...että kun murhaa autolla ja kännissä ei tule kovaa tuomiota:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4918dcad-1a96-4651-afd6-06a3f8dce1de
https://yle.fi/uutiset/3-11565730?origin=rss
perinteisesti kun nuo molemmat on täällä lieventäviä seikkoja. Jännä saa varmaan parin vuoden tuomion josta istuu puolet jos sitäkään.
Jännämies laskelmoi...
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sama kävi mielessä. Tietysti kiistää tahallisuuden ja selviää ajokortin menettämisellä, pikkusakoilla ja ehdollisella.
Toisiin ihmisiin kohdistuvat väkivallan teot ovat lievästi rangaistavia. Vaan auta armias, jos syyllistyy talousrikokseen, häkki heilahtaa heti. Onhan vähennykset täytetty oikein veroilmoitukseen?
xLiner- Anonyymi
Näin on. Tuo on juuri se asia, joka päättävässä asemassa olevien asenteissa kaikkein eniten vihaksi pistää.
- Anonyymi
Taas suomimies tappoi naisen.
- Anonyymi
Nainen taa kuoli koska seurustelee jännämiehen kanssa. No siitäs sai ihan oikein.
- Anonyymi
Joo, tiedetään entuudestaan, ett rattijuopot pääsee todella pienillä tuomioilla, vaikka olisivat syypäitä toisen ihmisen kuolemaan. Tältäkin osin lakia voitaisiin tiukentaa, teko ois verrattavissa murhaan. Sakoilla ehkä vois selvitä jos ei ole aiheuttanut känni ajelullaan henkilövahinkoja. Ja toistuvista känniajeluista vankeustuomio, sekä auto valtiolle; ellei ole anastettu... josta taas auton arvon suuruinen sakkorangaistus päälle.
Eihän varastetun auton omistajaa pidä rangaista rikollisen teosta.
Anonyymi klo 14,01
Kommenttisi ei ole hupaisa, vaan mauton möläytys! Olet raukkamainen moukka.
Ajattele; jos sinun läheisesi olisi ollut se yliajon uhri! Miltä sinusta tuntisi lukea vastaavaa kommenttia. Yksikään kuolema ei ole vitsin aihe!
Mä en yleensä ole toisten moraalin vartija, jos asia ei kosketa mua mitenkään... tämä viimemainittu möläytys nyt ei vaan kuulu siihen... hiljaisuuteen, joka ois sama kuin hiljainen hyväksyntä.
trollikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tiedetään entuudestaan, ett rattijuopot pääsee todella pienillä tuomioilla, vaikka olisivat syypäitä toisen ihmisen kuolemaan. Tältäkin osin lakia voitaisiin tiukentaa, teko ois verrattavissa murhaan. Sakoilla ehkä vois selvitä jos ei ole aiheuttanut känni ajelullaan henkilövahinkoja. Ja toistuvista känniajeluista vankeustuomio, sekä auto valtiolle; ellei ole anastettu... josta taas auton arvon suuruinen sakkorangaistus päälle.
Eihän varastetun auton omistajaa pidä rangaista rikollisen teosta.
Anonyymi klo 14,01
Kommenttisi ei ole hupaisa, vaan mauton möläytys! Olet raukkamainen moukka.
Ajattele; jos sinun läheisesi olisi ollut se yliajon uhri! Miltä sinusta tuntisi lukea vastaavaa kommenttia. Yksikään kuolema ei ole vitsin aihe!
Mä en yleensä ole toisten moraalin vartija, jos asia ei kosketa mua mitenkään... tämä viimemainittu möläytys nyt ei vaan kuulu siihen... hiljaisuuteen, joka ois sama kuin hiljainen hyväksyntä.
trollikkaEi minulla ätmillä ole läheisiä. Naiselle oikein ja nainen tiesi kuolevansa koska paneskeli paskaa jännämiestä.
- Anonyymi
Olikohon tämäkin jotenkin pyöräilijöiden vika?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
