Saunatonttuun ei pidä suhtautua kevytmielisesti, koska kaikki häneen uskovat tietävät hänen luoneen universumin ja elävät olennot.
Olisi loukkaus saunatonttua kohtaan verrata häntä Raamatun Jumalaan, joka ei ole luonut mitään, koska on olematon vuohipaimenten satu.
Vielä loukkaavampaa olisi verrata saunatonttua deistien tuntemattomaan luoja(t)an, koska siitä ei ole olemassa mitään taruja, mutta saunatontustapa on!
Saunatonttu loi maailman ja elämän
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi
Kunnia tontulle korkeuksissa kiukaan takana.
Ahven.- Anonyymi
Rahven.
- Anonyymi
Ja näin Hehhuli on kyykytetty ja vedetty alta kölin siltaan, josta hän ei ikinä nouse.
- Anonyymi
Luovutan. Tunnustan olevani ateisti.
- Hehhuli - Minä en usko Saunatonttuun vaan Semokseen. Vain Semos pelastaa!!!
- Anonyymi
Kun uskon saunatonttuun saan syntini anteeksi, saan mielenrauhan, muutun henkisesti kuolleesta eläväksi. Tämä on objektiivinen todiste saunatontun olemassaolosta.
- Anonyymi
Kaikki miespuoliset ovat kadotuksen uhalla velvoitettuja kantamaan saunatontun päähinettä julkisilla paikoilla ja naispuolisilta on korvalehdet poistettava.
Suomessa on uskonnonvapauslaki. - Anonyymi
"JavaDemoni on valmis, haluatteko nähdä Sen "
sanoi ateistiopettaja atk-luokassa näppäilytaidontunnilla
ohjelmointia harrastaessaan
Ateisti niffiöt hehhuloi helvetin maanpäälle - Anonyymi
Juuri nyt vihainen, iso ja karvainen Saunatonttu ohjaa tulisen kiukaansa maan kiertoradalle pelastamaan uskovaisensa. R
Saunatonttu tunkee häneen uskomattomat ikuisiksi ajoiksi saunan pesään ja vie uskova neitseoù7ñ - Anonyymi
Toisin kuin kristityillä Saunatontulla on lämmin sydän.
Siksi saunassa riittää lämpöä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511