oonkohan paksuna?

tyttö

me ollaa mun poikaystävän kans harrastettu seksiä nyt kolmena peräkkäisenä yönä ja ilman ehkäisyä. Voinkohan mä olla raskaana? Mistä sen sais tietää heti? Tuleeko mitään oireita?

10

1351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abc

tootakai voit olla, kun ilman ehkäisyä kerran harrastatte seksiä! Nyt kipin kapin apteekkiin hakemaan jälkiehkäisypillereitä, jotka tulee ottaa viimeistään 72 tunnin kuluttua yhdynnästä!!! Ja raskaustestillä saa tietää, onko raskaana vai ei, tosin käsittääkseni vasta, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa... Otappa tyttö lääkäriin yhteyttä!

• tyttö

mut siis kui mahollista se on et vaa kolmest kerrast tulis raskaaks? noi tapahtu kyl iha ovulaatio aikoihi...mut jotenki silti tuntuu et en mä ny raskaaks tuu...en kyl ottais mitn jälkiehkäsypillereit eikä tietosestikaa käytetä ehkäsyä...en mä pelkää jos tulisin raskaaks...haluisin vaa tietää et kui helposta voi tulla....

• abc
        tyttö kirjoitti:

mut siis kui mahollista se on et vaa kolmest kerrast tulis raskaaks? noi tapahtu kyl iha ovulaatio aikoihi...mut jotenki silti tuntuu et en mä ny raskaaks tuu...en kyl ottais mitn jälkiehkäsypillereit eikä tietosestikaa käytetä ehkäsyä...en mä pelkää jos tulisin raskaaks...haluisin vaa tietää et kui helposta voi tulla....

eihän siihen tarvita kuin yksi kerta!!! muistaakseni oon jostain lukenut (huom. ei siis mitenkään varmaa tietoa!) että jos ei käytä mitään ehkäisyä, niin otdennäköisyys tulla raskaaksi on noin 85 % luokkaa... Sehän varmaan sitten vaihtelee just iän ja´kierron vaiheen mukaan jne, mut keskimäärin siis 85 %.

• abc kirjoitti:

eihän siihen tarvita kuin yksi kerta!!! muistaakseni oon jostain lukenut (huom. ei siis mitenkään varmaa tietoa!) että jos ei käytä mitään ehkäisyä, niin otdennäköisyys tulla raskaaksi on noin 85 % luokkaa... Sehän varmaan sitten vaihtelee just iän ja´kierron vaiheen mukaan jne, mut keskimäärin siis 85 %.

höpö höpö!

• Petra
        abc kirjoitti:

Munasolu elää yhden vuorokauden kun se on irronnut, siittiöt kaksi vuorokautta. Munasoluja voi irrota useampi kuin yksi kuussa!

On tietenkin aikoja, jolloin on epätodennäköisempää tulla raskaaksi, mutta riski on aina.
        Itsellä on persona ehkäisymenetelmä käytössä, se on kone, jolla tehdään pissatesti ja kone analysoi onko ovulaatio meneillään. Eli se tarkkailee kuukauden hormonivaihteluja ja laskee turvalliset päivät ja sitten ne päivät, jolloin ei pitäisi olla yhdynnässä. Itsellä noita päiviä on noin 7-10 kuukaudessa kun kiertoni on 32 päivää. Menetelmä on 94%:n varma. Eli kone laskee myös ne päivät,kuinka kauan siittiöt elää ja milloin munasolu suunnilleen irtoaa virtsan hormonimääristä, joten ei se riski nyt niin suuri ole mitä mainitsit, mutta ainahan sellainen on olemassa.

• ...
        Petra kirjoitti:

Munasolu elää yhden vuorokauden kun se on irronnut, siittiöt kaksi vuorokautta. Munasoluja voi irrota useampi kuin yksi kuussa!

On tietenkin aikoja, jolloin on epätodennäköisempää tulla raskaaksi, mutta riski on aina.
        Itsellä on persona ehkäisymenetelmä käytössä, se on kone, jolla tehdään pissatesti ja kone analysoi onko ovulaatio meneillään. Eli se tarkkailee kuukauden hormonivaihteluja ja laskee turvalliset päivät ja sitten ne päivät, jolloin ei pitäisi olla yhdynnässä. Itsellä noita päiviä on noin 7-10 kuukaudessa kun kiertoni on 32 päivää. Menetelmä on 94%:n varma. Eli kone laskee myös ne päivät,kuinka kauan siittiöt elää ja milloin munasolu suunnilleen irtoaa virtsan hormonimääristä, joten ei se riski nyt niin suuri ole mitä mainitsit, mutta ainahan sellainen on olemassa.

..että ne siittiöt voi elää myös 5 vrk. Ei kannata laskee pelkästään sen varaan et ne elää vaan sen 2 vrk.. joskus voi olla pidempi-ikäsiäki.

• heh

Et voi olla raskaana, koska raskaaksi tulee vain silloin, kun harrastaa seksiä päivällä. Mistään et voi tietää, oletko raskaana, sillä raskaustestiä ei ole keksitty. Mitään oireita ei myöskään tule.

Heh heh. Hauskan provon olet keksinyt.

• itsestään huolta pitävä...

HARRASTAMAAN SEKSIÄ ILMAN EHKÄISYÄ? TURHA ON TÄNNE TULLA "PARKUMAAN"...KUN OLETTE NIIN TYHMIÄ!!

• Susannah

Tietenkin voit olla raskaana jos ette ole käyttäneet mitään ehäisyä, sehän nyt on päivän selvää.
      Hae raskaustesti ja voisit kyllä kysäistä katumuspillereitä apteekista, jos ne vielä ehtisi tehoamaan. Mielestäni ne pitää ottaa 72:n tunnin aikana, eli heti apteekkiin. Raskaustestin ohjeessa lukee kuinka pian yhdynnän ja mahdollisen hedelmöittymisen jälkeen raskaus voi näkyä.
      Ja jos selviät säikähdyksellä niin haeppa sitten pillerit tai jokin muu ehkäisymuoto, edes kondomi. Tuollainen pelleily on epäkypsää ja lapsellista. Ikää sinulla ei varmaankaan ole vielä paljoa. Ehkäisyasioista täytyy ottaa vastuu sekä sinun, että kumppanin yhdessä!Jos ei sitä vielä osaa, niin kannattaa jättää housut jalkaan!

• Heli

Ota terveyskeskukseen aika ja sieltä saa varman vastauksen. Ei muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2817
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      42
      2815
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2598
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      1654
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1064
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      191
      884
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      752
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      99
      681
    Aihe