Ihannenaisen ikä

Anonyymi

Naisen ihanneikä on 20 vuotta. Mitä kauemmas siitä nainen vanhenee sen huonompi. Parikymppisellä on kaunis iho, timmi, roikkumaton vartalo ja luonne joka ei ole katkeroitunut. Olen jo paljon vanhempi mutta nuoren haluaisin.

8

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs jos on lääkitys kesken ja kikuli teipattu
      Prsvakoon.Huomaako sen jos äiti on pikkupojasta hokenut ,että pian tuo paha
      leikataan pois ja sinusta tulee tyttö.Herätkää
      nuoret tämä on teidän kaunis tasa-arvo
      ,jota minä sanon sairaudeksi.

• Anonyymi

Olet todella lapsellinen ja yksinkertainen ihminen. Hanki itsellesi viisautta.

• Anonyymi

Kannattaa katsoa sinne peiliin. Miksi kukaan parikymppinen nainen ottaisi riesakseen keskenkasvuisen, elähtäneen ja vieläpä pinnallisen vanhan äijän?

• Anonyymi

Onneksi olen jo pian 29 niin ei tarvitse miellyttää kaltaisiasi pelkän ulkonäön perässä meneviä äijänreppanoita. Vaikka kaunis olen edelleen, haluan miehen joka rakastuu minuun syvemmin kuin johonkin pelkkään ulkokuoreen joka muuttuu lopulta kaikilla.

• Anonyymi

Ooookkei. Sovitaan nyt sitten niin niin saat sielullesi rauhan. Parikymppinen on paras ja sinä tietty sellasen saat ku oot niin ylivertaisen hyvä. Näistä aloituksistasi päätellen ainaki. Muusta en tieä kun en oo habitustasi nähnyt. Ja kun se parikymppinen ei parikymppisenä pysy niin onneksi voi aina vuoden välein vaihtaa. Sullehan se ei tiukkaa tee kun ylivertainen oot satayks vuotiaanaksi vaikka haudassa makaisit luuna ja nahkana! Ai että mä ihailen sua muttei mulla tollaseen kultakimpaleeseen oo mitää mahkuja kun en oo enää parikymppinen. Ai kamala mikä menetys. Miten selviän tästä.?! Vastaus, en mitenkään.🦋

• Anonyymi

vanha viisaus naisen parhaat mitat. ikä 90 hehtaareja 2000 ja 40kuumetta.

• Anonyymi

Komppaan tätä

• Anonyymi

Vaan et saa. Luuletko että ketään nuorta kiinnostaa kaltaisesi nuoruuden perässä juokseva vanha reppana, joka ei ole aidosti naisesta Ihmisenä kiinnostunut? Sinut kierretään kaukaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7573
    2. 107
      5648
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5067
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4466
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3160
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      52
      2867
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2779
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2397
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2384
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1986
    Aihe