Mikä on se logiikka....

Anonyymi

kun työssäni joudun käymään ihmisten kotona asentamassa asioita niin teitä itsensä tyrkyttäjiä tulee säännöllisesti vastaan. Vahdataan perstuntumalla mun työntekoa, tehdään tikusta asiaa, pyöritään kintuis ja udellaan parisuhdetta. Vaikka aina käännän puheen omaan rouvaan ja sormus on sormessa.

Tässä taas hetken aikaa sitten samanlainen tapaus. Ei jäänyt epäselväksi että olen varattu mutta silti... piti hypätä puoli metriä taaksepäin kun asiakas yritti iholle. Eikä muuten jääny epäselväksi sekään että tarjolla olis talon emännän puolelta muutakin ku kahvia.

Niin, että mikä logiikka se on että varatulle itteään tyrkytetään? Kyllä työnsä pitäisi saada tehdä rauhassa vaikka olenkin mies. Onko se niin että kaikki (myös varatut) on vapaata riistaa teille naisille?

5

103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veikkaisin, että monella on fantasia tuosta, että joku mies tulee kotiin laittamaan/korjaamaan ja lähentely-yritykset tulee sitä kautta.

• Anonyymi

Jotkut on sitä mieltä että aina kannattaa yrittää. Itseäni kyllä ihmetyttää noin käyttäytyvät naiset. Pitäisi nyt olla selvää et jokaisen pitäisi saada olla/tehdä rauhassa työnsä. Olipa mies tai nainen. Jos olisi toisin päin niin syyte seksuaalisesta häirinnästä pamahtais samointein ennenkuin kotiin pääsis.

• Anonyymi

No kerro se näille lähentelijöille kun sulla on suu josta tulee puhetta. 😲

• Anonyymi

Tuo on todella ärsyttävää oli sitten nainen tai mies työntekijä kyseessä. Sano suoraan, että olet tekemässä vain työtä ja työhön eivät kuulu yksityiselämän asiat ja saatko kiitos työrauhan. Pisti ihan vihaksi sun puolesta. Itse työssä nämä rasittavat myös eikä tunkeilu voisi kiinnostaa vähempää!

• Anonyymi

Sanottu on (nätisti) ja ei kyllä jää epäselväksi käytöksenkään puolesta. Eipä tuo tunnu hidastavan näitä tyrkyttäjiä. Huonoa siinäkin suhteessa (yrittäjä) että jos suuttuuvat niin sitten kostetaan kertomalla omia. Että puun ja kuoren välissä tässä.

Tuona päivänä vaan erityisesti harmitti moinen käytös ja jos tosiaan toisinpäin olis niin "meetoo" olis iskenyt välittömästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4198
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      115
      2752
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2252
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1913
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1843
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1566
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1420
    8. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      73
      1360
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      146
      1307
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1178
    Aihe