Mies, osoitatko aina kiinnostuksesi?

Anonyymi

Yritin herätellä keskustelua tästä tuossa yhdessä toisessa ketjussa. Ei tietenkään onnistunut. Kokeillaan uudestaan.

Mies ... miten, koska, kuinka nopeasti osoitat kiinnostuksesi naiselle (tai miksei miehellekin, jos miehet sinua kiinnostavat)?

Aika usein kuulee, että jos tarvii miettiä onko mies kiinnostunut, niin ei ole. Jos mies on kiinnostunut, niin hän vain töksäyttää sen ulos. Tuo "tieto" on ainakin itselleni juntattu tiukasti selkäytimeen ja se vaikuttaa varmasti omaan käytökseeni. Onko asia oikeasti noin yksinkertainen? Vai onko tässä ehkä kuitenkin jotain variaatiota miehestä riippuen?

Itse kyllä uskon näin olevan, noin periaatteessa. Uskon kyllä, että kiinnostunut mies osoittaa kiinnostuksensa. Haluaisin kuitenkin uskoa, että osa miehistä silti miettii kiinnostuksen osoittamisen mahdollisia seuraamuksia. Kuvittelen, että ainakin osa miehistä haluaa tietää onko nainen itsekin kiinnostunut. Että hän yrittää etsiä ja odottaa tälle vahvistusta, ennen kuin osoittaa omansa. Kuvittelen myös, että ainakin osalle miehistä on olemassa tilanteita, joissa kiinnostusta ei olisi soveliasta osoittaa. Onko vain vanhojen Hollywood hömppien luomaa harhaa, että joskus mieskin voisi olla arka lähestymään ja hidas aloitteissaan?

2

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksei mies voisi olla arka lähestymään ja hidas aloitteessaan?
      Näin naisena mietin joskus samaa ja melko varma että vahvat tunteet heitäkin hidastavat mutta voin olla väärässäkin.. Ei se tunteiden ilmaisu kaikille ole helppoa!

    • No en ainakaan ite ole mitenkään kovin suora ja sinällään päällekäyvä, jos niin haluaa ajatella. En lähde siihen leikkiin, jossa laukaisen kaiken suoraan kasvoille, ellei toinen osoita jotain mielenkiintoa myös. Ei, ei tule töksäytyksiä, ei ole tullut edes silloin, kun olen ollut todella liekeissä. Varmasti toiset tekevät niinkin, kukin tavallaan.

      Itse ennemmin hakeudun miellyttävän naisen seuraan enkä haluaisi lähteä pois, mikä näkyy varmasti. Olen paikalla, läsnä, juttelen, muutakin kuin olisi tilanteeseen liittyen tarpeellista, tutustun siinä mielessä. Jos vastakaikua tulee, asia etenee omaa tahtiaan ja jossain kohtaa on ehkä paikallaan lähestyä suoremminkin, millä tavoin nyt milloinkin.

      Ja on, sellaisia tilanteita on, joissa en koe soveliaaksi osoittaa kiinnostustani. Esimerkiksi työelämässä, arkisessa ryhmätilanteessa se ei ole soveliasta mielestäni. Jos ollaan kahden kesken tai muuten hyvin tiiviissä pienemmässä ryhmittymässä, niin sitten kyllä, mutta sekin tilanteen mukaan.

      Ainakin itselleni tuossa on tiettyjä kehyksiä tai pelisääntöjä, mitä tehdään ja mitä ei tehdä. Ja kyllä, todellakin kaipaan vahvistusta sille, etten ole yksin tunteitteni kanssa, muuten leikki jää kesken, vain kuuman puuron kiertelyksi ja se puuro kyllä kylmenee aika vikkelästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe