Treffipalstalla tapasin miehen, olemme kumpikin naimisissa tahoillamme. Ihastuimme ja tapailemme edelleen. Sovimme että poistumme treffipalvelusta kun ns. löysimme toisemme. Sattumalta löysin muistiinpanoistani nimimerkkini ja huvikseni, uteliaisuuttani kirjauduin palstalle. Siellähän se mun salarakkaus oli, järkytyin ja otti päähän. Päätinkin itse mennä toiselle deittisivustolle ja eipä aikaakaan kun tajusin että siellähän se mies oli. Olen vuoden verran seuraillut, hän edelleen on molemmilla sivustoilla. Olen niin pettynyt, me kuitenkin puhumme välillä siitä kuinka joskus vielä voimme olla julkisesti yhdessä. Välillä tekisi mieli jollain tavalla antaa vihje hänen vaimolleen, olo on niin petetty . Miten sen edes tekisin? Odotan hänen viestejään ja huomaan että hän on vieraillut palstoilla mutta minulle ei ole vaivautunut viestittelemään. Haluan neuvoja, ehdotuksia ja ehkä kuulla kokemuksia jos jollekin muulle on käynyt näin.
Mikään ei riitä kun salasuhteilija pääsee vauhtiin
5
199
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et viitsi vaivautua keskittämään huomiota omaan huolellisesti ja härkiten valitsemaan puolisoosi?
- Anonyymi
Eihän sille mitään mahda että olet yksinkertainen ihminen. Edes itse pettäjänä ja paskanpuhujana et ymmärrä että se toinen tekee just sitä samaa😂😂Onnee vaan ja menestystä.
- Anonyymi
Juu, kosta ihmeessä sille syyttömälle osapuolelle. Lienee kohtuullista kertoa myös sun ukolle?
- Anonyymi
Tottakai kerrot vaimolle ja myös omalle miehellesi, että molemmat pääsevät paskasta eroon.
- Anonyymi
Mitä se vaimo nyt tähän kuuluu? Mitä luulet naimisissa olevien miesten treffipalstoilta hakevan? Ei ainakaan seuraavaa vaimoa. Jos sinä oletkin ihastunut, niin mies ei kyllä pahemmin ole. Hakee vain muijaa seuraavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt314123Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.462155Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471345- 841197
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381138Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251116Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501061Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161935Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os174876- 57845