Hei! Olen 13-vuotias tyttö, joka omisti ruskeat TODELLA TODELLA paksut hiukset...
Katsoin yksi päivä Pinterestistä avuttomana, miten näistä voisi saada upeammat. Värjäsin blondilla ja hieman violetilla latvoja, mutta hiuksista tuli oksennuksen väriset... Tein useita värinpoistoja äidin toimesta ja hiukseni katkeilivat ja kaljut kohdat olivat yleisiä...
Elin epätasaisilla ja oksennus hiuksilla kaksi viikkoa, kunnes eilen päätin tehdä vielä kerran värin poiston.
Ei sitten! Minun koko päälakini oli kirjaimellisesti siili... pesin hiukseni kiireisesti aamulla ja föönasin ne. Näytin aivan Seppo Taalasmaalta😭 äitillä meni hermo, joten hän päätti ajella siilin minulle.
Aamulla minulle naurettiin ja minua haukuttiin koulussa hiusteni takia. Olen kaikenlisäksi hieman pyöreä (164cm ja 75kg) ja ruma, joten se pahensi asiaa... kaikki ottivat kuvia😭 mitä minä teen!!!😞😞
menetin hiukseni!
Anonyymi
1
150
Vastaukset
Ryhdy rokkariksi. 😄
Mutta jos et halua sellaiseksi pukeutua tai maikkaantua, voisit ainakin oppia heidän näkemyksensä. Heillä on aivan loistava "en välitä mitä sanot" -asenne joka on nykyään erittäin hyödyllinen taito. Itsekin ihailen sitä.
MONO INC. - Children Of The Dark (feat. Joachim Witt, Tilo Wolff und Chris Harms)
https://youtu.be/g-Wc-gdEL1k
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741267
- 621194
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii991151Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme
Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?50916Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p60873Siksi meidän suhteesta
Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko73800Kirk ei ollut hyvä ihminen
Hän edusti kristillistä äärioikeistoa puhtaimmillaan ja pahimmillaan: hengellistä sodankäyntiä, nationalismia, kristilli190764Minulla on edelleen
ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o28736Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa
Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol149732Mä unohdan kyllä
Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai25717