millainen nainen

Anonyymi

päästää tai antaa itsensä lihoa eikö normaali nainen halua olla seksikäs ja hyvin voiva eikä mikään tatami läski mooses niin nyt puhutaan normaaleista naisista eikä mielenterveys ngelmista kärsiviä niin ongelmaiset ei huolehdi itsestään

93

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samat kysymykset miehelle.

      Lihomiseen voi olla monta syytä.

      Paino ei ole tärkein asia ihmisessä.

      Jos on vähän ylipainoa, ei haittaa mitään, ei ole haittaa edes terveydelle.

      • Anonyymi

        mutta se kertoo mielisairaudesta niin ei normaali ihminen halua tuhota ja pilata omaa kehoaan ja vartaloaan niin normaali ihminen haluaa olla ihminen niin pienikin ylipaino kertoo ettei korvien välissä kaikki ole kotona eikä kykene eikä pärjää elämässä yksin vaan tarvitsee holhoojan eikä ylipainoinen plösö pysty kunnon töitä tekemään mutta plösöydestä pääsee eroon kun alkaa elään ihmisen elämää ja olla ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta se kertoo mielisairaudesta niin ei normaali ihminen halua tuhota ja pilata omaa kehoaan ja vartaloaan niin normaali ihminen haluaa olla ihminen niin pienikin ylipaino kertoo ettei korvien välissä kaikki ole kotona eikä kykene eikä pärjää elämässä yksin vaan tarvitsee holhoojan eikä ylipainoinen plösö pysty kunnon töitä tekemään mutta plösöydestä pääsee eroon kun alkaa elään ihmisen elämää ja olla ihminen

        Ei se kyllä kerro. Se voi kertoa monesta asiasta. Huomattava osa täysi-ikäisistä sekä nuorista aikuisista että aikuisista on vähintään lievästi ylipainoisia. Lihavuus eli merkittävä ylipaino, jolloin BMI on vähintään 30, on nousussa kaikissa ikäryhmissä. Luepa tilastoja. Ylipaino kertoo väärästä suhteesta ruokaan ja huonoista ruokailutottumuksista ja elintavoista. Aiheenvaihdunnalla, elämänrytmillä ja muullakin on vaikutus asiaan.

        Säännöllinen ruokailu, riittävä lepo, säännöllinen liikkuminen, riittävä vedenjuonti, terveellinen ruokailu on kaikkein tärkeimpiä normaalipainoon pääsemiselle ja siinä pysymiselle. Moni tietää kyllä teoriassa, mitä normaalipainoon pääseminen vaatii, mutta ei silti ole pystynyt muuttamaan elintapojaan pysyvästi. Pysyvät muutokset tarvitaan. Kaikkea ei välttämättä jaksa muuttaa kerrallaan. Se, että jättää vaikka lisätyn sokerin tai suolan pois, voi olla joillekin iso muutos. Päivittäinen lenkki voi joillekin olla iso muutos. Ruokavalion muutos voi olla iso muutos. Asia kerrallaan kohti pysyviä muutoksia ja terveempää elämää.

        https://thl.fi/fi/web/elintavat-ja-ravitsemus/lihavuus/lihavuuden-yleisyys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kyllä kerro. Se voi kertoa monesta asiasta. Huomattava osa täysi-ikäisistä sekä nuorista aikuisista että aikuisista on vähintään lievästi ylipainoisia. Lihavuus eli merkittävä ylipaino, jolloin BMI on vähintään 30, on nousussa kaikissa ikäryhmissä. Luepa tilastoja. Ylipaino kertoo väärästä suhteesta ruokaan ja huonoista ruokailutottumuksista ja elintavoista. Aiheenvaihdunnalla, elämänrytmillä ja muullakin on vaikutus asiaan.

        Säännöllinen ruokailu, riittävä lepo, säännöllinen liikkuminen, riittävä vedenjuonti, terveellinen ruokailu on kaikkein tärkeimpiä normaalipainoon pääsemiselle ja siinä pysymiselle. Moni tietää kyllä teoriassa, mitä normaalipainoon pääseminen vaatii, mutta ei silti ole pystynyt muuttamaan elintapojaan pysyvästi. Pysyvät muutokset tarvitaan. Kaikkea ei välttämättä jaksa muuttaa kerrallaan. Se, että jättää vaikka lisätyn sokerin tai suolan pois, voi olla joillekin iso muutos. Päivittäinen lenkki voi joillekin olla iso muutos. Ruokavalion muutos voi olla iso muutos. Asia kerrallaan kohti pysyviä muutoksia ja terveempää elämää.

        https://thl.fi/fi/web/elintavat-ja-ravitsemus/lihavuus/lihavuuden-yleisyys

        kyllä se kertoo niin paska sakki lihoo ja lihoo eikä huolehdi itsestään eikä tee töitä mutta rikkaita ja varakkaita ovat niin ei meillä yrittäjillä ole varaa syödä että vielä lihottais esim toivo sukari ja nadja ei heillä ole varaa syödä itseään läskiksi ja jethrokin myönsi ei varaa enään syödä ja kun laihtui niin elämän ilo tuli takaisin ja halu elää niin ennen työmiehet paino 50-70kg ja nykyään raskaantyön raatajat 115-150kg niin ei pysty tai ei oo varaa sauli ja jenni niinistöllä tai sanna marinillakaan syödä itseään 160 kiloiseksi eli rikkaiden touhua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kyllä kerro. Se voi kertoa monesta asiasta. Huomattava osa täysi-ikäisistä sekä nuorista aikuisista että aikuisista on vähintään lievästi ylipainoisia. Lihavuus eli merkittävä ylipaino, jolloin BMI on vähintään 30, on nousussa kaikissa ikäryhmissä. Luepa tilastoja. Ylipaino kertoo väärästä suhteesta ruokaan ja huonoista ruokailutottumuksista ja elintavoista. Aiheenvaihdunnalla, elämänrytmillä ja muullakin on vaikutus asiaan.

        Säännöllinen ruokailu, riittävä lepo, säännöllinen liikkuminen, riittävä vedenjuonti, terveellinen ruokailu on kaikkein tärkeimpiä normaalipainoon pääsemiselle ja siinä pysymiselle. Moni tietää kyllä teoriassa, mitä normaalipainoon pääseminen vaatii, mutta ei silti ole pystynyt muuttamaan elintapojaan pysyvästi. Pysyvät muutokset tarvitaan. Kaikkea ei välttämättä jaksa muuttaa kerrallaan. Se, että jättää vaikka lisätyn sokerin tai suolan pois, voi olla joillekin iso muutos. Päivittäinen lenkki voi joillekin olla iso muutos. Ruokavalion muutos voi olla iso muutos. Asia kerrallaan kohti pysyviä muutoksia ja terveempää elämää.

        https://thl.fi/fi/web/elintavat-ja-ravitsemus/lihavuus/lihavuuden-yleisyys

        Ainut syy on laiskuus. Muuta syytä lihomiselle ei ole. Kun näkee lihavan, tietää että laiska saamaton ihminen siinä menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta se kertoo mielisairaudesta niin ei normaali ihminen halua tuhota ja pilata omaa kehoaan ja vartaloaan niin normaali ihminen haluaa olla ihminen niin pienikin ylipaino kertoo ettei korvien välissä kaikki ole kotona eikä kykene eikä pärjää elämässä yksin vaan tarvitsee holhoojan eikä ylipainoinen plösö pysty kunnon töitä tekemään mutta plösöydestä pääsee eroon kun alkaa elään ihmisen elämää ja olla ihminen

        Väärin. Toisten neuroottinen ylipainon holhous kertoo mielisairaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainut syy on laiskuus. Muuta syytä lihomiselle ei ole. Kun näkee lihavan, tietää että laiska saamaton ihminen siinä menee.

        Ylipaino tai lihavuus ei ole yhtä kuin laiskuus. Tiedän ylipainoisia, jotka ovat tehneet vuosikymmeniä 12 tunnin työpäiviä eli 50h/vko, jopa enemmän. Heillä ei ole ollut aikaa eikä voimia huolehtia itsestään: työ ja perhe ovat menneet etusijalle. Stressi ja jatkuva kiire voi lihottaa.

        Laihdutusprojekteihin tulee varata aikaa, että tajuaa, mitä pitää muuttaa ja jotta on aikaa liikkua. Moni syö liikakaloreita stressiin, nautintoon, suruun, iloon jne. Suhde ruokaan tulee muuttua ja ruoka tulee olla terveellistä ja päivittäisten kaloreitten määrä tulee olla oikea. Ruokarytmi tulee olla oikea. Lepo, vedenjuonti, säännöllinen tai päivittäinen liikunta tulee olla elämässä.

        Jos joku haukkuu ylipainoisia laiskaksi, voisi kertoa kokonaan oman työhistorian, työtehtävät, viikkotyömäärän työvuosineen, omalla rehellisellä työllä maksetut verot valtiolle jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipaino tai lihavuus ei ole yhtä kuin laiskuus. Tiedän ylipainoisia, jotka ovat tehneet vuosikymmeniä 12 tunnin työpäiviä eli 50h/vko, jopa enemmän. Heillä ei ole ollut aikaa eikä voimia huolehtia itsestään: työ ja perhe ovat menneet etusijalle. Stressi ja jatkuva kiire voi lihottaa.

        Laihdutusprojekteihin tulee varata aikaa, että tajuaa, mitä pitää muuttaa ja jotta on aikaa liikkua. Moni syö liikakaloreita stressiin, nautintoon, suruun, iloon jne. Suhde ruokaan tulee muuttua ja ruoka tulee olla terveellistä ja päivittäisten kaloreitten määrä tulee olla oikea. Ruokarytmi tulee olla oikea. Lepo, vedenjuonti, säännöllinen tai päivittäinen liikunta tulee olla elämässä.

        Jos joku haukkuu ylipainoisia laiskaksi, voisi kertoa kokonaan oman työhistorian, työtehtävät, viikkotyömäärän työvuosineen, omalla rehellisellä työllä maksetut verot valtiolle jne.

        Sitten siihen perään voi kertoa oman pituuden ja painon, BMI:n, iän ja rasvaprosentin. Kertoa painonvaihteluhistoriansa siihen päälle ja mahdolliset tekijät painon vaihteluun, että saadaan haukkujista kokonaiskuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainut syy on laiskuus. Muuta syytä lihomiselle ei ole. Kun näkee lihavan, tietää että laiska saamaton ihminen siinä menee.

        Ei ole totta. Tunnen monia kovakuntoisia, siis oikeasti kovassa kunnossa olevia ihmisiä, joilla on ylipainoa ihan läskistä eikä lihaksista.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainut syy on laiskuus. Muuta syytä lihomiselle ei ole. Kun näkee lihavan, tietää että laiska saamaton ihminen siinä menee.

        Minä luulen,että ihminen ei hallitse ajattelua niin vapaasti kuin kuvittelee.Elämän varrella muodostuneet tottumukset,pakkomielteet ohjaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipaino tai lihavuus ei ole yhtä kuin laiskuus. Tiedän ylipainoisia, jotka ovat tehneet vuosikymmeniä 12 tunnin työpäiviä eli 50h/vko, jopa enemmän. Heillä ei ole ollut aikaa eikä voimia huolehtia itsestään: työ ja perhe ovat menneet etusijalle. Stressi ja jatkuva kiire voi lihottaa.

        Laihdutusprojekteihin tulee varata aikaa, että tajuaa, mitä pitää muuttaa ja jotta on aikaa liikkua. Moni syö liikakaloreita stressiin, nautintoon, suruun, iloon jne. Suhde ruokaan tulee muuttua ja ruoka tulee olla terveellistä ja päivittäisten kaloreitten määrä tulee olla oikea. Ruokarytmi tulee olla oikea. Lepo, vedenjuonti, säännöllinen tai päivittäinen liikunta tulee olla elämässä.

        Jos joku haukkuu ylipainoisia laiskaksi, voisi kertoa kokonaan oman työhistorian, työtehtävät, viikkotyömäärän työvuosineen, omalla rehellisellä työllä maksetut verot valtiolle jne.

        *60h/vko siis.


    • Anonyymi

      Joskus ei vaan jaksa huolehtia itsestään kun huolehdit muista. Mun kohdalla on oikeesti vitun hailee olenko läski vai laiha, sen verran ruma olen kasvoiltani ettei ketään ole kiinnostanut. Ja miten helvetissä ruma nainen vois olla muka seksikäs🤣🤣🤣.

      • Anonyymi

        totta on ihmisiä jotka saisi vedä montun reunaan ja laukaus ja kalkkia ja puskutraktori laittaa montun päälle multaa


    • Noh, kun hiilaripitoinen ruoka on joskus maistunut liiankin hyvälle. :)

      Liikunta ei niinkään.. :D

      Hyvin kelpasin aikoinaan 86 kg elopainolla puolisolleni, niin en ala ottamaan stressiä mistään ylipainosta. Tekee hyvää vähän maksankin totutella sisuskalurasvaan. xP

      • Anonyymi

        varmasti naisesi haluaa että laihtuisit miten panet kun sinulla iso vatsa ja oletko alkoholisti tai huumeiden käyttäjä vai miksi maksasi on huonossa kunnossa onko maksa kirroosi niin mksi et pidä huolta itsestäsi niin miksi vihaat elämää niin paljon että haluat satuttaa ja tuhota itsesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        varmasti naisesi haluaa että laihtuisit miten panet kun sinulla iso vatsa ja oletko alkoholisti tai huumeiden käyttäjä vai miksi maksasi on huonossa kunnossa onko maksa kirroosi niin mksi et pidä huolta itsestäsi niin miksi vihaat elämää niin paljon että haluat satuttaa ja tuhota itsesi

        Ei mulla ole naista ja ei vatsa nyt kovin iso ole näin 76-78 kilon välillä sahatessa vielä. :D

        Salilla kun käy, niin tuntuu paino vaan nousevan. :P


      • J-76 kirjoitti:

        Ei mulla ole naista ja ei vatsa nyt kovin iso ole näin 76-78 kilon välillä sahatessa vielä. :D

        Salilla kun käy, niin tuntuu paino vaan nousevan. :P

        Näytän aika paljon pienemmälle mieheni rinnalla. Hällä on kuitenkin raamikkuutta (rintakehää, hartioita ja selkää) ja pituuttakin enempi, kun minulla. Ilmeisesti ei häntä haittaa, vaikken olekaan pienimmästä päästä, en suurimmastakaan. :)


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Ei mulla ole naista ja ei vatsa nyt kovin iso ole näin 76-78 kilon välillä sahatessa vielä. :D

        Salilla kun käy, niin tuntuu paino vaan nousevan. :P

        on se naisen painoksi aika paljon oletko miettinyt että kun riisut pikkuhoususi tai housusi niin niihin mahtuu kaksi normaalia naista jopa kolmekkin eli kumpaankin lahkeeseen menee yksi normaalin kokoinen nainen tai mies ja vyötärön kohdalle yksi iso mies sikiö asentoon tai pötkölleen ja tilaa jää vieläkin jummi jammi sinulla menee pikkupöksyihisi yhden suuren purjelaivan kaikki purjekankaat eikä riitä välttämättä eli koitas vähän laihduttaa ihan jo terveydenkin takia niin tolla menolla lapsesi jää pian ilman äitiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        on se naisen painoksi aika paljon oletko miettinyt että kun riisut pikkuhoususi tai housusi niin niihin mahtuu kaksi normaalia naista jopa kolmekkin eli kumpaankin lahkeeseen menee yksi normaalin kokoinen nainen tai mies ja vyötärön kohdalle yksi iso mies sikiö asentoon tai pötkölleen ja tilaa jää vieläkin jummi jammi sinulla menee pikkupöksyihisi yhden suuren purjelaivan kaikki purjekankaat eikä riitä välttämättä eli koitas vähän laihduttaa ihan jo terveydenkin takia niin tolla menolla lapsesi jää pian ilman äitiä

        Hahhaa, ei L koon alkkareihin eikä edes XL mahdu kahta naista. Jos mahtuu, ne ei ole naisia ne on lyijykyniä. :D


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Hahhaa, ei L koon alkkareihin eikä edes XL mahdu kahta naista. Jos mahtuu, ne ei ole naisia ne on lyijykyniä. :D

        hi hi hi mistä kekseit xl niin vaatekaupassa moni myyjäkin ja asiakaskin menee hiljaiseksi kun kuulee kun joku sanoo l koko no ehkä löytyy jos kauppa on big big woman eli isoille isoille naisillekin niin eikö helpompaa kun menee kangas kauppaan ja ostaa metri tavarana kangasta esim 5m kertaa 8m ja ompelee reunat yhteen niin saa hameen


      • Anonyymi kirjoitti:

        hi hi hi mistä kekseit xl niin vaatekaupassa moni myyjäkin ja asiakaskin menee hiljaiseksi kun kuulee kun joku sanoo l koko no ehkä löytyy jos kauppa on big big woman eli isoille isoille naisillekin niin eikö helpompaa kun menee kangas kauppaan ja ostaa metri tavarana kangasta esim 5m kertaa 8m ja ompelee reunat yhteen niin saa hameen

        Mistäkö keksin XL:n? Olen itsekin ostanut itselleni XL kokoisia vaatteita. Minä kun en tykkää makkarankuorista päälläni, niin pitää olla väljää liikkumatilaa. Useinmiten M/L koko olisi riittänyt, paitsi raskaana ollessa kun oli jumalattoman iso vatsa. Mutta väljyys on yhtä kuin mukavuutta. Ja rinnat haittaa monseti paitojen kanssa mahtuvuutta, voi joutua valitsemaan isomman koon ihan vaan noiden typerien rintojen takia.


        En ompele itse vaatteitani enkä käytä hameita/mekkoja ollenkaan ( vaikka omistan muutaman mekon), naisten vaatteita muutenkaan. Unisex tai miesten vaatteita tulee osteltua. :)

        Ostappa itsellesi hamekangasta ja ompele nätti mekko jouluksi. :)


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Mistäkö keksin XL:n? Olen itsekin ostanut itselleni XL kokoisia vaatteita. Minä kun en tykkää makkarankuorista päälläni, niin pitää olla väljää liikkumatilaa. Useinmiten M/L koko olisi riittänyt, paitsi raskaana ollessa kun oli jumalattoman iso vatsa. Mutta väljyys on yhtä kuin mukavuutta. Ja rinnat haittaa monseti paitojen kanssa mahtuvuutta, voi joutua valitsemaan isomman koon ihan vaan noiden typerien rintojen takia.


        En ompele itse vaatteitani enkä käytä hameita/mekkoja ollenkaan ( vaikka omistan muutaman mekon), naisten vaatteita muutenkaan. Unisex tai miesten vaatteita tulee osteltua. :)

        Ostappa itsellesi hamekangasta ja ompele nätti mekko jouluksi. :)

        äää älä valehtele ei xl koko ole olemassakaan ei ainakaan naisten puolella kun ei ole miestenkään no ehkä jos joku painaa 180-240kg niin voidaan tilata xl koon takki olet hassu oikea satutäti


      • Anonyymi kirjoitti:

        varmasti naisesi haluaa että laihtuisit miten panet kun sinulla iso vatsa ja oletko alkoholisti tai huumeiden käyttäjä vai miksi maksasi on huonossa kunnossa onko maksa kirroosi niin mksi et pidä huolta itsestäsi niin miksi vihaat elämää niin paljon että haluat satuttaa ja tuhota itsesi

        Siksees, kyllä mä luulen että jollekin naisellekin kelpaisin tällasena. On niitä isompiakin tyttöjä itselleen mimmin löytänyt, kuten vaikka Lipiäinen. :D



      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        ja nykyään moni vaate firma tekee liian isoja kokoja eli moni nainen joutuu ostamaan nuorten kokoa 160-170cm vaatteita ja kurvikkaat s tai m kokoa mutta normaali nainen on 160cm-s kokoon väliltä

        Tiiätkö rintaliivitkin on ihan väärän koon mukaan ostettu. :D

        Ostelen 95C, kun pitäisi ostaa laskurin mukaan joko 90F tai 95DD. Olen mä norsu!

        :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        ehkä nuo xl ja mitä niitä nyt oli xxl 3xxl ovat jossakin amerikassa ongelma lihavien kokoja eli min 325kg ja siitä ylös päin mutta kyllä naisten suurin koko on m koko ja yleisin on xxs xs s koot ja m kokoakin ostetaan mutta ei l kokoa miehet ostaa l kokoa

        Tervetuloa välis oikeaan elämään, jossa ihmiset on monen kokoisia ja näköisiä. Ja hyvä niin. :)


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Tiiätkö rintaliivitkin on ihan väärän koon mukaan ostettu. :D

        Ostelen 95C, kun pitäisi ostaa laskurin mukaan joko 90F tai 95DD. Olen mä norsu!

        :D

        no en osaa ottaa kantaa niin en ole perehtynyt rintaliivien kokoihin muuta kuin että a dd eli a sta isonee mutta itse veikkaisin että f on isompi kuin dd ja niissä olevat numerot ei sano mitään mutta l koko on norsun tai mammutin koko


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja nykyään moni vaate firma tekee liian isoja kokoja eli moni nainen joutuu ostamaan nuorten kokoa 160-170cm vaatteita ja kurvikkaat s tai m kokoa mutta normaali nainen on 160cm-s kokoon väliltä

        Itseasiassa ongelma on se, ettei tiettyyn vaatekokoon voi luottaa sokeasti. Yksi valmistaa väljän koon L ja toinen pienen koon L.

        Kun ostaa miesten t-paitoja koossa L ei varmasti kiristä eikä purista, on vähän tilaakin vielä turvottaa. Samoin housuissa, saa olla kasvunvaraa. :)

        Turvotusvaraa kuten IBS ihmisenä olen oppinut asian ilmaisemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no en osaa ottaa kantaa niin en ole perehtynyt rintaliivien kokoihin muuta kuin että a dd eli a sta isonee mutta itse veikkaisin että f on isompi kuin dd ja niissä olevat numerot ei sano mitään mutta l koko on norsun tai mammutin koko

        En ole kuule minäkään perehtynyt, nyt vasta katsoin rintaliivioppaasta miten ne oikeat koot hommataan. :D

        No ihan sama, en muutenkaan rintsikoita käytä kuin ihmistenilmoilla käydessä. Antaa roikkua.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Itseasiassa ongelma on se, ettei tiettyyn vaatekokoon voi luottaa sokeasti. Yksi valmistaa väljän koon L ja toinen pienen koon L.

        Kun ostaa miesten t-paitoja koossa L ei varmasti kiristä eikä purista, on vähän tilaakin vielä turvottaa. Samoin housuissa, saa olla kasvunvaraa. :)

        Turvotusvaraa kuten IBS ihmisenä olen oppinut asian ilmaisemaan.

        mutta kun laihdutat vähän edes niin ei tarvi ostaa miesten paitoja vaan voit taas ostaa naisten paitoja ja semmoiset 35 kg kun tiputat niin olet taas naisen mitoissa mutta kun pääsisit edes nyt aluksi edes alle 60kg niin huomaat sinun on kivempi olla ja elää niin mieti itseäsi ja terveyttäsi ja lapsiasi ja miestäsi jos vielä lihot niin sydämmesi sanoo äkkiä nou ja hautuumaa kutsuu eli oikeasti laihduta


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Ei mulla ole naista ja ei vatsa nyt kovin iso ole näin 76-78 kilon välillä sahatessa vielä. :D

        Salilla kun käy, niin tuntuu paino vaan nousevan. :P

        Siis se kuva jonka laitoit, sanoit että olet 75 kg siinä, et kyllä näyttänyt yhtään ylipainoiselta vaan hoikalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta kun laihdutat vähän edes niin ei tarvi ostaa miesten paitoja vaan voit taas ostaa naisten paitoja ja semmoiset 35 kg kun tiputat niin olet taas naisen mitoissa mutta kun pääsisit edes nyt aluksi edes alle 60kg niin huomaat sinun on kivempi olla ja elää niin mieti itseäsi ja terveyttäsi ja lapsiasi ja miestäsi jos vielä lihot niin sydämmesi sanoo äkkiä nou ja hautuumaa kutsuu eli oikeasti laihduta

        En laihduta, enkä lihotakkaan. Kasvan tai kutistun sen mukaan miten kroppa reakoi salilla käymiseen ja rytmitettyyn syömiseen. Mulle on aivan sama olenko mä tämän kokoinen tai muutaman kilon kevyempi tai painavempi.

        Mutta periaatteessa ihannepainoni on 65 kiloa. Ei sen alle muuten alkaa olla jo riutuneen oloinen, meikäläinen. Jos mä jaksoin juosta ja puhua juostessani ja hyppiä 86 kiloisena, kyllä se kevyempänäkin menee.

        Ja naisten vaatteita mä en osta enää koskaan. Yksinkertainen syy on, en tykkää niistä eikä ne sovi mun tyyliinikään. :)

        Unisexit on asitten asia erikseen. Ostakoon ne naisten vaatteita, jotka haluaa naisellisuuttaan korostaa, jollain leikkauksilla ja paljeteilla. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis se kuva jonka laitoit, sanoit että olet 75 kg siinä, et kyllä näyttänyt yhtään ylipainoiselta vaan hoikalta.

        No se kuva on otettu, kun olin laihduttanut 83 kilosta itseni 75 kiloon. Siksi kädetkin on siinä pystyssä, voiton merkkinä. Mä tein sen. :)

        Sen kuvan ottamisen jälkeen en ole juuri kevyempi ollutkaan ja siitäkin kuvasta on jo aikaa. Ootas olin 34v. 73 kilossa olen käväissyt sen jälkeen, mutta kärsin silloin vatsaoireista enkä voinut kunnolla syödä (sappi ja refluksi).

        Siinä se killuu jatkuvasti 75-80 kilon välillä. En ole kyllä mitenkään aktiivisesti yrittänyt kiloja poiskaan. Enkä yritä, keskityn mielummin siihen miten ja mitä syön ja yritän käydä salilla, jos ei toi korona iske ja perhe sairasta muutenkaan yhtenään jotain kulkutautia (lapset pääosin), että pääsee käymään. :)


      • J-76 kirjoitti:

        No se kuva on otettu, kun olin laihduttanut 83 kilosta itseni 75 kiloon. Siksi kädetkin on siinä pystyssä, voiton merkkinä. Mä tein sen. :)

        Sen kuvan ottamisen jälkeen en ole juuri kevyempi ollutkaan ja siitäkin kuvasta on jo aikaa. Ootas olin 34v. 73 kilossa olen käväissyt sen jälkeen, mutta kärsin silloin vatsaoireista enkä voinut kunnolla syödä (sappi ja refluksi).

        Siinä se killuu jatkuvasti 75-80 kilon välillä. En ole kyllä mitenkään aktiivisesti yrittänyt kiloja poiskaan. Enkä yritä, keskityn mielummin siihen miten ja mitä syön ja yritän käydä salilla, jos ei toi korona iske ja perhe sairasta muutenkaan yhtenään jotain kulkutautia (lapset pääosin), että pääsee käymään. :)

        Eikun laskuvirhe, 32 -vuotias. Ja niissä kahdessa viimeisimmässä kuvassa olen ollut 34 ja 36- vuotias.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        No se kuva on otettu, kun olin laihduttanut 83 kilosta itseni 75 kiloon. Siksi kädetkin on siinä pystyssä, voiton merkkinä. Mä tein sen. :)

        Sen kuvan ottamisen jälkeen en ole juuri kevyempi ollutkaan ja siitäkin kuvasta on jo aikaa. Ootas olin 34v. 73 kilossa olen käväissyt sen jälkeen, mutta kärsin silloin vatsaoireista enkä voinut kunnolla syödä (sappi ja refluksi).

        Siinä se killuu jatkuvasti 75-80 kilon välillä. En ole kyllä mitenkään aktiivisesti yrittänyt kiloja poiskaan. Enkä yritä, keskityn mielummin siihen miten ja mitä syön ja yritän käydä salilla, jos ei toi korona iske ja perhe sairasta muutenkaan yhtenään jotain kulkutautia (lapset pääosin), että pääsee käymään. :)

        mut tietysti sinun kyllä kannattaakin pitää tuo yli 75kg kun ikääkin jo on ja pian alkaa se luonnollinen pienentyminen niin on sitten pelivaraa kun mummoutuminen tai se lopullinen vanhentuminen alkaa ja keski ikä jää historiaan niin ei vanhana enään tarvi laihduttaa ja olla seksikäs kun ei seksiäkään ole tai jos on niin sekin hyvin vähäistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut tietysti sinun kyllä kannattaakin pitää tuo yli 75kg kun ikääkin jo on ja pian alkaa se luonnollinen pienentyminen niin on sitten pelivaraa kun mummoutuminen tai se lopullinen vanhentuminen alkaa ja keski ikä jää historiaan niin ei vanhana enään tarvi laihduttaa ja olla seksikäs kun ei seksiäkään ole tai jos on niin sekin hyvin vähäistä

        niin en heti muistanut että ikä ihmisii jo


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Näytän aika paljon pienemmälle mieheni rinnalla. Hällä on kuitenkin raamikkuutta (rintakehää, hartioita ja selkää) ja pituuttakin enempi, kun minulla. Ilmeisesti ei häntä haittaa, vaikken olekaan pienimmästä päästä, en suurimmastakaan. :)

        Ei haittaa pleikkarin peluuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mut tietysti sinun kyllä kannattaakin pitää tuo yli 75kg kun ikääkin jo on ja pian alkaa se luonnollinen pienentyminen niin on sitten pelivaraa kun mummoutuminen tai se lopullinen vanhentuminen alkaa ja keski ikä jää historiaan niin ei vanhana enään tarvi laihduttaa ja olla seksikäs kun ei seksiäkään ole tai jos on niin sekin hyvin vähäistä

        En mä mieti tolleen, mä kuuntelen olotilaani. Kun se on hyvä silloin on asiat reilassa ja kun se on huono on jotain muutettava. Jaksaminen on hyvä mittari. :)

        Joo, mummoutuminen on alkanut miehistämään mua erityisesti kasvoja, kun ne alkaa surkastumaan. Muutun isäni näköiseksi, kun pulleempana yli 80 kg olen aikalailla äitini näköinen (profiilikuvassa).

        Seksi nyt on sivuseikka muutenkin, saan tai olen ilman. Evvk. :)


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        No se kuva on otettu, kun olin laihduttanut 83 kilosta itseni 75 kiloon. Siksi kädetkin on siinä pystyssä, voiton merkkinä. Mä tein sen. :)

        Sen kuvan ottamisen jälkeen en ole juuri kevyempi ollutkaan ja siitäkin kuvasta on jo aikaa. Ootas olin 34v. 73 kilossa olen käväissyt sen jälkeen, mutta kärsin silloin vatsaoireista enkä voinut kunnolla syödä (sappi ja refluksi).

        Siinä se killuu jatkuvasti 75-80 kilon välillä. En ole kyllä mitenkään aktiivisesti yrittänyt kiloja poiskaan. Enkä yritä, keskityn mielummin siihen miten ja mitä syön ja yritän käydä salilla, jos ei toi korona iske ja perhe sairasta muutenkaan yhtenään jotain kulkutautia (lapset pääosin), että pääsee käymään. :)

        oletteko voittaneet lottovoiton vai mistä varaa syödä niin että lihoo ja eikä töitä tarvi tehdä niin olis meillä muillakin niin paljon rahaa että pystyisi olemaan jouten ja syödä päivät pitkät herkkujja


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin en heti muistanut että ikä ihmisii jo

        Niin, 6 vuoden päästä jo 50 ja sisäinen kauneus sen kun kasvaa kasvamistaan..ulkoisen perään en niin ole koskaan ollutkaan. :)

        Äkkiä ne vuodet menee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa pleikkarin peluuta.

        No sitäkään. Eikä vissiin muutakaan. Hyvin tuo ainakin mun päälleni änkee, eikä potenssi ongelmiakaan ole. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        oletteko voittaneet lottovoiton vai mistä varaa syödä niin että lihoo ja eikä töitä tarvi tehdä niin olis meillä muillakin niin paljon rahaa että pystyisi olemaan jouten ja syödä päivät pitkät herkkujja

        Kyllä siinäkin olen vähän voittanut ja osannut laittaa tienattuakin säästöön, sekä omaisuuden myymisestäkin olen osannut jemmata. Mulla kun ei ole harrastuksia mihin palaisi rahaa, niin ei oikeen hirveesti ole niitä rahareikiä mihin tuhlaisi. Tuppaa jäämään aina jemmaan. :)

        Mä en syö paljon.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Niin, 6 vuoden päästä jo 50 ja sisäinen kauneus sen kun kasvaa kasvamistaan..ulkoisen perään en niin ole koskaan ollutkaan. :)

        Äkkiä ne vuodet menee.

        kummallista niin opetettu että lapset hiljaa kun aikuiset puhuu ja vanhemmilta saa viisaita neuvoja mutta kummallista se että jos omat vanhempanikin tulis mukaan niin me kaikki kolme jouduttais olemaan hiljaa kun puhut


      • J-76 kirjoitti:

        Kyllä siinäkin olen vähän voittanut ja osannut laittaa tienattuakin säästöön, sekä omaisuuden myymisestäkin olen osannut jemmata. Mulla kun ei ole harrastuksia mihin palaisi rahaa, niin ei oikeen hirveesti ole niitä rahareikiä mihin tuhlaisi. Tuppaa jäämään aina jemmaan. :)

        Mä en syö paljon.

        En ostele vaatteita huvikseen, eikä ne maksa maltaita kun jotain ostan. En osta meikkejä enkä kosmetiikkaa, kosteusvoide ja rollonit, shampoo/hoitoaine/saippua linja riittää. Parturissa käynti maksaa 24 euroa, viimeksi vain 19 euroa. Mene noin 3-4 viikon välein se summa.

        Ei mulla muita menoja, kun sovitut laskut ja lapsien kuluja, ruokakuluja. Bensa mitä menee vähän, kun en ajaele huvikseni rinkiä. Enkä ostele mitään krääsääkään. Mihin sitä rahaa nyt sitten niin vitusti muilla palaa?


      • J-76 kirjoitti:

        En ostele vaatteita huvikseen, eikä ne maksa maltaita kun jotain ostan. En osta meikkejä enkä kosmetiikkaa, kosteusvoide ja rollonit, shampoo/hoitoaine/saippua linja riittää. Parturissa käynti maksaa 24 euroa, viimeksi vain 19 euroa. Mene noin 3-4 viikon välein se summa.

        Ei mulla muita menoja, kun sovitut laskut ja lapsien kuluja, ruokakuluja. Bensa mitä menee vähän, kun en ajaele huvikseni rinkiä. Enkä ostele mitään krääsääkään. Mihin sitä rahaa nyt sitten niin vitusti muilla palaa?

        Muotoilutuotteet unohtui ja verenpainelääkkeet, migreenilääkitys tarvittaessa, muttei nekään ole joka viikkoinen ostelun aihe. Muotoilutuotteitakin kuluu tälläseen undercut sänkeen ananastukkaan hyvin vähän. :)


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Kyllä siinäkin olen vähän voittanut ja osannut laittaa tienattuakin säästöön, sekä omaisuuden myymisestäkin olen osannut jemmata. Mulla kun ei ole harrastuksia mihin palaisi rahaa, niin ei oikeen hirveesti ole niitä rahareikiä mihin tuhlaisi. Tuppaa jäämään aina jemmaan. :)

        Mä en syö paljon.

        no kai jotain syöt kun 75kg painat ei se itsellään tule vaan vuosia on täytynyt tehdä töitä sen eteen että saavuttaa kunnioitettavat 75kg


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kai jotain syöt kun 75kg painat ei se itsellään tule vaan vuosia on täytynyt tehdä töitä sen eteen että saavuttaa kunnioitettavat 75kg

        Jotain joo, normi kotiruokaa ja välillä herkkujakin. :P

        Enhän mä kumminkaan possulle näytä, vaikka painoa onkin ruhtinaallisesti. Oiskohan tuo lihaksisto kumminkin se mikä mulla enempi painaa... se kun on junttalihaa eikä harvaa seittiä. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kai jotain syöt kun 75kg painat ei se itsellään tule vaan vuosia on täytynyt tehdä töitä sen eteen että saavuttaa kunnioitettavat 75kg

        Jos sinä olet puutarhatonttu kokoa, niin se ottaa aikansa saavuttaa tuollainen elopaino. :)


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Jotain joo, normi kotiruokaa ja välillä herkkujakin. :P

        Enhän mä kumminkaan possulle näytä, vaikka painoa onkin ruhtinaallisesti. Oiskohan tuo lihaksisto kumminkin se mikä mulla enempi painaa... se kun on junttalihaa eikä harvaa seittiä. :D

        olet kyllä vitsiniekka sopisit johonkin sketsisarjaan niin en mä possulle näytä mut saparo heiluu leikkisästi niin ja tämä oli vitsinä sanottu mutta oli pakko sanoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        olet kyllä vitsiniekka sopisit johonkin sketsisarjaan niin en mä possulle näytä mut saparo heiluu leikkisästi niin ja tämä oli vitsinä sanottu mutta oli pakko sanoa

        Heh, saa sanoa. :D

        Oliskin saparo, eikä takauolella vaan etupuolella. Keksisin sille kyllä käyttöä. ;P


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        En ostele vaatteita huvikseen, eikä ne maksa maltaita kun jotain ostan. En osta meikkejä enkä kosmetiikkaa, kosteusvoide ja rollonit, shampoo/hoitoaine/saippua linja riittää. Parturissa käynti maksaa 24 euroa, viimeksi vain 19 euroa. Mene noin 3-4 viikon välein se summa.

        Ei mulla muita menoja, kun sovitut laskut ja lapsien kuluja, ruokakuluja. Bensa mitä menee vähän, kun en ajaele huvikseni rinkiä. Enkä ostele mitään krääsääkään. Mihin sitä rahaa nyt sitten niin vitusti muilla palaa?

        työntekijöiden palkat niin ei edes tienaa niin paljon kun työntekijöille joutuu maksamaan ei riitä mikään summa ellei pian saada palkkoja alennettua niin moni yritys joutuu lopettamaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        työntekijöiden palkat niin ei edes tienaa niin paljon kun työntekijöille joutuu maksamaan ei riitä mikään summa ellei pian saada palkkoja alennettua niin moni yritys joutuu lopettamaan

        Korona tekee tai sen seurauksella tulee isoja lovia moneen asiaan ja työpaikat palkkoineen on iso osa siitä lovesta.

        Kovat ajat tulee olemaan vielä edessä. Mitä olen työpaikkoja katsellut, niin järjestään osa-aikaa omalla alalla tarjotaan tai työhön kutsutaan, kun tarvetta on. Mun liksat menisi jo lapsen päivähoitokuluihin, kun hänen päivä pitenisi ja hoitomaksu suurenisi, sekä työmatkaan. Ja koululaiselle pitäisi hommata iltapäivähoitopaikka, joka sekään ei ole ilmaista. Joten kyllä sitä miettii kaksi kertaa mihin hakee ja onko siitä mitään hyötyä (eläkekertymää kummempaa).

        Olen miettinyt, että voisin alkaa sijaistamaan päiväkodeissa, ehkä sen jotenkin jaksaisi. Lähihoitaja tienaa kuitenkin paremmin kokemuslisineen, kun toimitilahuoltaja osa-aika työllä.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Korona tekee tai sen seurauksella tulee isoja lovia moneen asiaan ja työpaikat palkkoineen on iso osa siitä lovesta.

        Kovat ajat tulee olemaan vielä edessä. Mitä olen työpaikkoja katsellut, niin järjestään osa-aikaa omalla alalla tarjotaan tai työhön kutsutaan, kun tarvetta on. Mun liksat menisi jo lapsen päivähoitokuluihin, kun hänen päivä pitenisi ja hoitomaksu suurenisi, sekä työmatkaan. Ja koululaiselle pitäisi hommata iltapäivähoitopaikka, joka sekään ei ole ilmaista. Joten kyllä sitä miettii kaksi kertaa mihin hakee ja onko siitä mitään hyötyä (eläkekertymää kummempaa).

        Olen miettinyt, että voisin alkaa sijaistamaan päiväkodeissa, ehkä sen jotenkin jaksaisi. Lähihoitaja tienaa kuitenkin paremmin kokemuslisineen, kun toimitilahuoltaja osa-aika työllä.

        totta palkkakustannukset vie kaiken ja varmasti sinäkin tekisit pienemmällä palkalla töitä jotta sinulla pysyisi työpaikka ja sitten kun tulee paremmat ajat niin sitten maksetaan parempaa palkkaa ja lisiä ja ekstraa mutta nyt tulee tiukat ajat eli kyllä palkkoja täytyy alentaa ja tessit ym kumota niin paikallinen sopiminen pysyväksi ja työntekijöiden olot paranee ja saavat lisää palkkaa ja lomia aina tarvittaessa niin palkallisia lomia mutta hallituksen täytyy hyväksyä paikallissopiminen täysin valtuuksin eli laki tulisi taakse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on se naisen painoksi aika paljon oletko miettinyt että kun riisut pikkuhoususi tai housusi niin niihin mahtuu kaksi normaalia naista jopa kolmekkin eli kumpaankin lahkeeseen menee yksi normaalin kokoinen nainen tai mies ja vyötärön kohdalle yksi iso mies sikiö asentoon tai pötkölleen ja tilaa jää vieläkin jummi jammi sinulla menee pikkupöksyihisi yhden suuren purjelaivan kaikki purjekankaat eikä riitä välttämättä eli koitas vähän laihduttaa ihan jo terveydenkin takia niin tolla menolla lapsesi jää pian ilman äitiä

        Purjekankaat mistä sä revit nämä jutut 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        totta palkkakustannukset vie kaiken ja varmasti sinäkin tekisit pienemmällä palkalla töitä jotta sinulla pysyisi työpaikka ja sitten kun tulee paremmat ajat niin sitten maksetaan parempaa palkkaa ja lisiä ja ekstraa mutta nyt tulee tiukat ajat eli kyllä palkkoja täytyy alentaa ja tessit ym kumota niin paikallinen sopiminen pysyväksi ja työntekijöiden olot paranee ja saavat lisää palkkaa ja lomia aina tarvittaessa niin palkallisia lomia mutta hallituksen täytyy hyväksyä paikallissopiminen täysin valtuuksin eli laki tulisi taakse

        No jos töissä olisin, niin ehkä. Mutta kun en ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Purjekankaat mistä sä revit nämä jutut 😂

        Myrskytuulista. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no en osaa ottaa kantaa niin en ole perehtynyt rintaliivien kokoihin muuta kuin että a dd eli a sta isonee mutta itse veikkaisin että f on isompi kuin dd ja niissä olevat numerot ei sano mitään mutta l koko on norsun tai mammutin koko

        Etkös tiedä mitä rintsikoiden numero kertoo?


    • Anonyymi

      Tuhma kuin vanginvartija tai sairaanhoitaja jostain seksi-elokuvasta.

      Tuhma sairaanhoitaja, olisi tuollainenkin jooh, kauhuelokuva oikein.

      Mutta tosiaan niin eivät tuhmia ainakin mitä minua ovat hoitaneet joskus jos on sattunut joku onnettomus, ei ole ollut tuhmia sairaanhoitajia sairaaloissa.

    • Anonyymi

      Tuhma Sairaanhoitaja uusi jännityselokuva tsi sarja....

      Oli kerran onnettomuus ja olin sairaalan pedillä lähes liikuntakyvbyttömänä, pyysin sairaanhoitajilta: partavaahtoa ja partahöylä, kun karvat kasvatat liikaa ja kutittavast, toivat sitten partavaahtopurkin ja höylän :)

    • Anonyymi

      Tuollaisestakin voisi keksiä: Karannut Sotilas eli potilas ja Tuhma Sairaanhoitaja.
      - Jännityselokuva.

    • Eipä ole lihomista havaittavissa. On hienoa katsoa peiliin.

      • Anonyymi

        eli oletko varma ettet ole pieniin päin ja pian masusi kasvaa eli on tullut miehellä vähän leikittyä mutta hienoa ettei pullan syy kuiteskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli oletko varma ettet ole pieniin päin ja pian masusi kasvaa eli on tullut miehellä vähän leikittyä mutta hienoa ettei pullan syy kuiteskaan

        Entä onko hänellä jo mennyt ohi lapsentekoikä.


    • Anonyymi

      Normaali ihminen ei kirjoita tarkoituksella päin persettä.

      • Anonyymi

        se on ulkomaalainen - haloo


    • Anonyymi

      Maski kuin Karkkiaski :)

      Joo korona-3D peli FPS-shooter, alusta on valmis, pitäisi keksiä joku juoni vielä.

    • Anonyymi

      Minua kyllä huvittavat nuo nuoret naiset, kun joskus haluaisin hoitaa niitä laittamalla kylpemään elokuvia ja muuta, ehkä avaruuslento-pelikin tietokoneella, ohjaimella voisit kokeilla ohjata ja ampua kohteita jos haluaisit kokeilla vaikka jotain peliä Freelancer 2.

    • Anonyymi

      Nainen saa olla pehmeä ja pyöreä, mies ei.

    • Anonyymi

      Miten yksinkertaista kaikki sulle onkaan, antaa lihoa?? Ei välitä?? Mitäpä kun sairastut tiettyihin aineenvaihdunnan sairauksiin? Mitäpä kun joudut tekemään yksinhuoltajana töit niin, että stressihormonit ja valvominen kerää kaikki ylimääräiseet kroppaan kun aineenvaihdunta sekoo. Mitäpä kun hoidat työsi, lapset, isovanhemmat ja vielä sen sohvalla makaavan äijän, jota ei paljo kiinnosta. Mitäpä jos jonkun mielestä lihava on seksikäs? Mitäpä jos joku ei ole noin ulkonäkökeskeinen, pinnallinen kuten sinä? Mitäpä jos miettisit iha omaa elämääsi ni pysyt onnellisena.

      • Anonyymi

        se on ulkomaalainen


    • Anonyymi

      Huvittavaa olisi, kun tuollsaisissa lento-ohjaimissa on erilaisia nappeja millä voi ampua erilaisia aseita, niin heti ensimmäisenä painaa vahingossa heittoistuin nappia.

      Heittoistuin sinkouttaa itsensä pois koko kulkuneuvosta avaruuteen jotta avaruusambulsanssi noutaa sitten talteen.

    • Anonyymi

      Mitähän muita hauskoja tietokonepelejä, joku CSI-Fatal conspiracy ainakin, voi leikkiä rikostutkijaa pelissä.

      Avaruuslentopelit, on monia, sitten jos on kunnollinen sellainen lento-ohjain, varsinkin hauskaa tulee pelaamisesta lennellä avaruusaluksilla.

    • Anonyymi

      Hyvä kysymys ja koskee myös miehiä. Minkälainen mies antaa itsensä lihoa ja löllööntyä, eikö mies halua olla komea ja hyvinvoiva?

    • Anonyymi

      Tuhma sairaanhoitaja kuin rutiinin omaisesti oikeudenkäynnessissä valehtelevs ylikomissrio :D

      Tuhma sairaanhoitaja, pikkupojille sellaiset hoitajat voisivat olla hauskoja.

    • Anonyymi

      Pehmoiset sääret pitää olla ja seksikäät urtheilulliset sääret ja tyynynpehmoiset tissit, perusvaatimukset.

    • Anonyymi

      millainen mies päästää tai antaa itsensä lihoa eikö normaali mies halua olla seksikäs ja hyvin voiva eikä mikään tatami läski mooses niin nyt puhutaan normaaleista miehistä eikä mielenterveys ngelmista kärsiviä niin ongelmaiset ei huolehdi itsestään

      Korjasin tekstiä vähän.. Sieltä kun löytyi muutama typo. Ole hyvä.

      • Lol.. 😄


      • Siinä alla muutama "Suomipoika" litramäärin bissejen ja lenkkimakkaran, bigmacin, pullapitkon, kyljyksien, viinapullon ja voipaketin jälkeen. 💦


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Lol.. 😄

        Eikös sovi hyvin miten päin vain? Normaalisti olisin laittanut neutraalisti ihminen, mutta ei täällä tuollaiset neutraalit nätit tavat vaikuta kuuluvan joten.. Tadaa!


    • Anonyymi

      Palstanainen.

      • Anonyymi

        Meinaat tosiaan, että jos täällä palstalla vierailee naisia, niin ne on automaattisesti läskejä. Hah


      • Plastalla plöö nastia.☝️





      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tuo eka oli sen persun näkönen, jota ne muut persut vissiin luuli naulaksi.. 😮

        Heh, sellaisia mamin pikku pullavarkaita koko pullapoikien kolonna. 😛


    • Anonyymi

      Miksi ihmiset vastailee tuolle idiootille???

    • Anonyymi

      Hoikkuus ei ole sama asia kuin seksikkyys. On paljon hoikkia, jotka eivät kuitenkaan ole millään tavalla seksikkäitä.

    • Anonyymi

      Millainen nainen huolis miehen, joka vahtii pakkomielteisesti tuntemattomien ihmisten painoa ja kehon koostumusta? Kuinka hirvee ruokanatsi tollanen mahtaakaan olla kaikille läheisilleen? Eipä taida paljon läheisiä olla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe