Mitä tarkoittaa kun mies haluaa olla yksin

Anonyymi

Olemme olleet erossa noin kolme kuukautta. Olen alkanut kysellä joko palattaisiin yhteen. Mies sanoo että hänellä on nyt niin hyvä olla yksin. Ja haluaa ehdottomasti jatkaa tätä ihanaa yksin oloa eikä halua minua luokseen. Ehkä joskus myöhemmin.

17

4054

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko pitkä suhde takana? Voi olla että ero on se mitä haluaa ei osaa sitä suoremmin sanoa jos tuo yksin olosta nauttii. Tuskin hänellä uutta on ainakaan!

      • Anonyymi

        8 vuotta ja sinä aikana yksi puolen vuoden ero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        8 vuotta ja sinä aikana yksi puolen vuoden ero

        "Ai wanttu bii aloun"

        har!!1


    • Anonyymi

      No sitä ettei halua suhdetta, älä jää roikkumaan missään "myöhemmin" toivossa. Jatka sinä eteenpäin

    • Anonyymi

      Jatkat omaa elämää eikä kyselyitä toisen perään. Jos hänellä jotakin kiinnostusta vielä on, se kummasti viriää kun antaa toisen kunnolla olla rauhassa ja tuntea mitä on olla yksin, kun toinen ei tunnu olevan jossain odottamassa.

    • Anonyymi

      monesti naiset pyrkii kieltämään miehiltä omat harrastukset ja miehen pitäisi vaan palvoa maata naisen jalkojen alla 24/7 ilman mitään muuta elämää :/ muu naisten kaakatus ja rasittava draamailu yms.
      Mies lienee havainnut miten on rauha talossa ilman naista, stressi helpottaa, olo on levollinen, saa puuhailla omien harrastusten parissa mielinmäärin, jne.

      Itse olen viihtynyt aina erittäin hyvin omissa oloissani enkä ole koskaan edes seurustellut. Tiedän että siitä ei tule mitään, en jaksaisi varmaan yhtä viikkoa elää jonkun kanssa.

    • Anonyymi

      Olen kyllä antanut puuhastella omia esim autotallissa ja mennä omia menoja. En ole paljon perään soitellut. Nyt kun asutaan erillään, huomaan uuden piirteen itsessäni. Olen alkanut soittamaan monta kertaa päivässä ja sekös ärsyttää. Ollaan kuin teini ikäiset mies lyö luurin korvaan ja suuttuu kun soittaa takaisin ja sitten ei enää vastaa. Kyllä yli 40 vuotiaiden pitäisi jo osata hoitaa asiat asiallisesti. Miksi mies käyttäytyy noin ?

      • Anonyymi

        Kyllä minuakin ärsyttäisi jos monta kertaa päivässä soitetaan suurinpiirtein tyhjänpäiväistä. Etkö voi edes sähköpostiviestiä laittaa, mies vastaa sitten kun joutaa, mutta puhelu keskeyttää ärsyttävästi kaiken juuri sillä hetkellä. Olen itse alkanut suurinpiirtein vihata puhelinta...


      • Anonyymi

        Hänellä on joku toinen nainen kierroksessa mitä luultavammin ja sä teet vaikeaksi sen metsästyksen kun soittelet koko ajan anna mennä menojaan turha ripustautua toivottamaan ainakin


    • Anonyymi

      Jos olette eronneet, ja mies sanoo, että hän viihtyy hyvin yksin, niin mitä järkeä sun on sille koko aika soitella. Eihän sulla mitään oikeaa asiaa miehelle kuitenkaan ole, mangut vain sitä takaisin. Ei se enää tule takaisin. Lopeta soittelu, anna olla, teidän parisuhde on ohi, förbi, mennyttä. Piste.

    • Anonyymi

      Minustakin selkeä tapaus, älä soittele toiselle, jätä rauhaan? Ehkä häntä ärsyttää soittelusi ym. Haluaa omaa rauhaa? Anna hänen soittaa seuraavaksi sinulle?

    • Anonyymi

      Sillä on jo uusi kierroksessa. Sinä olet varalla, jos tämän uuden ei lähdekään lentoon.

    • Anonyymi

      Kyllä kateutta riittää yksin eläjällekin, ei se kesken lopu.

    • Anonyymi

      Ei sillä välttämättä ole ketään muuta, ei vaan halua elää sinun kanssa enää yhteistä elämää juuri nyt tai koskaan, ei varmaan vielä tiedä kumpaan suuntaan kallistuu.

      Älä soittele, älä kysele kuulumisia, jätä mies rauhaan ja tee sinäkin mitä haluat. Te olette eronneet, käy bailaamassa, aloita uusi harrastus, aloita opiskelu, muuta vaikka ulkomaille sitten kun korona hellittää. Hae elämäsi sisältö muualta kuin kyseisestä miehestä.

      Mies ottaa sinuun yhteyttä jos/kun haluaa, tai sitten ei ota.

    • Anonyymi

      No mitähän se vois tarkottaa ... mites olis vaikka, että hänen on hyvä olla yksin. Hän ei halua olla sinun kanssasi. Anna hänen olla rauhassa. Älä soittele, älä kysele, älä ota yhteyttä. Älä usko mihinkään ehkä myöhemmin -juttuihin. Siirry eteenpäin, elä omaa elämääsi. Voihan se olla, että hän alkaakin myöhemmin kysellä sinua takaisin. Ei kannata kuitenkaan pidättää henkeään odotellessa. Sitäpaitsi, haluaisitko todella tuollasen miehen takaisin?

      • Anonyymi

        Oliko riitaa tai järjestettyjä riitoja toisen osapuolen toimesta? On-off-suhteilua vaiko kaksilla raiteilla? v. Sitoutumiskammosta ei ole kyse. Lähipiirin tutulla on uusi suhde hiljan leskeksi päätyneeseen . Tiedetään töiden kautta. Kovin olivat äkkiseltään onnekkaan oloisia. Pari vuotta pian kaiketi yhdessä. Kuitenkin ovat hyvin piilossa. Toisaalta leski suree menetystään. Jos osaa tilanteessa, jossa uusi onni on surun työstämisen ja menetyksen käsittelyn esteenä.


    • Anonyymi

      Hänellä on mahdollisesti joku toinen ja pitää sua varalla sitä varalta että ei onnistukaan tämän uuden kanssa mu joka tapauksessa sinuna en tuhlaisi aikaa häneen jos sulla ei ole tunteita häntä kohtaan ja sittenkin puhutte asiat selviksi ja jatkatte tahoillanne ni Eipä jääny kummallekaan epäselväksi mikään si

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe