Kosto salarakkaalle

Anonyymi

Keinoja tehdä salarakkaan elämä yhdeksi helvetiksi? Mies on jo suistettu mielenterveyspotilaaksi, mut tää nainen jatkaa kulkuaan ja itseään jakaen ties kelle vaikka suhteessa on nytkin. Olis tiedossa henkilökohtaisia asioita paljonkin, mut välimatka tähän naiseen on liian pitkä, se oli alunperin n miehenkin tarkoitus, etten saisi tietää ja kohtaisi tätä naista liian usein.. Mikä nykyaikana enää onnistuu kiinni jäämättä? Tuntuuko se noissa Kakkosnaisissa miltään et sen julkistaa et ovat olleet ja pyrkineet suhteeseen varatun kanssa? Tai kuinka paljon yleensä salarakkaiden puntit tutisee jos satutaan kohdakkain? Niistä kaikista kun saa saman ku ihmisestä niin ei voi vetää pillusta persreikään välilihaakaan auki..

61

1274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuoko tuo sulle helpotuksen? Kosto?varo vaan ettei muutu oma elämäsi kostaessa vaan entistä kurjemmaksi?

      • Anonyymi

        No sitä mä koitan varoa, vaikka voiko se kurjemmaksi enää muuttua? Ja ainakin tällä hetkellä saisin suurta nautintoa kun tietäisin sen naisen pelkäävän varjoaankin kulkiessaan. Se vaan tietää et mä tiedän, joten siinä oon jo mokannut, se jos se ei tietäisi et tiedän soisikin mielenkiintoisia hetkiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä mä koitan varoa, vaikka voiko se kurjemmaksi enää muuttua? Ja ainakin tällä hetkellä saisin suurta nautintoa kun tietäisin sen naisen pelkäävän varjoaankin kulkiessaan. Se vaan tietää et mä tiedän, joten siinä oon jo mokannut, se jos se ei tietäisi et tiedän soisikin mielenkiintoisia hetkiä..

        Ole sairas. Todella sairas persoona.


    • Anonyymi

      Miks sun pitää kostaa? Paras kosto on kun jatkat elämääsi ja teet itsestäsi onnellisen

      • Anonyymi

        No siitä tämä nainen on vaan onnellinen, ettei sit aiheuttanutkaan mitään vahinkoa kun on nähnyt meidät jatkossa niin onnellisina, se oli aikaa kun en vielä tiennyt et isäntä pani tätä yhteistä kaveria.


      • Anonyymi

        Ihan sekopäämäistä muka kostaa perheelle, jota ei edes tunne, ottakaa selvää, kuka on kirjoittaja ja heti hoitoon.


    • Anonyymi

      Älä kosta, älä hyvä ihminen vajoa tuolle tasolle. Suuttunut ja pettynyt saa olla mutta kun/jos alkaa riehua ja levitellä asioita, kostaa oikeen kunnolla, voit joutua rikosvastuuseen. Voit ottaa asian puheeksi tämä naisen kanssa jos oletat tilanteen helpottavan sillä. Ei varmaan helpota.

      Älä tuhoa elämääsi kahden idiootin takia.

      • Anonyymi

        Juu ei helpottanut kun nainen on niin hävytön olemassaan et se tarttis tiputtaa kunnolla eikä antaa sen nauttia muista piittaamatta. Se kun ei hyödytä et mä tiedän sen olevan idiootti kun todella iso määrä ihmisiä häntä arvostaa, ei sen siviilielämän takia vaan ammatin.. Ja nyt ei ole tarkoituskaan jäädä kiinni mistään vaan paloitella pala palalta sen oma elämä, kun sen teki mulle ja siitä nyt on tyytyväinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei helpottanut kun nainen on niin hävytön olemassaan et se tarttis tiputtaa kunnolla eikä antaa sen nauttia muista piittaamatta. Se kun ei hyödytä et mä tiedän sen olevan idiootti kun todella iso määrä ihmisiä häntä arvostaa, ei sen siviilielämän takia vaan ammatin.. Ja nyt ei ole tarkoituskaan jäädä kiinni mistään vaan paloitella pala palalta sen oma elämä, kun sen teki mulle ja siitä nyt on tyytyväinen

        Olet aivan hirveä ihminen?


      • Anonyymi

        Näin juuri. Vastuuhan on muuten myös sun miehellä. Kun toinen pettää, ei se luottamus enää palaa mut itsesi takia parempi kun annat olla. Älä tommosen pettäjä ukon takia pilaa elämääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Vastuuhan on muuten myös sun miehellä. Kun toinen pettää, ei se luottamus enää palaa mut itsesi takia parempi kun annat olla. Älä tommosen pettäjä ukon takia pilaa elämääsi.

        Aivan samaa mieltä. En ymmärrä näitä hulluja eukkoja jotka kuvittelee että heidän oma pikku mussu ressu on huijattu ja väkisin viety toiseen sänkyyn.
        Get real; se nainen ei ole sulle ollut tilivelvollinen, sun miehes on! Jos haluat pelata syyttelypeliä niin osoita se sormi sinne minne se sormi kuuluu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä. En ymmärrä näitä hulluja eukkoja jotka kuvittelee että heidän oma pikku mussu ressu on huijattu ja väkisin viety toiseen sänkyyn.
        Get real; se nainen ei ole sulle ollut tilivelvollinen, sun miehes on! Jos haluat pelata syyttelypeliä niin osoita se sormi sinne minne se sormi kuuluu!

        Tämä pikku mussu ressu pani miehensä ojennukseen, mutta mitä ihmettä teki kakkonen: sekaantui ja alkoi vainoamaan minua. Olen samaa mieltä, että olisi pitänyt riittää oman ukon seinälle nosto, mutta sitten joku muu sekaantuu soppaan. On siis mahdollista päätyä tilanteeseen, että ei ihan syytön se toinen nainenkaan ole.

        Mutta eihän niistä tosiaan kannata välittää, kaikenlaisista vonkaajista ja vikittelijöistä, vaan elää omaa onnellista elämää parisuhteessa ja näyttää, ettei välitä pätkääkään. Aina on harakoita riittänyt, jotka ovat kiiltävän perään, turha siis ryhtyä kostamaan, täysin hyödytöntä. Kostaa ei kannata edes sille pettäjälle, saati että kostaisi petoskaverille. Elämässä on sellainen kuin karma, joka hoitaa loput.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä pikku mussu ressu pani miehensä ojennukseen, mutta mitä ihmettä teki kakkonen: sekaantui ja alkoi vainoamaan minua. Olen samaa mieltä, että olisi pitänyt riittää oman ukon seinälle nosto, mutta sitten joku muu sekaantuu soppaan. On siis mahdollista päätyä tilanteeseen, että ei ihan syytön se toinen nainenkaan ole.

        Mutta eihän niistä tosiaan kannata välittää, kaikenlaisista vonkaajista ja vikittelijöistä, vaan elää omaa onnellista elämää parisuhteessa ja näyttää, ettei välitä pätkääkään. Aina on harakoita riittänyt, jotka ovat kiiltävän perään, turha siis ryhtyä kostamaan, täysin hyödytöntä. Kostaa ei kannata edes sille pettäjälle, saati että kostaisi petoskaverille. Elämässä on sellainen kuin karma, joka hoitaa loput.

        Miten sinua vainosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä. En ymmärrä näitä hulluja eukkoja jotka kuvittelee että heidän oma pikku mussu ressu on huijattu ja väkisin viety toiseen sänkyyn.
        Get real; se nainen ei ole sulle ollut tilivelvollinen, sun miehes on! Jos haluat pelata syyttelypeliä niin osoita se sormi sinne minne se sormi kuuluu!

        Kyllähän oot syyllinen samalla tavalla. Älä nosta itseesi jalustalle. Tietoisesti tehtyä hommaa. Ei siitä hanki itselleen pisteitä.


    • Anonyymi

      Voi, voi oot nyt vaan vähän kelkasta tippunu noine ajatuksinesi. Ei ketään voi omistaa, syrjähypyt pitävät pitkät liitot kasassa ja parantavat seksielämää. Esimerkiksi Ranskassa 55% miehistä ja 32% naisista myönsi pettäneensä aviopuolisoaan. Siellähän kahlattaisiin verihurmeessa, jos olisivat kaltaisiasi sivistymättömiä moukkia.

      • Anonyymi

        Asutaankin nyt Suomessa.


      • Anonyymi

        Muuta Ranskaan, heippa


    • Anonyymi

      Ihan samoja tuntemuksia, mutta koitan aktiivisesti työstää asiaa terapiassa. Heh, petetty käy tässä suhteessa terapiassa ja pettäjä on sitä mieltä ettei terapiasta ole apua. ;) Minulla ei ole tarkempaa tietoa kenen kanssa mieheni on pettänyt. Siksikin kostaminen on vaikeaa. Mies on joutunut koville, mutta niin olen minäkin. Mutta, mutta silti olen kiinnostunut, että minkälaisen raktion sitä saisi aikaiseksi, jos tapaisi sen naisen... Voisihan olla, että enimmäkseen säälittäisi. ;)

    • Anonyymi

      Meinaatko että salarakas hyökkäsi sinua ja miestäsi kohtaan. Että on yksin teon takana ja väkisin otti miehesi otollisessa tilanteessa.

    • Anonyymi

      Kosto ei kannata mutta totuus kyllä. Kun tääläkin huudetaan sen totuuden perään (toki omista intressien kautta). Niin totuutta kehiin ja oikein raadollisesti ja nimillä.

      Meilläkin ukko petti muutamankin kanssa. Toinen näistä loisista loukkaantui kun ei tullutkaan suhdetta ja alkoi tekemään kaikkensa että minä/me eroaisimme. Eniten varmaan harmitti kun kiireellä erosi ukostaan (kun oli pettänyt aikansa) ja valmistautu "ihanaan yhteiseen elämään".. jota siis ei tullutkaan. Toinen kakkonen teki samoin, jäi kiinnij a ukko potkaisi pihalle ja suku loukkaantui.

      Ukkohan oli lennosta vaihtanut vakipanoa ja tällä samat kuviot. Mutta juu, siihen "kostoon". Parasta on siis pysyä totuudessa ja antaa sen hoitaa asiat. Näillä kakkosilla oli luulo että minäkin "häpeäisin" tapahtunutta ja peittelisin sitä. Päinvastoin, kerroin ihan kaikille ja aina sekä nimillä tietenkin näistä osapuolista ja pettämisestä. Menipä maine pikkukylällä/kaupungissa kaikilta.

      Kyllä lämmittää mieltä kun ajattelee asiaa. Kaikesta pahintahan on se että me ei erottu joka tuntuu vituttavan aivan yltiömäisesti näitä kakkosia. Miksikö ei erottu? miksi olisi pitänyt? Elämä on monimutkaista, suhde on muutakin kun panoja. Kaikenlaista sattuu ja tapahtuu mutta tärkeintähän on se, kuinka niistä selviää.

      Koska (varsinkin täällä) onnellisen parisuhteen suurin mahdollistaja on seksi niin sanottakoon siitäkin. Kyllä, seksiä on ja on ollut melkein päivittäin että se ei ollut syy pettämiselle (toki sillä kalasteli panot kun kertoi ettei sitä olisi ollut) vaan ukon luonne ja viidenkympin villitys tai joku vastaava? Tiedä häntä.

      Kyllä rehellisyys ja asioista puhuminen auttaa, se kun hoitelee samalla nämä kakkoset sekä ukon. Minä taas olen saanut kaiken sympatian ja ymmärryksen osakseni ja ehkä sääliäkin. Itsetuntoni on kyllä kohdillaan ilman noitakin mutta kyllähän se lämmittää. Enemmän lämmittää se että miten nämä naiset pilasivat oman maineensa.

      Että totuus siis kannattaa aina. Eikä minua kiinnosta kenenkään keittiöpsykologin ruotimiset tai kommentit. Kunhan avasin vähän omaa kokemustani totuudesta.

      Oikein hyvää syksyn jatkoa. Myös näille kahdelle

      • Anonyymi

        Oletko Tarja?


    • Anonyymi

      Mitäs jos jatkaisit elämääsi?
      Sun kantsis hakeutua terapiaan ajatuksinesi. Toi ei oo tervettä käytöstä!

      • Anonyymi

        Mitähän sinäkään mistään terveestä käytöksestä tiedät , olet suolipalstalla ja kehoitat toisia terapiaan. Pitäiskö aloittaa ihan itestäs vaan 😂😂

        Mä taas ymmärrän tuota totuuden kirjoittajaa, rehellisyys kannattaa aina. Enkä mäkään ymmärrä miks sen ketä on petetty tarviis hävetä ja olla hiljaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän sinäkään mistään terveestä käytöksestä tiedät , olet suolipalstalla ja kehoitat toisia terapiaan. Pitäiskö aloittaa ihan itestäs vaan 😂😂

        Mä taas ymmärrän tuota totuuden kirjoittajaa, rehellisyys kannattaa aina. Enkä mäkään ymmärrä miks sen ketä on petetty tarviis hävetä ja olla hiljaa?

        Samahan se koskee sitten myös sua?
        Enkä sanonut että pitäisi olla hiljaa tai hävetä! Tuollainen kostaminen on sairasta, sen takia terapiaa! Mieleltään terve ihminen ei suunnittele tuollaisia kostotoimenpiteitä tai "aja miestään mielenterveyspotilaaksi". Ap vaikuttaa itse mielenterveyspotilaalta!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän sinäkään mistään terveestä käytöksestä tiedät , olet suolipalstalla ja kehoitat toisia terapiaan. Pitäiskö aloittaa ihan itestäs vaan 😂😂

        Mä taas ymmärrän tuota totuuden kirjoittajaa, rehellisyys kannattaa aina. Enkä mäkään ymmärrä miks sen ketä on petetty tarviis hävetä ja olla hiljaa?

        Totuus on aina oikein.
        Toisten ihmisten käyttäytymisen ymmärtämättömyys ja itsekkyys ajavat usein muut kuilun partaalle. Ei sitä joka kokee ja tuntee suurimpia vihan ja koston tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän sinäkään mistään terveestä käytöksestä tiedät , olet suolipalstalla ja kehoitat toisia terapiaan. Pitäiskö aloittaa ihan itestäs vaan 😂😂

        Mä taas ymmärrän tuota totuuden kirjoittajaa, rehellisyys kannattaa aina. Enkä mäkään ymmärrä miks sen ketä on petetty tarviis hävetä ja olla hiljaa?

        Ymmärrätkö edes että tolla ensimmäisellä ja toisella lauseellasi puhut myös itsestäsi?
        Enpä huomannut että kukaan on käskenyt hiljaa olemaan ja häpeämään mutta jos ihan konkreettisesti suunnittelee kostoa ja yrittää muilta kysellä vinkkejä siihen, niin kyllä se kannattaa mennä juttelemaan ammattiauttajan kanssa. Tällöin saa terveempiä keinoja käsitellä tunteitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän sinäkään mistään terveestä käytöksestä tiedät , olet suolipalstalla ja kehoitat toisia terapiaan. Pitäiskö aloittaa ihan itestäs vaan 😂😂

        Mä taas ymmärrän tuota totuuden kirjoittajaa, rehellisyys kannattaa aina. Enkä mäkään ymmärrä miks sen ketä on petetty tarviis hävetä ja olla hiljaa?

        Juuri näin. En kyllä puolusta mitään kostoajatuksia, mut petetyille tekee hyvää kun purkaa mieltään ja hemmetin kovalla äänellä ja mahdollisimman monelle. No ehkä se on pieni kosto.
        Ihmettelen enemmänkin niitä petettyjä jotka ovat hiljaa ja yksin masentuvat kun elämä murenee ympäriltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samahan se koskee sitten myös sua?
        Enkä sanonut että pitäisi olla hiljaa tai hävetä! Tuollainen kostaminen on sairasta, sen takia terapiaa! Mieleltään terve ihminen ei suunnittele tuollaisia kostotoimenpiteitä tai "aja miestään mielenterveyspotilaaksi". Ap vaikuttaa itse mielenterveyspotilaalta!!

        Ap on vain vihainen. Ja hänellä on siihen syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samahan se koskee sitten myös sua?
        Enkä sanonut että pitäisi olla hiljaa tai hävetä! Tuollainen kostaminen on sairasta, sen takia terapiaa! Mieleltään terve ihminen ei suunnittele tuollaisia kostotoimenpiteitä tai "aja miestään mielenterveyspotilaaksi". Ap vaikuttaa itse mielenterveyspotilaalta!!

        En ole ap että silleen. Kun kertoo totuuden mukaisesti että mitä on tapahtunut niin sekö on kostoa? Ei minusta, sehän on vain totuus siitä mitä on tapahtunut. Taidat itse olla kakkonen kun noin kovasti tuo totuuden kuuleminen petetyltä pelottaa ?

        Sehän on niin että vastuu omista tekemisistään pitää ottaa. Myös sen petokseen osallistuneen. Pitäiskö miettiä seurauksia kun tuohon hommaan lähtee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ap että silleen. Kun kertoo totuuden mukaisesti että mitä on tapahtunut niin sekö on kostoa? Ei minusta, sehän on vain totuus siitä mitä on tapahtunut. Taidat itse olla kakkonen kun noin kovasti tuo totuuden kuuleminen petetyltä pelottaa ?

        Sehän on niin että vastuu omista tekemisistään pitää ottaa. Myös sen petokseen osallistuneen. Pitäiskö miettiä seurauksia kun tuohon hommaan lähtee?

        Enpä ole kakkonen, petetty kylläkin.
        Kuka tässä on pelosta edes puhunut. Totuus kyllä helpottaa oloa. Jatkuvassa valheessa eläminen on varmasti rankkaa. Ei ole omaa kokemusta mutta vierestä seuranneena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän sinäkään mistään terveestä käytöksestä tiedät , olet suolipalstalla ja kehoitat toisia terapiaan. Pitäiskö aloittaa ihan itestäs vaan 😂😂

        Mä taas ymmärrän tuota totuuden kirjoittajaa, rehellisyys kannattaa aina. Enkä mäkään ymmärrä miks sen ketä on petetty tarviis hävetä ja olla hiljaa?

        Jos on joskus tehnyt huonon valinnan,parasta vaan katsoa peiliin,toisen ihmisen käyttäytymistä ei voi säädellä.


      • Anonyymi

        Joo luulo tautinen hullu.


    • Anonyymi

      Tämäpä käy hyvin myös sinkuille.

    • Anonyymi

      Minä aikoinaan heitin miehen pihalle kun kärähti. Yhteinen lapsi oli vielä tosi pieni ja mies kävi mun luona lasta katsomassa. Jonkun ajan kuluttua alkoi haukkumaan tätä uutta rakkautaan ja poikkesi useammin kylässä, yritti takaisin päästä. No minäpä naiskentelin sen kanssa ja soitin sitten tälle uusikolle sekä tein selväksi missä mies on ja mitä tekee. Ai että se tuli nopeeta mun oven taa ja siellä huusi ja koputteli, äijä ei uskaltanu ovea avata. Enkä ottanut ukkoa takas. Ja teki ihan helvetin hyvää kostaa, en kadu!

    • Anonyymi

      Jos joskus sillä on joku mies niin tee hänelle sama temppu. Tai jos jo nyt mies niin pokaa se. Tää toimii mut toimii parhaiten jos se ämmä on oikein rakastunut johonkin. Sit teet selväksi että nyt sitte panit myös hänen ukkoaan. Toinen hyvä keino on laittaa joku tosi komee mies täkyks tälle naiselle ja esittää vähän aikaa sit kun nainen on koukussa niin vain taivas rajana. Meette sen komistuksen kanssa nauraa tälle lumpulle. Ja julkinen nöyryytys / totuus sattuu aina. Ei todellakaan tarvi piilotella totuutta..

      • Anonyymi

        Sinullahan siitä kokemusta on. Pistetäänkö haastattelukierros pystyyn miten paljon alapääsi haisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullahan siitä kokemusta on. Pistetäänkö haastattelukierros pystyyn miten paljon alapääsi haisi?

        Kuka kokemuksesta puhui. Kannattaa hoitaa se oma alapää vaan kuntoon. Niin ja tietysti ne hampaat myös, niin voi saada joskus siltä omaltakin ukolta... Ettei tarvi vieraita ottaa mitä saa


    • Anonyymi

      Se on jännä juttu että kun pettäminen paljastuu, aletaan miettiä kostoa. Mun mielestä pitäisi miettiä miksi joutui petetyksi. Mikä on vialla pettäjän päässä ettei yksi riitä? Miksi hän kohtelee puolisoaan kuin roskaa?
      Kukaan ei petä tosta vaan. Eikä ilman syytä. Mun mielestä se syy on pettäjän omassa mielessä. Ei sen toisen naisen eikä petetyn puolison.
      Ihan turhaa alkaa mitään kostamaan. Fiksuutensa näyttää kun pistää omat asiat järjestykseen, antaa anteeksi pettäjälle tai on antamatta. Olipa ratkaisu ero tai jatkaminen yhdessä niin sen päätöksen kanssa on opittava elämään.
      Ketään ei kukaan pakota vieraaseen sänkyyn. Ei edes ne vieraat naiset kun ei ne käsittääkseni mitään noitia ole. Mikä mielikuva itselläni on niin pettävät äijät tuppaa valehtelemaan myös niille vieraille naisille. Niillä se vika päässä on, pettäjillä.

      • Anonyymi

        Täytyy muistaa sellainen seikka, et petetty on vihainen, pettynyt, katkera. Toinen nainen ei tietenkään ole noita, mutta joissakin tapauksissa osallistuu suoranaiseen kiusaamiseen pettäjämiehen kanssa. Halutaan ero ja nopea. Nää tapaukset ovat ikäviä ja voivat myös päättyä ikävästi.


      • Anonyymi

        Vastuu tekemisistään on myös tietoisesti petokseen ryhtyneellä kakkosella. Silloin ottaa riskin siitä että asiat paljastuu ennemmin tai myöhemmin eikä se ole mitenkään mairittelevaa kummallekaan noista. Turhaa yhtään huudella ettei kakkosella ole mitään vastuuta tekemisistään. Kyllä on


      • Anonyymi

        Tämä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastuu tekemisistään on myös tietoisesti petokseen ryhtyneellä kakkosella. Silloin ottaa riskin siitä että asiat paljastuu ennemmin tai myöhemmin eikä se ole mitenkään mairittelevaa kummallekaan noista. Turhaa yhtään huudella ettei kakkosella ole mitään vastuuta tekemisistään. Kyllä on

        Vapaa ihminen, mies tai nainen on vapaa aloittamaan suhteen.


      • Anonyymi

        Hyvä teksti sulla 11.43.
        Todellakin pettäjällä on kaikki mahdollisuus jättää sivupano tekemättä. Pettäjän ratkaisu. Valehtelevat ja siloittavat taustaansa. Eikä tosta vaan lyhyessä tai pitkässä suhteessa petetä, taustalla jotain pielessä jonka tietää vain pariskunta itse. Kuka vaan voi olla se kakkonen esim. Kapakki illan päätteeksi eikä tiedä pettäjän elämästä mitään joten kosto kakkosnaiselle ihan turhaa energian tuhlausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä teksti sulla 11.43.
        Todellakin pettäjällä on kaikki mahdollisuus jättää sivupano tekemättä. Pettäjän ratkaisu. Valehtelevat ja siloittavat taustaansa. Eikä tosta vaan lyhyessä tai pitkässä suhteessa petetä, taustalla jotain pielessä jonka tietää vain pariskunta itse. Kuka vaan voi olla se kakkonen esim. Kapakki illan päätteeksi eikä tiedä pettäjän elämästä mitään joten kosto kakkosnaiselle ihan turhaa energian tuhlausta.

        Kyllä pettäjällä on usein monta kierroksessa tai yhden illan juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä teksti sulla 11.43.
        Todellakin pettäjällä on kaikki mahdollisuus jättää sivupano tekemättä. Pettäjän ratkaisu. Valehtelevat ja siloittavat taustaansa. Eikä tosta vaan lyhyessä tai pitkässä suhteessa petetä, taustalla jotain pielessä jonka tietää vain pariskunta itse. Kuka vaan voi olla se kakkonen esim. Kapakki illan päätteeksi eikä tiedä pettäjän elämästä mitään joten kosto kakkosnaiselle ihan turhaa energian tuhlausta.

        On niitä pilvin pimein sellasia naisia kun ehdoin tahdoin ja tietoisesti haluavat varatun miehen. Saavat kiksit siitä että "voittavat" sen naisen.
        Ja turha väittää että aina on suhteessa vikaa jos mies pettää. Ykskään mies ei pysty ikuisesti vastustamaan viehättävän naisen voimakkaita iskuyrityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitä pilvin pimein sellasia naisia kun ehdoin tahdoin ja tietoisesti haluavat varatun miehen. Saavat kiksit siitä että "voittavat" sen naisen.
        Ja turha väittää että aina on suhteessa vikaa jos mies pettää. Ykskään mies ei pysty ikuisesti vastustamaan viehättävän naisen voimakkaita iskuyrityksiä.

        Sinäpä pidät miestäsi arvossa, kohteletko myös kuin lasta joka ei pysty eikä tarvitse vastata omista teoistaan. Ei ihme että hakee jonkun muun seuraa ja arvostusta aikuisena miehenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäpä pidät miestäsi arvossa, kohteletko myös kuin lasta joka ei pysty eikä tarvitse vastata omista teoistaan. Ei ihme että hakee jonkun muun seuraa ja arvostusta aikuisena miehenä.

        Miehet on heikkoja, hyvätkin yksilöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitä pilvin pimein sellasia naisia kun ehdoin tahdoin ja tietoisesti haluavat varatun miehen. Saavat kiksit siitä että "voittavat" sen naisen.
        Ja turha väittää että aina on suhteessa vikaa jos mies pettää. Ykskään mies ei pysty ikuisesti vastustamaan viehättävän naisen voimakkaita iskuyrityksiä.

        Saattavat tuntea voittaneensa, jotkut jopa eroavat miehestään kuvitellessan että uuden kanssa elämä jatkuisi niiin ihanana. Sääli tällaisia naisia, yleensä ovat ikuisia kakkosia.


    • Anonyymi

      Pyyhi suusi, lopeta piilossaolo , soita ja kerro tarkemmin yrityksesi liikevaihdosta 2018-19.

      • Anonyymi

        Mikä kumna siellä liikevaihdossa on salaista. Miksi ei kerrota jos täällä vihjaillaan ?


    • Anonyymi

      Sen verran pettäjästä. Tyypillisesti he valehtelevat sekä puolisolleen että ns. kakkoselle.
      Pettäjälle tällainen toiminta ei tuota ongelmia, sillä hän voi hyvässä lykyssä saada huomiota, hyväksyntää ym. muuta hyvää molemmilta osapuolilta.
      Ei mitenkään tasapainoinen ihminen tuo pettäjä. Ikuinen huomion kerääjä.

      • Anonyymi

        Niinpä. En itsekään voi ymmärtää tätä kakkosnainen-vihaa. Kun mun entinen puoliso jäi kiinni pettämisestä, ei tullut mieleenkään että rupeaisin kakkosta vainoamaan. Mun puoliso oli mulle tilivelvollinen, ei se kakkonen. Eri asia että jos se kakkonen on omaa sukua tai ystävä, tällöin myös hän on tilivelvollinen.

        Viimeisimmän miesystävän kanssa kävi sitten niin että mulle selvisi noin kuukauden kuluttua että olinkin itse kakkonen. Ja jälkikäteen oon jäänyt yhdestä muustakin tapailemastani miehestä miettimään että taisi olla varattu. Että kyllä ne pettäjät osaa valehdella ihan kaikille, ei vain sille ykköselle.


    • Anonyymi

      On turha kuvitella tietävänsä jos et ole ollut jalosta pitämässä. Tekstistäsi jo voi päätellä, ettet ole täysin mieleltäsi terve. Sairaassa päässä kuvitellaan kaikenlaista, joten heikoilla kantimilla ollaan.

      • Anonyymi

        Mustasukkaiset ja toisten varaan elämänsä laittavat ovat rasittavinpa ja vaarallisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustasukkaiset ja toisten varaan elämänsä laittavat ovat rasittavinpa ja vaarallisia!

        Kerrohan mitä tarkoittaa toisen elämän varaan laittava. Mielestäni kukaan parisuhteeseen menevä ole mikään sinkku. Se on sitä yhteiseloa, yhdessä ole mistä, yhdessä elämän rakentamista. Kyllä aika pitkälle sitä toisen varaan laskee puolin ja toisin. Toinen auttaa toista jne.
        Täällä on ilmeisesti ainoastaan pettäjiä ja niiden sivusuhteita kirjoittelemassa, kun mielipiteet ovat aivan jotain lapsellista tunne mössöä. Jos elämässä haluaa olla yksin saa olla. Jos haluaa olla kaksin niin kyllä siinä lasketaan monia asioita toisen varaan puolin ja toisen. Minä minä ihmiset ei ilmeisesti tätä tajua.


    • Anonyymi

      Sinä taidat todellakin olla kostonenkeli. Syystä mikä on täysi hämärän peitossa. Siis juokset toisen naisen perässä vuosikausia, urkit jopa laittomin keinoin tietoa hänestä, menet asuntoonsa kuin se olisi omasi, teet vahinkoa omaisuudelle, säikytät lemmikkieläimet, hakkeroit ja vamppaat naisen jokaisen miesystävän, valehtelet ikäviä asioita naisesta, yrität omia kaiken mikä on toisen.

      Herää kysymys, oletko sinä elävänä kuollut ihminen? Olet täysin käsittämätön ihmistyyppi. Sanoja ei löydy.

    • Anonyymi

      Näitä kylliksi luskellut, kuumaa palstarakkautta, huomannut. ykkösiä, kakkosia. Olisko nelonen suosiolla otettu rauhallinen asema. tsiikailla vain.

    • Anonyymi

      On aloittajallakin pää sekaisin jos tuollaiseen hulluuteen rupee. Ai hitto et on hyvä olo kun on hyvä puoliso jonka kanssa voi nussia ja rakastaa estoitta ja vapaasti, ei tarvii moista leikkiä.

    • Anonyymi

      Äh. Olisko aika jo mennä eteenpäin? Annat pettymyksen tuhota koko loppuelämäsi? Siis ihan oikeasti? Itse ainakin koittaisin rakentaa parempaa tulevaisuutta itselleni ja uskoa että maailmassa on hyviäkin ihmisiä. Jättää kaiken sonnan taakseni ilman että koskaan katsoisin takaisin.

      • Anonyymi

        Usko siinä menee ihmisiin. Miehet on kartettavia olioita. Ei voi kunnioittaa, ei arvostaa. Lyö leiman koko loppuelämäksi. Yksin paras. Itseen voi luottaa.


    • Anonyymi

      Kyllä on sairaita ihmisiä, ensin leikissä mukana sit alkaa hankalaksi...voi teitä. Kuka voittaa, ei kukaan kaikki häviää lopuksi. En vois kuvitella itseeni edes pettäjänä joten hullua on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2730
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      209
      1753
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1465
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1221
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      943
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      826
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe