Miksei miehet puhu ja pussaa

Anonyymi

Niin miksei miehet puhu tunteista ja pussaa naisiaan?

92

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse asiassa...
      En kiistä edellistä retorista provokaatioyritystä kysymyksen osalta, mutta voisin tehdä vastakysymyksen, joka on yhtä ajankohtainen ja provokatiivinen.

      Miksei ei naiset puhu tunteistaan? Muutenkin kuin toteamalla "minua vituttaa" jne.
      Tätä on nimittäin nähty nyt maailman sivu ja tällä hetkellä olen 99% varma siitä, että edes naiset eivät puhu tunteistaan, eivät todella, jos mietitään isoa massaa.

    • Anonyymi

      Jos puhuu tunteistaan niin naiset kutsuu herkkähipiäseksi luuseriksi - tämä kohtelu alkaa noin 1 (yhden) vuoden iässä naisten toimesta - yli 70-kymppinen mies jo voi taas puhua tunteistaan vapaasti. Opi siinä sitten puhumaan tunteistaan nuorena miehenä, kun yksi tuhannesta naisesta arvostaa sellaista oikeasti... Ja jos pussaa niin parhaillaan pääsee raastupaan tai ainakin #MeToo liike repii palasiksi SoMessa . Oliko vielä muuta kommenttia?

    • Anonyymi

      Naiset ei puhu eikä pussaa. Ei naiset sano rakastan sinua. Naiset ei arvosta miehen fromanttisuutta, mielummin nainen mussuttaa kotona sipseja ja katselee telkkaria kun lähtee miehen kanssa illalliselle.

    • Anonyymi

      Ei se oo sukupuolesta kiinni että puhuuko ja pussaako.
      Jossain vaiheessa se vaan loppuu ja se siitä.

      • Anonyymi

        Tai jossain vaiheessa se vaan alkaa.


    • Anonyymi

      Ei tarvii!!

    • Eipä sitä kaikille puhu, eikä tee mieli pussata pussaamisen ilosta.

      Pitää olla syy siihen. 😬

      • Anonyymi

        Ei tee mieli pussata pussaamisen ilosta??? wtf olet outo :P


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tee mieli pussata pussaamisen ilosta??? wtf olet outo :P

        No minusta juuri SE ois outoa pärähtää paikalle ja alkaa pälpättämään ja pusuttelemaan...😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tee mieli pussata pussaamisen ilosta??? wtf olet outo :P

        Jos nainen on negatiivisesti varautunut siitä voi saada kovan sähköiskun jos alkaa pusuttamaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jos nainen on negatiivisesti varautunut siitä voi saada kovan sähköiskun jos alkaa pusuttamaan.

        Syntyy kemiallinen erektio! ☝️

        Veli Harmis on oikeassa. 😄


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Jos nainen on negatiivisesti varautunut siitä voi saada kovan sähköiskun jos alkaa pusuttamaan.

        Olen varmaan sitten tosi outo nainen, kun mulle se pusu ja hali olis kaikkein paras "negatiivisen varauksen" purkamismuoto. Ei tarvitse ees alkaa mitään puhelemaan. Ei tietenkään niin, että heti pusua, vaan ensin se kunnon hali. Itekin menen aina riidan jälkeen ensimmäisenä vain halaamaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jos nainen on negatiivisesti varautunut siitä voi saada kovan sähköiskun jos alkaa pusuttamaan.

        Staattista kannattaa varoa. Kissani ei aikoinaan pitänyt siitä kun kosketin... Olivat reppanat varautuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varmaan sitten tosi outo nainen, kun mulle se pusu ja hali olis kaikkein paras "negatiivisen varauksen" purkamismuoto. Ei tarvitse ees alkaa mitään puhelemaan. Ei tietenkään niin, että heti pusua, vaan ensin se kunnon hali. Itekin menen aina riidan jälkeen ensimmäisenä vain halaamaan.

        Mieti nyt jos saa sähköiskun. Tulee isot huulet ja kihara afrotukka. Kovemmat sähköiskut muuttaa ihonkin tummaksi ja alkaa puhumaan outoa kieltä. Juuri tuontakia sähkötöitäkään ei saa tehdä ilman ammattipätevyyttä.


      • No oikeesti, pelleilemättä. Minä ainakin olen aina tykännyt, että mies puhuu tunteistaan, eikä vain niistä lempeistä pelkästään.

        Ylipäänsä mitä funtsii päässään. Minusta on mahtavaa olla sen arvoinen ihminen, että mulle kerrotaan mitä sisällä liikkuu.

        Eikä siinä ole mitään homoa, että tuntee ja kertoo mitä tuntee.


      • J-76 kirjoitti:

        No oikeesti, pelleilemättä. Minä ainakin olen aina tykännyt, että mies puhuu tunteistaan, eikä vain niistä lempeistä pelkästään.

        Ylipäänsä mitä funtsii päässään. Minusta on mahtavaa olla sen arvoinen ihminen, että mulle kerrotaan mitä sisällä liikkuu.

        Eikä siinä ole mitään homoa, että tuntee ja kertoo mitä tuntee.

        Kumma kun miehet tekee ihan upeita lauluja ja laulaa tunteista, kuuntelee niitä lauluja, eläytyy.. mutta kun pitäisi puhua niistä mies jäätyy?!

        En ymmärrä.


      • J-76 kirjoitti:

        Kumma kun miehet tekee ihan upeita lauluja ja laulaa tunteista, kuuntelee niitä lauluja, eläytyy.. mutta kun pitäisi puhua niistä mies jäätyy?!

        En ymmärrä.

        No joillain se on tuo leimaantumisen pelko.

        Ja tosiaan hyvä esimerkki on 70-80- luvun kasvatus... tyttö otettiin syliin kun itki, pojalle tyrkättiin lelu ja sanottiin, ettei isot pojat itke.

        Nyt ne aikuisena siis siirtävät pahat tunteet sivuun ja roplaavat autoa, menevät pubiin lasinpohjaa tuijottamaan tms.


      • Disse kirjoitti:

        No joillain se on tuo leimaantumisen pelko.

        Ja tosiaan hyvä esimerkki on 70-80- luvun kasvatus... tyttö otettiin syliin kun itki, pojalle tyrkättiin lelu ja sanottiin, ettei isot pojat itke.

        Nyt ne aikuisena siis siirtävät pahat tunteet sivuun ja roplaavat autoa, menevät pubiin lasinpohjaa tuijottamaan tms.

        Tai murjotetaan tuijottaen ruutua. 🙄

        Mä luulen, että siinä vaiheessa kun toista aletaan pitämään itsestäänselvyytenä, lakkaa tunteista ylipäänsä rakentava puhuminenkin?

        Voihan olla, että toinen tuntuu tylsältä keskustelukumppanilta, etenkin jos odottaa toisen olevan aina samaa mieltä ja ymmärtävän aukottomasti toisen ajatukset. Näin ainakin meillä... Mies kyllästyy oitis, jos en ole jees jees peesaamassa. Tai saa välittömästi hänen korkealentoisista jutuista koppia. 😃

        Ja minä kyllästyn puhumaan, jos toinen ei edes yritä avata ajatustaan vaan heti toteaa, emmä jaksa puhua. Et tajua, et puhu samasta asiasta, emmä osaa kertoa, ei ole mitään sanottavaa.

        Ts. Ei kohtaa tyyli keskustella eikä oikein kai ajatuksetkaan kaikesta. Ihan sama asenteella vetäen menee miten menee. Kai se menee..


      • Disse kirjoitti:

        No joillain se on tuo leimaantumisen pelko.

        Ja tosiaan hyvä esimerkki on 70-80- luvun kasvatus... tyttö otettiin syliin kun itki, pojalle tyrkättiin lelu ja sanottiin, ettei isot pojat itke.

        Nyt ne aikuisena siis siirtävät pahat tunteet sivuun ja roplaavat autoa, menevät pubiin lasinpohjaa tuijottamaan tms.

        Millainen kumppani naisen tulisi olla, jotta hälle pystyisi puhumaan ja kiinnostaisi puhua?

        Tiedän, että on olemassa ihmisiä sukupuolesta viis, ettei oikeastaan pidä puhumista tärkeänä ja ylipäänsä kaikki suhteet, ihan sama mitä on vastapuolena ennenpitkää pitkästyttää. Eikä jaksa vaivautua.

        Ettei se millainen nainen tai mies on vastassa vaikuta juuri mitenkään siihen miten kiinnostaa toisen seurassa olla ja seurustella. Vaan on luonteeltaan tyyppiä, kukaan ei kiinnosta niin pitkälle että heräisi tarvetta yhdessä tehdä mitään. Minä sanon tyyppiä tyypiksi, joka ei ole parisuhdeihmistyyppiä.

        Ne kyllästyy parisuhteissaan aina ennenpitkää ja sillä kuka tai mikä on kumppani ei ole merkitystä, kaikkien kanssa sama lopputulos.


      • J-76 kirjoitti:

        Millainen kumppani naisen tulisi olla, jotta hälle pystyisi puhumaan ja kiinnostaisi puhua?

        Tiedän, että on olemassa ihmisiä sukupuolesta viis, ettei oikeastaan pidä puhumista tärkeänä ja ylipäänsä kaikki suhteet, ihan sama mitä on vastapuolena ennenpitkää pitkästyttää. Eikä jaksa vaivautua.

        Ettei se millainen nainen tai mies on vastassa vaikuta juuri mitenkään siihen miten kiinnostaa toisen seurassa olla ja seurustella. Vaan on luonteeltaan tyyppiä, kukaan ei kiinnosta niin pitkälle että heräisi tarvetta yhdessä tehdä mitään. Minä sanon tyyppiä tyypiksi, joka ei ole parisuhdeihmistyyppiä.

        Ne kyllästyy parisuhteissaan aina ennenpitkää ja sillä kuka tai mikä on kumppani ei ole merkitystä, kaikkien kanssa sama lopputulos.

        Ts. Ihan sama miten on ja touhuaa asioita, mikään ei motivoi toista tekemään yhtäön enempää, jolloin toinen joko sen sietää tai lähtee kalppimaan. Joka sekin on ihan sama lopulta ja loppujen lopuksi.

        Tulee uusi ihastus, jonka kanssa kaavat toistuu. Loputtomasti.


      • J-76 kirjoitti:

        Millainen kumppani naisen tulisi olla, jotta hälle pystyisi puhumaan ja kiinnostaisi puhua?

        Tiedän, että on olemassa ihmisiä sukupuolesta viis, ettei oikeastaan pidä puhumista tärkeänä ja ylipäänsä kaikki suhteet, ihan sama mitä on vastapuolena ennenpitkää pitkästyttää. Eikä jaksa vaivautua.

        Ettei se millainen nainen tai mies on vastassa vaikuta juuri mitenkään siihen miten kiinnostaa toisen seurassa olla ja seurustella. Vaan on luonteeltaan tyyppiä, kukaan ei kiinnosta niin pitkälle että heräisi tarvetta yhdessä tehdä mitään. Minä sanon tyyppiä tyypiksi, joka ei ole parisuhdeihmistyyppiä.

        Ne kyllästyy parisuhteissaan aina ennenpitkää ja sillä kuka tai mikä on kumppani ei ole merkitystä, kaikkien kanssa sama lopputulos.

        Ymmärtävä, kannustava, mutta toisaalta vastuuttava, eikä sallia sitä kuuntelemattomuutta ja maton alle lakaisua.

        Monella ongelmaisella ihmisellä on elämässä mahdollistaja. Ymmärretään sitä käytöstä liikaa, oman elämän kustannuksella ja laiminlyöminen onkin näin hyväksyttyä.

        Kävin just yhdellä koululla pelaa säbää, missä kaverin kaa valmennettiin junnuja. Jos siellä oli joku, mikä ei kuunnellut ja häiriköi muita, toisesta varoituksesta sai kerätä kamat ja poistua pukukoppiin. Ei montaa kertaa tarvinnut ketään poistaa..😬 Sitä käytöstä ei hyväksytty.

        Yleensä jompikumpi kävi selittämässä junnulle vielä, että miksi näin. Että ei suututtu, vaan pitää huomioida muutkin. 😊


      • J-76 kirjoitti:

        Ts. Ihan sama miten on ja touhuaa asioita, mikään ei motivoi toista tekemään yhtäön enempää, jolloin toinen joko sen sietää tai lähtee kalppimaan. Joka sekin on ihan sama lopulta ja loppujen lopuksi.

        Tulee uusi ihastus, jonka kanssa kaavat toistuu. Loputtomasti.

        Onhan tuommoinen umpikuja molemmille. Mutta se joka tekee muutosta itse, saa muutosta koko balettiin.

        Ymmärtäminen ja hyväksyminen/salliminen on ihan eri asioita.

        Minäkin ymmärrän junnua, joka on päivän istunut koulunpenkillä, että virtaa on ja sen haluaa päästää pois, mutta porukassa se pitää tehdä muita huomioiden. 😊


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No joillain se on tuo leimaantumisen pelko.

        Ja tosiaan hyvä esimerkki on 70-80- luvun kasvatus... tyttö otettiin syliin kun itki, pojalle tyrkättiin lelu ja sanottiin, ettei isot pojat itke.

        Nyt ne aikuisena siis siirtävät pahat tunteet sivuun ja roplaavat autoa, menevät pubiin lasinpohjaa tuijottamaan tms.

        Just päinvastoin, äideille pojat aina läheisempiä kuin tytöt, saavat enemmän lämpöä ja huomiota. Jos isä ei kykene vastaavasti suosimaan tytärtä, tämä saa paljon vähemmän kiintymyksenosoituksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just päinvastoin, äideille pojat aina läheisempiä kuin tytöt, saavat enemmän lämpöä ja huomiota. Jos isä ei kykene vastaavasti suosimaan tytärtä, tämä saa paljon vähemmän kiintymyksenosoituksia.

        Joo, mutta sama toistui äiteilläkin monesti. Ja kyllä mä todistin sitäkin, kun kiekkopelissä äiti kannustaa niittaamaan vastustajan seinälle silmät leiskurn... pitää olla kova.


      • J-76 kirjoitti:

        Tai murjotetaan tuijottaen ruutua. 🙄

        Mä luulen, että siinä vaiheessa kun toista aletaan pitämään itsestäänselvyytenä, lakkaa tunteista ylipäänsä rakentava puhuminenkin?

        Voihan olla, että toinen tuntuu tylsältä keskustelukumppanilta, etenkin jos odottaa toisen olevan aina samaa mieltä ja ymmärtävän aukottomasti toisen ajatukset. Näin ainakin meillä... Mies kyllästyy oitis, jos en ole jees jees peesaamassa. Tai saa välittömästi hänen korkealentoisista jutuista koppia. 😃

        Ja minä kyllästyn puhumaan, jos toinen ei edes yritä avata ajatustaan vaan heti toteaa, emmä jaksa puhua. Et tajua, et puhu samasta asiasta, emmä osaa kertoa, ei ole mitään sanottavaa.

        Ts. Ei kohtaa tyyli keskustella eikä oikein kai ajatuksetkaan kaikesta. Ihan sama asenteella vetäen menee miten menee. Kai se menee..

        Apua, ollaanko me naimisissa?...😬


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Apua, ollaanko me naimisissa?...😬

        Nöyp, koska mä en ole naimisissa. Moon avoliitossa. 😂😜

        Enkä ole naimisiin hinkumassa, never ever again.


      • J-76 kirjoitti:

        Nöyp, koska mä en ole naimisissa. Moon avoliitossa. 😂😜

        Enkä ole naimisiin hinkumassa, never ever again.

        Ai niin.. Enhän mäkään ole..

        Tunnistin vaan kauhukseni itseni tästä.. "toteaa, emmä jaksa puhua. Et tajua, et puhu samasta asiasta, emmä osaa kertoa,"

        Ei mitää, emmä jaksa selittää.. Antaa olla.. 😬 päräytän päälle vielä kieltä tai huitasen kädellä ilmaan, plääh..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai niin.. Enhän mäkään ole..

        Tunnistin vaan kauhukseni itseni tästä.. "toteaa, emmä jaksa puhua. Et tajua, et puhu samasta asiasta, emmä osaa kertoa,"

        Ei mitää, emmä jaksa selittää.. Antaa olla.. 😬 päräytän päälle vielä kieltä tai huitasen kädellä ilmaan, plääh..

        Mutta en mä kyllä mökötä.. Ainakaan kauaa..😬


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai niin.. Enhän mäkään ole..

        Tunnistin vaan kauhukseni itseni tästä.. "toteaa, emmä jaksa puhua. Et tajua, et puhu samasta asiasta, emmä osaa kertoa,"

        Ei mitää, emmä jaksa selittää.. Antaa olla.. 😬 päräytän päälle vielä kieltä tai huitasen kädellä ilmaan, plääh..

        Höh, samasta puusta veistetyt. 😃


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mutta en mä kyllä mökötä.. Ainakaan kauaa..😬

        Ei toikaan, se ei vaan puhu jos ei ole pakko. 😄


    • Anonyymi

      Avaruuselokuvsat, niin tämä Contact, Jodie Foster näyttelemässä seikkailu-avaruus-elokuva oli ihan hyvä, kun Indepence Day loppuu niin alkaa Ihmenainen elokuva seuraavaksi.

      Peloittavia avaruusnaisia on mm. Battlestar Galactican tämä number 6, tappaa vauvojakin kääntämällä käsillä niiltä niskat nurin, kokeillakseen että kuoleeko se vauvqa jos siltä kääntää niskat nurin.

    • Anonyymi

      Turvat tukkoon!

    • Anonyymi

      Minä en ainakaan kuuntele!

    • Anonyymi

      Liittyy varmaan jotenki naisoletettujen oletettuun ylipainoon.

      • Anonyymi

        Kyllä kuule naisiltakin nuo loppuu jos mies on täys dorka ja ite plörähtää. Ei ne vuodet miehiäkään niin hyvin kohtele.


      • No jos on mies itse plösön ottanut kikkuli suorana onnesta parkuen, niin iteppä valihti, iteppä läks messiin. Vihtuako siitä elopainosta inisee, kun tiesi jo ottaessa että sitä on?

        Se niin, että mies vaan kyllästyy naiseen, jos nainen on liian lupsakka tai ei ole tarpeeksi yksinkertainen ja helppo. Vähänkä hankalaa mikään, niin jo on leuka rintaa vasten, häntä solmussa ja emmää tykkää susta. Tai jos mää tykkään, niin muistuta etten mää oikeesti tykkää.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        No jos on mies itse plösön ottanut kikkuli suorana onnesta parkuen, niin iteppä valihti, iteppä läks messiin. Vihtuako siitä elopainosta inisee, kun tiesi jo ottaessa että sitä on?

        Se niin, että mies vaan kyllästyy naiseen, jos nainen on liian lupsakka tai ei ole tarpeeksi yksinkertainen ja helppo. Vähänkä hankalaa mikään, niin jo on leuka rintaa vasten, häntä solmussa ja emmää tykkää susta. Tai jos mää tykkään, niin muistuta etten mää oikeesti tykkää.

        Pöh, miehet palvoo kiukuttelevia prinsessoja. Vähänkin käytännöllinen ja tasainen nainen on TYLSÄ ja LIIAN HELPPO. Pitää olla hyvännäköinen, mahdollisimman hoikka ja v***mainen ämmä, niin vientiä riittää. Mies vetää itsensä vaikka umpisolmuun tällaisten naisten takia. Tämän olen itse koķenut ja monesti sivusta nähnyt.

        Me tylsät, tasaiset, meikkaamattomat, rumat tavispullukat ollaan näkymättömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöh, miehet palvoo kiukuttelevia prinsessoja. Vähänkin käytännöllinen ja tasainen nainen on TYLSÄ ja LIIAN HELPPO. Pitää olla hyvännäköinen, mahdollisimman hoikka ja v***mainen ämmä, niin vientiä riittää. Mies vetää itsensä vaikka umpisolmuun tällaisten naisten takia. Tämän olen itse koķenut ja monesti sivusta nähnyt.

        Me tylsät, tasaiset, meikkaamattomat, rumat tavispullukat ollaan näkymättömiä.

        Tiedätkö, välillä musta tuntuu ihan samalta. Eikä vaan välillä, vaan lähes aina. Mutta ei sen naisen tarvii olla hoikka, eikä edes erityisen hyvännäkönen. Mahollisimman äänekäs ja näkyvä nainen sekä hankala ja vittumainen luonne, niin kyllä löytyy palvovia miehiä joka sormelle. Mistä ihmeestä se johtuu? Onko tää joku miehinen vastine niille "jännämiehille", joista täällä aina mouhotaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pöh, miehet palvoo kiukuttelevia prinsessoja. Vähänkin käytännöllinen ja tasainen nainen on TYLSÄ ja LIIAN HELPPO. Pitää olla hyvännäköinen, mahdollisimman hoikka ja v***mainen ämmä, niin vientiä riittää. Mies vetää itsensä vaikka umpisolmuun tällaisten naisten takia. Tämän olen itse koķenut ja monesti sivusta nähnyt.

        Me tylsät, tasaiset, meikkaamattomat, rumat tavispullukat ollaan näkymättömiä.

        Helkkari! 😤

        Ja minä kun olen ajatellut olevani hyvä saalis. 😌

        - edullinen pitää
        - rehti ja reilu, kannan mukisematta korteni yhteiseen kekoon
        - ihanasti pehmoinen rutistella kainalossa
        - en kiukuttele huvikseni enkä kohahduttaakseni
        - tykkään tosissani ja yritän oikeasti ja aidosti panostaa suhteeseen
        - annan toiselle tilaa ja olla omanlaisensa (en koskaan arvostele esim. ulkonäköä tai toisen arvoja)
        - nätti en ole mutten kyllä rumakaan
        - en hyväksikäytä
        - en yrutä sanella miten toisen pitäis pukeutua, istua, leikata kynsiä tai muutenkaan olla...
        - vuorovaikutusta kyllä kaipaan ja vaadin

        😄

        Ja joo ne oli miinuksia ei ranskalaisia viivoja... 😜


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pöh, miehet palvoo kiukuttelevia prinsessoja. Vähänkin käytännöllinen ja tasainen nainen on TYLSÄ ja LIIAN HELPPO. Pitää olla hyvännäköinen, mahdollisimman hoikka ja v***mainen ämmä, niin vientiä riittää. Mies vetää itsensä vaikka umpisolmuun tällaisten naisten takia. Tämän olen itse koķenut ja monesti sivusta nähnyt.

        Me tylsät, tasaiset, meikkaamattomat, rumat tavispullukat ollaan näkymättömiä.

        Kaunein koskaan livenä tapaamani nainen on mukava, kiltti, hauska, lukenut, älykäs ja joutuu ilmeisesti käyttämään jotain puhelimen organisaattoria järjestelläkseen treffipyyntöjä, joten vähän hillikkeitä tuohon taviksen katkeruuteen jos saisi pyytää. Itse ymmärrän täydellisesti, etten minä häntä kiinnosta, vaikka olemmekin kavereita.

        Emme me rumikset saavuta kauniita lyttäämällä mitään etua. Kunhan jotkut päästelevät paineitaan.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Kaunein koskaan livenä tapaamani nainen on mukava, kiltti, hauska, lukenut, älykäs ja joutuu ilmeisesti käyttämään jotain puhelimen organisaattoria järjestelläkseen treffipyyntöjä, joten vähän hillikkeitä tuohon taviksen katkeruuteen jos saisi pyytää. Itse ymmärrän täydellisesti, etten minä häntä kiinnosta, vaikka olemmekin kavereita.

        Emme me rumikset saavuta kauniita lyttäämällä mitään etua. Kunhan jotkut päästelevät paineitaan.

        Sulta meni pointti ohi. Kyse ei ole luonteesta vaan ulkonäöstä. Kaunis nainen voi olla kiltti ja mukava, sillä ei ole merkitystä. Kaunis nainen voi myös olla narsistinen kusipää, eikä silläkään ole merkitystä.
        Kunhan on laiha ja kaunis, että mies voi nostaa statustaan kaveripiirissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulta meni pointti ohi. Kyse ei ole luonteesta vaan ulkonäöstä. Kaunis nainen voi olla kiltti ja mukava, sillä ei ole merkitystä. Kaunis nainen voi myös olla narsistinen kusipää, eikä silläkään ole merkitystä.
        Kunhan on laiha ja kaunis, että mies voi nostaa statustaan kaveripiirissä.

        Kauniista, mutta kusipäisestä naisesta tulee helposti kiertopalkinto, kun miehet eivät moista pysty pitämään, saati että enää haluaisivatkaan todellisen luonteensa selvittyä.

        Tottakai ensivaikutelma on tärkein, ja tottakai kauniin/komean nuoren on helpompaa pariutua kuin kaltaisemme vanhan ja ruman. En vaan ymmärrä, miksi siitä pitää katkeroitua.

        Katkeroituminen näkyy naamasta ja kuuluu puheesta, eikä myrkyn hautominen ja kylväminen varsinaisesti viehättävyyttä lisää. Itse olen positiivinen inhorealisti. ; )


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Kauniista, mutta kusipäisestä naisesta tulee helposti kiertopalkinto, kun miehet eivät moista pysty pitämään, saati että enää haluaisivatkaan todellisen luonteensa selvittyä.

        Tottakai ensivaikutelma on tärkein, ja tottakai kauniin/komean nuoren on helpompaa pariutua kuin kaltaisemme vanhan ja ruman. En vaan ymmärrä, miksi siitä pitää katkeroitua.

        Katkeroituminen näkyy naamasta ja kuuluu puheesta, eikä myrkyn hautominen ja kylväminen varsinaisesti viehättävyyttä lisää. Itse olen positiivinen inhorealisti. ; )

        No minäpä katkeroiduin, koska itseni tällaiseen vaihdettiin. Totesin, että mikään, mitä olen tai teen, ei ole miesten silmissä minkään arvoista. Koska ulkonäkö ei riitä. 6 vuotta olen nyt ollut yksin, siis koko ajan eron jälkeen ja vihaan miehiä. Nuorena en vihannut, mutta elämä ja miehet opettaa. Enkä yhtäkään kusiletkua enää elämääni ota!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulta meni pointti ohi. Kyse ei ole luonteesta vaan ulkonäöstä. Kaunis nainen voi olla kiltti ja mukava, sillä ei ole merkitystä. Kaunis nainen voi myös olla narsistinen kusipää, eikä silläkään ole merkitystä.
        Kunhan on laiha ja kaunis, että mies voi nostaa statustaan kaveripiirissä.

        Itse olen omassa tuttavapiirissä todistanut lukemattomat kerrat, että "näkyvällä persoonalla" varustettu nainen saa miehetjuoksemaan perässään. Ei tarvii olla misdin mitoissa, vaan ihan reilukin ylipaino on ihan ok. Ei tarvii olla mitenkään erityisen kauniskaan. Luonnekin saa olla hankala ja välillä suorastaan vittumainen ja itsekeskeinen. Pitää vaatia sitä prinsessa kohtelua ja toisaalta miestä ei tunnu kannattavan ottaa kauheemmin huomioon. Tärkeintä on olla räiskyvä ja äänekäs, näkyvä ja "näyttävä". Kaikilla tuttavapiirini naisilla, jotka sopivat noihin kuvauksiin on miehiä joka sormelle. Yks lähtee nyt, toinen tulee huomenna ja kolmas pyörii kuvioissa vuositolkulla.

        Vastaavasti porukasta löytyy pari todella kaunistakin naista, jolla ei kuitenkaan ole tollasta "näkyvää persoonaa" ja heillä taas ei juuri vientiä ole.

        Ja mitä miehiin tulee, niin aina niillä tuntuu olevan mukana joku vähän rumemmin sanottuna pyryharakka, joka puhuu vaan itsestään ja passauttaa itseään ja lopulta saa sitten jonkun kiukuttelukohtauksen ja sitä pitää lähteä lepyttellemään. Jos ei se nainen ole mukana, niin vähintään se soittaa ja sitten miestä taas viedään. Jokainen ulkopuolinen nökee sen kuvion ja naisen käytöksen, mutta mies itse ei. Noita samanlaisia tulee joku kolme neljä peräkkäin ja sitten ollaan katkeroituneita, kun "kaikki naiset on just tollasia".

        En vaan tajua miksi ne naiset viehättää. Jos itse etsisin naista, niin olisivat vihonviimesiä, jonka kanssa alkasin seurustella. Ei varmasti pidä paikkaansa kaikkien miesten kohdalla. Eihän kaikki naisetkaan huoli "jännämiehiä". Kauhean monien pitää vaan vähintään se yks kokeilla, tai kolme neljä. Onko se joku psykologinen juttu, että kun nainen on näkyvä ja äänekäs ja kaikki hänet varmasti huomaavat, niin mies tuntee saaneensa jotakin minkä kaikki muutkin olisivat halunneet. Mene ja tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen omassa tuttavapiirissä todistanut lukemattomat kerrat, että "näkyvällä persoonalla" varustettu nainen saa miehetjuoksemaan perässään. Ei tarvii olla misdin mitoissa, vaan ihan reilukin ylipaino on ihan ok. Ei tarvii olla mitenkään erityisen kauniskaan. Luonnekin saa olla hankala ja välillä suorastaan vittumainen ja itsekeskeinen. Pitää vaatia sitä prinsessa kohtelua ja toisaalta miestä ei tunnu kannattavan ottaa kauheemmin huomioon. Tärkeintä on olla räiskyvä ja äänekäs, näkyvä ja "näyttävä". Kaikilla tuttavapiirini naisilla, jotka sopivat noihin kuvauksiin on miehiä joka sormelle. Yks lähtee nyt, toinen tulee huomenna ja kolmas pyörii kuvioissa vuositolkulla.

        Vastaavasti porukasta löytyy pari todella kaunistakin naista, jolla ei kuitenkaan ole tollasta "näkyvää persoonaa" ja heillä taas ei juuri vientiä ole.

        Ja mitä miehiin tulee, niin aina niillä tuntuu olevan mukana joku vähän rumemmin sanottuna pyryharakka, joka puhuu vaan itsestään ja passauttaa itseään ja lopulta saa sitten jonkun kiukuttelukohtauksen ja sitä pitää lähteä lepyttellemään. Jos ei se nainen ole mukana, niin vähintään se soittaa ja sitten miestä taas viedään. Jokainen ulkopuolinen nökee sen kuvion ja naisen käytöksen, mutta mies itse ei. Noita samanlaisia tulee joku kolme neljä peräkkäin ja sitten ollaan katkeroituneita, kun "kaikki naiset on just tollasia".

        En vaan tajua miksi ne naiset viehättää. Jos itse etsisin naista, niin olisivat vihonviimesiä, jonka kanssa alkasin seurustella. Ei varmasti pidä paikkaansa kaikkien miesten kohdalla. Eihän kaikki naisetkaan huoli "jännämiehiä". Kauhean monien pitää vaan vähintään se yks kokeilla, tai kolme neljä. Onko se joku psykologinen juttu, että kun nainen on näkyvä ja äänekäs ja kaikki hänet varmasti huomaavat, niin mies tuntee saaneensa jotakin minkä kaikki muutkin olisivat halunneet. Mene ja tiedä.

        Komppaan tätä. Itse tämän kuvion nähnyt myös monta kertaa. Ehkä se liittyy osittain myös miesten haluun metsästää ja saalistaa. Kun on oikein hankala ja äänekäs, vaativa nainen, niin mies joutuu tekemään hartiavoimin töitä sen eteen ja tuntee kai lopulta jotain valloittaneensa. Sit ne ihmettelee, kun kusipää nainen onkin edelleen kusipää ja tekee parisuhteesta yhtä helvettiä. No shit Sherlock?!
        Hankala ja vaativa nainen myös vapauttaa miehen kaikesta vastuunkannosta, koska sellainen nainen sanelee ja määrää kaiken. Miehen ei tarvitse kuin lammasmaisesti totella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen omassa tuttavapiirissä todistanut lukemattomat kerrat, että "näkyvällä persoonalla" varustettu nainen saa miehetjuoksemaan perässään. Ei tarvii olla misdin mitoissa, vaan ihan reilukin ylipaino on ihan ok. Ei tarvii olla mitenkään erityisen kauniskaan. Luonnekin saa olla hankala ja välillä suorastaan vittumainen ja itsekeskeinen. Pitää vaatia sitä prinsessa kohtelua ja toisaalta miestä ei tunnu kannattavan ottaa kauheemmin huomioon. Tärkeintä on olla räiskyvä ja äänekäs, näkyvä ja "näyttävä". Kaikilla tuttavapiirini naisilla, jotka sopivat noihin kuvauksiin on miehiä joka sormelle. Yks lähtee nyt, toinen tulee huomenna ja kolmas pyörii kuvioissa vuositolkulla.

        Vastaavasti porukasta löytyy pari todella kaunistakin naista, jolla ei kuitenkaan ole tollasta "näkyvää persoonaa" ja heillä taas ei juuri vientiä ole.

        Ja mitä miehiin tulee, niin aina niillä tuntuu olevan mukana joku vähän rumemmin sanottuna pyryharakka, joka puhuu vaan itsestään ja passauttaa itseään ja lopulta saa sitten jonkun kiukuttelukohtauksen ja sitä pitää lähteä lepyttellemään. Jos ei se nainen ole mukana, niin vähintään se soittaa ja sitten miestä taas viedään. Jokainen ulkopuolinen nökee sen kuvion ja naisen käytöksen, mutta mies itse ei. Noita samanlaisia tulee joku kolme neljä peräkkäin ja sitten ollaan katkeroituneita, kun "kaikki naiset on just tollasia".

        En vaan tajua miksi ne naiset viehättää. Jos itse etsisin naista, niin olisivat vihonviimesiä, jonka kanssa alkasin seurustella. Ei varmasti pidä paikkaansa kaikkien miesten kohdalla. Eihän kaikki naisetkaan huoli "jännämiehiä". Kauhean monien pitää vaan vähintään se yks kokeilla, tai kolme neljä. Onko se joku psykologinen juttu, että kun nainen on näkyvä ja äänekäs ja kaikki hänet varmasti huomaavat, niin mies tuntee saaneensa jotakin minkä kaikki muutkin olisivat halunneet. Mene ja tiedä.

        Tunnistan mäkin noiden räväköiden muijien menekin..


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Kaunein koskaan livenä tapaamani nainen on mukava, kiltti, hauska, lukenut, älykäs ja joutuu ilmeisesti käyttämään jotain puhelimen organisaattoria järjestelläkseen treffipyyntöjä, joten vähän hillikkeitä tuohon taviksen katkeruuteen jos saisi pyytää. Itse ymmärrän täydellisesti, etten minä häntä kiinnosta, vaikka olemmekin kavereita.

        Emme me rumikset saavuta kauniita lyttäämällä mitään etua. Kunhan jotkut päästelevät paineitaan.

        Niin ja harvemmin nuo "räväkät" naiset kai JÄLKIKÄTEEN ovat yhdenkään miehen mielestä niitä kauneimpia, ihanimpia ja kilteimpiä kumppaneita, joita heillä ikinä on ollut. Lopulta mies yleensä itsekin herää (viimestään kun nainen vaan ottaa ja lähtee). Sittenhän se exä onkin se maailman hirvein ja kamalin. Seuravan kanssa sama juttu ja sitten vielä ehkä parin seuraavan ja lopulta kaikki maailman naiset ovat ihan hirveitä, tai ainakin vähintää. kaikki suomalaiset naiset ovat kauheita. Pätee muuten monii muihinkin kansallisuuksiin. Ainahan ne oman maan naiset ovat kaikkien miesten mielestä niitä vaativimpia ja äkäisimpiä.

        Jostain syystä itsensä täytyy vaan aina katkeroittaa hankalien kumppanien kanssa.


    • Kyllä ne monasti suhteen alussa jonkin aikaa puhuu jopa suu vaahdossa, hymyilee ja pussaa. Leijailee liito-oravina lähes tunteita vuodatelle, jopa runoja on kirjoitettu rakkaudella.

      Mutta ootappas, kun hurahtaa muutama vuosi on ukolla naama yks vitun hapan silakkanaama ja ääntä ei tule muulloin, kun ärsyyntyessä nukkuessa kuorsatessa ja pusuja saa vain, jos itse mankuu niitä. Sittenkin vähän onko pakko... ☹️

      • Anonyymi

        Taasko se alkoi...


      • Anonyymi

        En kyllä kuuntelis mitään lässyttävää ukkoa. Parempi kun pitääkin turpansa kiinni. Olisin onnellinen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taasko se alkoi...

        Mikä? 🤪


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä kuuntelis mitään lässyttävää ukkoa. Parempi kun pitääkin turpansa kiinni. Olisin onnellinen!

        Eihän nyt lässyttää tartte, mutta kumma jos ei mitään puhuttavaa koskaan ole. Tai ei tahdo kuunnellakkaan mitään asiaa.

        Kyllä sitä joskus sillon miettii, miten turha tuokin tossa on pölyyntymässä. 🙄


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Eihän nyt lässyttää tartte, mutta kumma jos ei mitään puhuttavaa koskaan ole. Tai ei tahdo kuunnellakkaan mitään asiaa.

        Kyllä sitä joskus sillon miettii, miten turha tuokin tossa on pölyyntymässä. 🙄

        Ei sillä ole mitään väliä. Sulla on silloin ohjat ja ukko saa olla vaiti. Mitä tuota kyselemään sis, ei ne tiedä mitään. Pääasia et on ite kartalla. Ilmottelet sit vaan isommat suunnat. Mä en kyselis.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Mikä? 🤪

        365...


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Eihän nyt lässyttää tartte, mutta kumma jos ei mitään puhuttavaa koskaan ole. Tai ei tahdo kuunnellakkaan mitään asiaa.

        Kyllä sitä joskus sillon miettii, miten turha tuokin tossa on pölyyntymässä. 🙄

        Helpompi sitä on viedä ku pässiä narussa sillon kun pitää leipäläpensä ummessa 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helpompi sitä on viedä ku pässiä narussa sillon kun pitää leipäläpensä ummessa 👍

        No mutkun en kaipaa kumppania, jolla ei ole omaa tahtoa, omaa näkemystä, mielipidettä, jota voi pyöritellä miten lystään. Itsetuntoinen ihminen ei murra toista eikä yritä olla pomo, vaan minusta suhteessa on kaksi omanlaista ihmistä joilla saa olla ja toivottavasti on oma persoona ja näkemys asioista. Positiivista ja toivottavaa on, että ne käy yhteen niin ettei kumpaakaan tarvitse alistaa, eikä vetää narussa mielensä mukaan.

        Vaan kumpikin kävelee omilla jaloillaan /apujaloilla tai pyörillä toisen rinnalla vapaasta tahdostaan, samaan suuntaan. On tukena, jos toisen jalat halttaa.

        Mykkäkoulua en ymmärrä yhtään. Miten mikään voi muuttua, jos ei puhuta?


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        No mutkun en kaipaa kumppania, jolla ei ole omaa tahtoa, omaa näkemystä, mielipidettä, jota voi pyöritellä miten lystään. Itsetuntoinen ihminen ei murra toista eikä yritä olla pomo, vaan minusta suhteessa on kaksi omanlaista ihmistä joilla saa olla ja toivottavasti on oma persoona ja näkemys asioista. Positiivista ja toivottavaa on, että ne käy yhteen niin ettei kumpaakaan tarvitse alistaa, eikä vetää narussa mielensä mukaan.

        Vaan kumpikin kävelee omilla jaloillaan /apujaloilla tai pyörillä toisen rinnalla vapaasta tahdostaan, samaan suuntaan. On tukena, jos toisen jalat halttaa.

        Mykkäkoulua en ymmärrä yhtään. Miten mikään voi muuttua, jos ei puhuta?

        Et voi enää valittaa. Olet valintasi tehnyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et voi enää valittaa. Olet valintasi tehnyt.

        Täh? Kumppanillani on oma tahto, mutta pitäis kuunnella minunkin tahtoa! 😊

        Eksää nyt mietin kun tuota kirjoitin.


      • J-76 kirjoitti:

        Täh? Kumppanillani on oma tahto, mutta pitäis kuunnella minunkin tahtoa! 😊

        Eksää nyt mietin kun tuota kirjoitin.

        Siksi se eksä eksä onkin.


    • Anonyymi

      Lue sitä flyygeli-aloitusta, siellä on useampikin sata miespuolisen vuodatusta ja naisen päätä pyörittämässä... Päätä pyörittämässä. Heh

    • Puhu vain omasta puolestasi, äläkä yleistä.

      Toisinkin voi käydä. Minä olen kuulema hyvä kuuntelija, mikä edellyttää, että ainakin osan aikaa pidän turpani kiinni ja omat ongelmani ainakin toistaiseksi itselläni. ; )

      • Miten miehestä saa tehtyä hyvän kuuntelijan, jos mies ei ole hyvä kummasakaan. Ei kuuntelussa eikä puhumisessakaan? 🤔

        Vaihtamalla miestä? 😄


      • J-76 kirjoitti:

        Miten miehestä saa tehtyä hyvän kuuntelijan, jos mies ei ole hyvä kummasakaan. Ei kuuntelussa eikä puhumisessakaan? 🤔

        Vaihtamalla miestä? 😄

        Sitä joko on tai ei ole on ehkä turhan tylysti, mutta enpä osaa sanoa. Ehkä pariterapia, jossa avaudutaan kummatkin ensin itse ammattiauttajalle, joka sitten kasaa saamastaan tuloksia ja johtopäätöksiä suhteen tilanteesta, yrittäen sitten vääntää sotkuun jotain ratkaisua.

        Itse olen joskus törmännyt sellaiseen, että nainen mököttää naama norsunvitulla ja kysyttäessä mikä on, on vastaus "Ei mikään."

        Niin klassinen mutta tosi. Miten tällainen mykkäkoulu auttaa parisuhteen kipupisteiden hoidossa? Kannustaako tämä miestä olemaan kiinnostunut naisensa asioista?

        Olen törmännyt tuttavapiirissä myös sellaiseen, että mies on "hupiveikko", joka mahdollisesti entisen elämänsä posttraumaattisen syndrooman johdosta vääntää jokaisen vakavan aiheen ja keskustelun leikiksi sekä poskensoitoksi. Oikein näkee naisen korvista nousevan savua...

        "Mitäs sinä nyt leikistä suutuit!?"

        Ihmissuhteiden hoito pitäisi ottaa tosissaan, vaikka ei (aina) niin vakavasti. ; )


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Sitä joko on tai ei ole on ehkä turhan tylysti, mutta enpä osaa sanoa. Ehkä pariterapia, jossa avaudutaan kummatkin ensin itse ammattiauttajalle, joka sitten kasaa saamastaan tuloksia ja johtopäätöksiä suhteen tilanteesta, yrittäen sitten vääntää sotkuun jotain ratkaisua.

        Itse olen joskus törmännyt sellaiseen, että nainen mököttää naama norsunvitulla ja kysyttäessä mikä on, on vastaus "Ei mikään."

        Niin klassinen mutta tosi. Miten tällainen mykkäkoulu auttaa parisuhteen kipupisteiden hoidossa? Kannustaako tämä miestä olemaan kiinnostunut naisensa asioista?

        Olen törmännyt tuttavapiirissä myös sellaiseen, että mies on "hupiveikko", joka mahdollisesti entisen elämänsä posttraumaattisen syndrooman johdosta vääntää jokaisen vakavan aiheen ja keskustelun leikiksi sekä poskensoitoksi. Oikein näkee naisen korvista nousevan savua...

        "Mitäs sinä nyt leikistä suutuit!?"

        Ihmissuhteiden hoito pitäisi ottaa tosissaan, vaikka ei (aina) niin vakavasti. ; )

        Yym. Kaikista ei ole terapiaan lähtijöiksi, se koetaan jotenkin nöyryyttävänä ja persoonaa arvottavana.

        "Niin klassinen mutta tosi. Miten tällainen mykkäkoulu auttaa parisuhteen kipupisteiden hoidossa? Kannustaako tämä miestä olemaan kiinnostunut naisensa asioista?"

        No ei auta mitenkään, hölmöä. Pitää puhua, mutta pitäisi myös osata kuunnella kun toinen yrittää puhua.

        Molemmissa sukupuolissa on molempia. Mököttäjiä ja puhujia.

        Niin pitäisi, olen samaa mieltä sillä muuten ne suhteet loppuvat joku päivä, auttamattomasti.

        Hyvää yötä. 💤😴☺️


      • Kollimaattori
        J-76 kirjoitti:

        Yym. Kaikista ei ole terapiaan lähtijöiksi, se koetaan jotenkin nöyryyttävänä ja persoonaa arvottavana.

        "Niin klassinen mutta tosi. Miten tällainen mykkäkoulu auttaa parisuhteen kipupisteiden hoidossa? Kannustaako tämä miestä olemaan kiinnostunut naisensa asioista?"

        No ei auta mitenkään, hölmöä. Pitää puhua, mutta pitäisi myös osata kuunnella kun toinen yrittää puhua.

        Molemmissa sukupuolissa on molempia. Mököttäjiä ja puhujia.

        Niin pitäisi, olen samaa mieltä sillä muuten ne suhteet loppuvat joku päivä, auttamattomasti.

        Hyvää yötä. 💤😴☺️

        "Hyvää Ötyä!"

        – Jussi Jurkka


    • Anonyymi

      TV-sarja Pulmusissa oli keskustelu joka meni näin:

      Peggy: Al, voisit joskus käyttää hammastahnaa
      Al: Se on niitä varten jotka syövät, hymyilevät tai pussaavat
      Peggy: Jos pussaisit niin saisit syödä
      Al: Niin, mutta en hymyilisi

    • Anonyymi

      Tosielämä:
      Snadi Hani Toiselta Gaussin-käyrältä:
      Wtf !?
      Me: Hi snadisti..
      Lol..

    • Anonyymi

      Kellon käyttötarkoitus on se että se tekee äänen jotta tietää milloin herätä. Wonder Woman -juttuja tuo elokuvio. kun kun tuo ihmenainen eli amatsonikuningattaren prisessa ei aivan tiedä kaikkia asioita ihmisten maailmasta :I)

    • Anonyymi

      Solet hot, molen not..
      Kisu pien, riid mi lips...
      Son eeppine mäts..
      Btw.
      Näin se menee..
      Folks.

    • Anonyymi

      Hyvä elin eli elokuva tämä Wonder Woman.... joku kysyi siltä että mikä nimesikin on kaunis nainen, alkoi sanomaan että: Diana Princess.... sitten mies siinä korjasi pikaisesti: hän on Diana Prince.... suuri miekka kädessä astelee Lontoon katuja, jolloin se miekkakin pitää piilottaa, kun ihmiset ihmettelevät.

    • Anonyymi

      Tunteista puhumiselle, pitää olla vastakaikua.
      Nyt kun on kunnollinen terve suhde, En edes mieti, puhunko nyt tunteista?
      Meillä on käynnissä tavallaan kokoajan keskustelut. Siihen sisältyy koko elämän kirjo.

      Tosin ei kuitenkaan: MIkset sä koskaan? Rakkaani aina valitsee kannustavan ilmaisun, ei tuomitsevaa. Pidän hänen tyylistään.

      Pussataan ja halataankin sielumme kyllyydestä. Kaikenlaiset hellyyden osoitukset onkin nyt, ei pelkästään sallittuja, vaan myös toivottuja.

    • Anonyymi

      Kyllä miehet pussaa ja puhuu. Naiset voisi kuunella miehiä enemmän ja naiset voisi antaa useammille miehille mahdollisuuksia tutustua.

    • Anonyymi

      Tämä elin eli elokuva, on kyllä joo, niin muistinkin aika hyvä tämä Phenomena, kun joo tuo tyttö lähtee kävelemään unissaan juttuja kaikkialle seikkailemaankin, on jännitysjuttu jonka katsoin ensimmäisen kerran joidenkin tyttökavereiden antamana VHS-videolta.

      Jos lähtee unissaan kävelemään kaupungille, sitten tekee asioita mitä ei ollenkaan muista ja palautuu sitten nukkumaan omaan sänkyyn ja herää aamulla normaalisti.

    • Anonyymi

      Kyllä miehet pussaa. Miksi tunteista pitäisi puhua? Tunteet ovat tuntemista varten.

      T: nainen 56v

    • Anonyymi

      Nainen pakenee kun mies puhuu tunteista kuten sanoo naiselle että tykkää naisesta ja haluaisi seurustella niin nainen pelästyy ja pakenee.

    • Anonyymi

      Miehet pussaa jos naiset lopettaa pihtaamisen

    • Anonyymi

      Aloitukseen kysymys, miksi pitäisi pussata?
      Oletko pessyt hampaasi, pussaan mieluummin pakaraan.

      AsianVierestä

    • Ei ole sitä naista.

      Vähän olen pohtinut että onko tuo tunteista puhuminen saanut jo kohtuuttomat mittasuhteet. Sitä kun tullaan töistä niin pusun jälkeen kysellään miten töissä meni. Kyllä siitä vastauksen laadusta voi päätellä millä tuulella on.

      Jos iltapalan jälkeen suutelee naista niskaan tiskipöytää vasten tai pyytää kainaloon katsomaan a-studiota niin minusta tuntuisi kömpelöltä siinä vielä erikseen ruveta kertomaan tunteista kun ne tunteet on jo osoitettu.

      • Anonyymi

        Kyllä ne pitää eritellä puoli ysin uutisten seassa.


      • Anonyymi

        A-studiota h...vetti! Ei ikinä!


      • Anonyymi

        Nimenomaan. Tunteista puhuminen pelkän puhumisen vuoksi on täyttä potaskaa. Pahimmillaan tappaa syvemmät tunteet-

        T: N57v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A-studiota h...vetti! Ei ikinä!

        A-studio on hauska ja viihteellinen ohjelma.


    • No sen takia, koska niitten pitää mennä sinne hammaslääkäriin. Saatana.

    • Anonyymi

      Jotkut miehet ja naisetkin varovat tunteista puhumista, koska eivät tiedä MITEN niistä puhuisivat. Siten että viesti menisi perille asti ymmärretysti.

      Parisuhteessa ei niinkään ole ongelmana tunteista puhuminen vaan niiden esittäminen ja vastaanottaminen.

    • Anonyymi

      Miehet haluaa naida eikä pussata

    • Anonyymi

      Paha sellaisesta on puhua, mitä ei ole. Pussaaminen kannattaa vain, jos siitä on joku palkkio luvassa, esim. seksiä naisen kakkoseen.

    • Anonyymi

      Väärin aseteltu kysymys.

    • Eikö se riitä että panee ja puhisee?

      Ihme vaatimuksia akoilla taas.. 🙄

    • Anonyymi

      Miksei miehet puhu tunteista muiden miesten kanssa ja pussaile muita miehiä? Tälläkin palstalla huomaa miten vaikeina naisia pidetään ja miten helppoina miehiä. Olisi siis ainoastaan järkevää että miehet, jotka ei tule naisten kanssa toimeen, deittailisivat vaan toisia kaltaisiaan miehiä.

    • Anonyymi

      Miksi juuri miesten pitäisi puhua tunteista? En naisena puhu itsekään. Kyllä mieheni huomaa tunnetilani ilman puhettakin. Tämä on ihan vastavuoroista.

    • Anonyymi

      Naisten on vaikea puhua tunteista. Jos mies kertoo että tykkää naisesta niin nainen kyllä alkaa vältellä miestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe