Muslimit ovat eläinten ystäviä

Anonyymi

14

54

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomessa ei sijat syö toistensa häntiä. Ruotsi näyttäisi olevan yhtä heikko eläinmaa kuin Tanska ja Saksakin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksittäistapauksia varmasti löytyy, mutta suomalaiset häntäsijat ovat ihme ympäri Eurooppaa.

        https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/tieto-hannallisista-sioista-leviaa-euroopassa-1.139213

        Niin suomalaisilla sioilla ei ole häntää vaan saparo. Lienee sama asia.

        Itse Helsingin teurastamolla tosin vain toimistotöissä olleena tiedän että siellä ei ainakaan eläntarkastuslääkärit kertoneet mistään suurista poikeamista käytäntöön nähden.

        Tapahtuma on liukuhihnatyötä jossa possu pääsee hengestään ennen kuin arvaakaan.
        Mielestäni kaikki sujui ohjeiden ja sääntöjen mukaisesti.

        Kerran kuitenkin menin ensimmäisen kerroksen työhuoneeseen ja ikkunani alla oli verinen hieho. Ajattelin että tuon ei nyt enää pitäisi tuossa olla.

        Pian se oli pyydystetty ja tarina oli tämmöinen: Se oli päässyt karjankuljetusautosta vapaasti juoksemaan ja sisällä kaatunut astiaan johon veret kerättiin. Käväissyt siellä ja sännännyt täyttä päätä ulos.

        Sen loppu oli alkuperäisen suunnitelman mukainen.

        Mutta on ne possut juossut pitkin Hämeentietäkin, kertoo tarina. Mies väittää että totta on.
        Ja samalla seudulla (Sörnäinen) banaanivarasto räjähti ja voi veljet että niitä riitti. Vatsa tuli pikkukundeilla kipeäksi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksan kielen sana sian hännälle on kaunis: Schweineschwanz

        Se on vielä kauniimpi se saksan kielen sana sian ja koiran risteytykselle! :P


    • Anonyymi

      Huhtasaari syö vain krituaaliteurastettua lihaa. Ai niin hän persu.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko jotain vuohikiisseliä?


    • Anonyymi

      Donaltinkin pitää ymmärtää muslimeja ,ettei taas vaan seuraavana neljänvuotensa jotajuus aikana käy niitten kanssa sotimaan. Kuin esimerkiksi aikoinaan se ameriikan tyhmin Presitentti kakkos Bush.

      • Anonyymi

        Trumpin pressa aikana usa ole maailmalla aloittanut yhtään uutta sotaa. Ihmettelen kyllä millainen se supervaltion pressa se lopulta pitäisi olla että maailmanrauha säilyisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trumpin pressa aikana usa ole maailmalla aloittanut yhtään uutta sotaa. Ihmettelen kyllä millainen se supervaltion pressa se lopulta pitäisi olla että maailmanrauha säilyisi?

        On kyllä yksi lysti kuka nuo vaalit voittaa. Hiton kiva kyllä nähdä loppuselitykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä yksi lysti kuka nuo vaalit voittaa. Hiton kiva kyllä nähdä loppuselitykset.

        Ne loppuselvitykset on alkaneet jo. Et ole vissiin huomannut?


    • Anonyymi

      Ainakin possujen ystäviä ovat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4101
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3001
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2117
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1955
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe