No mitäs se on?
Hyväksyvä katse
54
667
Vastaukset
Humpuukia, jos siihen ei kuulu puhetta lisäksi.
Samaa kuin ennustaa toisesta jotain jalkaterien asennon perusteella. 😬elisakettu kirjoitti:
Hmm
Katsekontakti?No katse voi lisätä tunteen, että toinen todellakin sitä tarkoittaa. Mutta itse en pelkkään katseeseen luota. Se on vähän kuin auton vilkku... jos auto ei hiljennä, ryhmity, niin odotan, että oikeesti kääntyy, enkä kaahaa alle. 😁
Disse kirjoitti:
No katse voi lisätä tunteen, että toinen todellakin sitä tarkoittaa. Mutta itse en pelkkään katseeseen luota. Se on vähän kuin auton vilkku... jos auto ei hiljennä, ryhmity, niin odotan, että oikeesti kääntyy, enkä kaahaa alle. 😁
Hyvä pitää varansa.
Mutta en minäkään pelkkiin sanoihin luota. Mimiikka ja nonverbaliikka on avainasemassa.elisakettu kirjoitti:
Hyvä pitää varansa.
Mutta en minäkään pelkkiin sanoihin luota. Mimiikka ja nonverbaliikka on avainasemassa.No asiasta riippuen voihan sitä jotain pelkän nyökkäyksenkin perusteella tehdä, mutta ehkä kuitenkin painavemmissa asioissa kannattaa ottaa kaikki keinot käyttöön. 😃
Disse kirjoitti:
No asiasta riippuen voihan sitä jotain pelkän nyökkäyksenkin perusteella tehdä, mutta ehkä kuitenkin painavemmissa asioissa kannattaa ottaa kaikki keinot käyttöön. 😃
Eli hymyllä ja intensiivisellä tuijotuksella ei pitkälle pötkitä vai?
elisakettu kirjoitti:
Eli hymyllä ja intensiivisellä tuijotuksella ei pitkälle pötkitä vai?
No Rasputin ehkä? 😂
- Anonyymi
J...sustelua.
Miten paljon tälläkin palstalla on itketty sen perään, ettei naiset ole huomaavinaan miehiä?
No, jos se sitten on jeesustelua tai persestelyä jonkin mielestä, niin on.
Mutta mtä se hyväksyntä sitten on, jos sitä pitäisi olla olemassa?
- Anonyymi
Mummojen horinaa?
Oikeastaan tuo partakawerin aloituksesta tuli mieleen.
Näkeekö lapsi hyväksyvän katseen vanhemmiltaan vai torjunnan.
Niin kai me muutkin arvioimme muita suhteessa itseemme. Hyväksyntää, vai torjuntaa? Vai onko se katse vai jotain muuta?- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Oikeastaan tuo partakawerin aloituksesta tuli mieleen.
Näkeekö lapsi hyväksyvän katseen vanhemmiltaan vai torjunnan.
Niin kai me muutkin arvioimme muita suhteessa itseemme. Hyväksyntää, vai torjuntaa? Vai onko se katse vai jotain muuta?Harrastatko sinä sitä?
Anonyymi kirjoitti:
Harrastatko sinä sitä?
Hyväksyvää katsetta?
Jossain määrin tietoisesti ja ehkä myös tiedostamatta.
Torjuntaa? Kyllä myös.
- Anonyymi
Näkeehän sen naisen katseesta heti onko hyväksyvä katse tai ei. Siitä ei voi erehtyä.
- Anonyymi
Hahhah hah 😂
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Näkeekö myös miehen?
Tai voiko tätä feikata?Nainen ei osaa peitellä sitä mutta mies voi olla viilipytty tapahtui mitä tahansa.
- Anonyymi
No se kun ammentoi kolotusta ja koira koiran tunnistaa.
- Anonyymi
Tätä 😛
Hymiöhän on kiva aina kiva kun se sattuu kohdalle.
Mutta mun mielestäni digiviestinnän yksi harhaanjohtavimmista ilmiöistä on noi emojit - niillä voidaan nyt tarkoittaa mitä tahansa, tai olla tarkoittamatta. Ja se että niitä käytetään tilanteen nopeaan käsittelyyn; case closed.
Autokaupoilla ei pidä heti näyttää myyjälle hyväksyvää katsetta
- Anonyymi
🤩 siis tätä
Anonyymi kirjoitti:
🤩 siis tätä
Juuri tuota, mielummin silmät puoliksi kiinni, niin että aivan kuin nukuttaisi
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Heheh näin 😌☺️
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Tiesitkö, että olet aika ihana 😍🥰
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Nyt tiedän, aiemmin en tiennyt :D
Jee 🥰😍
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Onko seuraava autosi?
Hyvää yötä. 🥰
pujotteIija kirjoitti:
Onko seuraava autosi?
Epäilen.... tuli vaan eksna mieleen. Mä ehkä hommaan jonkun avolavamaasturin. 🤔
pujotteIija kirjoitti:
Eikös tuota sanota sänkykamarikatseeksi? hurmaat sillä sitten autokauppiaan?
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Hyvää yötä, ja mukavia unia
Samoin. Pehmeä peitto ylle..
:-D Ei niin, tai heti olet liemessä.
Tosin liemessä voi olla missä tahasna sen hyväksyvän katseensa kanssa.elisakettu kirjoitti:
:-D Ei niin, tai heti olet liemessä.
Tosin liemessä voi olla missä tahasna sen hyväksyvän katseensa kanssa.Niinpä, sitten on kiusallista kiemurrella irti tilanteesta
Harmaaritari kirjoitti:
Eikös tuota sanota sänkykamarikatseeksi? hurmaat sillä sitten autokauppiaan?
Toivottavasti ei ole mieskauppias
Mitä silmin voi ilmaista, ellei samalla ilmeile kasvolihaksillaan?
Silmäthän ovat vain pieniä palloja, joissa ei ole muuta liikettä itsessään kuin iiristen koonsäätö, johon siihenkään ei voi itse vaikuttaa. ; )Tulee mieleen nukke, jonka silmät sanoo "tsing"!
Aattele kun yrität vääntää naamallesi sellaisen kivan pikku virneen ja saakin krampin poskilihaksiinsa - näyttääkin mielipuolen irvistykselle.elisakettu kirjoitti:
Tulee mieleen nukke, jonka silmät sanoo "tsing"!
Aattele kun yrität vääntää naamallesi sellaisen kivan pikku virneen ja saakin krampin poskilihaksiinsa - näyttääkin mielipuolen irvistykselle.Mutta asiaan: itsellä katsekontakti, pieni hymy tai virnistys ja lyhyt nyökkäys asianosaiselle voidaan tulkita hyväksynnäksi, jos se tulkitaan oikein.
Itse tosin käytän tuollaista vain asiayhteydessä "Hyvin tehty!", "Nasevasti sanottu." tms. En ole ulkonäöltäni sellainen, että nainen kokisi ulkonäköään koskevat ilmeilyni tervetulleiksi tai miellyttäviksi, joten itselleni tuntemattoman naisen ulkonäköä en kehu edes eleillä.
- Anonyymi
Silmät suurenevat ja suupielet hymyilevät.
AsianVierestäVoi kai ne viirullaankin olla?
Yritäs nyt hymyillä oikein leveesti silmät selällään. Onnistuuko?- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Voi kai ne viirullaankin olla?
Yritäs nyt hymyillä oikein leveesti silmät selällään. Onnistuuko?Hyväksyvässä katseessa ei kai hymyillä suuresti, hyväksyvässä mielentilassa joka on positiivinen ihmisen suupielet kääntyvät väkisin vähän ylöspäin.
AsianVierestä
- Anonyymi
Hmmmmm....ehkä kaipaava katse?
Helposti tulkinnanvaraista.
Mulle tulee tuosta ainoastaan peittelemätön versio lapsen ktseesta, joka janoaa huomiota.elisakettu kirjoitti:
Mulle tulee tuosta ainoastaan peittelemätön versio lapsen ktseesta, joka janoaa huomiota.Tai siis, onko kaikki katseet tulkinnanvaraisia - lopulta?
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Mulle tulee tuosta ainoastaan peittelemätön versio lapsen ktseesta, joka janoaa huomiota.Toisaalta helposti todennettavissa tietyissä tilanteissa, sanoisin että pettää harvoin.
elisakettu kirjoitti:
Tai siis, onko kaikki katseet tulkinnanvaraisia - lopulta?
Eikös niitä ole ihmisiä, jotka eivät tunnista kasvoista toisen tunnetiloja? 🤔 Tai siis ei osaa antaa oikeaa kuvaa muille?
https://www.is.fi/terveys/art-2000005531324.html
Tää juttu... katso itse...Disse kirjoitti:
Eikös niitä ole ihmisiä, jotka eivät tunnista kasvoista toisen tunnetiloja? 🤔 Tai siis ei osaa antaa oikeaa kuvaa muille?
https://www.is.fi/terveys/art-2000005531324.html
Tää juttu... katso itse...Aleksitymia.
No joo, tämäkin.
Pidän sitä enempi neurofyysisenä tai neuropsykologisena ongelmana. Empatiakykyhän saattaa olla silti tallella, mutta puuttuu tietynlainen kyky havaita tai osittaa itse.
Se voi hankaloittaa aika paljon elämää, tämäkin. Väärinymmärretty rooli.
Jos sitten mennään taas tunneperäisin ongelmiin, voi se empatiakykykin olla niin ja näin, psykopatiaa hipova,. Mutta nämä ihan vain arveluja.elisakettu kirjoitti:
Aleksitymia.
No joo, tämäkin.
Pidän sitä enempi neurofyysisenä tai neuropsykologisena ongelmana. Empatiakykyhän saattaa olla silti tallella, mutta puuttuu tietynlainen kyky havaita tai osittaa itse.
Se voi hankaloittaa aika paljon elämää, tämäkin. Väärinymmärretty rooli.
Jos sitten mennään taas tunneperäisin ongelmiin, voi se empatiakykykin olla niin ja näin, psykopatiaa hipova,. Mutta nämä ihan vain arveluja.Siksipä mä keskittyisinkin siihen kommunikaation kokonaisuuteen. Puhe ois perhsnan hyvä jo siitä...
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Siksipä mä keskittyisinkin siihen kommunikaation kokonaisuuteen. Puhe ois perhsnan hyvä jo siitä...
Eli tuo on siis erittäin yleistä, siksi puhe varmin tae, jep.
- Anonyymi
Minä ainakin tunnen saavani hyväksyviä rakastavia katseita omilta läheisiltäni. Tuskin he seuraani hakeutuisivat jos eivät minusta pitäisi?
Hyväksyvä lämmin katse tuo turvallisuuden tunnetta ja hyvää oloa. Luottamusta että kaikki on hyvin tässä ja nyt.
Surullista jos tuota pitää kysyä! En tiedä.
Katseisiin liittyy mysteeri, että tässä päivänä muutamana hätkähdin eräiden silmien pupillien laajuutta. Ei ollut erityisen hämärää, eikä katsojan pitänyt olla mitenkään erityisen keskittynyt eikä huumeiden alaisena eikä seksuaalisesti kiinnostunut tai mitään sellaista.
Periaatteessa tuo kai voisi olla merkki niin hyväksynnästä kuin vaikkapa inhostakin.- Anonyymi
Varmaankin riippuu henkilöstä. Tutun eleitä on helpompi lukea kuin vieraan. Kaikenlaisia feikkaajiakin on nähty, naamatusten esittävät toista mitä selän takana, siinä Disse on oikeassa että kannattaa jututtaa enemmän jos ilmeen taustalta löytyykin jotain muuta.
Kotioloissa se on läsnäoleva ystävällinen lämmin ilme katsekontaktilla. Siihen voi liittyä hyväksyntää ilmaiseva äännähdys tai sanoja.
Kun viittasit Partiksen aikaisempaan keskusteluun, niin minusta on tärkeää myös sellainen läsnäolo, jossa tuo katse ei ole palkinto mistään tekemisestä tai olemisesta. Ihan vaan siinä arjen sekamelskassa osoitus siitä että toinen on tärkeä.
xLiner
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185323MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1162770- 112330
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5922037Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1231756Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701352Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421325Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31098Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3931063Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641057