Kohti tuntematonta. Lähdetkö katsomaan, mitä löydämme. Kuljemme kahden, vain sinä ja minä. Löytyykö yhteinen polku, tai tie sinun sydämeen. Olen miettinyt yhden paikan... Lähtisitkö kanssani retkelle?
Samoamaan uusiin paikkoihin
8
106
Vastaukset
- Anonyymi
Millaista paikkaa aloittaja ehdottaa? Suomi on täynnä mielenkiintoisia paikkoja. Jokaisen pitäisi tutustua siihen, mitä kotimaa antaa matkailun suhteen. Itsellänikin on siinä parantamisen varaa. Muut Pohjoismaat kiinnostaa myös matkailumielessä.
- Anonyymi
Lähden. Enemmän kuin mielelläni. Aloitetaanko jo ensi viikolla?
- Anonyymi
Lähden miehen kanssa!
- Anonyymi
Romanttisia paikkoja löytyy melkein aina, jos on itse romanttinen luonteeltaan. Epäromanttisen kanssa ei tule romanttisia hetkiä, ei millään. Epäromanttinen tuijottaa kännykkä, ei puhu, vaan on apaattisena omissa oloissaan tai siis joittenkin muitten kanssa koko ajan.
Romanttista voi olla siistissä kodissa kynttilän valossa tunnelmoiden, retkipolulla kirkkaassa päivänpaisteessa, tunnelmallisessa kesäyössä tai syysillassa, ehkä pikkuteltassa sateen pieksäessä telttakangasta. Elokuun yössä, kun maanviljelijä leikkaa kypsynyttä viljaa, keväällä puron solinaa kuunnellessa ja pikkulintujen aloittaessa liverryksen... Mukavia puhuva on romanttinen, ei äkäinen tai tyyliin tosi viileä tiukkakatseinen jyrääjä. Narsisti ei mielestäni pysty olemaan romanttinen, pystyykö milloinkaan?- Anonyymi
Miten narsismi liittyy tuohon aloitukseen?
- Anonyymi
Ei helvata. Taasko sinä puliveivaat kysymyksiä jotka vastauksineen lentää parin päivän kuluttua Ö-mappiin. Kuinka sä jaksat jauhaa paskaa?
- Anonyymi
Voin lähteä, olisit minulle juuri sopiva matkaseuralainen.
- Anonyymi
Rakkauden polun tahtoisin kyllä kanssasi taivaltaa, mihin se ikinä lie johtaakaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409