mitä mieltä,minun mielestä täydellinen avioliitto on,varttuneenmalla naisella on nuorempi mies.ja avioliitossa nainen on johdossa, kouluttaa mieleisekseen(ojentaa tarvittaessa haluamallaan tavalla) ja rajoittaa miestä,,!!!niin että ulkopuoliset ei sitä huomaa.
ainut ja oikea
14
99
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan oikein poju!!
- Anonyymi
niin ja huomaa kuinka hyvin suomi voi kun naiset johtaa
- Anonyymi
Nuoremman miehen voin ottaa ihan mielelläni. Johtamaan, kouluttamaan ja rajottamaan en kuitenkaan rupea. En todellakaan ala huoltajaksi ja kasvattajaksi aikuiselle ihmiselle.
- Anonyymi
no tol vastajal meni yli hatun koko juttu!kyllä poju oikeasti olet harvinainen tapaus.olet tajunnut kaiken oleellisen ja enemmänkin !!osaan lukea rivien välistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no tol vastajal meni yli hatun koko juttu!kyllä poju oikeasti olet harvinainen tapaus.olet tajunnut kaiken oleellisen ja enemmänkin !!osaan lukea rivien välistä
kiitos!! mist mä löydän sinun laisen varttuneemman naisen (tulevan vaimon)jota kutsutaan kotona aivan muulla nimellä!!????olet myös naisena todella harvinainen yksilö!!(1/100000)
- Anonyymi
oi mist mie saisin tollasen miehen rengastaisin heti itselleni
- Anonyymi
oi oi joi!mikä mies!!
- Anonyymi
kiitos
- Anonyymi
matuillehan kelpaa suomivalas
- Anonyymi
Näin on, matuille kelpaa jakorasiat tai ihan mikä vaan mikä liikkuu ja sillä on reikä.
- Anonyymi
No, mutta mutta. Ainahan täällä valitetaan, että naisille ei kelpaa kouluttamaton mies. No, alotuksen mukaan kelpaa nyt, eiks oo hyvä? Ite otan kyllä mielummin jonkun muun kouluttaman, ei jaksa semmoseen lähtee.
- Anonyymi
Jo on sekopäitä.
- Anonyymi
ei välttämättä!!riippuu näkökulmasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014355Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33476- 2443418
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792355Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851993Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391619- 1401310
- 151258
- 481218
- 991141