Ihannenaisen ikä

Anonyymi

Naisen ihanneikä on 20 vuotta. Mitä kauemmas siitä nainen vanhenee sen huonompi. Parikymppisellä on kaunis iho, timmi, roikkumaton vartalo ja luonne joka ei ole katkeroitunut. Olen jo paljon vanhempi mutta nuoren haluaisin.

8

134

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs jos on lääkitys kesken ja kikuli teipattu
      Prsvakoon.Huomaako sen jos äiti on pikkupojasta hokenut ,että pian tuo paha
      leikataan pois ja sinusta tulee tyttö.Herätkää
      nuoret tämä on teidän kaunis tasa-arvo
      ,jota minä sanon sairaudeksi.

    • Anonyymi

      Olet todella lapsellinen ja yksinkertainen ihminen. Hanki itsellesi viisautta.

    • Anonyymi

      Kannattaa katsoa sinne peiliin. Miksi kukaan parikymppinen nainen ottaisi riesakseen keskenkasvuisen, elähtäneen ja vieläpä pinnallisen vanhan äijän?

    • Anonyymi

      Onneksi olen jo pian 29 niin ei tarvitse miellyttää kaltaisiasi pelkän ulkonäön perässä meneviä äijänreppanoita. Vaikka kaunis olen edelleen, haluan miehen joka rakastuu minuun syvemmin kuin johonkin pelkkään ulkokuoreen joka muuttuu lopulta kaikilla.

    • Anonyymi

      Ooookkei. Sovitaan nyt sitten niin niin saat sielullesi rauhan. Parikymppinen on paras ja sinä tietty sellasen saat ku oot niin ylivertaisen hyvä. Näistä aloituksistasi päätellen ainaki. Muusta en tieä kun en oo habitustasi nähnyt. Ja kun se parikymppinen ei parikymppisenä pysy niin onneksi voi aina vuoden välein vaihtaa. Sullehan se ei tiukkaa tee kun ylivertainen oot satayks vuotiaanaksi vaikka haudassa makaisit luuna ja nahkana! Ai että mä ihailen sua muttei mulla tollaseen kultakimpaleeseen oo mitää mahkuja kun en oo enää parikymppinen. Ai kamala mikä menetys. Miten selviän tästä.?! Vastaus, en mitenkään.🦋

    • Anonyymi

      vanha viisaus naisen parhaat mitat. ikä 90 hehtaareja 2000 ja 40kuumetta.

    • Anonyymi

      Komppaan tätä

    • Anonyymi

      Vaan et saa. Luuletko että ketään nuorta kiinnostaa kaltaisesi nuoruuden perässä juokseva vanha reppana, joka ei ole aidosti naisesta Ihmisenä kiinnostunut? Sinut kierretään kaukaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe