Kun ei huolehdi itsestään niin rupsahtaa ja tulee rumaksi.
Se on suurin syy.
Johtuu rumasta ulkonäöstä
8
140
Vastaukset
- Anonyymi
Rumuus on suhteelista kuten kauneuskin.
- Anonyymi
Ylellähän on tällainen filosofia.
- Anonyymi
Toiset rumia ja toiset hyvännäköisiä. Mitäpä siitä enempää. Kukin tietää itse mihin joukkoon kuuluu.
- Anonyymi
Enpä ole lähtenyt omaa ulkonäköäni arvioimaan koskaan, no ehkä nuorena kiinnitti enemmän huomiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole lähtenyt omaa ulkonäköäni arvioimaan koskaan, no ehkä nuorena kiinnitti enemmän huomiota.
Mä olen mies ja minulla on omat ongelmat ä-yksin koko elämäni jne. Vaikka itse olisi mitä vaan, niin kauneus on katsojan silmässä. Itsekkin tapasin kauan sitten ihmisen jolle olisin kelvannut mutta muut asiat pakotti tekemään sen minkä takia olen yksin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen mies ja minulla on omat ongelmat ä-yksin koko elämäni jne. Vaikka itse olisi mitä vaan, niin kauneus on katsojan silmässä. Itsekkin tapasin kauan sitten ihmisen jolle olisin kelvannut mutta muut asiat pakotti tekemään sen minkä takia olen yksin
Kuulostaa surulliselta. Aina kannattaa antaa rakkaudelle mahdollisuus, jos sopiva osuu kohdalle.
- Anonyymi
ei meille kaikille rumille ja vajaille ole suotu hyvää elämää ja onnistumista.
Jos minä olisin aikanani kelvannut jollekin vastakkaisen sukupuolen ihmiselle, niin siihen tuli joku väliin jo ennenkuin oli sen aika että olisi tarvinnutkaan löytää mitään. Onneksi sentään pentuna ehdin kokemaan edes sen yhden suudelman ihmiseltä joka itse ehdotti sitä. - Anonyymi
Mikä selittää sitten sen, että puoliso menee pettämään toisen yhtä rupsahtaneen kanssa!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880