Suku ei kiinnosta

Anonyymi

AInoastaan isäni ja äitini ja siskoni ja hänen lapset on sellaisia joiden kanssa olen hieman tekemisissä.
Muut ei kiinnosta. Veli on täysin tuntematon nykyään ja hänen lapsensa.
Isovanhempiakaan en ole nähnyt vuosiin.
Loppua sukua en tunne enää.
Jos näen jossain vaikka toisen isoäitini niin heti syyllisestetään etten ole käynyt.
Mikä ihmeen velvollisuus minulla on käydä kenenkään luona?
Puhelimeni tai ovikelloni ei ole kenenkään toimesta soinut koskaan.
Miksi yhteyden pitäminen on yhden ihmisen harteilla?
Eipä silti edes kiinnosta. Sukuni on juoruavaa ja katkeraa enkä jaksa kuunnella heitä.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos kerran olet täysin fine ton asian kanssa, niin miksi sitten iniset siitä täällä.
      Vastaa suoraan isoäidillesi seuraavan kerran, että voi sitä mun luonakin käydä, tai.. ei kuule kiinnosta teidän horinat yhtään. Valintahan on täysin sinun.

    • Anonyymi

      On todella rasittavaa olla aina se joka tekee aloitten yhteydenpitoon. Aina se joka soittaa, aina se joka menee toisen luokse vierailulle, aina se joka kyselee kuinka voitte.

      Tuohon aikanaan väsyy ja lopuksi mielenkiinto loppuu kokonaan.
      Hirveän mielellään vastaisi heidän yhteydenottoon 'kuinka voit?", mutta kun sitä vaan ei tule!

    • Anonyymi

      Mikä siinä soittamisessa, sinua, nuorta ihmistä noin kamalasti väsyttää.

      Soitat silloin kun haluat soittaa ja sille ihmiselle kenelle tunnet tarvetta jutella.
      Älä ota tressiä tyhjästä, äläkä tee asioista liian vaikeita.

      Kun soitat, käyt kylässä tms. juttelet omista asioistasi sen verran kuin haluat. Vaikkei tulisi minkäänlaista vastakommenttia, niin so what, ole hyvällä tuulella ja nauti läheistesi seurasta. Tätä tämä elämä on, turha suorittaminen pois läheissuhteista.

    • Anonyymi

      Ei kannata ainakaan itseään siitä syyttää. Ihmiset vain ovat sellaisia. Itselläni vähän samanlaisia tuntoja. Oli sukulainen tai tuttava, jos suhde ei anna mitään, niin mitä järkeä on pitää yhteyttä. Pitää vain yrittää hankkia ystäväkseen samanhenkisiä, joiden kanssa tulee toimeen. Niin yksinkertaista se on. Älä nyt vain itseäsi siitä syyllistä.

    • Anonyymi

      Minä olisin halunnut olla tekemisissä siskoni kanssa mutta hän ei minun. Eipä voi asialle mitään. Olen sitten ilman siskoa. Siinä meni myös muuta sukua samalla.

      • Anonyymi

        Miksi te sukuvihaajat tulette tänne mussuttamaan? Keskitykää itseenne yhä edelleen ja jättäkää palsta normaalien ihmisten käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te sukuvihaajat tulette tänne mussuttamaan? Keskitykää itseenne yhä edelleen ja jättäkää palsta normaalien ihmisten käyttöön.

        Harva vihaa sukuaan. Monesti on niin,että kun lapsuutensa yhdessä viettänyt porukka hajoaa maailmalle,aikaa ja voimia on nykyajan melskeessä vähän,tavata edes lähimpään,kun pitää opiskella kiireesti,tehdä töitäkin ohessa,ja sittemmin puskea hommia tosissaan,jos aikoo pärjätä.
        Siinä menee helposti 5 vuotta tai enemmänkin,kun ehtisi kunnolla suvun kanssa välillä olla,mikä ihme jos vieraantumista tulee. Muunlaiset kuviot sitten,jos erakoituu pois suustaan,tai unohdetaan henkilö suvusta,ovat ikäviä. Ja eri lukunsa vielä tietyt usko yhteisöt,eri uskontokuntaan kuuluvat omat lapsetkin voidaan pitää ihan outo,ja se on väärin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe