Saanko nähdä sinut ilman vaatteita?
Vilautatko mulle nainen?
17
110
Vastaukset
No vilauta nyt edes säälistä sille kun toinen nii kauniisti kysyi.
- Anonyymi
No mikset itse vilauttele jos noin sääliksi käy häntä?????
Anonyymi kirjoitti:
No mikset itse vilauttele jos noin sääliksi käy häntä?????
No kun minä olen erittäin tasokas ja määrätietoinen nainen ja ennen kaikkea uskollisesti naimisissa. Muuten kyllä voisin vaikka vahingossa vilauttaa ja pyllistellä aina tilaisuuden tullen 🎾
- Anonyymi
KirsikkaKirsikka kirjoitti:
No kun minä olen erittäin tasokas ja määrätietoinen nainen ja ennen kaikkea uskollisesti naimisissa. Muuten kyllä voisin vaikka vahingossa vilauttaa ja pyllistellä aina tilaisuuden tullen 🎾
Ja sinäkö et muka ole yhtään vilautellu edes vähän?????
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinäkö et muka ole yhtään vilautellu edes vähän?????
No en todellakaan ole. Kaikki jotka ovat minun munkit nähny nii on todellakin jääny riippuvaiseksi minusta. Suoraan sanottuna olen kuin huumetta niille jotka ovat minut nähny alasti.
- Anonyymi
No en todellakaan ole. Kaikki jotka ovat minun munkit nähny nii on todellakin jääny riippuvaiseksi minusta. Suoraan sanottuna olen kuin huumetta niille jotka ovat minut nähny alasti.
Juoppo olet etkä mikään muu 🍻🍺Malja sulle kike. Saat juoda minunkin puolesta nii ei lopu kesken juoma
Anonyymi kirjoitti:
Juoppo olet etkä mikään muu 🍻🍺Malja sulle kike. Saat juoda minunkin puolesta nii ei lopu kesken juoma
Ettäs kehtaat nimitellä minua sinä senkin anonyymi lude ™️⚖️nyt kannattaa puntaroida että onko mitään järkeä nimitellä minua. Palstan rakastettua valtiatarta.
- Anonyymi
Ettäs kehtaat nimitellä minua sinä senkin anonyymi lude ™️⚖️nyt kannattaa puntaroida että onko mitään järkeä nimitellä minua. Palstan rakastettua valtiatarta.
Ja eikös tuo pitäisi olla kaikille ihan päivän selvää, ettei meidän rakas valtiatar ryyppää mitään olutta❗❗❗❗❔❔hän maistelee erilaisia drinkkejä sivistyneesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja eikös tuo pitäisi olla kaikille ihan päivän selvää, ettei meidän rakas valtiatar ryyppää mitään olutta❗❗❗❗❔❔hän maistelee erilaisia drinkkejä sivistyneesti.
Näin on!!! Totta turiset 🤔ei kelvannut minunkaan tarjoama olut tölkki terveisin 🥊😜🥊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on!!! Totta turiset 🤔ei kelvannut minunkaan tarjoama olut tölkki terveisin 🥊😜🥊
Taasen eri kuvalla setämies⁉️sull on todellisia ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo oon O. T.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä ongelmasedästä, ympäristöllinen haitta koko ukko
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä ongelmasedästä, ympäristöllinen haitta koko ukko
Pidä sinä ludeⓂ️ se pääsi kiinni ihan vaan sivusta käsken sinua tämän yhden kerran hyvällä lopettaa ton vinoilun.
- Anonyymi
Pidä sinä ludeⓂ️ se pääsi kiinni ihan vaan sivusta käsken sinua tämän yhden kerran hyvällä lopettaa ton vinoilun.
Ja Kaisa hihittää oikein kunnolla 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭😁🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭😂🤣😂🤭🤭🤭🤭Mikä uusi hahmo tuo ludem on ihan vaan sivusta kyselen että tunnenko hänet
Anonyymi kirjoitti:
Ja Kaisa hihittää oikein kunnolla 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭😁🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭😂🤣😂🤭🤭🤭🤭Mikä uusi hahmo tuo ludem on ihan vaan sivusta kyselen että tunnenko hänet
Toivottavasti et tunne. Mikä lie tauti Pekka on kyseessä.
Toivottavasti et tunne. Mikä lie tauti Pekka on kyseessä.
Tarkoitin alunperin kirjoittaa mikä lie tauti pesäke mun kone tais olla viisaampi ja keksi minua ennen ton tauti Pekka muokkauksen. Oikeesti se tuli vahingossa mutta kun sen huomasin nii ei voinut muuta kuin nauraa että onpas nykyään todella vitsikkäitä koneita. Eihän tässä tarvii kohta itse sanella mitään nasevaa kun kone tekee sen mun puolesta 🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juomista sekin on ja päähän menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456