Hiusväristä

Anonyymi

Ruskeat hiukset ovat täsmälleen yhtä kauniit kuin vaaleatkin. Haluuks joku väittää vastaan vai?

17

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei halua!

    • Anonyymi

      Oletko ruskeahiuksinen nainen? Mielestäni hiusten kunto, paksuus ja pituus on usein väriä tärkeämpää.

    • Anonyymi

      Lähtökohtaisesti vaaleat naiset kauniimpia.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Mitenköhän se hiustenväri vaikuttaa esim. kasvonpiirteisiin?


    • Anonyymi

      Voi olla kauniimmatkin, riippuen siitä millä silmällä katsoo. Vaaleat hiukset voivat toisinaan näyttää vähän värittömiltä ja ovat todennäköisemmin ohuemmat kuin tummemmat hiukset. Paksu tumma tukka tuo mukavasti väriä ja eloa kasvoihin.

    • Anonyymi

      Itse tykkään tummista enemmän. Vaikka ei ne hiukset itsessään sen kummemmat ole, oli minkä väriset tahansa . Tummat "piirteet" vaan näyttää mun silmiin paremmilta.

      P.S. Punasetkin käy

    • Anonyymi

      Mitä väliä hiusvärillä on. Kauneus ratkaisee. Nätti kampaus ei auta, jos muutoin ruma naama.

      • Anonyymi

        Kauneus on kaunis sana


    • Anonyymi

      Joo! 🤣🤣 Olen ruskeahiuksinen nainen (nyt jo vähän harmaa) ja toisinaan musta tuntuu, että mut haluttais blondiksi! Halusin vaan katsoa mitä kommentteja saan... Ja olen kyllä eläissäni kokeillut ne blonditkin hiukset, tosin vain lyhytaikaisesti.

      • Anonyymi

        Pidä vaan ruskeat hiuksesi, kyllä monet pitävät niitä kauniina. Kuka sinut muka blondiksi haluaa, älä kuuntele sellaisia! 😉


    • Anonyymi

      blondeja liikaa nähneenä vaikka eniten niissä on nättejä olisin halunnut ruskeatukkaisetn ja nyt ihan punapäiset isotissit alkaneet kiinnostaan

    • Anonyymi

      Kaikki riippuu siitä mistä tykkää ja millä silmällä katsoo. Monia vastakohta kiinnostaa, vaalea voi tuntua hienolta jos ei itsellä ole vaaleita hiuksia, on itse tumma ja tottunut omaan tummuuteensa. Tumma ja vaalea on sellainen ikiaikainen klassinen yhdistelmä, ne korostavat ja tuovat esiin toisiaan, se on siten vahva yhdistelmä. Samanlaiset eivät toimi kontrasteina toisilleen vaikkei samanlaisuudessakaan sinänsä mitään vikaa ole

      • Anonyymi

        Itse olen melko tumma, mutta jos puhtaasti ulkonäköä ajatellaan, olen aina pitänyt enemmän tummista. Suomalaiset vaaleat ovat usein semmoisia valjuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen melko tumma, mutta jos puhtaasti ulkonäköä ajatellaan, olen aina pitänyt enemmän tummista. Suomalaiset vaaleat ovat usein semmoisia valjuja.

        Voihan se noinkin olla, moni tykkää toisaalta samanlaisestakin kuin itse. Oletko mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se noinkin olla, moni tykkää toisaalta samanlaisestakin kuin itse. Oletko mies?

        Olen nainen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe