Onko nämä turn offeja miehessä?

Anonyymi

Onko se tunr off jos mies on kaljuuntunut tai pieni penis?

58

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyi on!

• Anonyymi

Komppaan.

• Anonyymi

Ei tuollaisilla asioilla niin paljoa ole väliä.
      Kaljuuntuva mies voi ajaa kaikki hiukset pois, sillähän siitä pääsee. Sopii monelle. Pikku juttu.
      Eiköhän se oo tärkeämpää et kuinka sitä kikkeliä osaa käyttää. Koko ei kerro kaikkea.

• Anonyymi

Juuri näin 👍

• Anonyymi

Tämä. Omalta mieheltä rupesi hiukset harvenemaan jo parikymppisenä, siitä asti ajellut kaiken vaan pois. Nuoruuskuvissaan tukan kanssa näyttää toki myös hyvältä, mutta vielä paremmalta kaljuna.

Vehkeissä sillä koolla ei ole merkitystä, seksi ei ole pelkkää junttaavaa penetraariota.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä. Omalta mieheltä rupesi hiukset harvenemaan jo parikymppisenä, siitä asti ajellut kaiken vaan pois. Nuoruuskuvissaan tukan kanssa näyttää toki myös hyvältä, mutta vielä paremmalta kaljuna.

Vehkeissä sillä koolla ei ole merkitystä, seksi ei ole pelkkää junttaavaa penetraariota.

Niinpä, itellä ei ole väliä vaikkei olis penistä ollenkaan. Koska seksi ei ole pelkkää penetraatiota tykkään naisistakin, ei naisillakaan ole penistä.

Oleellista itselleni on, että seksi on tyydyttävää. Ei ne vehkeet ja niiden koko tai näkö.

• J-76 kirjoitti:

Niinpä, itellä ei ole väliä vaikkei olis penistä ollenkaan. Koska seksi ei ole pelkkää penetraatiota tykkään naisistakin, ei naisillakaan ole penistä.

Oleellista itselleni on, että seksi on tyydyttävää. Ei ne vehkeet ja niiden koko tai näkö.

Eikä seksinkään tarvi aina olla tyydyttävää. Kunhan ihmisestä tykkää oikeesti. 😃

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Eikä seksinkään tarvi aina olla tyydyttävää. Kunhan ihmisestä tykkää oikeesti. 😃

Tämä 👍

• Anonyymi

Kaljut miehet monesti on seksikkäitä,
        seksikkyyteen tietysti vaikuttaa moni muukin seikka, jotkut vain saa syttymään.
        Vastakohdat monesti kiehtoo. Itselläni paksut tummat hiukset, silläpä varmaan itselläni ollut vaaleita miehiä. Eipä noista tiedä.
        Kuuma on kuuma oli hiuksia tai ei 😍

• Anonyymi

Pöh. Tylsä kysymys.

T: N57v

• Anonyymi

On.

• Ei, jos mies on kiinnosta. Mikä tahansa on miehessä turn off, jos mies ei kiinnosta. Korostan mikä tahansa, sillä mies on kokonaisuus joka joko kiinnostaa tai ei kiinnosta.

Voiko kiinnostua kaljusta, kyllä. Voiko kiinnostua, jos penis on pieni, kyllä. Onhan miehessä kai muutakin mikä voi kiinnostaa, kuten persoona, luonne, olemus.

• Kirjoitus pätkii, puhelin jämähtelee.

Ei, jos mies on kiinnostava siis.

• Anonyymi

No mut oon huomannu sen et kaljuuntu mies ei vain kelpaa naisille.

• Anonyymi kirjoitti:

No mut oon huomannu sen et kaljuuntu mies ei vain kelpaa naisille.

Onko se kaljusta sitten kiinni, kun osa naisista hehkuttaa kaljuutta? 🙄

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Onko se kaljusta sitten kiinni, kun osa naisista hehkuttaa kaljuutta? 🙄

En tiedä. Mut en halua ajaa hiuksia pois. Jos ei kaljuuntunut kelpaa ei kelpaa...

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Mut en halua ajaa hiuksia pois. Jos ei kaljuuntunut kelpaa ei kelpaa...

Höh, kelpaat jollekin malta vaan. 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalju on monien mielestä miehellä kuuma.

Kaljuuntunut laki ei taida kuitenkaan olla mikään myyntivaltti.

Reippaasti vaan kaikki pois! Turhaan niitä viimeisiä haivenia väkisin yrittää ylläpitää.

• Anonyymi

Kenelle on kenelle ei.
      Itse pidän moniakin kaljuja miehiä seksikkäinä, mutta pelkkä kalju ei seksikästä tee. Kyllä siinä näyttelee moni muukin asia vahvaa roolia.
      Tykkään kokonaan kaljusta, ja osittain kaljuunutneesta. Tykkään myös ihan siilitukasta ja todella pitkät hyvin hoidetut vahvat pitkät hiukset miehellä vie jalat alta! Mutta aina oltava mukana "se jokin", pelkkä hiustyyli ei riitä.
      Mitä vehkeen kokoon tulee, itse suosin ainakin keskikokoista ja siitä isompaa. ihan pieni prinssinnakki ei todellakaan kiinnosta.
      Mutta kuten sanottu, kukaan ei voi kaikkien puolesta päättää mikä on turn off ja mikä ei.

• Anonyymi

Miestissit on kamalat ja pieni pili.kaljupäälaki ja huonot hampaat.lököpöksyt ja pappakengät.lippalakki.

• Anonyymi

Kalapuikko tai mursun viikset.

• Anonyymi

Okei itse olen kaljuuntunut ja en halua naisen takia leikata hiuksia. Jos ei kelpaa ei kelpaa..

• Anonyymi

Otan osaa

• Anonyymi

Jospa ajelisit itsesi takia, etkä naisten. Suotta niitä paria viimeistä hiusta yrittää säilyttää.

• Anonyymi

Jotkut naiset ei vain tykkää kaljuuntuneista. Mut ei sille voi mitään.

• Anonyymi

Harva kiinnostuu kaljuuntuneesta.

Moni kiinnostuu kaljuista.

Se on sitten oma valinta kumpaan ryhmään haluat kuulua.

• Anonyymi

Naiset osa niin nirsoja. Mut voi kuule on miehetki. Ei mullekkaa kaikki naiset kelpaa...

• Anonyymi

Joillekin varmaan nuo on turn off.. jotkut haluaa isomunaisen miehen jolla tuuheat hiusket ja pitää olla yli 190 pitkäkin.

Minun turn offit:
      Valitus
      Toisen vähätteleminen
      Itsensä sääliminen
      Itsekeskeinen
      Liikalihavuus
      Työttömyys (omavalintainen)
      Juoruaminen
      Epäkohtelias
      Polttaa tai/ja juo aivan liikaa

Lyhyesti, sellainen joka on enemmän taakka kuin tuo jotain lisää minun elämään.

• Anonyymi

En ole ihan semmoine. Itse kaipaisin naista elämääni.

• Anonyymi

Mä olen pitkä. Mutta naiset osa tuntuu olevan niin nirsoja. Täydellinen komistus pitäs olla ja iso muna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ihan semmoine. Itse kaipaisin naista elämääni.

Eiköhän se löydy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen pitkä. Mutta naiset osa tuntuu olevan niin nirsoja. Täydellinen komistus pitäs olla ja iso muna

Veikkaisin ongelmaksi tuota sinun asennetta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt ihan noinkaan ole. Nirsous johtuu yleensä muista asioista kuin ulkonäöstä. Käytöstavat pitää olla, siitä lähdetään. 👌
        Muuta ajattelutapasi, varmasti olet jonkun mielestä just hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt ihan noinkaan ole. Nirsous johtuu yleensä muista asioista kuin ulkonäöstä. Käytöstavat pitää olla, siitä lähdetään. 👌

Toivottavasti. Ihan tavallinen neito riittää mulle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin voi olla. En tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti. Ihan tavallinen neito riittää mulle..

Kyllä sinä varmasti sellaisen joskus löydät. Vahingossa se oikea tulee vastaan, ei etsimällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin voi olla. En tiedä.

Jos tapaat ihmisen sillä asenteella ettet riitä tai naiset on perseestä niin saat mitä tilaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ainaski yrittänyt tutustua naisiin. Mutta tuloksetta. Yksipuolista yhteydenpitoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, kaikki tietää kyllä syyt allun naisettomuuteen. Se kun kertoo ne päivittäin täällä palstalla, vuodesta toiseen.

• Anonyymi

No siinähän haaveilevat sellasesta:) otan osaa

• Anonyymi

Mulla turn off naisissa.

Liian ylimielinen.
      Rahan perässä. Pitää olla hieno auto
      Pitää olla koulutettu ja komea
      Epärehellisyys. Tupakka

• Anonyymi

No, rumat, tyhmät ja köyhät ei tule ikinä olemaan sitä kuuminta hottia markkinoilla. Voi voi.

• Joillekin 🤷‍♂️ Tullu huomattua vaa 😹

• Tuo kaljuuntuminen vaan tahtoo liittyä miehillä ikääntymiseen, vaikka esiintyy toki nuorillakin. Omaa ikääntymistään ei tarvitse hävetä. Kun hyväksyy, että ihminen vanhenee, niin ei asiassa ole mitään ihmeellistä. Asia on varmaan suurin ongelma siinä juuri 30v kieppeillä kun vielä epätoivoisesti roikutaan siinä ikuisessa nuoruuden illuusiossa ja kuvitellaan sen jatkuvan loputtomiin..Tuossa iässä mies saattaa vielä nostaa naista jalustalle ja tavoitella naisten hyväksyntää siinä määrin, että ottaa asiasta paineita..

• Anonyymi

Kaikissa on hyvät ja huonot puolet.
      Moni mies näyttää ilman tukkaakin hyvältä.

• Anonyymi

Pitääks miehen olla täydellinen että kelpaa naisille?

• Anonyymi

Hieno bemari. Komee naama. Hyvä kroppa. Sopivasti rahaa (paljon)..?

• Anonyymi

Kaljuus ei itsessään vähennä miehen viehätysvoimaa, jos mies on keskipitkä-pitkä, lihaksikas ja komeakasvoinen. Kalju mies noilla ulkonäköominaisuuksilla varustettuna voi olla todella kuuma ja seksikäs.

• Anonyymi

Olen pitkä mies mutta kaljuuntunut. En silti saa naista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pitkä mies mutta kaljuuntunut. En silti saa naista...

Sulla se ei olekaan ulkonäkökysymys, vaan asenne ja käytös pitäisi muuttua todella radikaalisti jotta kukaan ikinä kiinnostuisi.

• Anonyymi

Olisiko turn off jos nainen olisi kaljuuntunut tai värkki iso?

• Anonyymi

Olisi koska erottuu massasta. Kalju mies ei erotu massasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi koska erottuu massasta. Kalju mies ei erotu massasta.

Pete parkkosen hius pehko..aijaiaah

• Anonyymi

Ehkä toisten kohtalo on vain olla yksin. Ilman naista

• Anonyymi

Kuten ehtivät tuossa jo kertomaan, niin moni tykkää kaljuista. Kaljuus ja kaljuuntuminenhan johtuu muuten osalla testosteronista. Siis siitä, että sitä on ... vähän liikaakin ja liian vahvassa muodossa. Jos lohduttaa. Mutta juu, monet naiset tykkää kaljuista miehistä. Tuskin kukaan tykkää sellasesta tyylistä, että yritetään ylikammata sitä kaljua. Se nyt vaan näyttää pöljältä. Leikkaa reilusti kaikki pois, tai kevennä ainakin reilusti. Näyttää paremmalta.

• Anonyymi

Ai niin ja se pieni penis. Se nyt ei yleensä näy mitenkään ulospäin. Jos ei nyt halua välttämättä tunkea päälleen housuja, jossa kaikki näkyy. Ei seuranhakua ja löytymistä pieni penis ei rajota millään tavalla. Vai ootko monestikin törmänny naisiin, jotka vaatii "todisteita" ennen tapaamista?

• Anonyymi

Itellä rupes jo inttiaikoina hiukset ohenee. Pari vuotta piti yrittää piilotella kaljuja kohtia. Nais menestys parani samantien kun ajeli kaljun.

• Anonyymi

Sinkkuäidille sulhanen sarjassa näkyi juuri hyvännäköisiä kaljuja miehiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      71
      8416
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      135
      4768
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      112
      3876
    4. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      77
      3417
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      74
      3006
    6. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      141
      2730
    7. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      11
      2424
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      39
      2167
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      1983
    10. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      56
      1968
    Aihe