En todellakaan suostu eromaan sinusta ikinä. Mä rakastan sinua enemmän kuin laki sallii. Merkitset minulle ihan kaikkea. Mä tahallaan kiusasin sinua tänää. Ikinä en halua ketään muuta naista kuin sinut. Tuletko rakas vaimokseni ihan oikeasti??????
Mä haluun vaan sut rakas ludembitz
10
58
Vastaukset
Unohda jo nyt se tauti pesäke. Onhan niitä muitakin naisia kuten esimerkiksi se lotta. Se oli niin herttainen niissä kuvissa kun kävin vilkaisee. Ainakin hän on normaali perhettään rakastava ja sydämellinen nainen. Ja varmasti tuhat kertaa parempaa seuraa sinulle kuin se jokapaikan höylä
- Anonyymi
Mistä galleriasta sinä mies nuo naisten kuvat nappaat? Kannattaisi etsiä arkisempia kuvia uskottavuuden kannalta
- Anonyymi
Miksi kiusaat? Pyydät lähelle ja ajat pois. Näitä vuorotellen. Omat tunteesiko näin sinut ajaa toimimaan. Välitän sinusta ja kaipaan lähellesi. Tai kaipaan kaikkea sinussa..onko kanssasi turvallista..
- Anonyymi
Sinähän se leikit mun kanssa minkä kerkeet. Ja mitä tarkoitat tuolla että onko kanssani turvallista. Tiedät ja tunnet minut. En koskaan valehtele jos jotain lupaan. Mutta jos joudun etsimään sinut nii sitten lupaan että mikään osa minun kehostani ei viestitä sinulle että olen turvallinen. Sun ei ole mikään pakko olla suhteessa mun kanssa mutta jutella sun täytyy irl mun kanssa kahdestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se leikit mun kanssa minkä kerkeet. Ja mitä tarkoitat tuolla että onko kanssani turvallista. Tiedät ja tunnet minut. En koskaan valehtele jos jotain lupaan. Mutta jos joudun etsimään sinut nii sitten lupaan että mikään osa minun kehostani ei viestitä sinulle että olen turvallinen. Sun ei ole mikään pakko olla suhteessa mun kanssa mutta jutella sun täytyy irl mun kanssa kahdestaan.
Pidät lupauksista kiinni ja sitä arvostan. En leiki kenelläkään. Tunteet on aidot. Puhutaan tää kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidät lupauksista kiinni ja sitä arvostan. En leiki kenelläkään. Tunteet on aidot. Puhutaan tää kaikki.
Taitaa olla itselle vastaaja suurelta osin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mies vastailee milloin ketäkin esittäen itselleen aamusta iltaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enään en mene tohon retkuun. En ole enää yhtään rehellinen sinulle. Mitä vittua kiusaat minua aikuinen ihminen. Mun tunteet oli aidot nyt halveksin sinua aidosti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enään en mene tohon retkuun. En ole enää yhtään rehellinen sinulle. Mitä vittua kiusaat minua aikuinen ihminen. Mun tunteet oli aidot nyt halveksin sinua aidosti
"Risto" , se on enää, ei enään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentti johon vastasit ei ole minun. T klo 6:46 ja 7:09 kirjoittaja. Seuraava viesti minulta on tämä viesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624284Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523426Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903054Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2892038Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361703Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201601- 911543
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406