Lihavuusmollaaja aamu-tv:ssä

Anonyymi

Lihavuusmollaaja kertoi mollauksen alkaneen naapuririidoista ja työttömäksi jäämisestä. Eräs naapuri oli polttanut partsilla tupakkaa ja toisella oli haukkuva koira. Molemmat olivat sattumoisin ylipainoisia ja niimpä lihavuusmollaaja aloitti mollaamisen heistä. Stressiä ja pahaa mieltä lisäsi myös työttömäksi jääminen koronan takia ja mollaaminen lähti täysin lapasesta.

34

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhutko itsestäsi lihava?

      • Anonyymi

        Jos sinut saisin hakisin siulle vaikka kauneimman tähden ja laihduttaisin vaikka 50 kiloa. Sitten kun muutamme yhteen, nii sie kokkaat terveelliset sapuskat ja harrastamma vähän kalorinkulutusta makkarin puolella 😛


    • Anonyymi

      Lihavuusmollaaja havaittu mäkkärissä.

      • Anonyymi

        En syö lihottavia pullapossujen hampurilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En syö lihottavia pullapossujen hampurilaisia.

        Rakas älä enää kiukuttele täällä tuu makkariin lempimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas älä enää kiukuttele täällä tuu makkariin lempimään.

        Oletko naapurin pyylevä haiseva rouva?


      • Anonyymi

        Mutta ei ole vielä otettu kiinni ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko naapurin pyylevä haiseva rouva?

        Ei kun se ruusun näköinen vanha vanhapiika😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko naapurin pyylevä haiseva rouva?

        Kulta olen ihaillut sinua jo pitkään. Haluan olla naisesi😍 Olet niin ihanan maskuliininen halinallukka 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun se ruusun näköinen vanha vanhapiika😄

        Voin olla ihan mitä kultsini haluaa;) Ostetaan vaikka Lapin kuningattaresta joku ihana asu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin olla ihan mitä kultsini haluaa;) Ostetaan vaikka Lapin kuningattaresta joku ihana asu.

        Vetäise kortsu yllesi, sehän sinkuu hyvin ja näkyy taatusti läpi selluliittimuhkurat!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vetäise kortsu yllesi, sehän sinkuu hyvin ja näkyy taatusti läpi selluliittimuhkurat!

        Hmmm kuulostaa tuhmalle ;P


    • Anonyymi

      Kun näin sut ekaa kertaa tiesin heti, että olet se oikea. Karkean ulkokuoresi alla on herkkä ja ihana mies. Oot kokenut kovia mutta aion rakastaa sinut ehjäksi. En malta odottaa koska taas näämme, haluaisin uppoutua kauniisiin silmiisi ja sulkeutua syliisi. Siinä olisi koko maailman paras ja turvallisin paikka, en tahtoisi olla enää hetkeäkään siusta erossa. Voisin kuunnella ihanaa ja rauhoittavaa ääntäsi tuntikausia, aamusta iltaan. Ajattelen sinua päivittäin ja nytkin sydämeni lyö lujaa vuoksesi. En vaan tiedä kestäisikö se jos sinut menettäisin, jaksaisiko enää lyödä ollenkaan
      😍😘😻💏❤💜💕💓💗💋

      Rakastavasti

      Pyylevä täti

    • Mie sulle mollis keittelen sellaset lemmenjuomat jotta alas sie ukkoseni sormusta kattelemaan. Laitan juomaan romantiikkaa, huumoria, älyä, psykologiaa ja salaisena ainesosana tyrm..tyrnimarjatippoja.

      • Anonyymi

        Ja sinulle naikkoseni minä laitan risiiniöljyä niin paskot kaiken ulos ja laihdut😆😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinulle naikkoseni minä laitan risiiniöljyä niin paskot kaiken ulos ja laihdut😆😆

        Vuoksesi joisin vaikka tynnyryllisen risiiniöljyä 😍


      • Anonyymi
        Pyylevä_Täti kirjoitti:

        Vuoksesi joisin vaikka tynnyryllisen risiiniöljyä 😍

        😆😆😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😆😆😆😆

        Kävin puntarilla ja oon jo laihtunu puoli kiloa 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😆😆😆😆

        Join risiiniöljyä tulipa hassu olo 😨


    • Kik kis mis mollis. Tse tse tänne poika hyppää sylkkyy!

    • Anonyymi

      Tri J. Bart Classen on julkaissut tutkimuksen, joka väittää, että tieteellisen näytön perusteella kasvavaksi ongelmaksi muodostunut lapsuudenaikainen lihavuus ei johdu ruokavaliosta vaan ”rokotteiden aiheuttamasta tulehduksesta.”

      • Anonyymi

        Onko hauskempaa juttua kuultu..heheheheheeeeheeee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hauskempaa juttua kuultu..heheheheheeeeheeee

        Jonkun täytyy katsoa lihavuusmollaajan perään. Muuten se alkaa ihan holtittomaksi.


    • Anonyymi

      Olen kuullut että Lordin aukion nimeä oltaisiin vaihtamassa
      Laardin aukioksi, siellä liikkuvien ylipainoisten takia.
      Asia lienee ollut jossain muodossa esillä kaupunginhallituksessa.

      • Anonyymi

        Varo vaan mollis pyylevä täti aikoo napata sut. Aikoo kuulema pakottaa sut ottamaan tatuoinnin ja opettaa polttamaan tupakkia.


      • Anonyymi

        Oioioi että naurattaa nuo vuorikappaleet hahahahahahaha


      • Anonyymi

        Kyllä, ja kuntolaitteet LAARDINAUKIOLLE JA LAARDIt Kuntoileen!!!


    • Anonyymi

      Mollis syöt salaa digistive keksejä, kohta olet itselkin lihava!

      • Anonyymi

        Voi kiesus mitä juttua..ootko terve vai sairas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kiesus mitä juttua..ootko terve vai sairas?

        Et tajua insider juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tajua insider juttuja

        Vai insider...hahaha...Kyllä sunlaiset tiedetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai insider...hahaha...Kyllä sunlaiset tiedetään.

        Hiljaa! Älä naura 🤬


    • Anonyymi

      läskit väsyy myös töissä äkkiä

      • Anonyymi

        Siksihän nuo valittaa koko ajan..pukkaa kai jo liikaa soijan puolta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe