Nyt veit jalat altani työpaikan kaunis nainen

Anonyymi

Juttutuokiomme... katseesi... totinen ilmeesi... silmäsi...

Olet suloinen!

27

957

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oohlalaa. Saatko orkkuja?

    • Anonyymi

      Tarkoitatko sitä, kun "löysimme" toisemme
      eilen?Jos näin on... Olen aivan pyörällä päästäni ja todella hyvällä tavalla😍Taisi kohtalo puuttua peliin isolla kädellä ja teki korin😉
      Tosin en pysty sitä sinulle työolosuhteiden vuoksi arkena näyttämään...
      Mutta haluisin tavata sinut vaikka huomenna, joten keksi joku keino, please💖💙

    • Anonyymi

      Kerro jotain tuntomerkkejä

    • Anonyymi

      Hyvä sillä se oli tavoitteenakin

      • Anonyymi

        Nyt alkaa jo ihan punastuttaa ja samalla suudelmistamme haaveilen .Ihana tunne.En meinaa millään uskoa, että meille kävi näin ihanasti 😍


    • Anonyymi

      Kuka oot :)

      • Anonyymi

        Se jonka näit viimeksi viimeviikolla


    • Anonyymi

      Nytkö vasta? Ja miksi totinen ilme toimii paremmin kuin hymy?

      • Anonyymi

        Koska en hymyillyt minäkään. Meitä kumpaakin ahdistaa, tiedän sen, ja surullisen kauniit silmäsi sai sydämeni pakahtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en hymyillyt minäkään. Meitä kumpaakin ahdistaa, tiedän sen, ja surullisen kauniit silmäsi sai sydämeni pakahtumaan.

        Hmm... Hymyilen hänelle, kun nähdään seuraavan kerran. En halua, että häntä ahdistaa. Vähän syvällä uidaan, mutta ei tälle voi mitään. Tai ehkä voin jotain, jos näyttää siltä, että alkaa ahdistaa liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm... Hymyilen hänelle, kun nähdään seuraavan kerran. En halua, että häntä ahdistaa. Vähän syvällä uidaan, mutta ei tälle voi mitään. Tai ehkä voin jotain, jos näyttää siltä, että alkaa ahdistaa liikaa.

        Voisitkohan olla just se mies ❤ Osuuko pirkanmaalle tämä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitkohan olla just se mies ❤ Osuuko pirkanmaalle tämä?

        Juu osuu jos olet noin 5-10v nuorempi ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu osuu jos olet noin 5-10v nuorempi ❤️

        Olen.. Uskaltaako sitä nyt työmaalle enää :) Jatkan välttelyä siis :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen.. Uskaltaako sitä nyt työmaalle enää :) Jatkan välttelyä siis :D

        Uskallat tietenkin ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskallat tietenkin ❤️

        Näillä tunnelmilla unten maille ❤ Jos se oot just sinä, niin kyllä naurattaa, että tänne eksytty kumpikin näiden ajatusten kanssa :) No, aika näyttää menikö mettään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen.. Uskaltaako sitä nyt työmaalle enää :) Jatkan välttelyä siis :D

        Ensiviikolla taas mahkut katsoa sua ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensiviikolla taas mahkut katsoa sua ❤️

        Näin hänet tänään ja me ei ens viikolla nähdä kun lomalla kumpikin, harmi että tää illuusiokupla täällä puhkes sun kanssa, melkein jo jännitin että oisitko hän..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin hänet tänään ja me ei ens viikolla nähdä kun lomalla kumpikin, harmi että tää illuusiokupla täällä puhkes sun kanssa, melkein jo jännitin että oisitko hän..

        Kuvaile häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaile häntä.

        Vaaleahko komistus, siistit farkut, tais olla tumma t-paita viimeksi kun näimme. Nimensä alkaa T:llä, pirkanmaalla, kotoisin muualta. Enempiä en laita tänne 😊


    • Anonyymi

      Juttelimmeko kahden?

      • Anonyymi

        Ei, muistaisi kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, muistaisi kyllä

        Sivusta: Ei ikinä kahden. Aina muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, muistaisi kyllä

        Seisten, istuen?


    • Anonyymi

      Omin tän itselleni, sen verran työpaikan mies saanut mun sydämen käännettyä ympäri. Kumpaakin ahdistaa tilanne varmasti, sen verran vaikeaa meillä on olla toistemme lähellä, itsekkin hieman välttelen sua ja juoksen ulkona etten samassa tilassa ole sun kanssa, muut meinaan huomaisivat, tai ainakin pari joiden kanssa olen ystävystynyt kahden kuukauden aikana.

    • Anonyymi

      Terkkuja Kummelin pojille😉

    • Anonyymi

      Ap kirjoittaa nyt toistamiseen ja haluaa kiittää työpaikan kaunista nuorta naista. Ihana mussukka olet. Vaan etpä taida tietää minun tunteistani, kun en taida tietää itsekään. Mahdoton tilanne.

      • Anonyymi

        Hyvä lähtökohta.. huvikseen kirjottelet vaikket tiedä mitä ajattelet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7151
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      73
      4183
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      55
      2512
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2126
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1669
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1647
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      339
      1389
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1202
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1057
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe