hirvikärpästakki sienessä

Hankin hirvikärpästakin irrotettavilla siivillä. No luonnollisesti. Hyvä kantaa mukaan metsään ja siitä lähtee yläilmoihin surruuttelemaan. oon löytänyt suppilovahveroisia kanttarelluksia, orakkaita, mustatorvisienet on hakusessa ja tattejakin etsin.

Karvalaukkuja kaipailen ja mustavahakkaita. Myöskin törsänmunia, uhkelokääpiä pihtijormakkaita sekä japaninsiittakkeita.

5

64

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tärkeempä havainto on tuo jumalien olemassaolonmittaus kun Presidentti Trumpin korona kuulemma vahvistaa sen tullen mennen , ees taas ja taas taas.

Hirvitakeista se huono havainto, että se hikoillutti maastossa. Kun otin poikkeen, niin kylmä tuli.
      Laajentus siitä maksaputken tulehdukseksi.
      Surkee kyllä vaikutti niin että näkökentässä pomppi ilmassa pieniä punertavia palloja sika-sakeanaan.
      Pervitinkuurin se oireyhtymä vaati. https://fi.pinterest.com/pin/517069600969848735/

• Mulla ei ollu hirvitakki vaan hirvikärpästakki ja yläilmoissa viileetä. Vieläkö pervitiiniä löytyy rintsikkatalojen lääkekaapeista vai pitääkö käydä kurvissa?

• Tuoksuvalmuskasta Japanialaiset maksavat maltaita. Sitten voit panna olutta.

Oletko yliopistoja käymätön moukka, kun kirjoitat kanttarellin kahdella teellä?

Sekasienet ovat parhaita ja kangassieni on aina pohjana katsikkeelle kera perunoiden ja haaparouskujakin löytyy joka paikasta siihen lisäksi. Mitäs hittibiisejä on sientenpoiminnasta? On tainnut jäädä artisteilta vaikea aihe käsittelemättä! Muista, että hirvikärpänen on rauhoitettu lisääntymisaikanaan: 1.10 - 30.9! Laitetaan vielä' tämä hirvenmetsästysbiisi: https://www.youtube.com/watch?v=nICcNm-2pQQ

• Entäpäs paljon maksetaan japaninsiittakkeista? Olutta ei voi panna mutta viikinkisimaa käyttää. Sit kun alkaa taas viinakset maistuu. Nyt ei oo 2 viikkoon maistunu.

mankkaan murteella chantarel lausutaan kanttarelli tai vielä vanhemmat kanttarellus.

Oon vaan löytäny karvalaukkuja muut rouskut on niin moninaisia jottei tiedä mitä kerätä. Tarttis sieniasiaintuntijan mukaan. Syksy on säilömisen aikaa ja säilötölkit tyhjinä.

• Anonyymi

Joskus aikoinaan sieneiltiin sun kanssa paljonkin Mäkikupla haaveissaimme; niistä ajoista on jo dekaadin verran aikaa, mutta haaveet säilyy ainakin tässä päässä :-)

Kielibasa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4899
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      192
      3840
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      188
      3611
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3279
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2979
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2004
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1961
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      185
      1833
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1696
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1405
    Aihe