Eräästä lehdestä luin, että mies ei saa Tinderissä laittaa profiiliinsa kuvaa ilman paitaa tai autokuvia. Se on naisille turn off.
Itse miehenä taas kysyn aina naiselta, oletko Tinderissä? Jos vastaus on myöntävä, se on turn off. Nainen on silloin pinnallinen enkä halua olla sellaisten kanssa missään tekemisissä. Minulla ei ole Tinderiä, enkä edes tiedä, miten sitä käytettäisiinkään! (Ei kyllä kiinnosta tietääkään.)
Tinder, turn off
29
391
Vastaukset
Mjoo
Tiesitkö että turn off on turn off?
Tulepa pois sieltä jostain tänne nykykielen huudeille.
(naurua)Funtsikaa jos nainen esiintyisi henkilökohtaisessa Tinderissään patalappujen tai ompelukoneen kanssa.
Se olisi katastrofi.
Jos taas nainen esiintyisi potretissaan baarijakkaralla minipaljeteilla singneeratussa punaisessa osavartalokondomissa niska ja raajat paljaana, hän olisi miesmenestys.
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Funtsikaa jos nainen esiintyisi henkilökohtaisessa Tinderissään patalappujen tai ompelukoneen kanssa.
Se olisi katastrofi.
Jos taas nainen esiintyisi potretissaan baarijakkaralla minipaljeteilla singneeratussa punaisessa osavartalokondomissa niska ja raajat paljaana, hän olisi miesmenestys.
(hihitystä)Muhun vetoaisi sellainen siistin stilistinen kuva naisesta syventyneenä lukemaan jotain toistaiseksi tuntematonta opusta kaupungin kirjastotoimen kirjahyllyt taustarekvisiittana.
Hänellä voisi olla pyöreät silmälasit ja kauniisti laskeutuvat hiukset.
(kikatusta)Funeau kirjoitti:
Muhun vetoaisi sellainen siistin stilistinen kuva naisesta syventyneenä lukemaan jotain toistaiseksi tuntematonta opusta kaupungin kirjastotoimen kirjahyllyt taustarekvisiittana.
Hänellä voisi olla pyöreät silmälasit ja kauniisti laskeutuvat hiukset.
(kikatusta)Mjoo
Tästä tulee hieno kuva, kun kuvakulmaa siirtää pöytätasolle. Pöytä ikään kuin katoaa kuvasta ja jää vain taso avatulle kirjalle.
Ihan cuul
(naurua)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Tästä tulee hieno kuva, kun kuvakulmaa siirtää pöytätasolle. Pöytä ikään kuin katoaa kuvasta ja jää vain taso avatulle kirjalle.
Ihan cuul
(naurua)Mjoo
Mutta mitä hiton kirjaa tämä misu oikein lukisi?
Siinäpä pulma.
(reps)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Mutta mitä hiton kirjaa tämä misu oikein lukisi?
Siinäpä pulma.
(reps)Tiedättekö sellaisen kirjan kuin Ruusun nimi?
Ruusun nimi on Umberto Econ dekkari, joka tapahtumat sijoittuvat keskiaikaan ja siellä fiktiiviseen luostariin Italiassa.
En ole lukenut, mutta meno on varmaan vähän kuin täällä konsanaan.
Tiedättekö sellaisen kirjan kuin Ruusun nimi?
Ruusun nimi on Umberto Econ dekkari, joka tapahtumat sijoittuvat keskiaikaan ja siellä fiktiiviseen luostariin Italiassa.
En ole lukenut, mutta meno on varmaan vähän kuin täällä konsanaan.
(naurua)Söin aamiaiseksi berliinimunkin.
Oikein hyvää.
(reps)Funeau kirjoitti:
Söin aamiaiseksi berliinimunkin.
Oikein hyvää.
(reps)Tekniikkalaji
Minusta on äärimmäisen tärkeää se että romaanin henkilöitä ei kuvailla juuri lainkaan. Siis heidän fyysiseen olemukseensa ei puututa juuri mitenkään, eikä niitä valoteta millään lailla.
Ai että miksi?
No siksi että näin toimien ei ohjata lukijaa kuin jotain lammasta, vaan annetaan hänen itse luoda näennäisvisuaalinen olemus luodulle karaktäärille.
Tekniikkalaji
Minusta on äärimmäisen tärkeää se että romaanin henkilöitä ei kuvailla juuri lainkaan. Siis heidän fyysiseen olemukseensa ei puututa juuri mitenkään, eikä niitä valoteta millään lailla.
Ai että miksi?
No siksi että näin toimien ei ohjata lukijaa kuin jotain lammasta, vaan annetaan hänen itse luoda näennäisvisuaalinen olemus luodulle karaktäärille.
(hihitystä)Eli siis hyvä kirjoittaja laittaa muut hommiin, niin pääsee näin itse vähemmällä ja paremmin tuloksin eteenpäin.
(reps)Funeau kirjoitti:
Eli siis hyvä kirjoittaja laittaa muut hommiin, niin pääsee näin itse vähemmällä ja paremmin tuloksin eteenpäin.
(reps)Eli siis jos joku palstadude käyttää toistuvasti fraasia "turn of", niin hän laittaa lukijansa hommiin.
Se on visuaalisessa mielessä tulosvastuullista se.
(reps)Funeau kirjoitti:
Eli siis jos joku palstadude käyttää toistuvasti fraasia "turn of", niin hän laittaa lukijansa hommiin.
(reps)Minusta nenänvarrella lojuvat pyöreät silmälasit ovat aiwan törkeän seksikkäät.
Hän on unelmieni nainen.
Eli siis jos joku palstadude käyttää toistuvasti fraasia "turn of", niin hän laittaa lukijansa hommiin.
(reps)Yritän selittää tämän teille juurta jaksain.
Jos minä luon hahmon pelkästään kirjoittamalla hänet esiin epäsuorin tai lähes olemattomin viittauksin, niin mitä minä oikeastaan teen?
Periaatteessa minä en tee mitään. Sekin vähä, mitä teen, ei ole edes tekemistä, vaan asettumista nähtäväksi.
Yritän selittää tämän teille juurta jaksain.
Jos minä luon hahmon pelkästään kirjoittamalla hänet esiin epäsuorin tai lähes olemattomin viittauksin, niin mitä minä oikeastaan teen?
Periaatteessa minä en tee mitään. Sekin vähä, mitä teen, ei ole edes tekemistä, vaan asettumista nähtäväksi.
(hihitystä)Hidasälyisille
Jos minun sanani ovat minun kasvoni, niin turn of -duden sanat ovat hänen omansa.
(kikatusta)Funeau kirjoitti:
Hidasälyisille
Jos minun sanani ovat minun kasvoni, niin turn of -duden sanat ovat hänen omansa.
(kikatusta)Niin
Minusta on hämmentävää kirjotetussa se että kirjaimet ja sanat, sanajärjestysket ovat ihmisen kasvot, luonne ja sielu.
Niistä näkee kaiken.
Niin
Minusta on hämmentävää kirjotetussa se että kirjaimet ja sanat, sanajärjestysket ovat ihmisen kasvot, luonne ja sielu.
Niistä näkee kaiken.
(hihitystä)Juupa juu
Funtsikaa nyt sitten tätä vasten jotain kuvaa.
Ei jumalauta!
(reps)Funeau kirjoitti:
Juupa juu
Funtsikaa nyt sitten tätä vasten jotain kuvaa.
Ei jumalauta!
(reps)Kirjoitetun perusteella arvioituna kiinnostavat ihmiset ovat varsin vähissä tällä planeetalla.
Taas hyvin moni, elleivät he kaikki, osaavat kuvata itseään (erilaisin tuloksin ja kännykkäkameralla).
(repsahtelua & hirnahtelua)Funeau kirjoitti:
Kirjoitetun perusteella arvioituna kiinnostavat ihmiset ovat varsin vähissä tällä planeetalla.
Taas hyvin moni, elleivät he kaikki, osaavat kuvata itseään (erilaisin tuloksin ja kännykkäkameralla).
(repsahtelua & hirnahtelua)Mjoo
No onhan tämä tällainen hieman dramaattista, mutta kuitenkin tunnen olevani oikeilla jäljillä, enkä esmes seuraa jotain hirveä pusikossa.
Mjoo
No onhan tämä tällainen hieman dramaattista, mutta kuitenkin tunnen olevani oikeilla jäljillä, enkä esmes seuraa jotain hirveä pusikossa.
(hihitystä)Kertokaahan kuinka monta kertaa kuva tai ensivaikutelma ei ole vastannut syvempiä oletuksia tai toiveita?
Joka ikinen kerta.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Kertokaahan kuinka monta kertaa kuva tai ensivaikutelma ei ole vastannut syvempiä oletuksia tai toiveita?
Joka ikinen kerta.
(hirn)Niipä niin
Tämän vuoksi on olemassa kirjoitustaito tai -tapa. Kirjoittaminen on kuin sormenjälki tai tuoksu tuulessa. Sillä ei ole visuaalista olemusta muuta kuin nämä harakanvarpaat tässä. Nämä eivät periaatteessa ole vielä mitään.
Nämä ovat syvempien voimien solina.
(reps & hirn)Funeau kirjoitti:
Niipä niin
Tämän vuoksi on olemassa kirjoitustaito tai -tapa. Kirjoittaminen on kuin sormenjälki tai tuoksu tuulessa. Sillä ei ole visuaalista olemusta muuta kuin nämä harakanvarpaat tässä. Nämä eivät periaatteessa ole vielä mitään.
Nämä ovat syvempien voimien solina.
(reps & hirn)Mjoo
Jotenkin tuli mieleen harakan jäljet jäällä ohuessa lumessa.
Mitähän sekin tässä on taaperrellut?
(kraak & hirn)
- Anonyymi
Naiset puhuu toista ja käyttäytyy toisin
Kun kunnon jännämies on tinder kuvassa ilman paitaa tuo turn off muuttuu kummasti turn onniksi - Anonyymi
Naiselta 7 kohdan tiukka lista: Tällaiset miehet ovat Tinderissä heti ”ei jatkoon”
Tupakka- ja kännikuvat sekä paljaan vartalon esittely ovat nettideittimaailmassa nou nou.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006648393.html - Anonyymi
Vaikka mies olenkin ja kaikki kivat lelut kiinnostaa, en tajua miksi autoja tai prätkiä pitää tunkea kuviin? Eikös sitä kumppania etsitä lähinnä lelujen omistajalle eikä leluille?
Tietty voihan asiat olla niinkin, että halutaan näyttää minkälaiseen laina kiipeliin sitä itsensä saa Santanderin suosiollisella avustuksella 😀
-palstahessu Suomalainen mies ei koskaan peräänny! Se tekee vaan turn offit ja jatkaa etenemistään! ☝️
- Anonyymi
Tinderistä en tiedä mitään, mutta en oo koskaan ymmärtäny miesten pakkomiellettä ottaa paita pois. Ei kiinnosta miehet, jotka esiintyy julkisesti ilman paitaa. Enkä ymmärrä kuvia autojen tai moottoripyörien tai veneiden kanssa. Tarkotushan on vaan esitellä sitä värkkiä ... ei kiitos. En ymmärrä myöskään kuvia koiran kera tmv.
Jos rehellisiä ollaan, niin en oikeestaan jaksa kauheesti katella mitään kuvia. Ehkä siksi se Tinder ei nappaayhtään ... eikä kyllä oikeen mikään sosiaalinen media. Tutustuisin mielummin ensin ihan jutellen ja sitte ehkä jossain kohtaa vois nähdä jonkun kämäsen kuvankin. Ei tarvii olla ateljee laatua ferrarin ja kultasennoutajan kera. Mutta eihän se käy tässä ulkonäköä palvovassa hetkessä. Itestäänkin pitäis ladata esille tuhat kuvaa, edestä ja takaa ja istuu ja makaa, jotta kukaan haluais edes jutella.- Anonyymi
Oikea asenne.
-aloittaja - Anonyymi
Juuri tossa äsken kävelyllä menin naapurimökin ohi ja siellä isäntä ilman paitaa kantoi koivun halkoja vajaan
Olisiko niin että osa on aina ilman paitaa ja kuvaa siksi itsensä niin
- Anonyymi
En ole viitsinyt laittaa kuvaa itsestäni harrasteautoni kanssa Tinderiin siitä syystä että jokainen varmaan tunnistaisi mun heti siitä autosta, tai ainakin sen perusteella saisi hyvin pian selville kuka oikeasti olen.
Auto sattuu olemaan sen verran harvinainen ettei toista samanlaista varmaankaan löydy ainakaan 150km säteellä. Muutenkaan niitä ei taida olla kuin vajaa tusina koko Suomessa.
Mutta eihän naiset autoista juuri mitään tiedä, joten ehkä eivät siihen suuremmin reagoisi.- Anonyymi
Öh ... eli sut tunnistettais autosta, mutta ei naamasta? Okei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216605Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562275- 1471857
- 841245
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.82927Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757