Mllaisia olette ihastuksenne seurassa?

Anonyymi

Pystyttekö olemaan oma itsenne?

54

1329

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En pysty

    • Anonyymi

      Välttelen katsetta. Muutun ujoksi, olo muutenkin vähän vaivautunut eikä tiedä mitä puhuisi tai vastaisi.

    • Anonyymi

      En täysin. Ei tunneta niin hyvin ja kun haluisi sanoa aivan jotain muuta, mitä nyt omalle naiselleen haluisi sanoa.

    • Anonyymi

      Mua kiinnostais tää asia myös miehen näkökulmasta

      • Anonyymi

        Vaikeeta..menee aivan sekaisin ja ei saa sanaa suustaan ja pyrkii välttelemään. Onko tuo edes mitään ihastusta, vaan oikeaa rakastumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeeta..menee aivan sekaisin ja ei saa sanaa suustaan ja pyrkii välttelemään. Onko tuo edes mitään ihastusta, vaan oikeaa rakastumista.

        Mielenkiintoisia aamuyön aatoksia..


    • Anonyymi

      Kyllä mä aika pitkälti olen oma itseni. Ehkä hieman tavanomaista puheliaampi versio itsestäni, kun hänen kanssaan on niin helppo puhua ja jutun aiheet osuvat yksiin.

      • Anonyymi

        Ketä miestä tarkoitat?


    • Anonyymi

      Yritän olla oma itseni, mutta välillä menen "lukkoon", enkä saa sanottua, mitä piti. Sitten harmittelen sitä jälkeenpäin. Rehellinen olen kyllä hänelle ja luotan täysin.

    • Anonyymi

      Yritän olla normaali, harvoin onnistuu. Yleensä höpötän jotain mistä ei saa tolkkua ja kipitän karkuun nolostuksesta.
      Yritän välillä kehittää jotain normaalia keskustelua, mutta eipä sillä toisella kiinnosta mun seura niin parempi olla hiljaa. Miksi kiinnostaisikaan?

    • Anonyymi

      Ei ole ihastusta enää. Nyt odotan tunteiden laantuvan. En ollut oma itseni koska ei kohdattu kohteen kanssa samalla tasolla. Juttu onnistuu vain kun se toinenkin on luonnostaan mukana yhtä vahvasti, vaikka aika ja tilanne olisi aivan mahdoton.

    • Anonyymi

      Välillä olen ujo ja välttelen ja välillä höpötän liikaa ja tuijottelen.

      • Anonyymi

        Sama mulla. Kirjaimellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mulla. Kirjaimellisesti.

        Uskon kyllä että hän on huomannut sen ja yrittää itse olla mahdollisimman rentona ja rauhoittaa sillä minua.. tai hän menee itse niin hämilleen käytöksestäni että pysyy rentona, neutraalina ja miettii että pudotettinko minut lapsena pää edellä maahan? Tiedostan/tiedän ettei meillä koskaan mitään tulee olemaan niin jännä että tämä "käytösongelma" ei poistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon kyllä että hän on huomannut sen ja yrittää itse olla mahdollisimman rentona ja rauhoittaa sillä minua.. tai hän menee itse niin hämilleen käytöksestäni että pysyy rentona, neutraalina ja miettii että pudotettinko minut lapsena pää edellä maahan? Tiedostan/tiedän ettei meillä koskaan mitään tulee olemaan niin jännä että tämä "käytösongelma" ei poistu.

        Minä yritän kyllä olla rentona hänen seurassaan, mutta tuskin kovin uskottavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä yritän kyllä olla rentona hänen seurassaan, mutta tuskin kovin uskottavasti.

        Kai se jonkinsortin selvitymistä on?Yleensä kykenen olemaan rento, rauhallinen mutta hänen seurassaan en


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se jonkinsortin selvitymistä on?Yleensä kykenen olemaan rento, rauhallinen mutta hänen seurassaan en

        En minäkään täysin pysty. Oon treenannut. Viime yönä näin unta, että hän tuli yllättäen paikkaan, jossa olin ja lähdin oikeasti juoksemaan karkuun. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään täysin pysty. Oon treenannut. Viime yönä näin unta, että hän tuli yllättäen paikkaan, jossa olin ja lähdin oikeasti juoksemaan karkuun. 😁

        Aika mielenkiintoisia unia sulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika mielenkiintoisia unia sulla

        Lisäksi minun olisi pitänyt lentää hänen kanssaan jollain helikopterin tapaisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi minun olisi pitänyt lentää hänen kanssaan jollain helikopterin tapaisella.

        Et vissin lähtenyt kun juoksit pakoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vissin lähtenyt kun juoksit pakoon

        Juoksin ensiksi rakennuksen taakse. Tajusin tyhmyyteni ja kelasin unen takaisin siihen, kun hän saapui. Ja päätin, että olen rentona, normaalisti ja ihmisiksi. Ja lennän hänen kanssaan. Sitten heräsin.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Jos todella joku ihminen kolahtaa, olen aika täpinöissäni. Silmiin katsominen vaikeaa vaikka just sitä haluais. Puhuminen hankalaa, onnistuu kyllä mutta menee levottomaksi höpöttelyksi.

      • Anonyymi

        Söpöä


    • Pääosin kyllä, mutta selkeä ero tulee siinä, että olen yliaktiivinen ihastuksen kohdetta kohtaan.

    • Anonyymi

      Pitkään meni että pystyn ylipäätään rentoutumaan hänen seurassaan. Silti aivot usein jumissa ja keskustelu voi sen takia olla vaikeaa.

      • Anonyymi

        Kuinka pitkään olette tunteneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pitkään olette tunteneet?

        Pari vuotta.


      • Anonyymi

        itse olen huomannut tällaista käyttäytymistä eräästä naisesta jonka tuntenut nyt pari vuotta, rennon oloinen jos on muitakin minun lisäksi porukassa mukana, mutta tuijottaa minua.

        Jos kahdestaan satutaan olemaan niin ei katso edes ja on niin lukossa, hyvä että saa sanaa sanottua ja jos sen saa sanottua niin se on niin ujolla ja hiljaisella äänellä, vähän söpöä kyllä kun pieni nainen ujostelee :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse olen huomannut tällaista käyttäytymistä eräästä naisesta jonka tuntenut nyt pari vuotta, rennon oloinen jos on muitakin minun lisäksi porukassa mukana, mutta tuijottaa minua.

        Jos kahdestaan satutaan olemaan niin ei katso edes ja on niin lukossa, hyvä että saa sanaa sanottua ja jos sen saa sanottua niin se on niin ujolla ja hiljaisella äänellä, vähän söpöä kyllä kun pieni nainen ujostelee :)

        Kuvailit minut tai oikeastaan käytökseni. Lisäisin vielä punastelun ja ehkä tietynlaisen kömpelyyden? En allekirjoita että on söpöä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvailit minut tai oikeastaan käytökseni. Lisäisin vielä punastelun ja ehkä tietynlaisen kömpelyyden? En allekirjoita että on söpöä..

        ei se sinusta itsestään tietenkään mukavalta vaikuta kun toinen vetää aivan jumiin, näin itselle se on vain jotenkin niin söpöä kun se on niin läpinäkyvää.
        Harmi vain että tämä nainen jota kuvailin on varattu ja ei ole lähdössä suhteesta vaikka on ilmeisesti aika huono, mutta hän ei vain osaa lähteä siitä pois ja minä en suhteita ala rikkomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei se sinusta itsestään tietenkään mukavalta vaikuta kun toinen vetää aivan jumiin, näin itselle se on vain jotenkin niin söpöä kun se on niin läpinäkyvää.
        Harmi vain että tämä nainen jota kuvailin on varattu ja ei ole lähdössä suhteesta vaikka on ilmeisesti aika huono, mutta hän ei vain osaa lähteä siitä pois ja minä en suhteita ala rikkomaan.

        Eihän se itsestä kivalta tunnukkaan, arvostan häntä siinä että hän ei naura minulle vaikka kompuroin ja sekoilen. Mikä tietyssä määrin saa minut pitämään hänestä vielä enemmän. Itsekkin olen varattu ja tietääkseni hänkin joten yritän vaan olla mahdollisimman "normaali" ja epäonnistun siinä joka kerta. Varattujen näkökulmasta erittäin jännä, ahdistava ja.. ja.. sanotaan ristiriitainen tilanne. Suhteesta lähteminen ei aina ole helppoa vaikka olisikin huono suhde.. näin olen kuullut ja lukenut. Pitääkö sitten paikkansa..? Mistähän olet päätellyt että hänen suhde on huono?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se itsestä kivalta tunnukkaan, arvostan häntä siinä että hän ei naura minulle vaikka kompuroin ja sekoilen. Mikä tietyssä määrin saa minut pitämään hänestä vielä enemmän. Itsekkin olen varattu ja tietääkseni hänkin joten yritän vaan olla mahdollisimman "normaali" ja epäonnistun siinä joka kerta. Varattujen näkökulmasta erittäin jännä, ahdistava ja.. ja.. sanotaan ristiriitainen tilanne. Suhteesta lähteminen ei aina ole helppoa vaikka olisikin huono suhde.. näin olen kuullut ja lukenut. Pitääkö sitten paikkansa..? Mistähän olet päätellyt että hänen suhde on huono?

        pari kaveria tuntee kyseisen naisen paremmin kuin minä, ja hänen nykyisensä, on ilmeisesti melko manipuloiva ja vähän narsistinenkin jolla jotain aine ongelmaa nykyään, yhdelle näistä kavereista nainen sanonut että lähtisi heti pois jos olisi joku toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pari kaveria tuntee kyseisen naisen paremmin kuin minä, ja hänen nykyisensä, on ilmeisesti melko manipuloiva ja vähän narsistinenkin jolla jotain aine ongelmaa nykyään, yhdelle näistä kavereista nainen sanonut että lähtisi heti pois jos olisi joku toinen.

        No ei tuo kyllä hyvältä suhteelta kuullosta.. terveintä hänelle olis varmaan vaan lähteä omille teille. Tiedäthän että tuollaiset suhteet jättää melkoiset henkiset arvet? Joskus fyysisetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tuo kyllä hyvältä suhteelta kuullosta.. terveintä hänelle olis varmaan vaan lähteä omille teille. Tiedäthän että tuollaiset suhteet jättää melkoiset henkiset arvet? Joskus fyysisetkin.

        tiedänpä hyvinkin niin pistää vähän mietityttämään, että mikä siinä voi olla ettei toinen ole jo lähtenyt, pelkääkö yksinoloa sen verran vai onko sitten läheisriippuvuutta mukana. Vai onko kuten useat muut naiset jotka olleet varattuja kaveripiirissä, että pitää olla se suhde melkein valmis toisen kanssa että voi lähteä heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tiedänpä hyvinkin niin pistää vähän mietityttämään, että mikä siinä voi olla ettei toinen ole jo lähtenyt, pelkääkö yksinoloa sen verran vai onko sitten läheisriippuvuutta mukana. Vai onko kuten useat muut naiset jotka olleet varattuja kaveripiirissä, että pitää olla se suhde melkein valmis toisen kanssa että voi lähteä heti

        Kun tavataan kaikki on ihanaa ja mikään ei aiheuta ongelmia. Sitten alkaa vähitellen manipulointi.. vähättely, vikojen kertominen, hetki menee taas hienosti ja taas kaikki elämässä vialla oleva on sinun syy, mieli sotketaan niin täysin ettet osaa luottaa omiin vaistoihin ja havannointikykyyn. Sinut tehdään kykenemättömäksi tehdä päätöksiä ja syytetään sinua siitäkik. Mitä kauemmin kestää sen hankalempaa se on.

        Sinut tyrmätään henkisesti pienillä asioilla joka päivä, ruoka on huonoa, siivous tehty huonosti, kaupasta unohtunut jotain, pukeutunut väärin, väärä ilme naamalla, nauraminen ja hymyilykin vaatii selityksen. Kerrotaan ettet osaa mitään, pärjää itse, olet toivoton, ulkonäöllisesti vastenmielinen ja pitää olla onnellinen että sinut on joku edes huolinut ja osoittaa kiitosta palveluksina. Jos et sitä tee kärsit.

        Jos otat lähdön puheeksi uhataan itsemurhalla tai muuten vaan luvataan maa taivaalta hetkeksi ja taas leikitään hyvää miestä pari kk kunnes olette taas lähtöpisteessä. Siinä missä hän haluaakin teidän suhteen olevan. Tämä vaikuttaa merkittävästi myös muihin ihmissuhteisiin ja tekee ihmisestä aran ja säikyn oloisen eikä oikeen voi ymmärtää eikä olettaa että joku olisi kiinnostunut sinusta ihmisenä. Ikäänkuin pahoittelet olemassaoloasi. Mies pettää niin nainen on se joka pyytelee anteeksi ja tekee kaikkensa ettei mies lähde.. erittäin kieroutunutta mutta totta.

        Miksi hän ei siis lähde?

        Voi olla yllämainittu "henkinen väkivalta" esimerkkitapaus tai sitten ei vaan halua/osaa olla yksin ja on pakko olla se varma puoliso tilalla ettei vaan saa sinkun leimaa. Jotkut ei vaan pysty olla yksin kai se on sitä läheisriippuvuutta? Tai sekoitus molempia?

        Eipä näistä tiedä kukaan, kaikilla on omat luurankonsa kaapissa. Eipä tämä varmaan työpaikkaromanssi osiolle tämä teksti kuuluu mut yritin selittää vaihtoehdot kun ihmettelit miksi helppo asia voi olla hankala toteuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tavataan kaikki on ihanaa ja mikään ei aiheuta ongelmia. Sitten alkaa vähitellen manipulointi.. vähättely, vikojen kertominen, hetki menee taas hienosti ja taas kaikki elämässä vialla oleva on sinun syy, mieli sotketaan niin täysin ettet osaa luottaa omiin vaistoihin ja havannointikykyyn. Sinut tehdään kykenemättömäksi tehdä päätöksiä ja syytetään sinua siitäkik. Mitä kauemmin kestää sen hankalempaa se on.

        Sinut tyrmätään henkisesti pienillä asioilla joka päivä, ruoka on huonoa, siivous tehty huonosti, kaupasta unohtunut jotain, pukeutunut väärin, väärä ilme naamalla, nauraminen ja hymyilykin vaatii selityksen. Kerrotaan ettet osaa mitään, pärjää itse, olet toivoton, ulkonäöllisesti vastenmielinen ja pitää olla onnellinen että sinut on joku edes huolinut ja osoittaa kiitosta palveluksina. Jos et sitä tee kärsit.

        Jos otat lähdön puheeksi uhataan itsemurhalla tai muuten vaan luvataan maa taivaalta hetkeksi ja taas leikitään hyvää miestä pari kk kunnes olette taas lähtöpisteessä. Siinä missä hän haluaakin teidän suhteen olevan. Tämä vaikuttaa merkittävästi myös muihin ihmissuhteisiin ja tekee ihmisestä aran ja säikyn oloisen eikä oikeen voi ymmärtää eikä olettaa että joku olisi kiinnostunut sinusta ihmisenä. Ikäänkuin pahoittelet olemassaoloasi. Mies pettää niin nainen on se joka pyytelee anteeksi ja tekee kaikkensa ettei mies lähde.. erittäin kieroutunutta mutta totta.

        Miksi hän ei siis lähde?

        Voi olla yllämainittu "henkinen väkivalta" esimerkkitapaus tai sitten ei vaan halua/osaa olla yksin ja on pakko olla se varma puoliso tilalla ettei vaan saa sinkun leimaa. Jotkut ei vaan pysty olla yksin kai se on sitä läheisriippuvuutta? Tai sekoitus molempia?

        Eipä näistä tiedä kukaan, kaikilla on omat luurankonsa kaapissa. Eipä tämä varmaan työpaikkaromanssi osiolle tämä teksti kuuluu mut yritin selittää vaihtoehdot kun ihmettelit miksi helppo asia voi olla hankala toteuttaa.

        hyi saakeli minkälaisia ihmisiä on kyllä olemassa, ehkä tässä pitää alkaa juttelemaan naiselle enemmän sitten, kun kiinnostusta itseltäkin löytyy mutta osaan olla kylmän viileä kuten kaikkien kanssa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyi saakeli minkälaisia ihmisiä on kyllä olemassa, ehkä tässä pitää alkaa juttelemaan naiselle enemmän sitten, kun kiinnostusta itseltäkin löytyy mutta osaan olla kylmän viileä kuten kaikkien kanssa :)

        Täällä pyörii kaikenlaista ihmistä.. Kyllähän aina voi puhua jos kiinnostusta on tai puhua muuten vain. Ilman ennakko oletuksia. Huhupuheet on huhupuheita. Voi olla myös sosiaalisesti kömpelö tai pelätäkkin, näistä ei tiedä ennenkuin tutustuu. Jos kiinnostaa, lähesty ihmeessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä pyörii kaikenlaista ihmistä.. Kyllähän aina voi puhua jos kiinnostusta on tai puhua muuten vain. Ilman ennakko oletuksia. Huhupuheet on huhupuheita. Voi olla myös sosiaalisesti kömpelö tai pelätäkkin, näistä ei tiedä ennenkuin tutustuu. Jos kiinnostaa, lähesty ihmeessä.

        ei se nainen kyllä sosiaalisesti kömpelö ole jos on muita seurassa minun lisäksi. Tämän nykyinen on myös manipuloinut ja huijannut näitä kavereita jotka tuntee sen, vuosien ajan tehnyt kaikkea paskaa ja minä olen kuullut sitten kavereilta, jokainen ihmetellyt että miten tämä nainen jaksaa kattoa sellaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei se nainen kyllä sosiaalisesti kömpelö ole jos on muita seurassa minun lisäksi. Tämän nykyinen on myös manipuloinut ja huijannut näitä kavereita jotka tuntee sen, vuosien ajan tehnyt kaikkea paskaa ja minä olen kuullut sitten kavereilta, jokainen ihmetellyt että miten tämä nainen jaksaa kattoa sellaista

        Jotkut ihmiset ovat vain luonteeltaan hankalia. Aina ihmettelijöitä riittää ihan kaikkeen. Nuokin on vaan kavereidesi puheita. Tutustu häneen, naiseen, sellaisen kuin hän on ja muodosta itse omat mielipiteesi.


    • Anonyymi

      Minulla on ruvennut jäykistymään työkaverin lähellä. Reaktio on yllättänyt minut täysin, koska en todellakaan ole enää mikään ihan nuori. Kiinnostunut siis olen, mutta olen kuitenkin muuten pystynyt olemaan ”normaali” kyseisen naisen kanssa.

      • Anonyymi

        Selvästi kaikki osat sinusta on kiinnostuneita. Jännä että näin käy tuntemattoman kanssa?


      • Anonyymi

        Mikä on ikäsi? 40-50?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on ikäsi? 40-50?

        100


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on ikäsi? 40-50?

        30-40


    • Anonyymi

      Yleensä alan sekoilemaan. Aina jalka jossain levyssä tai putkessa 😂 Räminällä mennään. Yritän olla hillitty ja yritän keksiä jutun juurta. Yleensä jotain tosi tylsää kuitenkin. Yritän silti. Hymyillen iloisesti ja lempeästi. Kyllähän sen toinen varmasti huomaa, että olen ihastunut.. Oon rehellinen ja suora ihminen. Tunteellinen pösilö silti.

      Sit yritän koko ajan mennä sieltä missä se toinen on että pääsis ees hetkeksi yhdessä höpisemään 🤦🏻‍♀️ Sit kun sen toisen näkee niin meneekin ihan lukkoon eikä uskalla katsoa toista varsinkin, jos siinä on muitakin.

      Hohhoijaa.

    • Anonyymi

      En pysty. Mutta en pysty olemaan rento ja oma itseni monenkaan seurassa. Toivottavasti tuota ei tulkita ihastukseksi.

    • Anonyymi

      Ajattelen toistuvasti tän naisen lähellä että olis mukava viettää aikaa kaksin jossain ihan muualla ja sen takia oon hiljasempi ja jään miettiin yhtäkkiä vaikka toinen olis siinä vieressä

      • Anonyymi

        Koita jättää mietintä pienemälle ja pyydä vaikka kahville tai lounaalle? Pahin mitä voi tapahtua on että kieltäytyy.


      • Anonyymi

        Samoin ajatuksin erään miehen suuntaan joka viikko. Me kaks kun ei toisiamme pystytä kunnolla edes katsomaan, vois tulla pitkä tuijotus, jonka muut huomaisivat. Pakoilua toistemme läheltä, kun sattuu muuten. Vahva tunneyhteys jos vieressään on ❤
        Muille kyllä juttelemme, mutta emme toisillemme. Katselin jopa sitä kahvikuppisi pesua niin, että se jäi elävästi mieleen.
        Suukottelu vaan itsellä mielessä, parasta olisi jos hän uskaltautuisi halaamaan hetken päiviemme päätteeksi.. No jaa, tää jää vaan haaveiluks ja kaipuuksi.
        Häviäisipä se hektinen ja äänekäs maailmamme edes minuutiksi ympäriltämme niin istuisin syliinsä.

        Hyvää yötä sille sydämeni valoittaneelle jonnekkin sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita jättää mietintä pienemälle ja pyydä vaikka kahville tai lounaalle? Pahin mitä voi tapahtua on että kieltäytyy.

        Montaa kertaa ei vuoden sisällä voi avoliitossa asuvaa lähestyä, mut tiedän että jotain oikeaa meissä on


    • Anonyymi

      En pidä ihmisistä, joiden seurassa täytyy jännittää, aluksi tietysti varovaisesti keskusteluyhteys. Jos tiedän vain ulkonäön, olen hyvin varovainen.

    • Anonyymi

      Samanlainen mulkku niikun aikaisemminkii. But so what?

      • Anonyymi

        Ootko joku too cool for school kovis 🥱


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1792
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      123
      1240
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      245
      907
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      867
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe