Älytöntä, nyt jo joulukuusi loistaa parvekkeella. Ja tähdet ikkunassa. Äly hoi älä jätä....
Jaahas naapurilla tuli joulu
19
97
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän tuo ole jokaisen oma asia. On vasn piristystä pimeään syksyyn.
- Anonyymi
Sulla taitaa mennä niin huonosti, että etsit muuta ajateltavaa paheksumalla toisia ja mitä ihmeellisimpiä asioita.
- Anonyymi
On se käsittämätöntä miten joku ei voi kykene ymmärtämään, että toiset ihmiset eivät ajattele aina samalla tavalla. Ehkä se naapuri pitää joulusta ja kaipaa piristystä. Jos se sitä piristää niin mitä se sinua haittaa? Vai onko teillä niin huonot välit, että pitää keksiä jotain valitettavaa? Aiheutuuko sinulle haittaa niistä valoista, onko vaikka epilepsia? Mutta valita vaan täällä, kun se taas helpottaa näköjään omaa oloasi.
- Anonyymi
Eu kukaan normi tyyppi tähtiä sytyttele vielä lokakuun alussa😂😂
- Anonyymi
Minä laitan puhallettavan Barbaran haarat levällään parvekkeelle naapurien ihasteltavaksi😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eu kukaan normi tyyppi tähtiä sytyttele vielä lokakuun alussa😂😂
Miksi se ei ole normaalia? Koska joulu on virallisesti joulukuussa? Ajatteletko koskaan itse vai menetkö aina massojen mukana? Mites se aspa testi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se ei ole normaalia? Koska joulu on virallisesti joulukuussa? Ajatteletko koskaan itse vai menetkö aina massojen mukana? Mites se aspa testi?
Aspoja nuo joulua monta kk viettävät hölmöt..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aspoja nuo joulua monta kk viettävät hölmöt..
Hmmmmmm ei kai sentään 🤔 Vai olisko sittenkin 😲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmmmmm ei kai sentään 🤔 Vai olisko sittenkin 😲
Sokeita ne on kun valoja pittää ripotella ympäriinsä
- Anonyymi
ei ainakaan oo lähi-idästä....
- Anonyymi
Älytöntä ja erittäin aspoa on valitella noin pikkuasiasta juorupalstalle .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älytöntä ja erittäin aspoa on valitella noin pikkuasiasta juorupalstalle .
Ja lukea tyhmiä juttuja...sinäkin niin teet...😆
- Anonyymi
Hullut ne joulua esittää lokakuussa..on taas syksy sen huomaa. Juoruakat, jouluhullut ja lihavat liikenteessä.
Sopisiko jos tulisin luokesi, niin voisimme 'neuvotella' jouluvaloista 😉
- Anonyymi
Valoa, valoa, valoa tähän syksyn synkkään pimeyteen. Illat todella sysimustia, ei valo haittaa, päinvastoin, ilahduttaa. Antaa vain kuusen valojen loistaa, kukin tyylillään ja halunsa mukaan, ei minua haittaa. Lähempänä joulua valojen määrä lisääntyy ja kiertelenkin iltaisin ympäriinsä ja ihastelen valoja. Ottakaa tavaksenne käydä kävelylenkillä eri katuosuuksilla ja nauttikaa niistä valoista, niin minä teen ja tykkään. Hyvät laadukkaat heijastimet itselle ja menoksi!
Pipo kiristää jos toisen laittama kuusi rassaa ..laita itsekin. - Anonyymi
Mie tyttö se lähen jouluostoksille. Pittäis mollis muruselle ostaa jotain kivaa.
- Anonyymi
Osta itelles aivot jos löydät😆
Anonyymi kirjoitti:
Osta itelles aivot jos löydät😆
Ei sitä uusia tarvii ko entisetki on niin isot, että meinaa tila loppua kesken😘
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504