Mahtaa sauhuttelijoita ahdistaa..

Anonyymi

..kun tulee maskipakko. Pian tulee mieleen kuinka ois kiva kun henki kulkisi normaalisti. Hävetkää epäsivistynyttä tapaanne!

36

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mollis?!

      • Anonyymi

        Ootko vielä sauhutteleva täti? Hyi sentäs. Nyt meni kyllä maku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko vielä sauhutteleva täti? Hyi sentäs. Nyt meni kyllä maku.

        Nooh jos mie lopetan nii annakko pusun?


    • Anonyymi

      Ei voi tulla pakkoa, mahtaa sulla ahdistaa. Nii joo ja pidän tuhdimmista naisista.
      Kuitenkaan et käsitä mitään, joten perustuslaki estää pakon

    • Anonyymi

      En äänestä tupakoivaa naista kuntavaalissa!

      • Anonyymi

        Enkä minä, pääkin noilla harakoilla lyö tyhjää.


    • Anonyymi

      Pyylevä täti taitaa olla se joskus torpedoinut Hei-Siiri.

      • Halluut kuiteki vaan tehä omalla torpedollasi tädille tuhmuuksia. Kyllä sut tiedetään!


      • Anonyymi
        Pyylevä_Täti kirjoitti:

        Halluut kuiteki vaan tehä omalla torpedollasi tädille tuhmuuksia. Kyllä sut tiedetään!

        Sinulla on kyllä parhaat kommentit täällä, kiitos siitä 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on kyllä parhaat kommentit täällä, kiitos siitä 😊

        😘 Mie oon vaan tällänen sisimmiltään herkkä pikkutyttönen. Välillä tekstiä tulee ko itestään.


      • Anonyymi
        Pyylevä_Täti kirjoitti:

        😘 Mie oon vaan tällänen sisimmiltään herkkä pikkutyttönen. Välillä tekstiä tulee ko itestään.

        Jatka vain samaan tyyliin, tuot iloa päivään 😘


    • Anonyymi

      En kyllä tiedä, mistä pitäs ahdistua? Käärin edelleenkin Bonuksesta sätkiä.. Niitä met töissä poltamma edelleen, eikä kukaan ole valittanut..

      • Anonyymi

        Siinä se sunki elämä kuluu..säälittävä tapaus.


    • Anonyymi

      Nuuskasta saa samat nikotiinit kuin savukkeista!

      • Anonyymi

        Akat nuuskat huulessa🤣🤣🤣


    • Mollis rakkaani tupakointi on vaan opittu tapa ja nikotiini aiheuttaa riippuvuutta. Mie ko haluisin lopettaa tupakoinnin, nii löytyskö sulta jottain kivaa mitä laittaa suuhun ja sie voisit olla minun uusi riippuvuus;)

      • Anonyymi

        Tiesitkö, että ulkoministeriö rahoittaa verovaroillamme tupakoinnin vähentämistä Kirgisiassa? Ja joku vielä kehtaa väittää ettei julkisella sektorilla ole säästettävää? Näin kommentoi kansanedustaja Mari Rantanen (ps.).

        Rantanen jatkaa:

        – Marinin hallitus melskaa isänmaallisuudesta yrityksille mutta kun on kyse yhteisistä verovaroista, voi isänmaan edulla näköjään pyyhkiä hanuria. Ensi vuodelle kehitysapurahoja lisättiin 175 miljoonalla eurolla.

        Rantanen kommentoi asiaa veikkaushäviöiden rahavirtoja penkovan Anu Peltolan viestin perusteella.

        Peltola oudoksuu, miksi Kirgisian tupakoinnin parissa huseeraa kaksi suomalaista toimijaa.

        Kirgisia on sisämaavaltio Keski-Aasiassa.

        EI voi olla totta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö, että ulkoministeriö rahoittaa verovaroillamme tupakoinnin vähentämistä Kirgisiassa? Ja joku vielä kehtaa väittää ettei julkisella sektorilla ole säästettävää? Näin kommentoi kansanedustaja Mari Rantanen (ps.).

        Rantanen jatkaa:

        – Marinin hallitus melskaa isänmaallisuudesta yrityksille mutta kun on kyse yhteisistä verovaroista, voi isänmaan edulla näköjään pyyhkiä hanuria. Ensi vuodelle kehitysapurahoja lisättiin 175 miljoonalla eurolla.

        Rantanen kommentoi asiaa veikkaushäviöiden rahavirtoja penkovan Anu Peltolan viestin perusteella.

        Peltola oudoksuu, miksi Kirgisian tupakoinnin parissa huseeraa kaksi suomalaista toimijaa.

        Kirgisia on sisämaavaltio Keski-Aasiassa.

        EI voi olla totta?

        Mollis!? Siekö oot alkanu poliittisia juttuja lukemaan?! Tulipa kuuma olo ko oot niin tommonen lukumies 💋


      • Anonyymi
        Pyylevä_Täti kirjoitti:

        Mollis!? Siekö oot alkanu poliittisia juttuja lukemaan?! Tulipa kuuma olo ko oot niin tommonen lukumies 💋

        Ei kiinnosta pätkän vertaa..😂😂 sullon nyt kyllä ajatukset sekavat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta pätkän vertaa..😂😂 sullon nyt kyllä ajatukset sekavat

        Ajatukset on ihan sekaisin susta 😘 Tuu sie päiväkahiville, nii katotaa josko se alkais kiinnostamaa;) Olis munkkia ja piparia tarjolla 😜


      • Anonyymi
        Pyylevä_Täti kirjoitti:

        Ajatukset on ihan sekaisin susta 😘 Tuu sie päiväkahiville, nii katotaa josko se alkais kiinnostamaa;) Olis munkkia ja piparia tarjolla 😜

        Tässähän toi ois olevansa mollis, enpä ole harmi 😥😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän toi ois olevansa mollis, enpä ole harmi 😥😁

        Mollis eli lihavuusmollaaja eli se joka mollaa lihavia aloittamalla miljoona uutta ketjua on nii salakavala, että ei tiiä aina kuka se on!


      • Anonyymi
        Pyylevä_Täti kirjoitti:

        Mollis eli lihavuusmollaaja eli se joka mollaa lihavia aloittamalla miljoona uutta ketjua on nii salakavala, että ei tiiä aina kuka se on!

        Onko sillä väliä? Hän on oikeassa kaikessa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sillä väliä? Hän on oikeassa kaikessa

        Hahaaa sinä olet mollis!!!


      • Anonyymi
        Pyylevä_Täti kirjoitti:

        Hahaaa sinä olet mollis!!!

        Enpäs vaan ole, vaan yhtä fiksu kuin hän😆👍


      • Anonyymi
        Pyylevä_Täti kirjoitti:

        Mollis eli lihavuusmollaaja eli se joka mollaa lihavia aloittamalla miljoona uutta ketjua on nii salakavala, että ei tiiä aina kuka se on!

        Ai, minä en lihavia mollaa, pidän muhkeista naisista 😊 Eli hyvä, etten ole mollis, enkä moiseksi ikinä ala.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpäs vaan ole, vaan yhtä fiksu kuin hän😆👍

        Nooh jos en saa mollista nii nappaan sitte sut! Oot uusi mollis <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö, että ulkoministeriö rahoittaa verovaroillamme tupakoinnin vähentämistä Kirgisiassa? Ja joku vielä kehtaa väittää ettei julkisella sektorilla ole säästettävää? Näin kommentoi kansanedustaja Mari Rantanen (ps.).

        Rantanen jatkaa:

        – Marinin hallitus melskaa isänmaallisuudesta yrityksille mutta kun on kyse yhteisistä verovaroista, voi isänmaan edulla näköjään pyyhkiä hanuria. Ensi vuodelle kehitysapurahoja lisättiin 175 miljoonalla eurolla.

        Rantanen kommentoi asiaa veikkaushäviöiden rahavirtoja penkovan Anu Peltolan viestin perusteella.

        Peltola oudoksuu, miksi Kirgisian tupakoinnin parissa huseeraa kaksi suomalaista toimijaa.

        Kirgisia on sisämaavaltio Keski-Aasiassa.

        EI voi olla totta?

        tupakallah on suuri


      • Pyylevä_Täti kirjoitti:

        Ajatukset on ihan sekaisin susta 😘 Tuu sie päiväkahiville, nii katotaa josko se alkais kiinnostamaa;) Olis munkkia ja piparia tarjolla 😜

        Mistä Mie löytäisin sinunkaltaisen ihanan pyylevän rehevän naisen mistä on topata kiini? Munkit hellisin kuule hyvin öljyn kera, ajan kans😊


      • Anonyymi
        Ankara kirjoitti:

        Mistä Mie löytäisin sinunkaltaisen ihanan pyylevän rehevän naisen mistä on topata kiini? Munkit hellisin kuule hyvin öljyn kera, ajan kans😊

        Kauhea peewo kun ahistelee sivetä täti-ihmisiä. On tainnu lonkku maistua.


    • Anonyymi

      Ai ketä henki? Henkihönki?

    • Anonyymi

      Ei ahista palaakaan, maskiin kaksi reikää, joista tupakka vasempaan suupieleen
      ja pilli oikeaan, -josta puhalletaan savu ulos-.
      Olen kuullu että Kiinasta sais maskeja joihin on jo tehtaalla asennettu holkit.

      • Anonyymi

        Lonkkua pillillä!


    • Anonyymi

      Tupakka tappaa!

    • Anonyymi

      ap . eikai se maski estä polttamasta idiootti aina sen voi riisua idiootti

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe