Isor rinnat?

Anonyymi

Mua ottaa päähän isojen rintojen ihannointi.

Miten nainen saa suuret rinnat? Tietysti geenit määräävät, mutta suuret rinnat saa myös lihomalla ja päästämällä kuntonsa putoamaan tai plastiikkakirurgialla. Ja lihavuus ja huono kunto eivät ole terveellisiä.

Olin erittäin pienirintainen, ehkä kokoa AAA, mutta rinnallinen. Ja olin hyväkuntoinen ja hoikka. Nyt taas olen huonokuntoinen ja lihava ja kas kummaa rintani ovat kasvaneet kokoon 105D. Enää en koe olevani millään tavalla pienirintainen. Onko tämä nyt tavoiteltavaa? Lihavuus ja isot rinnat ja huono kunto?

26

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teksti haiskahtaa provolta,
      Mutta vastaanpa kuitenkin.
      Mitä väliä on rintojen koolla, luoja luo niistä sellaiset kun ne on. Tärkeintä että saa olla terve.
      Mieluummin omaan pienet rinnat ja huolehdin itsestäni ja että olen normaalipainoinen.
      Nuo on pieniä ja Mitättömiä asioita, elämä ja hyvä olo pitää koostua muista asioista.

      • Anonyymi

        Eihän miehelle kasva rintoja......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän miehelle kasva rintoja......

        Kiitos törkeästä kommentista. 😞
        Nainen kyllä olen.


    • Anonyymi

      Nykyään peppu on paljon tärkeämpi kuin rinnat

    • Anonyymi

      NAISELLA PITÄÄ OLLA ISOT RINNAT!!!

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      No oothan sä nyt kuitenki naisen näkönen, ei kukaan halua 12- v pojan näköstä naista.

    • Anonyymi

      105D??? :D :D :D

      Siis sun rinnanympärys on yli 100cm??? :D :D :D :D Ja kuppikoko silti vaan D??? :D:D :D :D

      • Anonyymi

        No, joo. Ei rinnat yletä vielä napaan.... Ja jos ylettäisi, olisi sekin aika kamalaa, vai mitä? En nyt sitten tiedä KUINKA suuret rintojen pitäisi olla. Nämäkin jo haittaavat liikkumista ainakin "entisiin" verrattuna. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, joo. Ei rinnat yletä vielä napaan.... Ja jos ylettäisi, olisi sekin aika kamalaa, vai mitä? En nyt sitten tiedä KUINKA suuret rintojen pitäisi olla. Nämäkin jo haittaavat liikkumista ainakin "entisiin" verrattuna. 😀

        105cm on ihan älyttömän iso rinnanympärysmitta. Nyt olisi aihetta laihduttaa ja reilusti.


    • Sekä pieni- että isorintainen sisko ovat kauniita. Tärkeämmät ovat kuitenkin sukupuolielimet, mutta nekin, vaikka ovat eri naisilla sangen erilaiset, kaikilla siskoilla ne ovat läkähdyttävän kauniit. Tärkeimmäksi jää herttainen luonne. Siinäkin naiset ovat melkein samalla viivalla.🌹👀

      • Anonyymi

        Oot sairas ja tyhmä rolli, et varmaan ole nähnyt siskoja alasti, valehtelija vielä. Nostan ko syytteen, niin inhottaa tollanen.


      • Anonyymi

        Tällä ihmisellä on ongelmia itsensä kanssa, siksi kiusaa ja mustamaalaa naisia!


    • Anonyymi

      pienet on söpöt. Pienirintaisilla naisilla ryhti yleensä parempi.

    • Anonyymi

      Tunnen erään hyvin viehättävän naisen, jolla on ehkä poikkeuksellisenkin pienet rinnat. Minusta ne sopivat hänelle erittäin hyvin. Ei ainakaan vähennä yhtään hänen naisellisuuttaan.
      Tosin pitäisin hänestä ihmisenä, joka tapauksessa. Hänen hymynsä saa sulamaan. Kauniit käytöstavat, tekevät aina vaikutuksen.

      Hän tietää kyllä kiinnostukseni.

    • Anonyymi

      Isot tekee kyllä naisen,joka on tosi haluttava,mutta oma viehätys on myös pienemmissä.

    • Anonyymi

      Kokoa suurempi tekijä on terhakkuus. Pienetkin tissit voivat roikkua. Isotkin tissit voivat olla ylväästi pystyssä.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä höpötät? Joku ihailee isoja rintoja, toinen pieniä, joku ihailee pitkiä hiuksia, joku taas jotain muuta..?! Ei nämä mitään ikitotuuksia tai varmoja yleistyksiä ole.

      Lihavillakin on omat ihailijansa, kuten monen muunkin muotoisilla ja joillekin muodot eivät ole edes tärkeimmässä roolissa.

      Luultavasti vähiten ihainnoidaan kuitenkin kaikenmaailman silikooni- ja muuta muovitäytettä, vaikka ne paljon julkisuutta saavatkin mutta vain pieni marginaalinen joukko näitä ihailee ja suurin osa ymmärtää tuollaisen feikkaamiseksi ja pahimman laadun itsepetokseksi.

      • Anonyymi

        Muovi naisessa on aina paikallaan. Silarit ehdottomasti, huulten täyttö, tekoripset ja kaikki muut parannukset myös.


    • Anonyymi

      Jos naiselle kelpaa pieni pippelini, minulle kelpää hänen pienet rintansa. Pääasia, että kelpaavat.

    • Anonyymi

      105 on harvinaisen suuri rinnanympärys. Suomessa normiliikkeistä löytyy yleensä koot 65-95, 105 pitää varmaan tilata jostain erikoisliikkeestä jo.

      D ei ole iso kuppikoko 105cm ympärysmitalla. Taas 70cm ympärysmitalla D olisi kookas.

      Joten vastauksena aloittajan kysymykseen: ei, liikalihavuus ei ole tavoiteltavaa.

    • Anonyymi

      Miehen mielipiteenä naisten rinnoista kerron, että aikanaan (vaimon kuoleman jälkeen) minulla oli yllättäen kolme naisystävää. Yhdellä oli pienet rinnat ja muutenkin hoikka, toisella keskikokoiset ja muutenkin M ja kolmannella isot rinnat ja muutenkin L. Kaikkien kanssa oli ihanaa seksiä, joten ei se (ainakaa rintojen) koosta ollut kiinni. Ei kukaan naisistakaan seksin huonoudesta valittanut minulle.

    • Anonyymi

      Täällä nuori mies joka ei ole ikinä tajunnut tuota tissi hommaa.
      Mutta todella iso osa miehistä ottaa naisen ku naisen oli isot tai pienet. Usko pois!

      Naiset huutaa 20cm pippeliä. Mutta sitä ei kyllä tosta vaan 12cm kasvateta 8cm.

      Tissit ovat helppoo kauraa mies maksaa ne sulle ja thats it.

      Uskokaa jo että mies on täysin nolla naisen rinnalla.

      Nainen on erittäin valikoiva ja teillä löytyy valinnanvaraa ihan missä vaan milloin vaan.

      Saat rikkaan köyhän fiksun hölmön aikuisen teinin vanhan JNE JNE.

      Tavallisen näköinen mies ei saa ketään tai mitään katseita.. ellei ole raha ja se näkyy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe