Olemme tunteneet töiden kautta jo useampia vuosia. Mielestäni aiemmin välillämme ei ole koskaan ollut mitään sen kummempaa. Nyt kuitenkin tuntuu, että viimeisen parin kuukauden aikana tilanne olisi muuttunut.
En tiedä kuvittelenko, mutta aivan kuin jokaisessa välillämme heitetyssä katseessa olisi nyt jotakin erityistä, jonka kumpikin tosin pyrkii pitämään vielä kätkettynä. Muutama viikko sitten olimme samassa tilaisuudessa. Tulin istumaan eteesi selin sinuun, kun siinä oli vapaa paikka. Aivan kuin katseesi olisi välillä porautunut seinään heijastetun powerpoint-kalvon sijaan niskaani. Mennessämme syömään tulit viereeni istumaan, ja tunsin läheisyytesi kihelmöintinä iholla ja perhosina vatsassani. Mistä moinen tunne nyt, kun en ole kokenut sitä kenenkään muun kanssa vuosikausiin?
Jokin aika sitten olin juuri saanut päivän työt pakettiin ja olin sulkemassa konetta, kun sain työviestin. Iltapäivä oli jo vaihtumassa illaksi ja ehdin hiukan ärsyyntyä, että mitä nyt vielä. Kun huomasin viestin olevankin sinulta, sulin hymyyn. Tunnuit tehneen ns. tikusta asiaa, ja tartuin syöttiin mielihyvin. Leijailin keskustelumme jälkeen koko loppuillan aivan muissa sfääreissä. Ensimmäistä kertaa annoin myös ajatusteni lähteä harhailemaan askeleen pidemmälle. Mieleeni jysähti kutkuttava ja uhkaavakin tietoisuuden tunne siitä, että jos jostakin syystä joskus päätyisin syliisi, siinä olisi aivan järjettömän hyvä olla. Oltaisiin hetki ihan hiljaa, sanomatta sanaakaan. Painaisin pääni vaivihkaa sun rintaa vasten, saisin ehkä tuntea sun kädet mun ympärillä turvaamassa ja suojaamassa. Ehkä sun käsi hakeutuisi myös mun niskaan. Lienee reilua varoittaa, että se on mun herkkä paikka ja jos tunnen sun lujan, hellän ja lämpimän otteen ja hyväilyt siellä sekuntiakaan pidempään, joudut kantamaan mut pois koska mun jaloilla ei käveltäisi tuon jälkeen ihan hetkeen. En tiedä välittäisitkö varoituksesta. Toivottavasti et.
En aio tehdä elettäkään ottaakseni selvää, onko nämä fiilikset molemminpuolisia vai olenko sittenkin vain kuvitellut kaiken. Ehkä sun eleet, katseet, viestit ja naurahdukset mun jutuille onkin pelkkää ystävällisyyttä, vaikka itsestäni tuntuukin että niissä on nyt häivähdys jotakin erilaista lämpöä, jotain mitä en ole huomannut aiemmin.
Sen myönnän, että odotan paljon meidän seuraavaa tapaamista, vaikkakin aion pitää itseni niin peruslukemilla sun seurassa kuin ikinä pystyn. Kivaa viikkoa sulle, pidäthän huolta itsestäsi. :)
Miksi ihastuin sinuun nyt, mies?
9
147
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedätkö miksi niitä ihmisistä kutsutaan, jotka pyörittävät vuositolkulla ikäväänsä löytämättä koskaan ratkaisua?
Kadotetuiksi- Anonyymi
Olet oikeassa. Emme vain ole vielä puhuneet niin paljon yksityisasioistamme, että tietäisin varmuudella onko hän vapaa. Siksi en halua tehdä ainakaan toistaiseksi mitään aloitteita. Jos hänkin on vapaa, ja jos tilaisuus joskus tulee, niin sitten en pakene.
Hassua kyllä, miten joku voi ykskaks vallata ajatukset tällä tavoin. Sekin hiukan pidättelee itseäni, kun mietin että jos aistimani lämpö ja väreily onkin vain harhaa, oman mielikuvitukseni tuote. Mistä sellaiset tuntemukset kumpuavat? Se, kun toisen hymy, katse ja läsnäolo alkavat tuntua niin erityisiltä, ja saavat vartalon kihelmöimään ja ne perhoset lentelemään vatsanpohjassa? Elämän suuria mysteereitä..
Se alkuperäinen kirjoittaja
- Anonyymi
Olis mukava olla tuon kirjoituksen kohteena. 😉
- Anonyymi
Kirjoititko sinä sitten tuon novellin, jossa päähenkilönä on sinä ja hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoititko sinä sitten tuon novellin, jossa päähenkilönä on sinä ja hän?
Ei kirjoittanut, vaan minä kirjoitin. Mun kirjoittamat novellit on kyllä vielä pidempiä, ja ne on useimmiten fiktiota. :) Tuo yllä oleva oli faktaa, vaikka kirjoitinkin sen ikään kuin suoraan hänelle.
Edelleen se alkuperäinen
- Anonyymi
Kenelle viestisi oli?
- Anonyymi
J:lle pk-seudulta..
Ap
- Anonyymi
Mitä sä saatanan horo valehtelet? Koko ajan. Sama levy. Mies vieressä vuodesta toiseen. Etteks te osaa puhua?
- Anonyymi
???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721974
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,771422Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101117Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210963- 94814
- 38805
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755