Mitä tarkoittaa kun mies haluaa olla yksin

Anonyymi

Olemme olleet erossa noin kolme kuukautta. Olen alkanut kysellä joko palattaisiin yhteen. Mies sanoo että hänellä on nyt niin hyvä olla yksin. Ja haluaa ehdottomasti jatkaa tätä ihanaa yksin oloa eikä halua minua luokseen. Ehkä joskus myöhemmin.

17

4689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko pitkä suhde takana? Voi olla että ero on se mitä haluaa ei osaa sitä suoremmin sanoa jos tuo yksin olosta nauttii. Tuskin hänellä uutta on ainakaan!

• Anonyymi

8 vuotta ja sinä aikana yksi puolen vuoden ero

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

8 vuotta ja sinä aikana yksi puolen vuoden ero

"Ai wanttu bii aloun"

har!!1

• Anonyymi

No sitä ettei halua suhdetta, älä jää roikkumaan missään "myöhemmin" toivossa. Jatka sinä eteenpäin

• Anonyymi

Jatkat omaa elämää eikä kyselyitä toisen perään. Jos hänellä jotakin kiinnostusta vielä on, se kummasti viriää kun antaa toisen kunnolla olla rauhassa ja tuntea mitä on olla yksin, kun toinen ei tunnu olevan jossain odottamassa.

• Anonyymi

monesti naiset pyrkii kieltämään miehiltä omat harrastukset ja miehen pitäisi vaan palvoa maata naisen jalkojen alla 24/7 ilman mitään muuta elämää :/ muu naisten kaakatus ja rasittava draamailu yms.
      Mies lienee havainnut miten on rauha talossa ilman naista, stressi helpottaa, olo on levollinen, saa puuhailla omien harrastusten parissa mielinmäärin, jne.

Itse olen viihtynyt aina erittäin hyvin omissa oloissani enkä ole koskaan edes seurustellut. Tiedän että siitä ei tule mitään, en jaksaisi varmaan yhtä viikkoa elää jonkun kanssa.

• Anonyymi

Olen kyllä antanut puuhastella omia esim autotallissa ja mennä omia menoja. En ole paljon perään soitellut. Nyt kun asutaan erillään, huomaan uuden piirteen itsessäni. Olen alkanut soittamaan monta kertaa päivässä ja sekös ärsyttää. Ollaan kuin teini ikäiset mies lyö luurin korvaan ja suuttuu kun soittaa takaisin ja sitten ei enää vastaa. Kyllä yli 40 vuotiaiden pitäisi jo osata hoitaa asiat asiallisesti. Miksi mies käyttäytyy noin ?

• Anonyymi

Kyllä minuakin ärsyttäisi jos monta kertaa päivässä soitetaan suurinpiirtein tyhjänpäiväistä. Etkö voi edes sähköpostiviestiä laittaa, mies vastaa sitten kun joutaa, mutta puhelu keskeyttää ärsyttävästi kaiken juuri sillä hetkellä. Olen itse alkanut suurinpiirtein vihata puhelinta...

• Anonyymi

Hänellä on joku toinen nainen kierroksessa mitä luultavammin ja sä teet vaikeaksi sen metsästyksen kun soittelet koko ajan anna mennä menojaan turha ripustautua toivottamaan ainakin

• Anonyymi

Jos olette eronneet, ja mies sanoo, että hän viihtyy hyvin yksin, niin mitä järkeä sun on sille koko aika soitella. Eihän sulla mitään oikeaa asiaa miehelle kuitenkaan ole, mangut vain sitä takaisin. Ei se enää tule takaisin. Lopeta soittelu, anna olla, teidän parisuhde on ohi, förbi, mennyttä. Piste.

• Anonyymi

Minustakin selkeä tapaus, älä soittele toiselle, jätä rauhaan? Ehkä häntä ärsyttää soittelusi ym. Haluaa omaa rauhaa? Anna hänen soittaa seuraavaksi sinulle?

• Anonyymi

Sillä on jo uusi kierroksessa. Sinä olet varalla, jos tämän uuden ei lähdekään lentoon.

• Anonyymi

Kyllä kateutta riittää yksin eläjällekin, ei se kesken lopu.

• Anonyymi

Ei sillä välttämättä ole ketään muuta, ei vaan halua elää sinun kanssa enää yhteistä elämää juuri nyt tai koskaan, ei varmaan vielä tiedä kumpaan suuntaan kallistuu.

Älä soittele, älä kysele kuulumisia, jätä mies rauhaan ja tee sinäkin mitä haluat. Te olette eronneet, käy bailaamassa, aloita uusi harrastus, aloita opiskelu, muuta vaikka ulkomaille sitten kun korona hellittää. Hae elämäsi sisältö muualta kuin kyseisestä miehestä.

Mies ottaa sinuun yhteyttä jos/kun haluaa, tai sitten ei ota.

• Anonyymi

No mitähän se vois tarkottaa ... mites olis vaikka, että hänen on hyvä olla yksin. Hän ei halua olla sinun kanssasi. Anna hänen olla rauhassa. Älä soittele, älä kysele, älä ota yhteyttä. Älä usko mihinkään ehkä myöhemmin -juttuihin. Siirry eteenpäin, elä omaa elämääsi. Voihan se olla, että hän alkaakin myöhemmin kysellä sinua takaisin. Ei kannata kuitenkaan pidättää henkeään odotellessa. Sitäpaitsi, haluaisitko todella tuollasen miehen takaisin?

• Anonyymi

Oliko riitaa tai järjestettyjä riitoja toisen osapuolen toimesta? On-off-suhteilua vaiko kaksilla raiteilla? v. Sitoutumiskammosta ei ole kyse. Lähipiirin tutulla on uusi suhde hiljan leskeksi päätyneeseen . Tiedetään töiden kautta. Kovin olivat äkkiseltään onnekkaan oloisia. Pari vuotta pian kaiketi yhdessä. Kuitenkin ovat hyvin piilossa. Toisaalta leski suree menetystään. Jos osaa tilanteessa, jossa uusi onni on surun työstämisen ja menetyksen käsittelyn esteenä.

• Anonyymi

Hänellä on mahdollisesti joku toinen ja pitää sua varalla sitä varalta että ei onnistukaan tämän uuden kanssa mu joka tapauksessa sinuna en tuhlaisi aikaa häneen jos sulla ei ole tunteita häntä kohtaan ja sittenkin puhutte asiat selviksi ja jatkatte tahoillanne ni Eipä jääny kummallekaan epäselväksi mikään si

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      23
      3000
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1477
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      75
      1052
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      140
      998
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      911
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      872
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      848
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      826
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      135
      746
    Aihe