iselläni tekisi mieli wiineri ja munkkipossu kahveita sekä grillattua grillimakkaraa
mitä sinun tekee mieli nyt
18
<50
Vastaukset
Kuumaa inkivääritotia. Pistänkin vedenkeittimen porisemaan.
- Anonyymi
oletko porilainen kun porisemaan laitat
Anonyymi kirjoitti:
oletko porilainen kun porisemaan laitat
En ole. Mutta mikä tai millainen on änkiotto?
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
En ole. Mutta mikä tai millainen on änkiotto?
savossa tarkoittaa että mikään ei ole hyvä eli itseppäinen muuli
Jotain pitäis puputtaa, muutoin on aamulla päänsärky..
- Anonyymi
tuo on kyllä totta ja ei unikaan tule kun vatsa kurnii tyhjyyttään eli syös jotakin tai tees itsellesi jotain hyvää
Ruisleipää ja meetvurstia
- Anonyymi
Ruisleipää ja paistettuja muikkuja, 2 dl kylmää "raakamaitoa". Ostin taas litran, lopusta maidosta teen viiliä, viikonlopuna syön viilin marjojen kera, välipalana. Samalla kauppareissulla tuli ostettua myös ne muikut. 524g muikkuja Onnille, josta mä ryöväsin itselleni muutaman. Ja loput ovat rasiassa jääkaapissa, aamulla kissa saa 3 paloiteltuna ja loput menee pakastimeen.
Onni sai nyt muikkujen perkeet kylpyhuoneen puolella eteensä; syötäväksi. Oli syönyt suuren osan perkeitä, eikä yhtään mitään näkynyt roikkumassa edes kylppärin seinillä.
Ilmeisesti niitä perkeitä ei tarvinnut tappaa. Kokonaista kalaa sille ei voi sisällä antaa, heittelee sitä kynsistään ympäriinsä ja syöksyy perässä tappamaan saaliinsa. Loput perkeet vein pihalle aivan portin pieleen ja varikset hoiti jälkikäsittelyn, pikkasen keskenään kinastellen. Anonyymi kirjoitti:
Ruisleipää ja paistettuja muikkuja, 2 dl kylmää "raakamaitoa". Ostin taas litran, lopusta maidosta teen viiliä, viikonlopuna syön viilin marjojen kera, välipalana. Samalla kauppareissulla tuli ostettua myös ne muikut. 524g muikkuja Onnille, josta mä ryöväsin itselleni muutaman. Ja loput ovat rasiassa jääkaapissa, aamulla kissa saa 3 paloiteltuna ja loput menee pakastimeen.
Onni sai nyt muikkujen perkeet kylpyhuoneen puolella eteensä; syötäväksi. Oli syönyt suuren osan perkeitä, eikä yhtään mitään näkynyt roikkumassa edes kylppärin seinillä.
Ilmeisesti niitä perkeitä ei tarvinnut tappaa. Kokonaista kalaa sille ei voi sisällä antaa, heittelee sitä kynsistään ympäriinsä ja syöksyy perässä tappamaan saaliinsa. Loput perkeet vein pihalle aivan portin pieleen ja varikset hoiti jälkikäsittelyn, pikkasen keskenään kinastellen.Minä saisin naapurista "lehmänmaitoa"
Itseasiassa ruisleipää minulla on, meetvurstia ei, tyydyin suolakurkkuun- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Minä saisin naapurista "lehmänmaitoa"
Itseasiassa ruisleipää minulla on, meetvurstia ei, tyydyin suolakurkkuun"lehmänmaitoa" sitähän minäkin ostin, käsittelemätöntä ja kallista. Sitä mä en ymmärrä, ei se purkki niin paljon voi maksaa! Eikä meijerit maksa tuottajalle varmaan euroakaan litralta. Kulutusmaitoa saa kaupasta litran tölkeissa hiukan yli euron, raakamaidosta lähes nelinkertaisen hinnan. Ostaisin useammin jos olis vain 2 € litra, se on niin hyvää esim. uunipannarissa ja pullataikinassa. ..ja erityisesti viilin teossa. Vuohen maidossa on voimakas "pistävä" maku, se käy ainoastaan kotijuustoon tai pannariin.
Oikeestiko suolakurkkua... vai sittenkin kaupan myymää maustekurkkua?
Monet ihmiset kun nimittävät kurkkuja väärillä nimillä... mä muuten tein kumpaakin sorttia talveksi... ja tällä kertaa tarpeeksi! Jaan niitä taas ruokalahjoina jouluna.
trollikka Anonyymi kirjoitti:
"lehmänmaitoa" sitähän minäkin ostin, käsittelemätöntä ja kallista. Sitä mä en ymmärrä, ei se purkki niin paljon voi maksaa! Eikä meijerit maksa tuottajalle varmaan euroakaan litralta. Kulutusmaitoa saa kaupasta litran tölkeissa hiukan yli euron, raakamaidosta lähes nelinkertaisen hinnan. Ostaisin useammin jos olis vain 2 € litra, se on niin hyvää esim. uunipannarissa ja pullataikinassa. ..ja erityisesti viilin teossa. Vuohen maidossa on voimakas "pistävä" maku, se käy ainoastaan kotijuustoon tai pannariin.
Monet ihmiset kun nimittävät kurkkuja väärillä nimillä... mä muuten tein kumpaakin sorttia talveksi... ja tällä kertaa tarpeeksi! Jaan niitä taas ruokalahjoina jouluna.
trollikkaPurkissa luki ainakin suolakurkku, Felixin. Mulle kelpais hyvin kurkut joululahjaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"lehmänmaitoa" sitähän minäkin ostin, käsittelemätöntä ja kallista. Sitä mä en ymmärrä, ei se purkki niin paljon voi maksaa! Eikä meijerit maksa tuottajalle varmaan euroakaan litralta. Kulutusmaitoa saa kaupasta litran tölkeissa hiukan yli euron, raakamaidosta lähes nelinkertaisen hinnan. Ostaisin useammin jos olis vain 2 € litra, se on niin hyvää esim. uunipannarissa ja pullataikinassa. ..ja erityisesti viilin teossa. Vuohen maidossa on voimakas "pistävä" maku, se käy ainoastaan kotijuustoon tai pannariin.
trollikkaNiin, perinteinen suolakurkku tehdään hapattamalla, kuten hapankaali. Ja nää maustekurkut on sitte etikkaliemeen säilöttyjä. Oikea suolakurkku on paljon parempaa.
Banaanileivos kahvin kanssa olisi hyvää, mutta ei ole nyt banaanileivosta. No, nautin kahvin kanssa mansikkakääretorttua.
- Anonyymi
Ainako täällä mässytetään herkkuja?
Nimimerkki painonvartija - Anonyymi
Tekisi mieli.. ruokaa... eli wienerpihvejä niitä kuorrutettuja possuhirviöitä ja kermakastikkeella`?
Viinamiehen päiväkerho voisi olla hyvä, koska monia päiväkerhoja on laitettu karanteeniin, niissä ei saa olla ketään paitsi ehkä Viinamies voisi saada viisumin niihin tiloihin jos tarjoilisi venäläistä Stolichnaja -vodkaa ihmisille karanteenitiloissa ihmisille, uskoisin että Putin pitää myös kohtuullisena vodkana Stolichnajaa. - Anonyymi
Kevätkääryleet olis kyllä hyviä, en oo syöny pitkään aikaan.
- Anonyymi
Ennen oli Pina colada limsaa, se oli hyvää.
- Anonyymi
Suolakurkuista oli sellainen elokuva jonka nimi oli muistaakseni: American Pickles, komediajuttu... mutta kuvittelepa että Viinamies on vallannut lasten päiväkerhot ja sitten maitopurkit täynnä jotain Stolichaja vodkaa, lapset sanoisivat: Onko tämä maito vähän panehtunutta kun oltiin poissa pari kuukautta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658