Sanat sanat

34

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Musta toi Aune varsinkin on hieno.

• Mulle tuli tosta aunesta mieleen ruottalainen elokuva nimeltä "man som heter Ove" (mies joka rakasti järjestystä).

Jos jollain on Netflix, niin suosittelen.

• Anonyymi

Mies nimeltään Ove.

• Hmm, mä tykkään että melodia kolahtaa, joskus sanoillakin on väliä. 😃

• Parasta on kun kaikki toimii. Välillä jää kuntelemaan sanoja, välillä sitä soittoa.

Olen itse soittaja, ja toisinaan syvennyn melodiankulkuun niin syvälle etten kuule sanoja.

• JustJust kirjoitti:

Parasta on kun kaikki toimii. Välillä jää kuntelemaan sanoja, välillä sitä soittoa.

Olen itse soittaja, ja toisinaan syvennyn melodiankulkuun niin syvälle etten kuule sanoja.

Kyllä. Harmonia on yks oleellinen juttu. 😃

Mä taas olen laulanut vuosia, nytten en enää kyllästymisestä johtuen. Mutta laulan kotona lähes päivittäin omaksi iloksi ja perheen riesaksi. 😌

• Tässä mun mielestäni (soittajana) kohtaa nämä. https://www.
        youtube.com/watch?v=OkQ8AEgWSpw
        (ei ole juliettia)

• JustJust kirjoitti:

Tässä mun mielestäni (soittajana) kohtaa nämä. https://www.
        youtube.com/watch?v=OkQ8AEgWSpw
        (ei ole juliettia)

Höh, en päässyt biisiin asti. 😬

• J-76 kirjoitti:

Höh, en päässyt biisiin asti. 😬

No sit googlaat. Egotrippi ja "nämä ajat eivät ole meitä varten".

• JustJust kirjoitti:

No sit googlaat. Egotrippi ja "nämä ajat eivät ole meitä varten".

👍 Okei

• Logokuvasi, JustJust, on ilmeisesti intialaistyyppinen (?) hakaristi, jossa on neljä pistettä. Mitä se symbolisoi?

• Et oo ihan hakoteillä.

• Anonyymi

Hakaristi on ainakin 11000 v vanha "keksintö" ja sitä tavataan kaikkialla maailmassa.

Natsit pilasivat hakaristin maineen käyttämällä symbolia tunnuksenaan. Siksi sen käyttäminen on kiellettyä Saksassa ja Itävallassa.

• Anonyymi

Mulle on sanat kans tärkeitä. Jussi Hakulinen onnistuu niissä. Tosin sen kappaleet toimii musta vain sen itsensä tulkitsemina. Yö pilas sen biisejä..

https://youtu.be/oMH1iGlqrOE

xLiner

• Musta menee aika usein niin, että jos joku toinen laulaa ni ei toimi vaikka hän ois laulajana parempi.

• Anonyymi

Joutsenlaulu on jotain niin mahtavaa ettei sanotuksi saa.

• Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

Musta menee aika usein niin, että jos joku toinen laulaa ni ei toimi vaikka hän ois laulajana parempi.

Joskus taas menee niin että cover esittäjä on alkuperäistä parempi. Kuten Hanoi Rocksin up around the bend. Se vaan lentää eteenpäin sellaisella menolla että voi jee.

• Anonyymi kirjoitti:

Joutsenlaulu on jotain niin mahtavaa ettei sanotuksi saa.

Ja ku miettii minkä ikänen Hakulinen oli ton tehdessään.

• Anonyymi kirjoitti:

Joskus taas menee niin että cover esittäjä on alkuperäistä parempi. Kuten Hanoi Rocksin up around the bend. Se vaan lentää eteenpäin sellaisella menolla että voi jee.

Joskus harvoin. Janis Joplin onnistu siinä aina, Jimikin monesti.

Tosta Hanoin versiosta olen kyllä sun kanssasi vahvasti eri mieltä.

• Tässä on mulle tärkeät sanat, laulan aina mukana kun kuuntelen ja onpa tullut laulettua instrumentaali versionkin mukana. Ihan rinta rottingilla ja pallean voimalla. 😆Menee jo ulkomuistista, tykkään kokonaisuutena. 😄

https://youtu.be/UMZWp4SuTBw

• J-76

• Anonyymi

Minäkin tykkään sanoista, tykkään myös melodioista. Mutta ennen kaikkea tykkään rytmistä ja temmosta. Paranoid on siinä paras.

• Anonyymi

• Toi on varmaan vähän vasemmalla kädellä tehty, mut diggaan Yarin teksteistä.
        Olen joskus kertonut, että mulla oli nuori tyttöystävä. Hälle soitin kerran tän, ja hän sanoi kuuneltuaan, et "eksä tiedä et tää kertoo itsemurha-ajatuksista". Mä en sitä ollu sitä niin ajatellut, mut siitähän siinä on kyse.

Tästä siis toi toinen kappale. https://www.youtube.com/watch?v=SOsQsK6zG88
        Eka on Ramonesia suomeksi, toinen alkaa sit sen jälkeen.

(Älkää pelätkö, ei mulla ole sellasia ajatuksia.)

• Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

Toi on varmaan vähän vasemmalla kädellä tehty, mut diggaan Yarin teksteistä.
        Olen joskus kertonut, että mulla oli nuori tyttöystävä. Hälle soitin kerran tän, ja hän sanoi kuuneltuaan, et "eksä tiedä et tää kertoo itsemurha-ajatuksista". Mä en sitä ollu sitä niin ajatellut, mut siitähän siinä on kyse.

Tästä siis toi toinen kappale. https://www.youtube.com/watch?v=SOsQsK6zG88
        Eka on Ramonesia suomeksi, toinen alkaa sit sen jälkeen.

(Älkää pelätkö, ei mulla ole sellasia ajatuksia.)

Hey Ho Let's go. Ramones on paras. Kaikkien muiden parhaiden kanssa 😎

• Anonyymi kirjoitti:

Hey Ho Let's go. Ramones on paras. Kaikkien muiden parhaiden kanssa 😎

Niin ku Ramones veti huonouden niin äärimmilleen et se oli jo hyvä.

Heillä on paljon hyviä, niin paljon ettei yhtä voi nostaa parhaimmaks. Just ny mä tykkään täsitä: https://www.youtube.com/watch?v=OfIfzVf8t6E

Monesti näillä on sanat ihan huuhaata, tässä ei oo.

• Anonyymi

Olimme kerran Helsingissä olimme kavereiden kanssa kävelemässä pikkukatuja: oli joku pikkukatu, jossa oli pieni levykauppa ja vastakkaisella puolella tietä oli parkissa punainen Ferrari, noh menimme levykauppaan ja ostin sieltä VHS-videokasetin: Alice Cooper Trashes the World :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5160
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2305
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1494
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      92
      1436
    5. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      204
      1398
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1386
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1135
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      8
      1090
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1017
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1015
    Aihe