Man in black!!!! Itselläni on cd:llä live keikat Folsom prisonista ja San Quentinista. Aivan mahtavat live taltioinnit. Kysyisinkin että onko jollakin mahdollisesti jossain muotoa kuvaa noista keikoista kuten dvd:nä ja saako mistään suomesta? Folson prisonia tosin ei varmaan taltioitu?
johnny cash
3
594
Vastaukset
- Drifter
samaa olen kysellyt aikaisemmin, mutta tuntuu siltä että nämä tuottajagurut panttaavat tätä kunnon taltiointia.
Ainakin olen nähnyt 60-70 luvun vaihteessa ensimmäisen kerran Suomen TV:ssä Cash:n live-konsertin.
Se oli täyttä tavaraa ilman mitään turhia mutkia.
TÄSTÄ PITÄÄ METELÖIDÄ, MIKSI EMME SAA NÄITÄ TALTIOINTEJA, KOSKA NIISTÄ JOKA TAPAUKSESSA ON OLEMASSA SELLAISET (CASH:N OMIN SANOIN!)- Drifter
vielä, olen pyytänyt TV:n erästä poppoota esittämään ed.mainitun live-esityksen uusitana, mutta mitään ei ole tapahtunut.
On se kumma kun muita ohjelmia kyllä uusitaan, mutta ei Cash-konserttia.
Kyllä noita taltiointeja on varmasti useitakin.
Kunpa vain niitä näkisi. - lauri
Drifter kirjoitti:
vielä, olen pyytänyt TV:n erästä poppoota esittämään ed.mainitun live-esityksen uusitana, mutta mitään ei ole tapahtunut.
On se kumma kun muita ohjelmia kyllä uusitaan, mutta ei Cash-konserttia.
Kyllä noita taltiointeja on varmasti useitakin.
Kunpa vain niitä näkisi.Johnny Cash musiikki taltioinnit www.vh1.com
Löytyy täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1365541Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1673191- 282577
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4512384- 2012285
- 1811802
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1211399Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361212Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721016Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?83985