Treffipalstalla tapasin miehen, olemme kumpikin naimisissa tahoillamme. Ihastuimme ja tapailemme edelleen. Sovimme että poistumme treffipalvelusta kun ns. löysimme toisemme. Sattumalta löysin muistiinpanoistani nimimerkkini ja huvikseni, uteliaisuuttani kirjauduin palstalle. Siellähän se mun salarakkaus oli, järkytyin ja otti päähän. Päätinkin itse mennä toiselle deittisivustolle ja eipä aikaakaan kun tajusin että siellähän se mies oli. Olen vuoden verran seuraillut, hän edelleen on molemmilla sivustoilla. Olen niin pettynyt, me kuitenkin puhumme välillä siitä kuinka joskus vielä voimme olla julkisesti yhdessä. Välillä tekisi mieli jollain tavalla antaa vihje hänen vaimolleen, olo on niin petetty . Miten sen edes tekisin? Odotan hänen viestejään ja huomaan että hän on vieraillut palstoilla mutta minulle ei ole vaivautunut viestittelemään. Haluan neuvoja, ehdotuksia ja ehkä kuulla kokemuksia jos jollekin muulle on käynyt näin.
Mikään ei riitä kun salasuhteilija pääsee vauhtiin
5
150
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et viitsi vaivautua keskittämään huomiota omaan huolellisesti ja härkiten valitsemaan puolisoosi?
- Anonyymi
Eihän sille mitään mahda että olet yksinkertainen ihminen. Edes itse pettäjänä ja paskanpuhujana et ymmärrä että se toinen tekee just sitä samaa😂😂Onnee vaan ja menestystä.
- Anonyymi
Juu, kosta ihmeessä sille syyttömälle osapuolelle. Lienee kohtuullista kertoa myös sun ukolle?
- Anonyymi
Tottakai kerrot vaimolle ja myös omalle miehellesi, että molemmat pääsevät paskasta eroon.
- Anonyymi
Mitä se vaimo nyt tähän kuuluu? Mitä luulet naimisissa olevien miesten treffipalstoilta hakevan? Ei ainakaan seuraavaa vaimoa. Jos sinä oletkin ihastunut, niin mies ei kyllä pahemmin ole. Hakee vain muijaa seuraavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4684187Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181732- 1171567
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891494Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991438Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601405- 521356
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi991272- 451129
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341098