..kun tulee maskipakko. Pian tulee mieleen kuinka ois kiva kun henki kulkisi normaalisti. Hävetkää epäsivistynyttä tapaanne!
Mahtaa sauhuttelijoita ahdistaa..
36
196
Vastaukset
Mollis?!
- Anonyymi
Ootko vielä sauhutteleva täti? Hyi sentäs. Nyt meni kyllä maku.
Anonyymi kirjoitti:
Ootko vielä sauhutteleva täti? Hyi sentäs. Nyt meni kyllä maku.
Nooh jos mie lopetan nii annakko pusun?
- Anonyymi
Ei voi tulla pakkoa, mahtaa sulla ahdistaa. Nii joo ja pidän tuhdimmista naisista.
Kuitenkaan et käsitä mitään, joten perustuslaki estää pakon - Anonyymi
En äänestä tupakoivaa naista kuntavaalissa!
- Anonyymi
Enkä minä, pääkin noilla harakoilla lyö tyhjää.
- Anonyymi
Pyylevä täti taitaa olla se joskus torpedoinut Hei-Siiri.
- Anonyymi
Pyylevä_Täti kirjoitti:
Halluut kuiteki vaan tehä omalla torpedollasi tädille tuhmuuksia. Kyllä sut tiedetään!
Sinulla on kyllä parhaat kommentit täällä, kiitos siitä 😊
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on kyllä parhaat kommentit täällä, kiitos siitä 😊
😘 Mie oon vaan tällänen sisimmiltään herkkä pikkutyttönen. Välillä tekstiä tulee ko itestään.
- Anonyymi
Pyylevä_Täti kirjoitti:
😘 Mie oon vaan tällänen sisimmiltään herkkä pikkutyttönen. Välillä tekstiä tulee ko itestään.
Jatka vain samaan tyyliin, tuot iloa päivään 😘
- Anonyymi
En kyllä tiedä, mistä pitäs ahdistua? Käärin edelleenkin Bonuksesta sätkiä.. Niitä met töissä poltamma edelleen, eikä kukaan ole valittanut..
- Anonyymi
Siinä se sunki elämä kuluu..säälittävä tapaus.
- Anonyymi
Nuuskasta saa samat nikotiinit kuin savukkeista!
- Anonyymi
Akat nuuskat huulessa🤣🤣🤣
Mollis rakkaani tupakointi on vaan opittu tapa ja nikotiini aiheuttaa riippuvuutta. Mie ko haluisin lopettaa tupakoinnin, nii löytyskö sulta jottain kivaa mitä laittaa suuhun ja sie voisit olla minun uusi riippuvuus;)
- Anonyymi
Tiesitkö, että ulkoministeriö rahoittaa verovaroillamme tupakoinnin vähentämistä Kirgisiassa? Ja joku vielä kehtaa väittää ettei julkisella sektorilla ole säästettävää? Näin kommentoi kansanedustaja Mari Rantanen (ps.).
Rantanen jatkaa:
– Marinin hallitus melskaa isänmaallisuudesta yrityksille mutta kun on kyse yhteisistä verovaroista, voi isänmaan edulla näköjään pyyhkiä hanuria. Ensi vuodelle kehitysapurahoja lisättiin 175 miljoonalla eurolla.
Rantanen kommentoi asiaa veikkaushäviöiden rahavirtoja penkovan Anu Peltolan viestin perusteella.
Peltola oudoksuu, miksi Kirgisian tupakoinnin parissa huseeraa kaksi suomalaista toimijaa.
Kirgisia on sisämaavaltio Keski-Aasiassa.
EI voi olla totta? Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö, että ulkoministeriö rahoittaa verovaroillamme tupakoinnin vähentämistä Kirgisiassa? Ja joku vielä kehtaa väittää ettei julkisella sektorilla ole säästettävää? Näin kommentoi kansanedustaja Mari Rantanen (ps.).
Rantanen jatkaa:
– Marinin hallitus melskaa isänmaallisuudesta yrityksille mutta kun on kyse yhteisistä verovaroista, voi isänmaan edulla näköjään pyyhkiä hanuria. Ensi vuodelle kehitysapurahoja lisättiin 175 miljoonalla eurolla.
Rantanen kommentoi asiaa veikkaushäviöiden rahavirtoja penkovan Anu Peltolan viestin perusteella.
Peltola oudoksuu, miksi Kirgisian tupakoinnin parissa huseeraa kaksi suomalaista toimijaa.
Kirgisia on sisämaavaltio Keski-Aasiassa.
EI voi olla totta?Mollis!? Siekö oot alkanu poliittisia juttuja lukemaan?! Tulipa kuuma olo ko oot niin tommonen lukumies 💋
- Anonyymi
Pyylevä_Täti kirjoitti:
Mollis!? Siekö oot alkanu poliittisia juttuja lukemaan?! Tulipa kuuma olo ko oot niin tommonen lukumies 💋
Ei kiinnosta pätkän vertaa..😂😂 sullon nyt kyllä ajatukset sekavat
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta pätkän vertaa..😂😂 sullon nyt kyllä ajatukset sekavat
Ajatukset on ihan sekaisin susta 😘 Tuu sie päiväkahiville, nii katotaa josko se alkais kiinnostamaa;) Olis munkkia ja piparia tarjolla 😜
- Anonyymi
Pyylevä_Täti kirjoitti:
Ajatukset on ihan sekaisin susta 😘 Tuu sie päiväkahiville, nii katotaa josko se alkais kiinnostamaa;) Olis munkkia ja piparia tarjolla 😜
Tässähän toi ois olevansa mollis, enpä ole harmi 😥😁
Anonyymi kirjoitti:
Tässähän toi ois olevansa mollis, enpä ole harmi 😥😁
Mollis eli lihavuusmollaaja eli se joka mollaa lihavia aloittamalla miljoona uutta ketjua on nii salakavala, että ei tiiä aina kuka se on!
- Anonyymi
Pyylevä_Täti kirjoitti:
Mollis eli lihavuusmollaaja eli se joka mollaa lihavia aloittamalla miljoona uutta ketjua on nii salakavala, että ei tiiä aina kuka se on!
Onko sillä väliä? Hän on oikeassa kaikessa
- Anonyymi
Pyylevä_Täti kirjoitti:
Hahaaa sinä olet mollis!!!
Enpäs vaan ole, vaan yhtä fiksu kuin hän😆👍
- Anonyymi
Pyylevä_Täti kirjoitti:
Mollis eli lihavuusmollaaja eli se joka mollaa lihavia aloittamalla miljoona uutta ketjua on nii salakavala, että ei tiiä aina kuka se on!
Ai, minä en lihavia mollaa, pidän muhkeista naisista 😊 Eli hyvä, etten ole mollis, enkä moiseksi ikinä ala.
Anonyymi kirjoitti:
Enpäs vaan ole, vaan yhtä fiksu kuin hän😆👍
Nooh jos en saa mollista nii nappaan sitte sut! Oot uusi mollis <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö, että ulkoministeriö rahoittaa verovaroillamme tupakoinnin vähentämistä Kirgisiassa? Ja joku vielä kehtaa väittää ettei julkisella sektorilla ole säästettävää? Näin kommentoi kansanedustaja Mari Rantanen (ps.).
Rantanen jatkaa:
– Marinin hallitus melskaa isänmaallisuudesta yrityksille mutta kun on kyse yhteisistä verovaroista, voi isänmaan edulla näköjään pyyhkiä hanuria. Ensi vuodelle kehitysapurahoja lisättiin 175 miljoonalla eurolla.
Rantanen kommentoi asiaa veikkaushäviöiden rahavirtoja penkovan Anu Peltolan viestin perusteella.
Peltola oudoksuu, miksi Kirgisian tupakoinnin parissa huseeraa kaksi suomalaista toimijaa.
Kirgisia on sisämaavaltio Keski-Aasiassa.
EI voi olla totta?tupakallah on suuri
Pyylevä_Täti kirjoitti:
Ajatukset on ihan sekaisin susta 😘 Tuu sie päiväkahiville, nii katotaa josko se alkais kiinnostamaa;) Olis munkkia ja piparia tarjolla 😜
Mistä Mie löytäisin sinunkaltaisen ihanan pyylevän rehevän naisen mistä on topata kiini? Munkit hellisin kuule hyvin öljyn kera, ajan kans😊
- Anonyymi
Ankara kirjoitti:
Mistä Mie löytäisin sinunkaltaisen ihanan pyylevän rehevän naisen mistä on topata kiini? Munkit hellisin kuule hyvin öljyn kera, ajan kans😊
Kauhea peewo kun ahistelee sivetä täti-ihmisiä. On tainnu lonkku maistua.
- Anonyymi
Ai ketä henki? Henkihönki?
- Anonyymi
Ei ahista palaakaan, maskiin kaksi reikää, joista tupakka vasempaan suupieleen
ja pilli oikeaan, -josta puhalletaan savu ulos-.
Olen kuullu että Kiinasta sais maskeja joihin on jo tehtaalla asennettu holkit.- Anonyymi
Lonkkua pillillä!
- Anonyymi
Tupakka tappaa!
- Anonyymi
ap . eikai se maski estä polttamasta idiootti aina sen voi riisua idiootti
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483