Sä siis haluat että meidän juttu on nyt tässä??

Anonyymi

Toisin sanoen et edes viitsi selvittää asiaa minun kanssani. Nii sitte se on ihan sama mullekin olla sinulle uskollisesti. Ja tiedät kyllä, että olisin ollut sinulle oikeesti rehellinen ja uskollinen mutta en enää ikinä halua olla sulle missään rehellisesti

27

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja muista nyt sitten ettei mun asiat kuulu sulle millään tavalla. Älä nyt puutu mihinkää vaan sen takia että olet mustasukkainen minusta. Minua et koskaan saa.

    • Anonyymi

      Eikai kukaan palstalla asioitaan selvitä.

      • Anonyymi

        No missä sitte suostut selvittää mun kanssa meidän kahden asiat. Tiedät että tää tunne ei ole muutenkaan mulle helppoa nii reilu kahden keskeinen juttelu olis edes vähän inhimillistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No missä sitte suostut selvittää mun kanssa meidän kahden asiat. Tiedät että tää tunne ei ole muutenkaan mulle helppoa nii reilu kahden keskeinen juttelu olis edes vähän inhimillistä

        Jos olisit hän niin tietäisit kyllä, että juttelen sun kanssa kahden kesken. Niin paljosta ollaan puhuttu. Kyllä tästäkin voidaan puhua kunhan ei ole ylimääräisiä korvia kuuntelemassa. Välitän sinusta, mutta päästän irti ja annan sun etsiä jonkun toisen, jos se on sitä mitä haluat. Ei ketään väkisin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit hän niin tietäisit kyllä, että juttelen sun kanssa kahden kesken. Niin paljosta ollaan puhuttu. Kyllä tästäkin voidaan puhua kunhan ei ole ylimääräisiä korvia kuuntelemassa. Välitän sinusta, mutta päästän irti ja annan sun etsiä jonkun toisen, jos se on sitä mitä haluat. Ei ketään väkisin..

        Tiedän ettei tää ole helppo kuvio ja ei järkevä. Välitän susta paljon. Päästän irti vaikka se sattuu, jos tahdot muuta. En roiku sussa väkisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit hän niin tietäisit kyllä, että juttelen sun kanssa kahden kesken. Niin paljosta ollaan puhuttu. Kyllä tästäkin voidaan puhua kunhan ei ole ylimääräisiä korvia kuuntelemassa. Välitän sinusta, mutta päästän irti ja annan sun etsiä jonkun toisen, jos se on sitä mitä haluat. Ei ketään väkisin..

        No mikset sä sitte juttele kanssani kahden kesken. Mä haluun vaan rauhallisesti jutella ja sen jälkeen unohtaa sut mun sydämestä. Äläkä ikinä tuu mulle väittää että olet ikinä välittänyt minusta. Toisin sanoen älä sano mitään mitä et edes tarkoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikset sä sitte juttele kanssani kahden kesken. Mä haluun vaan rauhallisesti jutella ja sen jälkeen unohtaa sut mun sydämestä. Äläkä ikinä tuu mulle väittää että olet ikinä välittänyt minusta. Toisin sanoen älä sano mitään mitä et edes tarkoita.

        Välitän sinusta ja olen aina välittänyt. Olen alusta saakka tuntenut vetoa sinuun. Asia on ollut vaikea sanoa ihan niin kuin sinullekkin. Ei sillä ettenkö voisi toimia tunteiden mukaan, jos ne on molemminpuolisia. Kyllä voisin ja haluan. Ollaan tässä asiassa jumissa puhumisen suhteen. Ehkä on liian myöhäistä? Uskoisitko edes totuutta, jos sen sanon? Puhua voit itsekkin. Vaikka voin sen keskustelun avata, jos se on helpompaa niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välitän sinusta ja olen aina välittänyt. Olen alusta saakka tuntenut vetoa sinuun. Asia on ollut vaikea sanoa ihan niin kuin sinullekkin. Ei sillä ettenkö voisi toimia tunteiden mukaan, jos ne on molemminpuolisia. Kyllä voisin ja haluan. Ollaan tässä asiassa jumissa puhumisen suhteen. Ehkä on liian myöhäistä? Uskoisitko edes totuutta, jos sen sanon? Puhua voit itsekkin. Vaikka voin sen keskustelun avata, jos se on helpompaa niin.

        Ei todellakaan ole mitenkää myöhästä jutella. Muuta en edes vaadi kuin rehellinen kahden keskeinen juttelu irl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole mitenkää myöhästä jutella. Muuta en edes vaadi kuin rehellinen kahden keskeinen juttelu irl.

        No enpä enempää voisi toivoakaan kuin kahdenkeskisen rehellisen keskustelun ja katsoa sen pohjalta asiaa.Mihin keskustelu johtaa se riippuu molemmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä enempää voisi toivoakaan kuin kahdenkeskisen rehellisen keskustelun ja katsoa sen pohjalta asiaa.Mihin keskustelu johtaa se riippuu molemmista.

        Lopeta toi pelleily ja sano suoraan millon suostut juttelee mun kanssa. Eiköhän tämä puoli vuotta ole ihan kenelle tahansa pitkä aika tälläisee kiusaa mitä olet mulle tehny. Tiesit tasan tarkkaan että tämä asia on minulle se kaikista eniten arka aihe mutta päätit siltikin leikkii mun kanssa. No pelkkä anteeks pyyntö riittää mulle ja sen jälkeen en häiritse sinua enään ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta toi pelleily ja sano suoraan millon suostut juttelee mun kanssa. Eiköhän tämä puoli vuotta ole ihan kenelle tahansa pitkä aika tälläisee kiusaa mitä olet mulle tehny. Tiesit tasan tarkkaan että tämä asia on minulle se kaikista eniten arka aihe mutta päätit siltikin leikkii mun kanssa. No pelkkä anteeks pyyntö riittää mulle ja sen jälkeen en häiritse sinua enään ikinä.

        Sovitaan oikeassa elämässä, jos olet hän ketä ajattelen. En ole kenelläkään leikkinyt. Tämä on myös minulle arka aihe ja siksi jäänyt roikkumaan toiveisiin ja tunnusteluihin ilman lopullisia askelia. Et tunne minua kuitenkaan riittävän hyvin, jos luulet, että leikin. En leiki kenenkään tunteilla. Anteeksi, jos olet saanut sellaisen vaikutelman.


    • Anonyymi

      No sittenhän ei pitäisi olla valitettavaa vaan nyt on sulla kissan päivät. Tack och adjö.

    • Anonyymi

      Älä jää roikkuun

      • Anonyymi

        En jää roikkuun. Jos haluat päästää irti, päästän myös. Haluan sut kokonaan ja olen halunnut kauan. Vaan en yksipuolisesti halua rakastaa. Jos irtipäästö on sun toive niin tehdään sitten niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jää roikkuun. Jos haluat päästää irti, päästän myös. Haluan sut kokonaan ja olen halunnut kauan. Vaan en yksipuolisesti halua rakastaa. Jos irtipäästö on sun toive niin tehdään sitten niin.

        Sitä toivon, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä toivon, kiitos.

        Haluat minusta eroon?Et siis ole minua koskaan halunnutkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat minusta eroon?Et siis ole minua koskaan halunnutkaan?

        Mulle on ihan sama kunhan vaan jutellaan tämä asia selväksi kahdestaan ja sitten unohdetaan koko juttu. Mitää suhdetta en todellakaan halua enää ikinä sun kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on ihan sama kunhan vaan jutellaan tämä asia selväksi kahdestaan ja sitten unohdetaan koko juttu. Mitää suhdetta en todellakaan halua enää ikinä sun kanssa

        Olkoon sitten niin. Tämä tulee repimään mut rikki vuosiksi vaan minkäs teet. Ei yksin mitään voi rakentaa siihen tarvitaan kaksi. Olet ratkaisusi tehnyt jo. Mitä haet enää puhumisella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon sitten niin. Tämä tulee repimään mut rikki vuosiksi vaan minkäs teet. Ei yksin mitään voi rakentaa siihen tarvitaan kaksi. Olet ratkaisusi tehnyt jo. Mitä haet enää puhumisella?

        Tiedät kyllä varsin hyvin että en pääse muuten yli mun tunteista ja muustakin asiasta minkä vuoksi alun perin tänne palstalla tulin ja se aihe mitä sanoin sinulle jo meidän ensimmäisen keskustelun yhteydessä ja se on puoli vuotta jo päivittäin ollut sulla tiedossa mistä haluan jutella. Sinähän se suhdetta halusit ja sait mut vielä uskoo että ollaan suhteessa mutta nähtävästi olin niin sun vietävissä ettei käyny edes mielessä että tämä on sulle pelkkä hauska pila sun kavereiden kanssa. En olis ikinä uskonut että voit tehdä mulle näin. Mutta joka tapauksessa minä vaadin että me jutellaan kahdestaan meidän kahden asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät kyllä varsin hyvin että en pääse muuten yli mun tunteista ja muustakin asiasta minkä vuoksi alun perin tänne palstalla tulin ja se aihe mitä sanoin sinulle jo meidän ensimmäisen keskustelun yhteydessä ja se on puoli vuotta jo päivittäin ollut sulla tiedossa mistä haluan jutella. Sinähän se suhdetta halusit ja sait mut vielä uskoo että ollaan suhteessa mutta nähtävästi olin niin sun vietävissä ettei käyny edes mielessä että tämä on sulle pelkkä hauska pila sun kavereiden kanssa. En olis ikinä uskonut että voit tehdä mulle näin. Mutta joka tapauksessa minä vaadin että me jutellaan kahdestaan meidän kahden asiat.

        Mitä järkeä tässä satusedän jokailtaisessa yksinpuhelussa on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä järkeä tässä satusedän jokailtaisessa yksinpuhelussa on?

        Nyt on pakko puuttuu tohon sun törkeään vittuiluun. Lude Ⓜ️


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Nyt on pakko puuttuu tohon sun törkeään vittuiluun. Lude Ⓜ️

        Feikkileidi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät kyllä varsin hyvin että en pääse muuten yli mun tunteista ja muustakin asiasta minkä vuoksi alun perin tänne palstalla tulin ja se aihe mitä sanoin sinulle jo meidän ensimmäisen keskustelun yhteydessä ja se on puoli vuotta jo päivittäin ollut sulla tiedossa mistä haluan jutella. Sinähän se suhdetta halusit ja sait mut vielä uskoo että ollaan suhteessa mutta nähtävästi olin niin sun vietävissä ettei käyny edes mielessä että tämä on sulle pelkkä hauska pila sun kavereiden kanssa. En olis ikinä uskonut että voit tehdä mulle näin. Mutta joka tapauksessa minä vaadin että me jutellaan kahdestaan meidän kahden asiat.

        Sä oot kyllä sotkenut asiat nyt mielessäsi tai henkilöt keskenään. Minä en ole sun kanssasi pilaillut enkä pilaile. En pilaile sun edessä enkä seläntakana. Ei kuulu mun toimintatapoihin. Jos joku on niin sulle tehnyt niin on huonoa käytöstä. Vielä huonompaa, jos saanut luulemaan minuksi. Ei tunteilla pidä leikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot kyllä sotkenut asiat nyt mielessäsi tai henkilöt keskenään. Minä en ole sun kanssasi pilaillut enkä pilaile. En pilaile sun edessä enkä seläntakana. Ei kuulu mun toimintatapoihin. Jos joku on niin sulle tehnyt niin on huonoa käytöstä. Vielä huonompaa, jos saanut luulemaan minuksi. Ei tunteilla pidä leikkiä.

        Mitä vittua et ota puheluun mulle irl yhteyttä nii ei tuu mitään väärinymmärrystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Feikkileidi.

        Nyt ludembitz taisit mennä vähän liian pitkälle. Mä olen aina ollut erittäin tasokas ja ennenkaikkea sivistynyt hieno nainen. Kipitä nyt vaan sinne peetun syliin itkee että nyt jopa kaikkien rakastama itse valtiatar solvasi minua palstalla ja vieläpä ihan aiheesta tein niin.


    • Anonyymi

      Mistä tiedät että on mustasukkainen?

      • Anonyymi

        Sä oot mustasukkainen minusta. Mitää en voi tehdä ilman sinun lupaa. Enkä edes halua mitään muuta kuin sinut. Mutta tein mitä tahansa nii toimin aina väärin sinun mielestäsi. Sen takia sanoin että kirjoita tai kerro minulle suoraan mitä saan tehdä ja mitä en nii meille ei tule turhaa mitään riitelyy


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      338
      3999
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2277
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      119
      1592
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      95
      1415
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1393
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1257
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1228
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      50
      1089
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      336
      984
    Aihe