Vuoden paras palstan hahmojen äänestys kilpailu

Anonyymi

Tämän Vuoden paras hahmo titteli kilpailu järjestetään tänään ja äänestys päättyy kello 21.00tulokset ilmoitetaan huomenna

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehdottomasti kike 🤗😘😘😘terveisin Sanna

      • Anonyymi

        Minä äänestän kaisaa, sillä hän on aina niin hyväntuulinen 🧓🧓🧓🧓🧓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä äänestän kaisaa, sillä hän on aina niin hyväntuulinen 🧓🧓🧓🧓🧓

        Minulle on aivan sama kuka on milläkin mielellä täällä. Äänestän kikeä koska hänellä on hyvät munkit terveisin 🥊😜🥊


    • Anonyymi

      Ivanka Trump.

    • Anonyymi

      Christina Braithwhite.

    • Minä äänestän ehdottomasti meidän pöytää 🤗❤️❤️❤️❤️😘😘😘❤️❤️❤️❤️😘❤️❤️❤️❤️https://youtu.be/y_Lg4DmD5zw

      • Anonyymi

        Ehdottomasti meidän kike on paras hahmo terveisin Kaisa 🤭🤭🤭🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti meidän kike on paras hahmo terveisin Kaisa 🤭🤭🤭🤭🤭

        Kike on paras 😘😘😘😘😘😘😘😘🍒🍒🍒🍒🍒🍒😘😘😘😘🤩🤩🤩😘😘😘❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Oletko mies todella niin ylpeä näistä hahmoräpöstyksistäsi? Oikein gaalakin tarvitaan. Etkö saa huomiota internetissä itsenäsi?

      • Pidä sinä portto se pääskiinni ihan vaan sivusta huomautan sinua, että minä en todellakaan ole mitenkää huomion hakuinen. Onko se sinulta pois jos jengi täälläkin äänestää minut vuoden parhaaksi naiseksi. Tämähän ei siis olisi eka kerta kun minut kruunataan vuoden parhaaksi naiseksi. Rehellisyys ja avoimuus ja ennen kaikkea olen erittäin suorapuheinen ja minua on todella helppo lähestyä. 🥂Malja sille 🤗😘


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Pidä sinä portto se pääskiinni ihan vaan sivusta huomautan sinua, että minä en todellakaan ole mitenkää huomion hakuinen. Onko se sinulta pois jos jengi täälläkin äänestää minut vuoden parhaaksi naiseksi. Tämähän ei siis olisi eka kerta kun minut kruunataan vuoden parhaaksi naiseksi. Rehellisyys ja avoimuus ja ennen kaikkea olen erittäin suorapuheinen ja minua on todella helppo lähestyä. 🥂Malja sille 🤗😘

        Ja Kaisa hihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭ihan vaan sivusta muistelen että miten kike nii suorapuheinen oli Sannan häissä. Siitä syystä Sanna on edelleen sinkku kun sulhanen sai tarpeeksi kiken häät valmisteluista ja ennen kaikkea siitä avoimuudesta. Kiken piti olla kaaso, mutta ei antanut papille eikä varsinkaan sulhaselle mitään mahdollisuutta saada puheen vuoroa. Kikellä tais mikki liimautuu käsiin kun koko illan sitä tunnollisesti käytti. Ihan vaan sivusta muistelen 🤗😘🤭😘😘😘😘🤭🤭🤭😘🤭😘😘🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ei millään pahalla mutta en ymmärrä miksi Sanna äänestät kikeä kaiken tuon jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭ihan vaan sivusta muistelen että miten kike nii suorapuheinen oli Sannan häissä. Siitä syystä Sanna on edelleen sinkku kun sulhanen sai tarpeeksi kiken häät valmisteluista ja ennen kaikkea siitä avoimuudesta. Kiken piti olla kaaso, mutta ei antanut papille eikä varsinkaan sulhaselle mitään mahdollisuutta saada puheen vuoroa. Kikellä tais mikki liimautuu käsiin kun koko illan sitä tunnollisesti käytti. Ihan vaan sivusta muistelen 🤗😘🤭😘😘😘😘🤭🤭🤭😘🤭😘😘🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ei millään pahalla mutta en ymmärrä miksi Sanna äänestät kikeä kaiken tuon jälkeen.

        Ihan vaan sivusta meinasin unohtaa koko videon liittää tähän muillekin muistoksi Sannan upeista häistä, joita kike lähti yksin juhlii vielä sen jälkeen kun häät oli peruttu https://youtu.be/CjrPqG6bBSs 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Pidä sinä portto se pääskiinni ihan vaan sivusta huomautan sinua, että minä en todellakaan ole mitenkää huomion hakuinen. Onko se sinulta pois jos jengi täälläkin äänestää minut vuoden parhaaksi naiseksi. Tämähän ei siis olisi eka kerta kun minut kruunataan vuoden parhaaksi naiseksi. Rehellisyys ja avoimuus ja ennen kaikkea olen erittäin suorapuheinen ja minua on todella helppo lähestyä. 🥂Malja sille 🤗😘

        Eli äänestät mielikuvitustyttöystäviäsi jossain huuhaanaisten virtuaaliraveissa, no mitä miellyttävintä sunnaria sitten vain


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan sivusta meinasin unohtaa koko videon liittää tähän muillekin muistoksi Sannan upeista häistä, joita kike lähti yksin juhlii vielä sen jälkeen kun häät oli peruttu https://youtu.be/CjrPqG6bBSs 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭

        Kaisa jumalauta sun kanssa. Kenen puolella sä oikein olet??????? Oot jo pitkään nähny vaivaa minusta ja Sannasta. Sä oot mulle yhtä tärkeä kuin muutkin meidän pöydästä. Samakait se on kuka meistä VOITTAA tämän tyhmän skaban. Pääasia että joku meistä nii saadaan puhtaalla omatunnolla ottaa kuppia ilman että joku meitä arvostelee deekuiks. 🥂🤗😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli äänestät mielikuvitustyttöystäviäsi jossain huuhaanaisten virtuaaliraveissa, no mitä miellyttävintä sunnaria sitten vain

        Mikä sinulla on??? Ei mulle tarvitse olla mitenkää kateellinen mistään. Taidat olla mustasukkainen jostain kumman syystä minulle. Jos et muista että meillä on ollut aina hyvät välit irl sun kanssa. Turhaan riidellään jostain mitättömästä yhden päivän jutusta. Tehtyä en saa tekemättömäksi mutta haluan että se ei vaikuta meidän väleihin mitenkää. Toivottavasti nähdään pian. Se lauta käy jo mun hermoille ja sitte vielä luulee olevansa joku isokin vaikuttaja täällä. Sun kanssa oli paljon kivempaa tehdä yhteistyötä. Tulisit jo takas meidän jengiin 🤗🤗🥂


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Mikä sinulla on??? Ei mulle tarvitse olla mitenkää kateellinen mistään. Taidat olla mustasukkainen jostain kumman syystä minulle. Jos et muista että meillä on ollut aina hyvät välit irl sun kanssa. Turhaan riidellään jostain mitättömästä yhden päivän jutusta. Tehtyä en saa tekemättömäksi mutta haluan että se ei vaikuta meidän väleihin mitenkää. Toivottavasti nähdään pian. Se lauta käy jo mun hermoille ja sitte vielä luulee olevansa joku isokin vaikuttaja täällä. Sun kanssa oli paljon kivempaa tehdä yhteistyötä. Tulisit jo takas meidän jengiin 🤗🤗🥂

        Voi teitä lapsenmielisiä naisia. Olette siis kateellisia minulle joka hyvyy hyvyyttä tulin tuuraa teidän laiskottelun ajaksi 😤😤😠🚶‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi teitä lapsenmielisiä naisia. Olette siis kateellisia minulle joka hyvyy hyvyyttä tulin tuuraa teidän laiskottelun ajaksi 😤😤😠🚶‍♀️

        Ei tässä siitä ole kyse vaan siitä että oma jengi on ollut aina niin tärkeä osa minun elämää joten mene sinä 🚶‍♀️muualle tuuraa häntä. Joka tapauksessa mä haluan että talon oma rouva ottaa paikan haltuun. Kunhan vaan minun keksejä ei napostella ominpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭ihan vaan sivusta muistelen että miten kike nii suorapuheinen oli Sannan häissä. Siitä syystä Sanna on edelleen sinkku kun sulhanen sai tarpeeksi kiken häät valmisteluista ja ennen kaikkea siitä avoimuudesta. Kiken piti olla kaaso, mutta ei antanut papille eikä varsinkaan sulhaselle mitään mahdollisuutta saada puheen vuoroa. Kikellä tais mikki liimautuu käsiin kun koko illan sitä tunnollisesti käytti. Ihan vaan sivusta muistelen 🤗😘🤭😘😘😘😘🤭🤭🤭😘🤭😘😘🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ei millään pahalla mutta en ymmärrä miksi Sanna äänestät kikeä kaiken tuon jälkeen.

        Pääkii Kaisa. Ihan itse olen omat suhteet onnistunu pilaa. Varmaan siitä syystä ollaan edelleen täällä suhde osiossa 🤣😂ollaan kuitenkin jotenkin edistytty kun pitkään oltiin tunne osioissa ja nyt kun osaamme ilmaista tunteita niin ollaan päästy tänne suhde osioon. Ja ihan hyvin ne Jarnon häät onnistu vaikka et tainnu Kaisa olla edes yhtään tietoinen niistä juhlista voin kyllä linkittää muistoksi sun käytöksen häissä Kopioimasi teksti näkyy automaattisesti tässäKopioimasi teksti näkyy automaattisesti tässä. Terveisin Sanna 😁🤣🤣😂🤣🤣😂


      • Anonyymi

        Ihan vaan sivusta ihmettelen että miten Jarno edes kutsui kiken omiin häihin kun kike ei tunnetusti osaa käyttäytyy häissä 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1583
    2. 44
      953
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      807
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe