Hacksaw ridge.. leffa

Katselen tässä toisella silmällä sitä.. Siinä on kyllä toksisen maskuliinisuuden huipentuma. Jokaisen sodista fantasioivan paskeliinin pitäisi katsoa ne sotakohtaukset.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertokaapas mulle miksi miehet on niin alttiita mustavalkoiselle "me vastaa ne" -aivopesulle?

      • Pitäisi olla enemmän Desmond Dosseja, joka tosin sekin oli aivopesty uskontonsa puolesta...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Pitäisi olla enemmän Desmond Dosseja, joka tosin sekin oli aivopesty uskontonsa puolesta...

        Oon nähny ton leffan useammankin kerran ja yksi kyllä ehdottomasti parhaita näkemiäni elokuvia. Vielä tositapahtumiin perustuva tarina tämä Desmon Dossin tapaus.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Pitäisi olla enemmän Desmond Dosseja, joka tosin sekin oli aivopesty uskontonsa puolesta...

        Katsoin trailerin. Joo, kyllähän se onnistuu jos yksi tai muutama on. Sitten jos kaikki ovat vihollinen tulee ja tappaa, raiskaa ja pahoinpitelee kaikki. Jos täälläkin olisi ww2:n aikaan ollut suurin osa desmond dosseja oltaisiin osa venäjää, suuri osa meistä ei olisi edes syntynyt.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Katsoin trailerin. Joo, kyllähän se onnistuu jos yksi tai muutama on. Sitten jos kaikki ovat vihollinen tulee ja tappaa, raiskaa ja pahoinpitelee kaikki. Jos täälläkin olisi ww2:n aikaan ollut suurin osa desmond dosseja oltaisiin osa venäjää, suuri osa meistä ei olisi edes syntynyt.

        Ja mitäs ne viholliset on? Saman aivopesun tuotoksia eri puolilla vain..


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Katsoin trailerin. Joo, kyllähän se onnistuu jos yksi tai muutama on. Sitten jos kaikki ovat vihollinen tulee ja tappaa, raiskaa ja pahoinpitelee kaikki. Jos täälläkin olisi ww2:n aikaan ollut suurin osa desmond dosseja oltaisiin osa venäjää, suuri osa meistä ei olisi edes syntynyt.

        Etkös sä ole yleensä pitänyt sitä Venäjää enemmänkin hyvänä valtiona ja olisi jopa halunnut sitä, että Suomikin olisi tänä päivänä sen Putinin vallan alaisuudessa?

        Eikös se Yhdysvallat ja Nato ole olleet sun mielestä yleensä ne kaikkein pahimmat viholliset?


      • DarkFear kirjoitti:

        Etkös sä ole yleensä pitänyt sitä Venäjää enemmänkin hyvänä valtiona ja olisi jopa halunnut sitä, että Suomikin olisi tänä päivänä sen Putinin vallan alaisuudessa?

        Eikös se Yhdysvallat ja Nato ole olleet sun mielestä yleensä ne kaikkein pahimmat viholliset?

        Joo, nykyvenäjä on ok, silloin oli tilanne semmoinen että stalin olis laittanu varmaan likimain kaikki suomalaiset monttuun tai siperiaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, nykyvenäjä on ok, silloin oli tilanne semmoinen että stalin olis laittanu varmaan likimain kaikki suomalaiset monttuun tai siperiaan.

        Kyllä mä ainakin itse pidän Yhdysvaltoja ja EU:ta paljon parempina kun Venäjää ja Putinin hallintoa, koska jenkeissä ja EU:ssa kaikki ihmisoikeusasiat ovat paljon paremmalla mallilla kun tuolla Venäjällä on ikinä koskaan ollutkaan.

        Onhan näistä Venäjän hallinnon epäkohdista ollut juttua vaikka kuinka paljon uutisissa ja kaikissa ajankohtaisohjelmissa, joten eiköhän ne ongelmat ole varmasti kaikkien tiedossa.


      • DarkFear kirjoitti:

        Kyllä mä ainakin itse pidän Yhdysvaltoja ja EU:ta paljon parempina kun Venäjää ja Putinin hallintoa, koska jenkeissä ja EU:ssa kaikki ihmisoikeusasiat ovat paljon paremmalla mallilla kun tuolla Venäjällä on ikinä koskaan ollutkaan.

        Onhan näistä Venäjän hallinnon epäkohdista ollut juttua vaikka kuinka paljon uutisissa ja kaikissa ajankohtaisohjelmissa, joten eiköhän ne ongelmat ole varmasti kaikkien tiedossa.

        Tjoo, kansan sivistystason näkee arkisista asioista.

        Metro New York:

        https://nypost.com/wp-content/uploads/sites/2/2018/10/homeless-people-sleeping-subway.jpg?quality=90&strip=all&w=915

        Metro moskova:

        https://remotegaijin.com/wp-content/uploads/2019/01/moscow-metro-featured-image.jpg

        Kummassakohan voi vanhus, nainen tai lapsi matkustaa turvallisemmin mielin?


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Maksetaanko sinulle tästä ja jos niin kuinka monta ruplaa kuukaudessa?

        Ei mutta ihan mielelläni näitä laitan kun täällä on niin uskomatonta tuo usa hehkutus vaikka oikeasti se on pahimpia paikkoja köyhille ja vanhoille, semmoisille jotka ei jatkuvasti tuota jotain.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tjoo, kansan sivistystason näkee arkisista asioista.

        Metro New York:

        https://nypost.com/wp-content/uploads/sites/2/2018/10/homeless-people-sleeping-subway.jpg?quality=90&strip=all&w=915

        Metro moskova:

        https://remotegaijin.com/wp-content/uploads/2019/01/moscow-metro-featured-image.jpg

        Kummassakohan voi vanhus, nainen tai lapsi matkustaa turvallisemmin mielin?

        Ainahan sitä voi valtion julkisuuskuvaa kiillottaa millä tahansa valokuvilla ja propagandalla, sillä samanlaisia metroasemia löytyy myös Pohjois-koreasta.

        Kuten tossa jo sanoinkin sen, että ainakin itse pidän niitä toimivia ihmisoikeuksia erittäin tärkeänä asiana yhteiskunnassa ja niihin kuuluu ainakin mun mielestäni myös vapaa lehdistö, media ja oppositio.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna lennät moskvaan! Strastuits!

        Ei sitä näin korona-aikana oikein voi.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei mutta ihan mielelläni näitä laitan kun täällä on niin uskomatonta tuo usa hehkutus vaikka oikeasti se on pahimpia paikkoja köyhille ja vanhoille, semmoisille jotka ei jatkuvasti tuota jotain.

        Eikö vanha kunnon isänmaallisuus olisi ihan hyvä vaihtoehdo edelleen vai onko sitä nykyään jo pakko tukea Venäjämyönteisyydellä että saa pesäeroa USA:aan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna lennät moskvaan! Strastuits!

        Voi voi.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei sitä näin korona-aikana oikein voi.

        Kaksi aasialaista kainalossa matka taittuu rattoisammin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö vanha kunnon isänmaallisuus olisi ihan hyvä vaihtoehdo edelleen vai onko sitä nykyään jo pakko tukea Venäjämyönteisyydellä että saa pesäeroa USA:aan?

        Nykyisten vallanpitäjien ja median kirjoissa isänmaallisuus leimataan nykyään natsismiksi, muutenhan se on kyllä ihan ok. Öitä sullekin, meen nukkumaan :)


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Nykyisten vallanpitäjien ja median kirjoissa isänmaallisuus leimataan nykyään natsismiksi, muutenhan se on kyllä ihan ok. Öitä sullekin, meen nukkumaan :)

        Ukrainalainen täksi yöksi 👍


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Nykyisten vallanpitäjien ja median kirjoissa isänmaallisuus leimataan nykyään natsismiksi, muutenhan se on kyllä ihan ok. Öitä sullekin, meen nukkumaan :)

        Hyvä jos Mannerheim ja suomen sotavoimat kelpaavat. Muista kuitenkin keitä vastaan he joutuivat tappelemaan.


    • Ei mitään?

    • Newerhööd!

      Mutta mä katsoin Nettflixistä jonkun Shazam-leffan. 😁
      Sä tykkäisit muuten. 😬

      Mä en jaksa enää murista öyhöttäjille. Siinähän marisevat ja vinkuvat. 😊

      • Oon mä senkin nähny..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Oon mä senkin nähny..

        Mulle tuli siitä pulisevasta pikkutytöstä taas sä mieleen. Niin aito! 😄

        Oli hyvä sisko! 😄


    • Anonyymi

      Ei mitään käsitystä tuollaisesta mutta kyllä talvisotaa voi vähän suomalainen ihailla ja kunnioittaa.

    • Anonyymi

      Hieman ohi asioiden, mutta minä tykkään, että nykyään on muutamia sellaisia leffoja missä tytöt ja naiset taistelee fyysisesti ilman, että kukaan tekee siitä erikseen jotain girl-power juttua yms. Onhan tietenkin vasta painoksi Katniss ja etenkin nämä supersankarileffoista tulvat naiset.
      Ihan esimerkkeinä Tomorrowland: A World Beyond (!!!), Bumblebee ja nyt Enola Holmes on hyviä siitä, että siinä se menee ihan yhtä normaalisti kun ennen oli vain poikien normaali osuus.
      Enola Holmes leffassa ehkä eniten jurraa, että sitten sillä pojalla ei ole kuin taitettavan pahvilaatikon verran luonnetta, kun ei voitu sitä käyttää ns. normaalisti. Tai voi johtua huonosta näyttelijästäkin.

      Yep.. Ja nyt kun puhun tästä niin tein koko asiasta erikseen jutun. Hah. Olen oman iloni pilaaja. xD

    • Anonyymi

      Olisi pitänyt vaan -39 joulukuussa ymmärtää 2020 vuoden leffoja ja tajuja antaa Neuvostoliiton vallata maamme.

    • Anonyymi

      Tässä Wonder Woman jutussa on huvittavuuksia olen joskus ennenkin katsunut, mutta totuuslassokin, kun sellaisen laittaa ympärille, ei pysty valehtelemaan vakoojakin kiljaisee kovaan ääneen: tunnustan olen VAKOOJA.

    • Anonyymi

      Pikkutytöt ja "Taakse Poistu" eivät ole yhteensopivavia.
      Kirjoitakaa muistivihkoon;)
      Achtung!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe