Mulla on ainakin parit stretchfarkut, jotka ovat pesun jäljiltä sopivan kokoiset, mutta odotas kun lähden liikenteeseen, niin housut alkaa valua alaspäin. Lahkeet ei sitten koskaan ole sopivan kokoiset kun housut ei pysy ylhäällä. Onko vastaavanlaisia kokemuksia? Mitä tehdä? Hankinko henkselit vai teippaanko ilmastointiteipillä?
Housut putoaa, apuva apuva!
6
4067
Vastaukset
- vuoden lanseeraus
Oletko vyöstä kuullut? Ihan uusi keksintö joka pujotetaan housuissa oleviin koristelenkkeihin ja kiristetään sopivalle kireydelle. Tämä uutuus pitää housut sopivalla korkeudella.
Jos vyötärö on lihotettu näkymättömiin niin tämän uutuuskeksinnön oheislanseeraus "henkselit" auttaa siinä tapauksessa.- Housut kintuissa...
Vyöstä olen kyllä kuullut ja olen kokeillut, vaan ei se oikein hyvin passaa. Kun vyölenkit on harvassa niin läskimakkarat jää vyön väliin kuristumaan...
- ei kivaa
Mulla on sama kokemus housuista, jotka on tenceliä. Materiaali on ihanan pehmeää ja kaunista mutta housut pitäisi pestä joka päivä, että olisivat 'oikean' kokoiset. Housut vain jotenkin venyvät niin paljon, että ovat sitten ihan muodottomat päällä ja lahkeet jäävät kengän kantojen alle.
Vyöstä olen samaa mieltä eli että lenkit ovat liian harvassa ja jotenkin se kiristää ja tuntuu epämukavalle. - willi-kisu
suosi seppälän tuotteita GG farkkujaöö viidet farkut strech ei hajoa käsiin! kokoja 52 asti ja super tyylikkäita vaikka maksaa 50 e mutta laat hyvää.
- Housut kintuissa...
Kiitos vinkistä. Pitääpä pyörähtää lähiaikoina Seppälässä...
- Housut tippuu
Minulla oli täysin sama ongelma, aamulla kun laitto housut jalkaan niin ne oli just sopivat, mutta illalla tuntui että eivät pysy millään jalassa, ja että jokatoisella askeleella saa nostaa niitä. lisänä vielä ne oli jokakerta vähän isommat kuin edellisellä kerralla, vissiin venyivät. lopulta ne oli niin epämukavat että heitin ne roskiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374876- 823476
- 302943
- 612905
- 72689
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552260- 371742
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 181671
- 161574