Palstalaisille sopiva testi

Nyt pääsee kerrankin kaikki pätemään..

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000006660126.html

"Tuloksesi: 15 / 15
Me Naiset | Heitä yläfemma!
Tämä testi tuntui sinusta todennäköisesti varsin nostalgiselta. Totta kai tiedät kaikki nämä esineet, olethan itsekin niitä käyttänyt!"

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppo...

      Tuloksesi: 15 / 15
      Me Naiset | Heitä yläfemma!
      Tämä testi tuntui sinusta todennäköisesti varsin nostalgiselta. Totta kai tiedät kaikki nämä esineet, olethan itsekin niitä käyttänyt!

      Joo, näissä mä pärjään... pitää kokeilla se nykykielen kisakin... :oD

    • Anonyymi

      0/15 sain ihan outoja en ole koskaan nähnytkään

      • Lyhyt muisti sulla..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Lyhyt muisti sulla..

        jou mään mitä uhoot


      • Anonyymi

        Tyyppi joka kyseli, onko Stig Wenzell komea, ei muka tiedä...Välis on kuitenkin pitkälti yli 60 v. Ai niin mut sehän tunnistaa vaan jotain muinaismuistoesineitä...


    • Tää oli ihan paras! 15/15!
      Kiitos, sait minut hymyilemään korvasta korvaan!

    • Anonyymi

      Pitäisiköhän tässä aivastella ja uskiä sekä kokeilla tuotakin peliä, mutta hyvä soutuvene on joku naton destroyer-luokan airo.

    • Anonyymi

      aika vanhaa porukkaa tällä jos kaikki saa kaikki oikein ja osalle moni tavara vasta oli ilmestynyt kun kansakoululoppui tai ylä aste

      • Anonyymi

        Mikä on kansakoulu???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on kansakoulu???

        Sen tietävät vain yli kuuskymppiset😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen tietävät vain yli kuuskymppiset😜

        Ajattelin, että tietäjän täytyy olla jo tosi vanha?


    • Anonyymi

      Auton ikkunanavaajan arvasin oikein (noin vanhanaikaisia autoja ei ollut kellään..), loput tiesin.

    • Anonyymi

      Voi jee kaikki oikein. Typeriä kysymyksiä

    • Anonyymi

      Eikai se minua haittaa jos tytöt ovat tehneet mukavia asioita heille ja itsekin
      vastapuolisesti, mutta hirvittäviä taistelu-jollia eli veneitä nuo Destroyer-luokan
      nopeat veneet ja ydinpommejakin: https://en.wikipedia.org/wiki/Destroyer

      Mukava jolla, kivs on purhehtia ja olla.

    • Anonyymi

      Siinä mielessä huono testi että jos hiukankaan osaa päätellä niin saa kaikki oikein.

    • Anonyymi

      Silloin jos aivot toimivat, niin mesa-vai mikä olikaan, aina saa kaikki oikein pelkästään omalla älykkyydellä, pikkuaivoillakin jo :D

    • Anonyymi

      14/15...kosahti levykkeeseen, diskettiin ja korppuun 🙄.

    • Jee, Kerrankin kaikki oikein!

      Kova korppu kysyttiin, mutta todelliset dinosaurukset muistavat myös sen isomman, eli lerpun. Pari kesää sitten tein lerppukotelosta linnunpöntön. Tuolla se on takapihan jalavassa ja edelleen palveluksessa :)

      • Lerputtaako se?

        Toki me lerput muistetaan☝️


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Lerputtaako se?

        Toki me lerput muistetaan☝️

        Kyllä se vähän etukenallaan on, mutta silti tipusille kelpaa. Johtuneeko koosta?

        Helppo pitää puhtaana kun alapohja irtoaa pikalukolla.


      • Thymallus kirjoitti:

        Kyllä se vähän etukenallaan on, mutta silti tipusille kelpaa. Johtuneeko koosta?

        Helppo pitää puhtaana kun alapohja irtoaa pikalukolla.

        Tänään toi yks eläinrääkkääjä kuskas sisälle pienen kuolleen tirpan, poikasen ehkä? Kissaa siis meinaan.. 😥


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tänään toi yks eläinrääkkääjä kuskas sisälle pienen kuolleen tirpan, poikasen ehkä? Kissaa siis meinaan.. 😥

        Just kattelin juutuupista niitä internetin toiseksi suosituimpia videoita. Melko peto se on, kun sille päälle sattuu.


      • Thymallus kirjoitti:

        Just kattelin juutuupista niitä internetin toiseksi suosituimpia videoita. Melko peto se on, kun sille päälle sattuu.

        Ei tuo kilikello kaulassa taida paljoa auttaa? Laitettiin lisäks semmonen leikkipöllö pihalle pelotteeks..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei tuo kilikello kaulassa taida paljoa auttaa? Laitettiin lisäks semmonen leikkipöllö pihalle pelotteeks..

        Ketä se pöllö pelottaa? Pikkulinnut mäkeen vai?
        Itsehän annan henk.koht. naapureiden kissoille huutia, jos minun lintulaudalle tulevat kyttäämään. Koira auttaa joskus.


      • Thymallus kirjoitti:

        Ketä se pöllö pelottaa? Pikkulinnut mäkeen vai?
        Itsehän annan henk.koht. naapureiden kissoille huutia, jos minun lintulaudalle tulevat kyttäämään. Koira auttaa joskus.

        No, niin.. Ihan pelotteeksi se on valmistettukin.. Puuilosta taisin sen ostaa.

        Se kissakele on myös ihmisrääkkääjä.. nimittäin huitas tasssullaan eilen semmosen kolmen sentin vekin mun leukaan. Säikähti vissiin jotain..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No, niin.. Ihan pelotteeksi se on valmistettukin.. Puuilosta taisin sen ostaa.

        Se kissakele on myös ihmisrääkkääjä.. nimittäin huitas tasssullaan eilen semmosen kolmen sentin vekin mun leukaan. Säikähti vissiin jotain..

        Joskus serkkupoika metsästi variksia. Huuhkajan kuva oli hyvä houkutin. Sitä vois kyllä itekin säikähtää kun iltahämärässä laitamyötäisessä saapuis tontille.


      • Thymallus kirjoitti:

        Joskus serkkupoika metsästi variksia. Huuhkajan kuva oli hyvä houkutin. Sitä vois kyllä itekin säikähtää kun iltahämärässä laitamyötäisessä saapuis tontille.

        En tajunnu..🤔


    • 15/15 joo.

    • Oikeinhan nuo meni, en tosin tiedä oliko kynä/kasettikuvaan kaksi oikeaa vastausta koska kyllähän kynällä myös kirjoitettiin kasetin kylkeen mikä kasetti oli kyseessä.

      • Ja korppu on korppu, vaikka ne muutkin oli oikein. Ehkä emme ota tätä testiä niin tosissaan..


    • 15/15..

      En oo kyllä eläny sitä aikaa kun on singeriä käytetty mutta tunnistan kyseisen kamppeen.

      Ja tiiän myös senki että siihen kuuluu sellanen valu-rautanen pöytä jossa on mekanismi singerin pyörittämiseen.

      Enkä oo kaitafilmejäkään paljoa kattellu. :D

      • Sä oletkin napero.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sä oletkin napero.

        Hän on kyllä sua vanhempi :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän on kyllä sua vanhempi :D

        Kukaan ei ole mua vanhempi. ☝️😤.. Olen Metusalem. Ettäs tiiät.


    • Anonyymi

      Tiesin nekin mitä ei kysytty.

      • Mutta tiesitkö oikein.. No et.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mutta tiesitkö oikein.. No et.

        Tiesin, ja tiedän vieläkin. Sinä muistit nuo vain hetken ja kysymättömiä et ollenkaan 😂


    • Anonyymi

      Täydet pisteet tuli.

    • Nämä helpot testit ovat hauskoja. Pääsee pätemään ja saa taputtaa itseään olalle "Hyvä minä!" :D

      "Tuloksesi: 15 / 15
      Me Naiset | Heitä yläfemma!
      Tämä testi tuntui sinusta todennäköisesti varsin nostalgiselta. Totta kai tiedät kaikki nämä esineet, olethan itsekin niitä käyttänyt!"

    • Anonyymi

      Ja nyt illasta sitten silmät kiinni ja etusormien päät yhteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      93
      1744
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1332
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      822
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      43
      817
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      783
    Aihe