Saan varmaan jatkaa eteenpäin jonkun muun kanssa kun olen vasta eronnut ja mietin

Anonyymi

Ettei ex vaimo siitä sitten loukkaannu jos ihan heti otan jonku suhteen?????? Ja en halua mitään trolli viestejä tähän.

39

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No tietenkin saat. Eihän sitä missään kielletty ole. Ja jos ero on tapahtunut yhteis ymmärryksessä nii tuskinpa tuo vaimosi siitä loukkaantuu jos löydät uuden suhteen.

      • Anonyymi

        Itse asiassa vaimo jätti minut eikä edes kertonut miksi tai muutenkaan ole ollut kiinnostunut juttelee mulle vuosiin nii vähän on vaikeaa arvailla vaimoni reaktioita jos nusssin muiden kanssa tai ylipäätään edes juttelen muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa vaimo jätti minut eikä edes kertonut miksi tai muutenkaan ole ollut kiinnostunut juttelee mulle vuosiin nii vähän on vaikeaa arvailla vaimoni reaktioita jos nusssin muiden kanssa tai ylipäätään edes juttelen muille.

        Taidat olla tossun alla tai sitten olet varmaan nii epätoivoisesti rakastunut että haet huomiota häneltä palstalla. Jos hän ei ole halukas edes juttelee nii miksi hänellä olisi mitään uusia suhteita vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla tossun alla tai sitten olet varmaan nii epätoivoisesti rakastunut että haet huomiota häneltä palstalla. Jos hän ei ole halukas edes juttelee nii miksi hänellä olisi mitään uusia suhteita vastaan.

        Niinpä. Olen itsekin miettinyt että tuskin hän on edes kiinnostunu minusta tai tekemisistäni mutta kovin on ollu viime aikoina todella mustasukkainen minusta vaikka en ole vielä pettänyt häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Olen itsekin miettinyt että tuskin hän on edes kiinnostunu minusta tai tekemisistäni mutta kovin on ollu viime aikoina todella mustasukkainen minusta vaikka en ole vielä pettänyt häntä.

        Onko teillä jotain ongelmaa seksissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä jotain ongelmaa seksissä?

        No ei todellakaan ole mitään ongelmaa seksissä kun sitä ei ole edes ollu. Vaimo on huorannu ihan työkseen ja huvikseen nii olisihan se ihme että jos vielä kotona kiinnostaa seksi. Ehkä mä sitte olen nii kuvottava ettei halua olla mun kanssa mutta juuri sen takia mä haluan olla muiden kanssa jotta saisin edes vähän vaimoni huomiota ja tietää onko hän minusta yhtään mustasukkainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan ole mitään ongelmaa seksissä kun sitä ei ole edes ollu. Vaimo on huorannu ihan työkseen ja huvikseen nii olisihan se ihme että jos vielä kotona kiinnostaa seksi. Ehkä mä sitte olen nii kuvottava ettei halua olla mun kanssa mutta juuri sen takia mä haluan olla muiden kanssa jotta saisin edes vähän vaimoni huomiota ja tietää onko hän minusta yhtään mustasukkainen

        Joo mene vaan nussii muita. Voin vakuuttaa ettei ludem ole yhtään kiinnostunu siitä mitä teet tai jätät tekemättä. Älä tuhlaa enempää aikaasi siihe vosuun.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Joo mene vaan nussii muita. Voin vakuuttaa ettei ludem ole yhtään kiinnostunu siitä mitä teet tai jätät tekemättä. Älä tuhlaa enempää aikaasi siihe vosuun.

        Mistä voit noin päätellä että ei ole mustasukkainen. Hän ei todellakaan puhu vaan kostaa jos suuttuu minulle jostain syystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä voit noin päätellä että ei ole mustasukkainen. Hän ei todellakaan puhu vaan kostaa jos suuttuu minulle jostain syystä

        Ja Kaisa hihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭jopa minäkin osaan tuohon vastata. Ihan vaan asian vierestä hän olisi jo vastannu tuohon aloitukseen jos olisi yhtään mustasukkainen. Ei millään pahalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭jopa minäkin osaan tuohon vastata. Ihan vaan asian vierestä hän olisi jo vastannu tuohon aloitukseen jos olisi yhtään mustasukkainen. Ei millään pahalla.

        Puhut Kaisa kerrankin asiaa. Näin on. Ludem on todennäköisesti joko työssään ja ei ole tavoitettavissa. Jospa hän on löytäny töistä kunnon pano kaverin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan ole mitään ongelmaa seksissä kun sitä ei ole edes ollu. Vaimo on huorannu ihan työkseen ja huvikseen nii olisihan se ihme että jos vielä kotona kiinnostaa seksi. Ehkä mä sitte olen nii kuvottava ettei halua olla mun kanssa mutta juuri sen takia mä haluan olla muiden kanssa jotta saisin edes vähän vaimoni huomiota ja tietää onko hän minusta yhtään mustasukkainen

        Aika mielenkiintoinen tapa hakea vaimon huomiota. Eikö sitä saa paremmin huomioimalla suoraan sitä vaimoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan ole mitään ongelmaa seksissä kun sitä ei ole edes ollu. Vaimo on huorannu ihan työkseen ja huvikseen nii olisihan se ihme että jos vielä kotona kiinnostaa seksi. Ehkä mä sitte olen nii kuvottava ettei halua olla mun kanssa mutta juuri sen takia mä haluan olla muiden kanssa jotta saisin edes vähän vaimoni huomiota ja tietää onko hän minusta yhtään mustasukkainen

        No sinä ainakin oot mustasukkainen niin sanotusta vaimostasi. Käyttäisit tuonkin energian hänen liehittelyyn. Saattaisit vaikka saada..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla tossun alla tai sitten olet varmaan nii epätoivoisesti rakastunut että haet huomiota häneltä palstalla. Jos hän ei ole halukas edes juttelee nii miksi hänellä olisi mitään uusia suhteita vastaan.

        Voi sinua pientä. Kainaloon sut pitäis ottaa. Huomion ja hellyyden kipeä olet. Saisit kyllä kyytiä , jos tässä olisit..taitaisit pitää. Sitähän sä kaipaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinä ainakin oot mustasukkainen niin sanotusta vaimostasi. Käyttäisit tuonkin energian hänen liehittelyyn. Saattaisit vaikka saada..

        Niin olenkin mustasukkainen. Mitä sitte jos olen. Hän on kuitenkin ainut joka minua kiinnostaa siinä mielessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua pientä. Kainaloon sut pitäis ottaa. Huomion ja hellyyden kipeä olet. Saisit kyllä kyytiä , jos tässä olisit..taitaisit pitää. Sitähän sä kaipaat.

        Niin kaipaankin. Ja todella paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olenkin mustasukkainen. Mitä sitte jos olen. Hän on kuitenkin ainut joka minua kiinnostaa siinä mielessä

        Eihän siinä pahaa ole, jos ei mene mustasukkaisuus liiallisuuksiin. Kunnon kyytiä taitaisit tarvita siis vällyjen heiluttelua. Saisit sitä kyllä, jos todella olet hän. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika mielenkiintoinen tapa hakea vaimon huomiota. Eikö sitä saa paremmin huomioimalla suoraan sitä vaimoa.

        Miten voin edes huomiotani antaa kun en ole huomannut mitään elon merkkiä koko vaimosta moneen vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voin edes huomiotani antaa kun en ole huomannut mitään elon merkkiä koko vaimosta moneen vuoteen.

        Ludem 🤣😂älä missään nimessä tarkenna tätä kommenttia vuosiin. 🤭😂🤔Juuri erottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ludem 🤣😂älä missään nimessä tarkenna tätä kommenttia vuosiin. 🤭😂🤔Juuri erottu.

        Ei me erota ikinä. Arvaa vaan kuinka hädissään olin koko päivän tänää kun en kuullut mitään susta. Ja tarkoitan siis ihan oikeasti tätä. Mä olen nii sairaanloisen riippuvainen susta. Kerro mulle olenko yhtään sulle tärkeä. Ja ethän sä vaan halua hylkää minua taas. Mä rakastan sinua enkä voi ikinä luopuu susta. Sen takia mä haluan eliminoida kaikki jotka ovat meidän tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kaipaankin. Ja todella paljon.

        No sittenhän meillä on samat aatokset ja kaipaukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me erota ikinä. Arvaa vaan kuinka hädissään olin koko päivän tänää kun en kuullut mitään susta. Ja tarkoitan siis ihan oikeasti tätä. Mä olen nii sairaanloisen riippuvainen susta. Kerro mulle olenko yhtään sulle tärkeä. Ja ethän sä vaan halua hylkää minua taas. Mä rakastan sinua enkä voi ikinä luopuu susta. Sen takia mä haluan eliminoida kaikki jotka ovat meidän tiellä.

        Toivottavasti et kuitenkaan ihan kirjaimellisesti halua eliminoida ketään vaan puhut vertauskuvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me erota ikinä. Arvaa vaan kuinka hädissään olin koko päivän tänää kun en kuullut mitään susta. Ja tarkoitan siis ihan oikeasti tätä. Mä olen nii sairaanloisen riippuvainen susta. Kerro mulle olenko yhtään sulle tärkeä. Ja ethän sä vaan halua hylkää minua taas. Mä rakastan sinua enkä voi ikinä luopuu susta. Sen takia mä haluan eliminoida kaikki jotka ovat meidän tiellä.

        No tietysti kaipaan. Tuu syliin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me erota ikinä. Arvaa vaan kuinka hädissään olin koko päivän tänää kun en kuullut mitään susta. Ja tarkoitan siis ihan oikeasti tätä. Mä olen nii sairaanloisen riippuvainen susta. Kerro mulle olenko yhtään sulle tärkeä. Ja ethän sä vaan halua hylkää minua taas. Mä rakastan sinua enkä voi ikinä luopuu susta. Sen takia mä haluan eliminoida kaikki jotka ovat meidän tiellä.

        eliminoida. 😄😄 oletko katsonut liikaa terminaattoria?


    • Anonyymi

      Loukkaantuu tai ei loukkaannu, onko sillä sitten oikeasti jotain väliä? Olisiko hänen loykkaantumisensa todella sinulle syy olla aloittamatta uutta suhdetta? Loukkaisiko hänen uusi suhteensa sinua? Ei tähän oikeasti voi sanoa mitään järkevää. Riippuu vähän teidän tilanteestannekin. Oli miten oli, niin ei exän suhteet enää entiselle kuulu.

      Mieti enemmän itseäs. Onko uusi suhde järkevä tässä kohtaa, tai se mitä oikeesti kaipaat? Mikä sun motiivi uuteen suhteeseen on? Etkö vaan osaa olla yksin? Vai onko syy vain seksi? Olisko se uusi suhde vain laastari, vai jotain pysyvämpää? Haluatko edes mitään pysyvämpää? Oli sitten kumpi vaan, niin ole asiasta rehellinen sille uudelle kumppanille. Jos et sitten halua kohta kimppuusi kahta vittuuntunutta naista.

      • Anonyymi

        En todellakaan voi kenellekään sanoa että teen kaikkeni että pääsen yli mun vaimosta. Ja vielä vähemmän uskallan sanoa että joudun seksin aikana ajattelee vaimoa jotta voin nauttia seksistä tai ylipäätään edes tulla. No ei tarvitse pilkkaa minua tämän enempää. Tiedän että se on todella sairasta mutta minkä minä sille voin että vaimoni on ainut nainen koko maailmassa jota minä haluan ja himoitsen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan voi kenellekään sanoa että teen kaikkeni että pääsen yli mun vaimosta. Ja vielä vähemmän uskallan sanoa että joudun seksin aikana ajattelee vaimoa jotta voin nauttia seksistä tai ylipäätään edes tulla. No ei tarvitse pilkkaa minua tämän enempää. Tiedän että se on todella sairasta mutta minkä minä sille voin että vaimoni on ainut nainen koko maailmassa jota minä haluan ja himoitsen.

        No kuka hitto sulle sitten sano, että sun tarvii tollasia yksityiskohtia kertoa. En ainakaan minä.

        Muotoilen pätkän "ole asiasta rehellinen sille uudelle kumppanille" uudelleen. Jos kyseessä on laastarisuhde, tai pelkkä satunnainen seksisuhde, niin ole rehellinen siitä. Älä esitä etsiväsi esim. pysyvää parisuhdetta. En tiedä mahtaako satunnaista seksikumppania kauheasti kiinnostaa ketä sä siinä pannessas mietit tai himoitset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka hitto sulle sitten sano, että sun tarvii tollasia yksityiskohtia kertoa. En ainakaan minä.

        Muotoilen pätkän "ole asiasta rehellinen sille uudelle kumppanille" uudelleen. Jos kyseessä on laastarisuhde, tai pelkkä satunnainen seksisuhde, niin ole rehellinen siitä. Älä esitä etsiväsi esim. pysyvää parisuhdetta. En tiedä mahtaako satunnaista seksikumppania kauheasti kiinnostaa ketä sä siinä pannessas mietit tai himoitset.

        Saanko mä siis mennä sinne kaverin frendille jatkoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko mä siis mennä sinne kaverin frendille jatkoille.

        Et saa, jos mut todella haluat. Vaan tietty saat, jos leikit vaan ajatuksella etkä mitään oikeaa kanssani halua. Valinnoilla on seuraukset aina.Itse vastaat omista valinnoistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko mä siis mennä sinne kaverin frendille jatkoille.

        Tuu kulta kotiin. Kylmä on ilman sua. Lämmitä mua. Huulet etsii huulia, lantio lantiota jne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saa, jos mut todella haluat. Vaan tietty saat, jos leikit vaan ajatuksella etkä mitään oikeaa kanssani halua. Valinnoilla on seuraukset aina.Itse vastaat omista valinnoistasi.

        Rakas mä haluan vain sinut. Ja oikeesti vain sinun lähellä haluan olla enkä kenenkään muun kanssa. Miks luulet että en ole ollut tosissaan sun suhteen. Mä haluun sua enemmän kuin osaan edes sanoittaa niitä tunteita ja ajatuksia sinusta. Rakkaus voidaanko jo lopettaa tämä vastustelu kun me kumpikin halutaan rakastella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas mä haluan vain sinut. Ja oikeesti vain sinun lähellä haluan olla enkä kenenkään muun kanssa. Miks luulet että en ole ollut tosissaan sun suhteen. Mä haluun sua enemmän kuin osaan edes sanoittaa niitä tunteita ja ajatuksia sinusta. Rakkaus voidaanko jo lopettaa tämä vastustelu kun me kumpikin halutaan rakastella.

        Saitko nukuttua? Uni tekee hyvää. Haluan ihollesi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko nukuttua? Uni tekee hyvää. Haluan ihollesi...

        Rakas tehdään sitä oikeesti ja paljon. Se auttaa meitä kumpaakin ymmärtää näitä tunteita ja voi jopa lievittää sitä mustasukkaisuus tunnetta molemmilta. Kun sillon en epäile sua koko ajan pettämisestä. Väkisinkin tulee mielee että petät minua kun meillä ei ole mitään sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas tehdään sitä oikeesti ja paljon. Se auttaa meitä kumpaakin ymmärtää näitä tunteita ja voi jopa lievittää sitä mustasukkaisuus tunnetta molemmilta. Kun sillon en epäile sua koko ajan pettämisestä. Väkisinkin tulee mielee että petät minua kun meillä ei ole mitään sellaista.

        Me tarvittais kiireetön kahdenkeskinen viikonloppu ja paljon hellyyttä siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me tarvittais kiireetön kahdenkeskinen viikonloppu ja paljon hellyyttä siihen.

        Mä olen samaa mieltä. Mulle käy milloin vain. Milloin sulle käy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen samaa mieltä. Mulle käy milloin vain. Milloin sulle käy?

        Järjestelykysymys, mutta toteutettavissa.


    • Anonyymi

      Ja plääplääplää. Oletko täysin sekoämmä?

    • Anonyymi

      Tyhmäkö olet? Aloitat samantien uuden suhteen? Eikö kannattais hetken olla yksin ja miettiä asioita.

      • Anonyymi

        Tuo mustasukkaisuuskin on samaa kuin Nykäselle.
        Yötä hyvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo mustasukkaisuuskin on samaa kuin Nykäselle.
        Yötä hyvää

        Nykäs fani liikkeellä..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      336
      3970
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2267
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      119
      1592
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1410
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1393
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1257
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1228
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1088
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      332
      976
    Aihe