Juttutuokiomme... katseesi... totinen ilmeesi... silmäsi...
Olet suloinen!
Nyt veit jalat altani työpaikan kaunis nainen
27
987
Vastaukset
- Anonyymi
Oohlalaa. Saatko orkkuja?
- Anonyymi
Tarkoitatko sitä, kun "löysimme" toisemme
eilen?Jos näin on... Olen aivan pyörällä päästäni ja todella hyvällä tavalla😍Taisi kohtalo puuttua peliin isolla kädellä ja teki korin😉
Tosin en pysty sitä sinulle työolosuhteiden vuoksi arkena näyttämään...
Mutta haluisin tavata sinut vaikka huomenna, joten keksi joku keino, please💖💙 - Anonyymi
Kerro jotain tuntomerkkejä
- Anonyymi
Hyvä sillä se oli tavoitteenakin
- Anonyymi
Nyt alkaa jo ihan punastuttaa ja samalla suudelmistamme haaveilen .Ihana tunne.En meinaa millään uskoa, että meille kävi näin ihanasti 😍
- Anonyymi
Kuka oot :)
- Anonyymi
Se jonka näit viimeksi viimeviikolla
- Anonyymi
Nytkö vasta? Ja miksi totinen ilme toimii paremmin kuin hymy?
- Anonyymi
Koska en hymyillyt minäkään. Meitä kumpaakin ahdistaa, tiedän sen, ja surullisen kauniit silmäsi sai sydämeni pakahtumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska en hymyillyt minäkään. Meitä kumpaakin ahdistaa, tiedän sen, ja surullisen kauniit silmäsi sai sydämeni pakahtumaan.
Hmm... Hymyilen hänelle, kun nähdään seuraavan kerran. En halua, että häntä ahdistaa. Vähän syvällä uidaan, mutta ei tälle voi mitään. Tai ehkä voin jotain, jos näyttää siltä, että alkaa ahdistaa liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm... Hymyilen hänelle, kun nähdään seuraavan kerran. En halua, että häntä ahdistaa. Vähän syvällä uidaan, mutta ei tälle voi mitään. Tai ehkä voin jotain, jos näyttää siltä, että alkaa ahdistaa liikaa.
Voisitkohan olla just se mies ❤ Osuuko pirkanmaalle tämä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitkohan olla just se mies ❤ Osuuko pirkanmaalle tämä?
Juu osuu jos olet noin 5-10v nuorempi ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu osuu jos olet noin 5-10v nuorempi ❤️
Olen.. Uskaltaako sitä nyt työmaalle enää :) Jatkan välttelyä siis :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskallat tietenkin ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskallat tietenkin ❤️
Näillä tunnelmilla unten maille ❤ Jos se oot just sinä, niin kyllä naurattaa, että tänne eksytty kumpikin näiden ajatusten kanssa :) No, aika näyttää menikö mettään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensiviikolla taas mahkut katsoa sua ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensiviikolla taas mahkut katsoa sua ❤️
Näin hänet tänään ja me ei ens viikolla nähdä kun lomalla kumpikin, harmi että tää illuusiokupla täällä puhkes sun kanssa, melkein jo jännitin että oisitko hän..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin hänet tänään ja me ei ens viikolla nähdä kun lomalla kumpikin, harmi että tää illuusiokupla täällä puhkes sun kanssa, melkein jo jännitin että oisitko hän..
Kuvaile häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvaile häntä.
Vaaleahko komistus, siistit farkut, tais olla tumma t-paita viimeksi kun näimme. Nimensä alkaa T:llä, pirkanmaalla, kotoisin muualta. Enempiä en laita tänne 😊
- Anonyymi
Juttelimmeko kahden?
- Anonyymi
Ei, muistaisi kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, muistaisi kyllä
Sivusta: Ei ikinä kahden. Aina muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, muistaisi kyllä
Seisten, istuen?
- Anonyymi
Omin tän itselleni, sen verran työpaikan mies saanut mun sydämen käännettyä ympäri. Kumpaakin ahdistaa tilanne varmasti, sen verran vaikeaa meillä on olla toistemme lähellä, itsekkin hieman välttelen sua ja juoksen ulkona etten samassa tilassa ole sun kanssa, muut meinaan huomaisivat, tai ainakin pari joiden kanssa olen ystävystynyt kahden kuukauden aikana.
- Anonyymi
Terkkuja Kummelin pojille😉
- Anonyymi
Ap kirjoittaa nyt toistamiseen ja haluaa kiittää työpaikan kaunista nuorta naista. Ihana mussukka olet. Vaan etpä taida tietää minun tunteistani, kun en taida tietää itsekään. Mahdoton tilanne.
- Anonyymi
Hyvä lähtökohta.. huvikseen kirjottelet vaikket tiedä mitä ajattelet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742037
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851479Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121172Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210993- 42898
- 96854
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775