Jännämies laskelmoi...

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama kävi mielessä. Tietysti kiistää tahallisuuden ja selviää ajokortin menettämisellä, pikkusakoilla ja ehdollisella.

      Toisiin ihmisiin kohdistuvat väkivallan teot ovat lievästi rangaistavia. Vaan auta armias, jos syyllistyy talousrikokseen, häkki heilahtaa heti. Onhan vähennykset täytetty oikein veroilmoitukseen?

      xLiner

      • Anonyymi

        Näin on. Tuo on juuri se asia, joka päättävässä asemassa olevien asenteissa kaikkein eniten vihaksi pistää.


    • Anonyymi

      Taas suomimies tappoi naisen.

    • Anonyymi

      Nainen taa kuoli koska seurustelee jännämiehen kanssa. No siitäs sai ihan oikein.

      • Anonyymi

        Joo, tiedetään entuudestaan, ett rattijuopot pääsee todella pienillä tuomioilla, vaikka olisivat syypäitä toisen ihmisen kuolemaan. Tältäkin osin lakia voitaisiin tiukentaa, teko ois verrattavissa murhaan. Sakoilla ehkä vois selvitä jos ei ole aiheuttanut känni ajelullaan henkilövahinkoja. Ja toistuvista känniajeluista vankeustuomio, sekä auto valtiolle; ellei ole anastettu... josta taas auton arvon suuruinen sakkorangaistus päälle.
        Eihän varastetun auton omistajaa pidä rangaista rikollisen teosta.

        Anonyymi klo 14,01
        Kommenttisi ei ole hupaisa, vaan mauton möläytys! Olet raukkamainen moukka.
        Ajattele; jos sinun läheisesi olisi ollut se yliajon uhri! Miltä sinusta tuntisi lukea vastaavaa kommenttia. Yksikään kuolema ei ole vitsin aihe!

        Mä en yleensä ole toisten moraalin vartija, jos asia ei kosketa mua mitenkään... tämä viimemainittu möläytys nyt ei vaan kuulu siihen... hiljaisuuteen, joka ois sama kuin hiljainen hyväksyntä.
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tiedetään entuudestaan, ett rattijuopot pääsee todella pienillä tuomioilla, vaikka olisivat syypäitä toisen ihmisen kuolemaan. Tältäkin osin lakia voitaisiin tiukentaa, teko ois verrattavissa murhaan. Sakoilla ehkä vois selvitä jos ei ole aiheuttanut känni ajelullaan henkilövahinkoja. Ja toistuvista känniajeluista vankeustuomio, sekä auto valtiolle; ellei ole anastettu... josta taas auton arvon suuruinen sakkorangaistus päälle.
        Eihän varastetun auton omistajaa pidä rangaista rikollisen teosta.

        Anonyymi klo 14,01
        Kommenttisi ei ole hupaisa, vaan mauton möläytys! Olet raukkamainen moukka.
        Ajattele; jos sinun läheisesi olisi ollut se yliajon uhri! Miltä sinusta tuntisi lukea vastaavaa kommenttia. Yksikään kuolema ei ole vitsin aihe!

        Mä en yleensä ole toisten moraalin vartija, jos asia ei kosketa mua mitenkään... tämä viimemainittu möläytys nyt ei vaan kuulu siihen... hiljaisuuteen, joka ois sama kuin hiljainen hyväksyntä.
        trollikka

        Ei minulla ätmillä ole läheisiä. Naiselle oikein ja nainen tiesi kuolevansa koska paneskeli paskaa jännämiestä.


    • Anonyymi

      Olikohon tämäkin jotenkin pyöräilijöiden vika?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe