Häpeän itseäni :(

Anonyymi

Tutustuin pari kuukautta sitten netissä yhteen mieheen ja ollaan viestitelty instassa. Ei olla vielä tavattu, koska hän asuu ulkomailla ja nyt korona, joten joutuu odottamaan ensitapaamista.

Mulla on ollut kuitenkin nyt juttua yhden varatun kanssa ja mietin, että olisi parempi yrittää puhdistaa maineeni lopettamall koko juttu. Varatun kanssa ei olla koskaan menty yhdyntään asti enkä niin pitkälle koskaan mene. On ollut pelkästään vain koskettelua.

Mutta, jos tapaamme ihastukseni kanssa joku päivä, kun korona ohi ja mikäli juttu etenee suhteeksi asti, onko se tuhoon tuomittu, jos paljastan minulla olleen suhde varattuun? Kuitenkin jossakin vaiheessa varmasti kysyisi aiemmista suhteistani. Jos pitää minua moraalittomana ja jättää siksi minut? Eli onko minulla mitään mahdollisuutta koskaan puhdistaa mainettani ? :(

Taustatietona kerron, että minulla ei ole koskaan ollut ketään muuta kuin tämä varattu, jonka kanssa juttua nyt muutaman vuoden ajan.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Termi "koskettelu" tarkoittanee, että olette hyväilleet toistenne sukupuolielimiä. Jos romanssi syntyy ulkomailla olevan miehen kanssa, ja hänelle selviää, että olet nettikeskustelun aikana harrastanut koskettelua toisen miehen kanssa, on melko todennäköistä, että hän ei enää halua olla kanssasi.

      Varma ei voi olla. Tietoakin henkilöstä on niukalti. Ja kaiken lisäksi eri ihmiset ajattelevat kovin eri tavoin. 🌹

      • Anonyymi

        Tutustuimme kirjekaveripalstalla, jonka tarkoituksena on tutustua ihmisiin ympäri maailmaa. Sivuston tarkoituksena ei ole deittailu. Eli tämä ihastuminen tuli siis ihan vahingossa ja vaistoan, että hänkin on kiinnostunut minusta. Kerroin tunteistani hänelle vasta aivan hiljattain. Kuvia ollaan vaihdettu, mutta yhtäkään videopuhelua ei olla vielä tehty. Mistä tiedän millainen ihminen oikeasti on eli, jos muutenkin petyn tavattuamme? Ja mistä tiedän, jos hänkin toisaalla pitää peliä muiden naisten kanssa? Olen huomannut hänellä olevan muutamia naispuolisia kavereita instassa ja kirjekaverisivustolla. Ja jos nyt heti lopettaisin suhteen varatun kanssa, puhdistaisiko se maineeni? Arvioisin, että mahdollinen tapaamiseni ulkomailla asuvan miehen kanssa menisi ainakin ensi kesään asti, sillä koronatilanne nyt aika paha eikä rokotettakaan vielä. Eli jos nyt lopettaisin varatun kanssa, mahdollisuuteni ehkä olisi hivenen parempi kuin, jos tekisin sen esim. pari kuukautta ennen tapaamista? Vai onko minun vaiettava silti ikuisesti koko asiasta?

        Jos toisin päin olisi asia eli, jos tällä miehellä olisi ollut juttua jonkun kanssa tutustumisemme aikana, varmaan antaisin hänelle sen anteeksi, sillä emme ole kertaakaan tavanneet ja ymmärtäisin, ettei välttämättä voi rakentaa kaikkea sellaisen ihmisen varaan, jota ei ole nähnyt oikeasti.


      • Anonyymi

        Olet niin helvetin kuvottava.


      • Olet otsikoinut keskustelun: "Häpeän itseäni :("

        Seurusteluasioissa häpeän tunne on vain pahaksi. Se on itselle täysin hyödytön tunne, mutta kilpailijat pyrkivät luomaan sosiaalista painetta. Tyypillinen kuvio on "ylipukeutuminen". Jos pyrkii pukeutumaan hiukankin sievemmin, kuin kanssasiskot sallivat, he heti joko sanovat tai antavat sinun ymmärtää, että olet ylipukeutunut.

        Todellisuudessahan he vain yrittävät vetää sinut samaan lokaan, josa jo itse ovat. Mikään, millä ilahdutta vastakkaista sukupuolta, ei ole ylipukeutumista tai muuten sopimatonta.

        Maailmalla on liikkeellä jos millaisia kuvitelmia, mitä miehet muka ajattelevat. Pääasiassa ovat silkkaa roskaa, mutta miehetkin katsovat viisaimmaksi olla ampumatta niitä alas, koska pelkäävät arvonsa laskevan naisten silmissä.

        Kun itse olen kuitenkn rohjennut kertoa, mitä miehet TODELLA toivovat, ei miesten protesteja juuri ole ollut. Ei ole mitään asiaa, jossa siskon olisi syytä tuntea häpeää etsiessään miestä.

        Erityisesti olen korostanut, että miehet arvostavat naisen sukupuolielimien näyttämistä poikkeavan suurena ystävällisyyden merkkinä. 🌹👀


    • Anonyymi

      1 Lopettaisin tuon kuvion varatun kanssa. Ihan vaan siksi, että se vaan nyt on ihan turhaa säätämistä, oman ja muiden elämän sotkemista.
      2 Ei mitään syytä hävetä. Kun tunnistaa, että on tehnyt kyseenalaisia valintoja, sitten vaan toimimaan toisin.
      3 Ei ole mitään syytä kertoa tälle insta-tuttavalle eikä kenellekään muullekaan mahdolliselle tulevalle treffi-kumppanille tästä varattu-kuviosta. Häpeän tunne on oma tunteesi, se ei poistu kertomalla vaan kohtaamalla asia itse. Se on "vain" instatuttavuus ja jos siitä tulisi joskus enemmän, ei ole tarpeen kertoa sittenkään. Menneet suhdekuviot on menneitä. Jos siis teet tästä varattu-kuviosta menneisyyttä etkä jatka sitä.

      • Anonyymi

        Olen yrittänyt sanoa varatulle miehelle, ettei enää hipelöisi minua, mutta se on niin vaikeaa. Kyseinen varattu mies oli minusta kiinnostunut vielä sinkku ollessaan, mutta olin niin epäileväinen hänen suhteensa, koska hän tuntui aina vain kaverilta ja siksi vastasin aina ei hänen ehdotuksiinsa esim. risteilystä. Hän kyllästyi ja etsi toisen. Vaikka hän olisi vapaa, en usko, että muuttuisi asia miksikään. En vain tunne häntä kohtaan mitään. Itse asiassa hipelöiminen alkoi vasta hänen jo oltua suhteessa toisen kanssa. Sitä paitsi, koska tiedostan hänen olevan varattu, inhottaa edes koskea häneen, mutta hän aina painostaa siihen :(

        Ehkä minun on vain tehtävä hänelle selväksi, ettei enää koske minuun vaan ollaan pelkkiä ystäviä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittänyt sanoa varatulle miehelle, ettei enää hipelöisi minua, mutta se on niin vaikeaa. Kyseinen varattu mies oli minusta kiinnostunut vielä sinkku ollessaan, mutta olin niin epäileväinen hänen suhteensa, koska hän tuntui aina vain kaverilta ja siksi vastasin aina ei hänen ehdotuksiinsa esim. risteilystä. Hän kyllästyi ja etsi toisen. Vaikka hän olisi vapaa, en usko, että muuttuisi asia miksikään. En vain tunne häntä kohtaan mitään. Itse asiassa hipelöiminen alkoi vasta hänen jo oltua suhteessa toisen kanssa. Sitä paitsi, koska tiedostan hänen olevan varattu, inhottaa edes koskea häneen, mutta hän aina painostaa siihen :(

        Ehkä minun on vain tehtävä hänelle selväksi, ettei enää koske minuun vaan ollaan pelkkiä ystäviä.

        Valintahan sinun ON TEHTÄVÄ. Joko annat hänen "hipelöidä" rajattomasti ja hipelöit vastaakin tai eroat kokonaan. Näinhän et voi jatkaa.

        Näyttää siltä, että tämä kanssakäyminen on sinulle pakkopullaa, joten se on syytä lopettaa joka tapauksessa. Tuolla seksipalstalla useampikin tyttö on kertonut, kuinka joutuivat kouluaikoinaan näön vuoksi estelemään poikien rohkeita hyväilyjä, mutta todellisuudessa nauttivat suunnattomasti ollessaan ihailun kohteena.

        Sinun kohdallasi tämä haluttomuus varatun suhteen on aitoa. Pane poikki siitä huolimatta, mitä muuta tapahtuu. Sen täytyy tarkoittaa myös tapaamisten lopettamista, muuten hän riippuu sinussa vaikka vuosia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittänyt sanoa varatulle miehelle, ettei enää hipelöisi minua, mutta se on niin vaikeaa. Kyseinen varattu mies oli minusta kiinnostunut vielä sinkku ollessaan, mutta olin niin epäileväinen hänen suhteensa, koska hän tuntui aina vain kaverilta ja siksi vastasin aina ei hänen ehdotuksiinsa esim. risteilystä. Hän kyllästyi ja etsi toisen. Vaikka hän olisi vapaa, en usko, että muuttuisi asia miksikään. En vain tunne häntä kohtaan mitään. Itse asiassa hipelöiminen alkoi vasta hänen jo oltua suhteessa toisen kanssa. Sitä paitsi, koska tiedostan hänen olevan varattu, inhottaa edes koskea häneen, mutta hän aina painostaa siihen :(

        Ehkä minun on vain tehtävä hänelle selväksi, ettei enää koske minuun vaan ollaan pelkkiä ystäviä.

        Kun nettiystäväsi saapuu Suomeen, suhtaudu asiaan aivan toisin.

        Koska tämä on suhdepalsta, sensuuri olikin poistanut kirjoitukseni, jossa kehotin sinua olemaan hyvin aktiivinen. Siirtynet Seksi/Seksi-palstalle, jolla voin kirjoittaa sinulle peittelemättä. Sama otsikko: Häpeän itseäni :(


      • Kun nettiystäväsi saapuu Suomeen, suhtaudu asiaan aivan toisin.

        Koska tämä on suhdepalsta, sensuuri olikin poistanut kirjoitukseni, jossa kehotin sinua olemaan hyvin aktiivinen. Siirtynet Seksi/Seksi-palstalle, jolla voin kirjoittaa sinulle peittelemättä. Sama otsikko: Häpeän itseäni :(


      • Anonyymi
        kynäM kirjoitti:

        Kun nettiystäväsi saapuu Suomeen, suhtaudu asiaan aivan toisin.

        Koska tämä on suhdepalsta, sensuuri olikin poistanut kirjoitukseni, jossa kehotin sinua olemaan hyvin aktiivinen. Siirtynet Seksi/Seksi-palstalle, jolla voin kirjoittaa sinulle peittelemättä. Sama otsikko: Häpeän itseäni :(

        Olet inhottava ihminen jolla ei mielessä muuta kuin yksi ainoa asia. Saat varmaan jotain kiksejä kirjoituksillasi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1792
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      123
      1240
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      245
      907
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      867
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe