Siis ei tämä mitään vittuilua ole, vaan annuaalinen palkintojenjakotilaisuus.
Eikö se ala olla tämä vuosi jo taputeltu?
(naurua)
Harmis on kuluvan milleniumin teholinkittelijä
27
<50
Vastaukset
Vitun funis, linkitän nyt yhtenä kyrpänä linkin jota pelkäät kuunnella. https://www.youtube.com/watch?v=QIedr_9_9hA
Tommonen uskovainen funis kusee housuunsa, kun kuulee ihmisten musiikkia.
Toki körttiseurojen irroittelu Toccata on iha ok, mikäli se soitetaan kunnon uruilla: https://www.youtube.com/watch?v=FHNLdHe8uxYHarmis on linkkilinko.
(hihitystä)
Miksi tämä laulaja on vetäissyt narutopin väärinpäin päälle? Yleensä nuo nyörit on takapuolella.Funeau kirjoitti:
Harmis on linkkilinko.
(hihitystä)
Miksi tämä laulaja on vetäissyt narutopin väärinpäin päälle? Yleensä nuo nyörit on takapuolella.Tällä Tatiana-tädillä on sirpaleliivit oikeinpäin päällä. ; )
https://www.youtube.com/watch?v=43HOLTGWvcM
- Anonyymi
Antaa olla.
- Anonyymi
Oletteko nähneet ravurin, joka ei pääse koskaan ringiltä ulos?
- Anonyymi
Hyvä että on ihmisiä ,jotka etsivät varoittavia
esimerkkejä, millai ei kannata elää.Muista
välittäminen näkyy hyvänä asiana.On parempaa elää mailmassa ,jossa viisaita ihmisiä on enemmistönä. Nyt keksin mitä mä ostan Harmikselle joululahjaksi.
Savikiekkolingon.
(hihitystä)Harmis on kyllä aika pirullinen heppu, joten hän varmaan hommaa minulle sitten vastalahjaksi savikiekkoja.
Haulikkoa tuskin hommaa.
(reps=)Funeau kirjoitti:
Harmis on kyllä aika pirullinen heppu, joten hän varmaan hommaa minulle sitten vastalahjaksi savikiekkoja.
Haulikkoa tuskin hommaa.
(reps=)Mä en ole koskaan ampunut savikiekkoja, joten käytännöt ovat tuntemattomia.
Huutaako siinä ampuja linkomiehelle jotenkin näin:
- PULL
(hassua naurua)Funeau kirjoitti:
Mä en ole koskaan ampunut savikiekkoja, joten käytännöt ovat tuntemattomia.
Huutaako siinä ampuja linkomiehelle jotenkin näin:
- PULL
(hassua naurua)Tiesittekö että katsomossa kaikki naiset ja miehet näyttävät koomisilta kuulosuojaimet päässä.
Se on aivan älytön setti.
(hirnuntaa)Funeau kirjoitti:
Tiesittekö että katsomossa kaikki naiset ja miehet näyttävät koomisilta kuulosuojaimet päässä.
Se on aivan älytön setti.
(hirnuntaa)Minä käyttäisin korvatulppia. Niitä ei helposti huomaa ja ne toimivat oikein tehokkaasti. Lisäksi ne eivät pilaa kokonaisuutta kuten typerät kuulosuojaimet. Ja jos kuulosuojaimissa on vielä antenni, niin minun pitää mennä autoon tirskumaan.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Minä käyttäisin korvatulppia. Niitä ei helposti huomaa ja ne toimivat oikein tehokkaasti. Lisäksi ne eivät pilaa kokonaisuutta kuten typerät kuulosuojaimet. Ja jos kuulosuojaimissa on vielä antenni, niin minun pitää mennä autoon tirskumaan.
(hirn)Niin
Nämä ovat tyyliasioita.
Harmis on tyylikäs heppu. Hänellä on kuulosuojaimissa linkki satelliittiin.
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Niin
Nämä ovat tyyliasioita.
Harmis on tyylikäs heppu. Hänellä on kuulosuojaimissa linkki satelliittiin.
(hihitystä)Joo.
Nyt alkaa olla paletti kasassa. Nimittäin heti tulosanalyysin tarkastelun jälkeen ajelisimme Harmiksen kanssa lähimmälle spudarille ja nojailisimme savikiekkopölyisissä maastopuvuissamme tiskiin ja tilaisimme itsellemme jotain suomalaista ruokaa. Härmiksella olisi yhä kuulosuojaimet päässä.
Jotenkin tuli mieleen Järvenpää.
Joo.
Nyt alkaa olla paletti kasassa. Nimittäin heti tulosanalyysin tarkastelun jälkeen ajelisimme Harmiksen kanssa lähimmälle spudarille ja nojailisimme savikiekkopölyisissä maastopuvuissamme tiskiin ja tilaisimme itsellemme jotain suomalaista ruokaa. Härmiksella olisi yhä kuulosuojaimet päässä.
Jotenkin tuli mieleen Järvenpää.
(hihitystä)Juurikin näin.
Mä olisin fiktiivinen Jonna 28 ja Harmis futuristinen 69.
(reps)Funeau kirjoitti:
Juurikin näin.
Mä olisin fiktiivinen Jonna 28 ja Harmis futuristinen 69.
(reps)Jepulis se näyttäisi siistiltä, jos me Harmiksen kanssa oltaisiin liikennevaloissa Harmiksen maastomaalatulla maasturilla pilottiaurinkolasit päässä vetämässä kunnon mättöä naama sinapissa ja ketsupissa.
Järkyttävän cuul näky.
Jepulis se näyttäisi siistiltä, jos me Harmiksen kanssa oltaisiin liikennevaloissa Harmiksen maastomaalatulla maasturilla pilottiaurinkolasit päässä vetämässä kunnon mättöä naama sinapissa ja ketsupissa.
Järkyttävän cuul näky.
(hihitystä)Tai ehkä ei cuul, vaan lähes seksuaalinen, eroottinen näky tai mielikuva.
Maasturissa tuoksuisi ruudinkäry ja kumimatto.
(reps)Funeau kirjoitti:
Tai ehkä ei cuul, vaan lähes seksuaalinen, eroottinen näky tai mielikuva.
Maasturissa tuoksuisi ruudinkäry ja kumimatto.
(reps)Dialogi
- Harmis, oikaistaan tuosta puiston poikki, Tekno-Jonna sanoo ja osittaa sormella viheralueelle.
- Yes mam, Harmis kuittaa sotilaallisesti ja kaasuttaa neliveto päällä halki piknik alueen.
- Meidän pitää hakea jostain lehti, Tekno-Jonna 28 sanoo ja pitelee tyynen rauhallisesti kiinni kauhukahvasta. Harmis on ajanut vauhdilla ankkalampeen. Sorsat ovat paniikissa ja räpiköivät kuka minnekin.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Dialogi
- Harmis, oikaistaan tuosta puiston poikki, Tekno-Jonna sanoo ja osittaa sormella viheralueelle.
- Yes mam, Harmis kuittaa sotilaallisesti ja kaasuttaa neliveto päällä halki piknik alueen.
- Meidän pitää hakea jostain lehti, Tekno-Jonna 28 sanoo ja pitelee tyynen rauhallisesti kiinni kauhukahvasta. Harmis on ajanut vauhdilla ankkalampeen. Sorsat ovat paniikissa ja räpiköivät kuka minnekin.
(hirn)Lasten hiekkalaatikon Harmis kiersi, sillä hän oli hyväkäytöksinen suomalainen militantti. Tekno-Jonna 28 näytti ikkunasta keskisormea itkevien lasten kauhistuneille.äideille.
Harmis ajoi puistoalueen portit lakoon. Sitten he olivat tiessään.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Lasten hiekkalaatikon Harmis kiersi, sillä hän oli hyväkäytöksinen suomalainen militantti. Tekno-Jonna 28 näytti ikkunasta keskisormea itkevien lasten kauhistuneille.äideille.
Harmis ajoi puistoalueen portit lakoon. Sitten he olivat tiessään.
(hirn)Liikennetiedote
Harmiksen maastomaalattu kahdeksanpyttyinen nelivetomaasturi seisoi keskellä suojatietä. Sekä Harmis että Tekno-Jonna olivat kivunneet alas autosta ja tutkiskelivat konepeltiin ilmestynyttä lommoa.
- Perkele, Harmis manaa.
- Nyt sulla on naamankuva konepellissä, Tekno-Jonna toteaa.
- Voi vitun vittu.
- Laita siihen pakkelia, jos häiritsee. Mua ei ainakaan häiritse.
- Ei siihen mitään pakkelia voi laittaa. Pelti on oikaistava. Voi vitun vittu, Harmis manaa.
- Mähän sanoin että kannattaa varoa näitä suojateitä.
- Perkele sentään.
- Musta toi on vähän kuin kaatomerkki. Musta se on aika hieno, Tekno-Jonna sanoo ja silittelee peltiin painautunutta kasvokuvaa.
- Katso, Harmis! Siinä näkyy selvästi kauhun ja hädän hetki juuri ennen tömäystä. Sä olet jumaliste kuule taiteilija, Tekno-Jonna naurahtaa ja lyö toverillisesti Harmista nyrkillä olkapäähän.
- Taiteilija, Harmis mutisee.
Jepulis se näyttäisi siistiltä, jos me Harmiksen kanssa oltaisiin liikennevaloissa Harmiksen maastomaalatulla maasturilla pilottiaurinkolasit päässä vetämässä kunnon mättöä naama sinapissa ja ketsupissa.
Järkyttävän cuul näky.
(hihitystä)Sullahan se maasturi oli? sopii mutta sen pitää sitten näyttääkin maastoautolta, G-mallin mersu, Land rover defender tms. oikea maastoauto.
Funeau kirjoitti:
Liikennetiedote
Harmiksen maastomaalattu kahdeksanpyttyinen nelivetomaasturi seisoi keskellä suojatietä. Sekä Harmis että Tekno-Jonna olivat kivunneet alas autosta ja tutkiskelivat konepeltiin ilmestynyttä lommoa.
- Perkele, Harmis manaa.
- Voi vitun vittu.
- Ei siihen mitään pakkelia voi laittaa. Pelti on oikaistava. Voi vitun vittu, Harmis manaa.
- Perkele sentään.
- Musta toi on vähän kuin kaatomerkki. Musta se on aika hieno, Tekno-Jonna sanoo ja silittelee peltiin painautunutta kasvokuvaa.
- Katso, Harmis! Siinä näkyy selvästi kauhun ja hädän hetki juuri ennen tömäystä. Sä olet jumaliste kuule taiteilija, Tekno-Jonna naurahtaa ja lyö toverillisesti Harmista nyrkillä olkapäähän.
(hihitystä)Liioittelua, minä ajan aina nätisti.
Funeau kirjoitti:
Liikennetiedote
- Perkele, Harmis manaa.
- Voi vitun vittu.
- Perkele sentään.
(hihitystä)Harmis tuumailee
Harmis oli pitänyt Tekno-Jonnaa aseveljenä ja puoluetoverina aina siitä asti kun he olivat ensimmäisen kerran tavanneet samassa juoksuhaudassa. Harmis ei ollut heti edes tajunnut puhuvansa naiseläjälle, koska tämän naama oli kaikesta räjäyttelystä musta ja värisavuja pöllysi kaikkialla näköesteenä. Vasta Tekno-Jonnan huudettua metelin keskellä ensimmäisen lauseensa, Harmis ymmärsi tämän konekivääriä raahaavan sotilaan olevan nainen. Tämä tuli selväksi myös siinä suojatiellä, kun Tekno-Jonna riisui maastotakkinsa yhtä nopeasti kuin olisi hyppäämässä ulos lentokoneesta. Vetoketju vain vingahti kuin pieni sika, ja takki oli hetkessä tiessään. Kuolema, tuho ja kaaos tuntui menevän Tekno-Jonnan ihon alle. Se riisui häntä kuin kuumuus.
Tekno-Jonnalla oli militanttirintsikat. Harmis ei ollut nähnyt ennen sellaisia. Peililasien takana olivat piilossa herkät ja kauniit silmät, Harmis muisteli ja harhaili muistikuvissaan. Tekno-Jonna tuntui aina olevan oudolla tavalla tilanteen tasalla, ellei jopa sen edellä. Lisäksi Tekno-Jonnalla oli aivan tajuttoman kaunis napa, Harmis tuumi ja tutkiskeli Tekno-Jonnaa. Harmiksen käsitys Tekno-Jonnasta tuntui hakevan uutta paikkaa itselleen.
- Mitä sä tuijotat?
- Oletko koskaan ajatellut että sulla on toi ponnari vähän liian kireällä?
- Kuinka niin? Tekno-Jonna tivasi kädet lanteilla kuin tappeluun lähdössä.
(hirn)
Vuosihan on vasta aluillaan.
- Anonyymi
Sairasta juttua, onko harmaaritarikin sinun sivunikkejäsi?
Funis, lisää näitä!
Hitto kun mä olen niin kiireinen nykyään, että ei oikein ehdi. Nytkin tulin taas elokuvista, Mexicosta ja undergroundista.
Otti vähän voimille.
(hirn)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071163
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621123Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146846- 68747
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107649Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto92603- 54588
- 78561
- 39528