Ja torppasivat tuon hulluuden, päivän paras uutinen. Rahaa piti olla niukasti ja tuollaisia suunnitellaan, vihreä edustaja närkästyi.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006648796.html
Keskustalle tuli maalaisjärki ajatuksiin.
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Perussuomalaisten järkilinjoille alkaa porukkaa lapata. Ja eriyttäin hyvä juttu, kun onhan tuo humpuukihommia muuttaa toimivaa sos,tunnusta jonkun saatanan lutkuajien mieliksi.
- Anonyymi
HETU-uudistus oli Sipilän, Orpon ja Soinin kepun-kokoomuksen-persujen porvarihallituksen 2017aloittama. En ottaisi koko älyttömyyden arkkitehtina kunniaa omien mokien korjaamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HETU-uudistus oli Sipilän, Orpon ja Soinin kepun-kokoomuksen-persujen porvarihallituksen 2017aloittama. En ottaisi koko älyttömyyden arkkitehtina kunniaa omien mokien korjaamisesta.
Järki voitti, mutta porvarit eivät saa pisteitä, he kun olisivat jatkokaudella vieneet sen varmaan läpi.
- Anonyymi
OHO, alkaakos kepun housun puntit tutista vai mistä moinen uho?
- Anonyymi
Sipilän porvarihallitushan tuota koko HETU-muutosta alkoi 2017 ajaa, Kokoomuksen ja Persujen kanssa. Peruu itse tuomansa muutoksen ja ottaa kai vielä kunniankin siitä=)) Vähän kuin Kokoomus, joka perui kosmeettisesti itse aiemmin porvarihallituksessa tuomiaan koulutusleikkauksia ja otti tästä kunnian. Porvarit taitavat pitää kansalaisia todella tyhminä, jos uskovat tällaisenkin vedätysten tehoavan äänestäjiin, ja ikävä kyllä taitaa tyhmimpiin tehota.
- Anonyymi
Jos päätös tai asia osoittautuu huonoksi niin sehän osoittaa vain järkevyyttä ja vastuunkatoa että se uskalletaan perua!
MUTTA kun uhotaan että huono päätös perutaan jos päästään hallitukseen NIIN sen jälkeen kun se on peruttu NIIN alle vuoden se tuodaan takaisin! TÄMÄ on jo sellaista touhua että siihen ei kehtaa kuin parkkiintunein valehteleva puolue -> SDP & aktiivimallipelleily! - Anonyymi
Onneksi sosiaalidemokraatit ja vasemmisto hyrisee nyt tyytyväisenä, kun ei tarvikaan enää maksella porvareitten henkilöllisyyspaperi-ideologiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos päätös tai asia osoittautuu huonoksi niin sehän osoittaa vain järkevyyttä ja vastuunkatoa että se uskalletaan perua!
MUTTA kun uhotaan että huono päätös perutaan jos päästään hallitukseen NIIN sen jälkeen kun se on peruttu NIIN alle vuoden se tuodaan takaisin! TÄMÄ on jo sellaista touhua että siihen ei kehtaa kuin parkkiintunein valehteleva puolue -> SDP & aktiivimallipelleily!SDP taitaa pitää kansalaisia todella tyhminä, jos uskovat tällaisenkin vedätysten tehoavan äänestäjiin, ja ikävä kyllä taitaa tyhmimpiin tehota.
Eivät he sitä kuitenkaan ehdota kaadettavaksi, vaan parempaan ajankohtaan ja / tai pienimuotoisempana. Populistisesti tosin näyttää unohdetun muut seikat ja puhutaan vain sukupuolineutraaliudesta, ikään kuin olisivat edellisessä hallituksessa siitä ja vain siitä syystä olleet muutosta käynnistämässä.
- Anonyymi
Kepu ja Vassarit ovat kuolleita puolueita seuraavissa vaaleissa.Myös Vihreät katoaa.
- Anonyymi
Hyvä päätös Kepulta. Aivan typerää muuttaa tuon pienen erikoisyhteisön takia tuo sos.turvatunnus. Antaa olla vain entisellään. Voihan näille erikoisuuksille antaa oman tunnuksen, jossa käy ilmi tuo poikkeavuus.Kalliiksikin tulee ainaiset muutokset ja varsinkin turhat uusimiset.
Antaa meillä muilla normaaleilla olla tuo, johon on totuttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä päätös Kepulta. Aivan typerää muuttaa tuon pienen erikoisyhteisön takia tuo sos.turvatunnus. Antaa olla vain entisellään. Voihan näille erikoisuuksille antaa oman tunnuksen, jossa käy ilmi tuo poikkeavuus.Kalliiksikin tulee ainaiset muutokset ja varsinkin turhat uusimiset.
Antaa meillä muilla normaaleilla olla tuo, johon on totuttu.Kaikenlaista kummaa aloitetta pukkaa kun on vasenvihreä liberaalihallitus, keskusta oli nyt
oikeassa paikassa oikeaan aikaan, joku moraali ja roti tuolle hallitusporukalle.
Keskittyisivät oikeisiin ongelmiin.
- Anonyymi
Alkaako Keskusta vastustamaan uutta soteakin ?
Orpo,kok, väittää, että rajoittamalla lääkärien yksityisvastaanoton pitoa, lääkärit muka karkaavat yksityiselle puolelle ja sairaalat kärsivät.
Tämä ei pidä paikkaansa.
Perheministeri Krista Kiuru,sdp, on luvannut, että nyt tehdään suurempi muutos kuin kansanterveysmuutos aikoinaan. Nyt kaikki suunnitellaan niin tarkasti, että läpi menee. Kiuru pyysikin 190 miljoonaa euroa lisää sotensa suunnitteluun.
-Sairaalalääkäreiden yksityisvastaanoton pidon kieltäminen ei vie kirurgeja yksityisiin sairaaloihin, sillä Mehiläiseltä ym. yksityissairaalalta kielletään leikkaustoiminta potilasturvallisuuteen vedoten, sillä pitää olla myös yleislääkärin 24/7 päivystys.
Ei ole enää mitään yksityissairaalaa mihin kirurgit voisivat siirtyä.
-Yksityiset hoivakodit menettävät lupansa jo tällä vaalikaudella, sillä 0,7 hoitajamitoitusta ei voida täyttää, koska hoitajia ei ole.
-Terveyskeskusten lääkäripula täytetään nuorten lääkärien pakkosijoittamisella kahdeksi vuodeksi jonnekin päättäjien määräämään terveyskeskukseen tai mikä uusi nimi sillä nyt onkin.
-Hoitajapulaa voidaan sairaanhoitopiirien välillä täyttää pakkolainaamalla hoitajia, kuten Krista jo ehdottikin keväällä.
Jos ei hyvällä niin sitten kepillä, kuten Krista vekkulisti ilmaisi.
-Yksityisten helikopteriyhtiöiden käyttö ambulanssikopterina lopetetaan perustamalla oma lentoyhtiö 100 milj.eurollla eurolla.
-Potilaalle itselleen ei missään nimessä anneta valintaoikeutta lääkärin ja hoitajan suhteen vaan valinnan tekee virkailija.
Jos haluaa mennä yksityiselle esim. kirurgille, voi matkustaa ulkomaille. Sitä ei toistaiseksi kielletä, kuten ei maskien käyttöäkään keväällä varsinaisesti kielletty.
Suomi astuu maailman ensimmäisenä maana uuteen toimintaa tehostavaan yhdenluukun soteen.
Soten suunnittelua johtavat samat huippunerot, jotka osoittivat koko muun maailman olevan väärässä maskiasiassa ja koronatestausten apuna käytetyissä yksityisissä laboratorioissa.
Heillä oli jopa rohkeutta ja nerokkuutta jättää Suomi pois ainoana EU-maana EU:n yhteisestä suuresta suojavarustehankintasopimuksesta.
He ottavat rohkeasti myös vastuun käyttämällä minä- muotoa joka asiassa, kuten Venäjän federaation presidenttikin.
-minun hallitus
-minä katsoin, että nyt on aika ottaa rajoitukset uudelleen käyttöön.
-minä, minä, minun SDP....- Anonyymi
Olen antanut määräyksen......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen antanut määräyksen......
Keskusta kattoo tyttöjen perään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666104Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583053- 312213
- 131827
- 201788
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191783Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131532- 181529
- 501504
- 91463