ääliö kun asia kosketti itseäni henkilökohtaisesti ja loukkasi pahasti.

        Ymmärrätkö että sellaiselle asialle ei mahda mitään. Luuletko että sellaisen asian kanssa helppo elää. Ja kyllä itkua tullut koko illan koska satuin tekstin näkemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitten ääliö kun asia kosketti itseäni henkilökohtaisesti ja loukkasi pahasti.

        Ymmärrätkö että sellaiselle asialle ei mahda mitään. Luuletko että sellaisen asian kanssa helppo elää. Ja kyllä itkua tullut koko illan koska satuin tekstin näkemään.

        Jatkoa äskeiseen että pitääpä pysyä neljän seinän sisällä ettei tarvitse muiden oksentaa nähdessään hirviön. 😔
        Kiitos vaan ja hyvää yötä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihme paskaa täällä saa niskaan, kun vaan KYSYY YHDEN KYSYMYKSEN. Kun faktahan on, että sellaisiakin löytyy jotka EIVÄT HYVÄKSY NAISELLA MINKÄÄNLAISIA KARVOJA MISSÄÄN HIUKSIA LUKUUNOTTAMATTA. Taidat olla itse ääliö.

        Kuolisit pois. Älä koskaan puutu toisen asioihin! Muistappa se!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihme paskaa täällä saa niskaan, kun vaan KYSYY YHDEN KYSYMYKSEN. Kun faktahan on, että sellaisiakin löytyy jotka EIVÄT HYVÄKSY NAISELLA MINKÄÄNLAISIA KARVOJA MISSÄÄN HIUKSIA LUKUUNOTTAMATTA. Taidat olla itse ääliö.

        👏👏👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitten ääliö kun asia kosketti itseäni henkilökohtaisesti ja loukkasi pahasti.

        Ymmärrätkö että sellaiselle asialle ei mahda mitään. Luuletko että sellaisen asian kanssa helppo elää. Ja kyllä itkua tullut koko illan koska satuin tekstin näkemään.

        Ei arjalaisilla naisille kasva parta!


    • Anonyymi

      ei tuollaisesta kannata välittää. jos ihmisen ihastus on kiinni siitä, on se aika eriskummallista jo täysin.

      ei kaikenlaisista urpoista kannata välittää.

      • Anonyymi

        KYLLÄ SILLÄ ON VÄLIÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KYLLÄ SILLÄ ON VÄLIÄ!

        Sinun mielipiteelläsi taas EI ole väliä


      • Anonyymi

        No ei niin


    • Anonyymi

      Kanna höylää taskussa eikö tullut mieleen?

      • Anonyymi

        Kanna kuule itse, hölmö


    • Anonyymi

      Ei ehkä niitä kaikkein hedelmällisimpiä naisia, mutta eihän kaikki lapsia tahdokaan. Laserilla poistetaan transseiltaki lopullisesti.

      • Anonyymi

        TAIDAT OLLA TUOMMOINEN TAPAUS ITSE! PIILOTA ITSESI MUILTA KIITOS!


      • Anonyymi

        Jeesus mikä idiootti. Ei kerro yhtään mitään hedelmällisyydestä


    • Anonyymi

      Nostetaan, niin saa kiusata lisää!

    • Anonyymi

      Olen ollut kerran ihastunut naiseen jolla oli hennosti erottuvat viikset. Hän oli kyllä mielestäni kaunis silti.

      No, tämäkin varmasti otetaan täällä kiusaamisena, ihmisillä on nykyään tapana uhriutua kaikesta ja nostetaan somemyrskyjä tahattomistakin sanonnoista.

      • Anonyymi

        Joku raja kuitenkin siinä mitä suustaan päästää! Onnistut hyvin taas kääntämään kiusatun syyksi tämänkin. Ulkonäköön liittyvät asiat on aina herkkiä kohtia!
        Ei voi kuin ihmetellä mitä ihmisten päässä liikkuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku raja kuitenkin siinä mitä suustaan päästää! Onnistut hyvin taas kääntämään kiusatun syyksi tämänkin. Ulkonäköön liittyvät asiat on aina herkkiä kohtia!
        Ei voi kuin ihmetellä mitä ihmisten päässä liikkuu!

        Lopetapa siis nyt se käänteinen trollaaminen ja leikkiminen asioilla, jotka on oikeasti jollekin kipeitä.

        Saat varmasti elämässäsi huomiota muillakin ja toivottavasti terveemmillä keinoilla, jos hieman pidemmälle mietit asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetapa siis nyt se käänteinen trollaaminen ja leikkiminen asioilla, jotka on oikeasti jollekin kipeitä.

        Saat varmasti elämässäsi huomiota muillakin ja toivottavasti terveemmillä keinoilla, jos hieman pidemmälle mietit asiaa.

        Kukahan trollaa ja mitä. Siinäpä kysymys. Älä mulle sanele miten pitää elää ja olla. Tiedän kyllä aiheen olevan arka ja päitä lyödään vadille vielä siitä mitä ajojahtia harrastetaan……!


    • Anonyymi

      KARVOJA APUA!!!!

    • Anonyymi

      Kerro lisää aloittaja!? Vie loppuun se minkä aloitit!

    • Anonyymi

      Pystyisitkö seurustelemaan miehen kanssa joka on täys idiootti?

    • Anonyymi

      TODELLA HYVÄ ALOITUS! ASIAA!

    • Anonyymi

      En voi

    • Anonyymi

      Nostetaan 👆

    • Anonyymi

      Mielipiteitä kiitos
      T.aloittaja

      • Anonyymi

        Oksettavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oksettavaa!

        Samat ajatukset


    • Anonyymi

      Kenestä naisesta kyse ja missäpäin?????

      • Anonyymi

        Nii ois kiva tietää👀


    • Anonyymi

      PCOS voi aiheuttaa liiallista karvankasvua naisilla. Se on hormonihäiriö. Voi silti saada lapsia, joskin se voi olla vaikeampaa.

    • Anonyymi

      Itselläni siis on PCOS ja kasvaa leuassa hentoa, mutta tummaa karvaa. Höylään aina pois kun jaksan ja muistan. En ole ottanut siitä stressiä.

    • Anonyymi

      Parta ei pahoille kasva, on sellainenkin sanonta😉. Oikeasti on kyse hormonien aiheuttamasta jutusta, eikä sille voi mitään, onhan noita keinoja poistaa ihokarvoja kasvoista, vahaliuskoista lähtien.

    • Anonyymi

      Nostetaan

    • Anonyymi

      🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

    • Anonyymi

      Kenestä aloittaja kirjoitat??

      • Anonyymi

        Kerroppas nyt??????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppas nyt??????

        Kuolispa pois


    • Anonyymi

      Reps

      • Anonyymi

        Jep


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä 🪡

    • Anonyymi

      Millaista partavaahtoo oli ?

    • Anonyymi

      Ajatella, en!

    • Anonyymi

      ,,,

    • Anonyymi

      No jos se on tumma parransänki niin olisi kyllä vaikeaa kuvitella että homma ok.

      Sensijaan sellaista vaaleaa untuvakarvaa kasvaa naisilla, kuulemma hoikilla enemmänkin, nou roplem.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe