jos tulevalla miehelläsi joka tulee luoksesi mitsubishi l200 4x4 2.5d 1990 avolava autolla vaikko 1991 mallinen ford transitti
Vastaukset 41
- Anonyymi
Ihmeellistä juttua vähän tuollainen kun, noh en voi vaikuttaa itse mihinkään viruksen etenemiseen ja hyökkämisiin, muuta on ihmeellistä:
Tuntuu kummalliselta että on aika paljon sellaisia naiskavereita jotka suojelevat itseäni, ja jotenkin jos pidän heistä niin suojaavat minua omilla tavoillaan... tuntuu vähän noh noniin, mikäs siinä sitten jos kavereita tavallaan keskenään... - Anonyymi
Jos vaikka polkupyörällä 🤣
Otan mieluummin autottoman miehen, kyllä menis maine, jos tuollaisen kyytissä pitäisi olla. 🤣- Anonyymi
eikö pikkupöksyt kostu kun kuulet 2.5 dieselin mörähtävän kun mies painaa kaasua vähän ja polkupyörämiehellä voi tulla jjotain housuihin kun kuulee pelottavan mörähdyksen ja entä kun ostatte esim pesukoneen niin tuleeko polkupyörä mies kysymään herra uros voisitko tuoda pesukoneen kun polkupyörä ei kanna sitä ja olen ylioppilas larvanto ja korkeastikoulutettu mamma mamma
Ota toi mitsubishimies ja sano, ettei piparia tule, jos et myy autoas Disselle 500 eurolla. 😃☝️
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Ei olosi, lähinnä noloa.
- Anonyymi
Ihan mukavaa olisi.
- Anonyymi
Noin vanhoilla autonrämillä? En kehtais nousta kyytiin.
Mitä kivaa autossa on mimmonen se on? Kunhan romulla pääsee pisteestä A pisteeseen B.
- Anonyymi
no eipä ole mikään kolmepyttynen 0.8 tai 1.0 turbo tai 1.2 nen pikku lilliputti moottri vaan 2.5 litrainen eikä pikku autoja muutenkaan
- Anonyymi
Ei olisi. Kyllä se auto pitää olla 2000-luvulla tehty ja toimiva.
- Anonyymi
Mieluusti mahdollisimman uusi auto, max. 5 vuotta vanha!
- Anonyymi
Minulle sopii istua pelkääjän paikalla vanhemmassakin, kunhan on siisti eikä leviä keskelle tietä. Tietysti uusi tai uudehko auto kaikilla mukavuuksilla on paras.
- Anonyymi
En noista autoista sen kummemmin perusta, kunhan en joudu työntämään ja kauheeta manailua sen takia kuunteleen. Onhan ne tietenki joskus ihan käytännöllisiäki, mutta kauheita rahareikiä kyllä.
- Anonyymi
Mitä tun kysymyksiä nämä taas kerran on 🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Paljonko ajettu? Ruostetta? Väri? Kuinka monen miehen/naisen käyttämä?
- Anonyymi
Saa kai mies ajaella millä haluaa. On kai tollasess vanhemmassa se hyvä puoli, että osaava voi niitä jopa korjatakin. Jos taas ei osaa, niin kauhee rahareikä. Tosin saahan mies omat rahansa tunkea ihan mihin haluaa.
Täytyy tosin todeta, että on epätodennäköstä, että sellanen mies johon voisin tykästyä, ajelis tollasilla. Sellanen luultavasti ajelis uudemmalla, pienemmällä ja pieniruokasemmalla ... jos sillä edes autoa olis. Mulle ei miehen autolla ole väliä, sillä pääsen ihan tolla omallakin kun johonkin pitää päästä.- Anonyymi
niin et pääse metsätielle tai opa traktoritielle mutta miehesi kanssa sitten pääsisitte tai menette mökille ja lunta 30cm niin pihaan pääsette autolla tai laskette taikka nostatte venettä niin sekin onnistuu no pakussa sekin hyvä kun miehesi näkee reitasi niin himot voi hyrrätä eli ei muuta kuin auto seis ja takakonttiin menette telmimään ja matka jatkuu sen jälkeen tai ostatte pesukoneen sohhvan kirjahyllyn yms niin saatte vietyä ja jos peräkärryä tarvitsette niin on vetokykyä jarrulliseen vaunuunkin ja kaikki ihmiset näkee sinut ja ajattelee järeästä autosta nousee seksy seksy leidi ja sen pienen ja pieniruokaisen voi ajaa lavalle noloa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin et pääse metsätielle tai opa traktoritielle mutta miehesi kanssa sitten pääsisitte tai menette mökille ja lunta 30cm niin pihaan pääsette autolla tai laskette taikka nostatte venettä niin sekin onnistuu no pakussa sekin hyvä kun miehesi näkee reitasi niin himot voi hyrrätä eli ei muuta kuin auto seis ja takakonttiin menette telmimään ja matka jatkuu sen jälkeen tai ostatte pesukoneen sohhvan kirjahyllyn yms niin saatte vietyä ja jos peräkärryä tarvitsette niin on vetokykyä jarrulliseen vaunuunkin ja kaikki ihmiset näkee sinut ja ajattelee järeästä autosta nousee seksy seksy leidi ja sen pienen ja pieniruokaisen voi ajaa lavalle noloa
tai naapurin ulla jäänyt kiinni talvella mutta näet ullan ongelman ja haet 4 vedon ja heität narun ja sanot lait naru kii aa vedät ullan pois ja ulla pääsee jatkamaan ja ulla kateelinen sinulle ompas siinä rempseä naapurin nainen kiva ja avulias jolla järeä auto ja komea mies olis mullakin yhtä komea ja seksikäs mies ja tommonen auto ja seuraavaksi kun päivitätte autoa niin yhdessä ostatte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin olen päässy sille mökille, jolle olen halunnu. Muille ei tarvii päästä. Ei tarvii nostella, kuljetella tai laskea veneitä. Jos miehellä on, niin hoitakoon ihan ite. Ei kuulu mulle. Autossa ei tarvii himoja tyydytellä, siihen löytyy mukavampiakin paikkoja. Tai saahan mies toki ite tehä siellä autossaan mitä tahtoo. Mun ei tarvii siihen osallistua. Pesukoneille, sohville, ja kirjahyllyille ei tarvii tehä tilaa. Niitä varten tilaan kuljetuksen ja työllistän ihmisiä. En mä nyt miestäni nakita omia romujani roudaamaan. Sillä luulis olevan parempaakin tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai naapurin ulla jäänyt kiinni talvella mutta näet ullan ongelman ja haet 4 vedon ja heität narun ja sanot lait naru kii aa vedät ullan pois ja ulla pääsee jatkamaan ja ulla kateelinen sinulle ompas siinä rempseä naapurin nainen kiva ja avulias jolla järeä auto ja komea mies olis mullakin yhtä komea ja seksikäs mies ja tommonen auto ja seuraavaksi kun päivitätte autoa niin yhdessä ostatte
Jos noin pääsee käymään, niin naapurin Ulla voi onneksi kävellä tohon 500 metrin päähän ja hyvätä junaan. Saman voin tehdä minäkin ja yleensä teenkin, vaikka ei olis ees lunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin olen päässy sille mökille, jolle olen halunnu. Muille ei tarvii päästä. Ei tarvii nostella, kuljetella tai laskea veneitä. Jos miehellä on, niin hoitakoon ihan ite. Ei kuulu mulle. Autossa ei tarvii himoja tyydytellä, siihen löytyy mukavampiakin paikkoja. Tai saahan mies toki ite tehä siellä autossaan mitä tahtoo. Mun ei tarvii siihen osallistua. Pesukoneille, sohville, ja kirjahyllyille ei tarvii tehä tilaa. Niitä varten tilaan kuljetuksen ja työllistän ihmisiä. En mä nyt miestäni nakita omia romujani roudaamaan. Sillä luulis olevan parempaakin tekemistä.
talvella voi olla hankala päästä kun lunta satanut tai mutainen liejuinen tie niin perille pääsee ja jos miehellä on vene niin kyllä olet laskemassa sitä ja minne vene meneekin olet mukana niin ehkä joudut pukemaan sitten kaavun päällesi muuten himot voi herätä missä ja milloin vain ja jos vaan mahdollisuus niin kyllä pesukoneet sohvat ym ym itse tuodaan eikä anneta muitten koskea niihin ja mitkä sinun tavarasi kyllä roudaatte yhdessä omia eli yhteisä romujanne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos noin pääsee käymään, niin naapurin Ulla voi onneksi kävellä tohon 500 metrin päähän ja hyvätä junaan. Saman voin tehdä minäkin ja yleensä teenkin, vaikka ei olis ees lunta.
mutta muutto voi tulla kun hankitte yhteisen kodin ja varo ettei ulla nappaa ja ota miestäsi omakseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
talvella voi olla hankala päästä kun lunta satanut tai mutainen liejuinen tie niin perille pääsee ja jos miehellä on vene niin kyllä olet laskemassa sitä ja minne vene meneekin olet mukana niin ehkä joudut pukemaan sitten kaavun päällesi muuten himot voi herätä missä ja milloin vain ja jos vaan mahdollisuus niin kyllä pesukoneet sohvat ym ym itse tuodaan eikä anneta muitten koskea niihin ja mitkä sinun tavarasi kyllä roudaatte yhdessä omia eli yhteisä romujanne
Ei sinne juuri talvella mieli tee. Kevätpuolella sitten ja hyvin on päässyt. Jos miehellä on vene, niin hoitakoon ihan itse tai kavereiden kera. Muuten ei ole mun mieheni. Saa se ne tavaratkin kavereineen kantaa, mutta minä en niitä roudaa. Kuten sanottu, mä tilaan kuljetuksen ja se on siinä.
Tosiaan, tuskinpa mulla olis mitään yhteistä tollasen miehen kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta muutto voi tulla kun hankitte yhteisen kodin ja varo ettei ulla nappaa ja ota miestäsi omakseen
Mihin mä omasta kodistani muuttasin. Tässä on kaikki tarvittava, tilaa löytyy, perhe ja ystävät lähellä, hyvän pitunen duunimatka, eikä velkaa. Jos se mies sopii paremmin naapurin kuuskymppiselle Ullalle, niin voipi olla hänen parempi sillä puolen sitten.
- Anonyymi
Mitä pyydät Mitsusta?
- Anonyymi
Mitsuvitsi tai LeluOta, Toy-Ota.
Ääni tulee kirjaimin kiihdytys alkaa: WROOMM! seuraava ääni on sitten BOOM!
Seuraava ääni on rominaa ja pellin kolinaa.
Fordin Ranchero vähän vanhempi, pitkä-suurilavaiset, nehän ovat aivan hyviä, parempia kuin El Camino.
hhmmps niin juuri joo tyttöjen kanssa höpöttely, jostain syystä vain jotenkin tiedä ihastuttavat nuo jotkut noin 26-vuotiaat juttuineen. - Anonyymi
Muistaakseni joku 1971-mallinen Ranchero-lava-jenkki oli hyvä, kumittivat savuja ilmaan moottorin avutuksella eräässä paikassa tuollaisella. Hevosvoimia taisi olla jotain tuhat :D
- Anonyymi
Miksi pitäisi kiinnostaa miehen auto, kun on omakin?
- Anonyymi
Naisen tärkein tehtävä elämässä olisi olla henkilökohtainen autonkuljettaja. Aina käytettävissä.
- Anonyymi
Työntäisin romut järveen...puli puli plop
Jos mä jotain olen oppinut autoista ja naisista, niin ainakin sen että suurimmaksi osaksi naisia ei pahemmin kiinnosta millainen auto miehellä on. Jos ajatellaan reilut 3 vuotta taaksepäin, jolloin olin huomattavasti yksinäisempi ja päästäni solmussa kuin nykyään, ei sillä ollut suhdejuttuja ajatellen mitään merkitystä vaikka pihassa oli C-Mersu ja Jaguar S-Type. Se oli jotenkin tragikoomista kun oli kaunis sunnuntai-ilta kesällä 2017 ja ajelin Jaguarilla huvikseni kävelemään Turun keskustan alueen puistoihin, kävin kauppakeskus Myllyssä jne. kunnes kotimatkalla aloin itkemään, kiroilemaan ja hakkaamaan Jaguarin rattia nyrkillä kun olin niin katkera erilaisista pariskunnista, kaveriporukoista yms. joita näin. Eli ainakaan minä en ole onnistunut tekemään naisiin vaikutusta autolla.
Sittemmin jos ajatellaan mun treffejä ja suhteita, niin niinä aikoina olen omistanut Viton, Fiestan, Hiacen ja Transitin, joista Vitoa kehtasi sanoa edes jotenkuten siistiksi ja nätiksi, vaikkakin pinnan alta oli täysi pska. Punaista ikivanhaa Fiestaa olisi saanutkin nauraa, nauroin autolle itsekin, enkä tosiaan nytkään väitä kirkkain silmin että 800e maksanut 445tkm ajettu Transit olisi mitenkään erityisen seksikäs auto.
Mutta jännä fakta on se, että viime syksynä/talvena kun mulla oli romanssi sen 50 ikäisen naisen kanssa, niin juuri hän sitten oli se, joka päätti naureskella päin näköä millainen traktori Hiaceni oli ja kuinka upee ja magee hänen kaverinsa auto on jota hän sai toisinaan lainaksi. Kikatus jatkui edelleen kun näytin puhelimestani kuvaa, jossa Hiacen tavaratilassa oli korkeussuunnassa lähes puoliväliin asti reilut pari metriä pitkiä ja halkaisijaltaan noin 20-35cm koivurunkoja ja kysyin että mites tää onnistuu sen katumaasturin kanssa 🙄 Tosin eipä se juttu Hiasen nauramiseen kaatunut, myöhemmin osui arempaan paikkaan.
Kannattaa valita auto omia käyttötarpeita ajatellen ja suhtautua siihen ihan neutraalisti. Tietty harrasteautot ja muut silmäterät ovatkin asia erikseen. Jos ihminen on sisältä rikki ja huokuu pelkkää negatiivisuutta, siihen ei Jaguaarit pahemmin auta, ja vastaavasti terveellä itsetunnolla ja sosiaalisilla taidoilla varustettu mies voi hyvinkin herättää naisissa kiinnostusta vaikka alla olisi millainen kottero. Joillain naisilla voi olla jopa jonkinlaisia fetishejä jos miehen auto näyttää rujolta, yllä on paskaiset (lue: likaiset) työvaatteet jne. Tällaistakin olen joskus saanut kuulla.
Joka tapauksessa henkimaailman juttuja monesti molemmat. Autot ja naiset 😁Kyllä sä oot meinaan työntänyt kätesi kyynär päätä myöten sontaan kun Voorteilla ajelet. Ei ole meinaan yksi tai kaksi kertaa kun olen hiasella hinannut jokkis kaverien hajonneita ransitteja jonnekin huolto asemalle tai tien poskeen. Ja tuli muuten monta palkinto pokaalia kun ajoin Tarletilla ja Viestat sun muut saksan seisojat savusi radan varressa.
Mut jos olet saanut hame väeltä huomiota voortti kuskin leimasta huolimatta niin ei kai se ihmekään ole sun ikäiselle pitkän huiskealle kaikin puolin terveelle nuorelle miehelle. Toista se on kun ikää kertyy, hius raja ulottuu pää laelle ja keppana näkyy vähän vyötärölläkin.
Kauheat kilometri lukemat kyllä sun ransussa ollakseen voortti. Sällin Carinassa on taulussa 480tkm eikä meinaan koskaan ole tarvinnut tehrä sen kummempaa kuhan muistaa jako hihnan vaihdon, kerran vuoteen uudet relvac öljyt koneeseen, ja tietty jotain jarru paloja sun muuta kuluvaa osaa matkan varrella. Ja muutama neliö uutta peltiä ollaan saatu rätkiä kemppi liimalla. Mutta harvassa on autot mitä voi yllä pitää jopa opiskelia budjetilla ja nyt hänen työmatkat maanrakennustyömaalle on kuin rahaa laittaisi pankkiin.pääskyvuoren_jorma kirjoitti:
Kyllä sä oot meinaan työntänyt kätesi kyynär päätä myöten sontaan kun Voorteilla ajelet. Ei ole meinaan yksi tai kaksi kertaa kun olen hiasella hinannut jokkis kaverien hajonneita ransitteja jonnekin huolto asemalle tai tien poskeen. Ja tuli muuten monta palkinto pokaalia kun ajoin Tarletilla ja Viestat sun muut saksan seisojat savusi radan varressa.
Mut jos olet saanut hame väeltä huomiota voortti kuskin leimasta huolimatta niin ei kai se ihmekään ole sun ikäiselle pitkän huiskealle kaikin puolin terveelle nuorelle miehelle. Toista se on kun ikää kertyy, hius raja ulottuu pää laelle ja keppana näkyy vähän vyötärölläkin.
Kauheat kilometri lukemat kyllä sun ransussa ollakseen voortti. Sällin Carinassa on taulussa 480tkm eikä meinaan koskaan ole tarvinnut tehrä sen kummempaa kuhan muistaa jako hihnan vaihdon, kerran vuoteen uudet relvac öljyt koneeseen, ja tietty jotain jarru paloja sun muuta kuluvaa osaa matkan varrella. Ja muutama neliö uutta peltiä ollaan saatu rätkiä kemppi liimalla. Mutta harvassa on autot mitä voi yllä pitää jopa opiskelia budjetilla ja nyt hänen työmatkat maanrakennustyömaalle on kuin rahaa laittaisi pankkiin.Niin kyllähän Hiacet, Hiluxit, Carinat yms. ovat suorastaan legendaarisen kestäviä ja hienoa että myös Starletti kulki radalla, mutta en nyt lähtisi kollektiivisesti kaikkia Fordeja lyttäämään. Jos ajatellaan vaikka mun Transitia niin kyllä sen kanssa pärjää kun ei säikähdä niitä pikkuvikoja ja tollasta nyt vielä korjaa itsekin.
Hienoltahan se Mersun merkki näytti, mutta Vito oli kyllä se pahin murheenkryyni mitä olen omistanut. Noin 14kk aikana hinnasta suli kivasti pois ja korjauksiin meni sinä aikana varmaan reilut 1400€ 🙄 Hiacen omistin noin 10kk ja siihen meni muistaakseni noin 200 euroa sinä aikana. Kertaalleen öljynvaihto ja kävipä niinkin että viime talvena jopa Hiacen laturi tuli tiensä päähän ja kesällä akku simahti eikä ottanut enää latausta vastaan kun kerran unohdin valoisana perjantai-iltana valot päälle ja seuraavan kerran piti lähteä ajamaan vasta seuraavana maanantaina. Toistaiseksi olen ollut Transitiin ihan tyytyväinen mutta jos jotain ihan katastrofivikoja tulee niin ei muuta kun osina myyntiin ja muutamassa kuukaudessa tappiot on kuitattu 😄
Äläkä nyt vielä varhaiskeski-ikäisenä miehenä heitä pyyhettä kehiin pienen hiustenlähdön tai keskivartalolihavuuden takia. Ei muuta kun laitat hieman Menneniä poskille, vahaa Kasipätkä-Volvon maalipintaan ja hankit talveksi vaikka sellaset puuhelmi-penkinpäälliset niin eiköhän jonkun leidin pää käänny kun parhaassa iässä oleva mies ajelee kunnon premium-autolla 👍Mulla on kotopuolessa Belgiassa samanlainen W202 koppainen bensamersu kun sulla oli aikoinaan ja se on ihan ok auto kun tulee vuodessa todella vähän ajoa. Niin ja Belgian kaltaisessa EUROOPPALAISESSA maassa ei katsota hyvällä jos ihan ydinkeskustaan tunkisi jollain nokivasaralla 😬
Noin muuten oon tottunut vallan jenkkirautoihin, jotenkin noi Transitit, Sprintterit yms. ovat vähän "meh" kun on kerran kokenut sen V8-dieselin hörskytyksen ja välittömän väännön. Mut makuasioita tietty ja onhan noiden jenkki-pickuppien ylläpitokulutkin vähän eri luokkaa kuin Transitissa tai Hiacessa.
Tässä just viikolla pistin keulivan Silveradon liikennekäytöstäpoistoon kun ei se oikein pääse oikeuksiinsa kylmällä märällä asfaltilla. Talven yli ajelen Hummer H2:lla ja tietty aika paljon myös JyystaXin Cadillac Escaladella silloin kun se ei ole ajossa tai tolpalla 😊bicky_royal kirjoitti:
Mulla on kotopuolessa Belgiassa samanlainen W202 koppainen bensamersu kun sulla oli aikoinaan ja se on ihan ok auto kun tulee vuodessa todella vähän ajoa. Niin ja Belgian kaltaisessa EUROOPPALAISESSA maassa ei katsota hyvällä jos ihan ydinkeskustaan tunkisi jollain nokivasaralla 😬
Noin muuten oon tottunut vallan jenkkirautoihin, jotenkin noi Transitit, Sprintterit yms. ovat vähän "meh" kun on kerran kokenut sen V8-dieselin hörskytyksen ja välittömän väännön. Mut makuasioita tietty ja onhan noiden jenkki-pickuppien ylläpitokulutkin vähän eri luokkaa kuin Transitissa tai Hiacessa.
Tässä just viikolla pistin keulivan Silveradon liikennekäytöstäpoistoon kun ei se oikein pääse oikeuksiinsa kylmällä märällä asfaltilla. Talven yli ajelen Hummer H2:lla ja tietty aika paljon myös JyystaXin Cadillac Escaladella silloin kun se ei ole ajossa tai tolpalla 😊Niin varmasti tollainen Mersu on oikein hyvä tollaisena kaupunkiautona, sillä ei varmaan oikein jossain Belgian suurkaupungeissa katsota hyvällä, jos sinne tulisi jollain vanhalla Hiacella, vaikka siinä luotettavuudessa se Hiace varmasti ne Mersut voittaakin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Onhan noi jenkkipakut, jyystö-Truckit ym. vastaavat varmasti oikein miehekkäitä autoja ja sopii hyvin mm. sulle ja Makelle. Mutta kuten sanoitkin, niin varmasti ne ylläpitokulutkin kalliimmat kun noissa tavan pakuissa, eikä siinä luotettavuudessa ne jenkkipakut ja pick upit tuskin edes pärjää sille Hiacelle ja Hiluxille:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Jaa sä tosiaan meinaat ottaa sen keulivan Silveradon pois liikenteestä vai. Ehkä se ei kylmällä ja märällä asfaltilla lähde keulimaan niin hyvin kun kesälämpimällä:))))))))))))))))))))))))))))))))peris234 kirjoitti:
Niin kyllähän Hiacet, Hiluxit, Carinat yms. ovat suorastaan legendaarisen kestäviä ja hienoa että myös Starletti kulki radalla, mutta en nyt lähtisi kollektiivisesti kaikkia Fordeja lyttäämään. Jos ajatellaan vaikka mun Transitia niin kyllä sen kanssa pärjää kun ei säikähdä niitä pikkuvikoja ja tollasta nyt vielä korjaa itsekin.
Hienoltahan se Mersun merkki näytti, mutta Vito oli kyllä se pahin murheenkryyni mitä olen omistanut. Noin 14kk aikana hinnasta suli kivasti pois ja korjauksiin meni sinä aikana varmaan reilut 1400€ 🙄 Hiacen omistin noin 10kk ja siihen meni muistaakseni noin 200 euroa sinä aikana. Kertaalleen öljynvaihto ja kävipä niinkin että viime talvena jopa Hiacen laturi tuli tiensä päähän ja kesällä akku simahti eikä ottanut enää latausta vastaan kun kerran unohdin valoisana perjantai-iltana valot päälle ja seuraavan kerran piti lähteä ajamaan vasta seuraavana maanantaina. Toistaiseksi olen ollut Transitiin ihan tyytyväinen mutta jos jotain ihan katastrofivikoja tulee niin ei muuta kun osina myyntiin ja muutamassa kuukaudessa tappiot on kuitattu 😄
Äläkä nyt vielä varhaiskeski-ikäisenä miehenä heitä pyyhettä kehiin pienen hiustenlähdön tai keskivartalolihavuuden takia. Ei muuta kun laitat hieman Menneniä poskille, vahaa Kasipätkä-Volvon maalipintaan ja hankit talveksi vaikka sellaset puuhelmi-penkinpäälliset niin eiköhän jonkun leidin pää käänny kun parhaassa iässä oleva mies ajelee kunnon premium-autolla 👍Jormalla sitä ei selvästi vanhana Toyota-miehenä oikein taida luottoa riittää noita Fordeja ja muitakaan saksalaisvalmisteisia autoja kohtaan:)
Mutta ihmeen paljon oot kyllä joutunut sitten käyttämään sen Viton korjauksiin, kun ajattelin sitä että tollainen Mersu olisi pakunakin sellainen, josta omistajalla olisi pääasiassa vain hyvää kerrottavaa. Mutta nähtävästi se auton merkki ei sitten aina sitä takaa.
Varsinkin jos Hiaceen vertaa, niin halvalla oot kyllä päässyt ton Hiacen kanssa vuoden aikana, että ei ole Pääskyvuoren Jorma suinkaan turhaan sitä Hiacea ja sen luotettavuutta tällä palstalla kehunut:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Kyllähän se Jormakin onnistuu vielä varmasti sen naisen löytämään, kun pistää ykköset päälle, menneniä kasvoille ja laittaa Kasipätkän Volvon kuntoon, niin eiköhän siinä varmasti monienkin viiskymppisten naisten päät käänny, kun parhaassa iässä oleva mies ajelee tollaisella Premium-autolla:)DarkFear kirjoitti:
Jormalla sitä ei selvästi vanhana Toyota-miehenä oikein taida luottoa riittää noita Fordeja ja muitakaan saksalaisvalmisteisia autoja kohtaan:)
Mutta ihmeen paljon oot kyllä joutunut sitten käyttämään sen Viton korjauksiin, kun ajattelin sitä että tollainen Mersu olisi pakunakin sellainen, josta omistajalla olisi pääasiassa vain hyvää kerrottavaa. Mutta nähtävästi se auton merkki ei sitten aina sitä takaa.
Varsinkin jos Hiaceen vertaa, niin halvalla oot kyllä päässyt ton Hiacen kanssa vuoden aikana, että ei ole Pääskyvuoren Jorma suinkaan turhaan sitä Hiacea ja sen luotettavuutta tällä palstalla kehunut:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Kyllähän se Jormakin onnistuu vielä varmasti sen naisen löytämään, kun pistää ykköset päälle, menneniä kasvoille ja laittaa Kasipätkän Volvon kuntoon, niin eiköhän siinä varmasti monienkin viiskymppisten naisten päät käänny, kun parhaassa iässä oleva mies ajelee tollaisella Premium-autolla:)No Vitoa on tullut haukuttua koska se aiheutti harmia, mutta loppujen lopuksi kuluvia osia nekin olivat mitä hajoili. Ongelmana oli vain se, että itsellä ei ollut lämmintä työskentelytilaa talvella 2019 ja se että mulla ei esimerkiksi ole Star-laitetta tai kovin laajaa osaamista noiden vikakoodien kanssa. Vian hankaluudesta kertoo paljon se, että suutinvian takia se seisoi kolme päivää korjaamolla ja lasku oli reilut 800e, sitten siitä hankautui ruostunut jarruputki poikki kesken ajon ja sekin oli korjaamokeikka, jolloin huomasivat myös että molemmat etujouset olivat katki. Se oli reilun 600 euron keikka se. Elokuussa 2019 se meni katsastuksessa ajokieltoon tehottoman seisontajarrun takia. Punainen tarra lasiin ja pulinat pois. 😂 Se oli muuten yksi harvoista kerroista jonka onnistuin kääntämään voitoksi sen auton kanssa. Tuttu asentaja laittoi jarrut, laskutti 60e, myi käytetyn auton yritykselleni satasella ja mä taas myin sen eteenpäin muutaman satasen voitolla 😃 Viimeinen niitti oli se, kun viime vuonna suunnilleen näihin aikoihin Vito alkoi aina toisinaan päästämään sinistä öljynhajuista pakokaasua. Itse epäilin turbovikaa mutta luovutin ja vaihdoin Hiaceen vaikkakin vaihtohyvitys oli aika niukanlainen. Tosin se seisoi pitkälti yli toista kuukautta liikkeessä myynnissä ja hinta tippui viikko viikolta. Taisi tulla persnettoa siinä vaihtokaupassa molemmille.
Hiace nyt oli niin pelkistetty kuin olla voi, sen kanssa pärjäsi käytännössä ristipäämeisselillä sekä 10 ja 17mm lenkkiavaimilla 😂 Eipä niitä vikoja sen laturin lisäksi oikeastaan osunut kohdalle ja sekin oli tyyliin parin tunnin homma kotipihassa. Mutta alan miehenä tiesin milloin kannattaa laittaa eteenpäin sekin. Sanomattakin selvää on se, että myös Hiacen kanssa tapahtui arvonalenemaa. Eipä 2kk leimalla oleva Hiace enää samanarvoinen ollut kuin vuodeksi katsastettu.
Transit osuu jotenkin noiden kahden välimaastoon. Ei samanlainen sähköhirviö kuin Mersu, mutta toki Hiaceen verrattuna modernimpaa tekniikkaa, paremmin varusteltu ja ennenkaikkea hiljaisempi. Ja tän kanssa ei ole mitään stressiä kun ei ole pahemmin pääomaa kiinni eikä jonkun ruusupensaan tekemä naarmu tai peräkärryn aisan (heh) aiheuttama kolhu enää rumenna autoa paljoakaan 😁bicky_royal kirjoitti:
Mulla on kotopuolessa Belgiassa samanlainen W202 koppainen bensamersu kun sulla oli aikoinaan ja se on ihan ok auto kun tulee vuodessa todella vähän ajoa. Niin ja Belgian kaltaisessa EUROOPPALAISESSA maassa ei katsota hyvällä jos ihan ydinkeskustaan tunkisi jollain nokivasaralla 😬
Tässä just viikolla pistin keulivan Silveradon liikennekäytöstäpoistoon kun ei se oikein pääse oikeuksiinsa kylmällä märällä asfaltilla. Talven yli ajelen Hummer H2:lla ja tietty aika paljon myös JyystaXin Cadillac Escaladella silloin kun se ei ole ajossa tai tolpalla 😊Joo noi vanhat bensamersut on ihan kivoja autoja, mullakin oli just noita W202-mallisia parikin kappaletta. Uudempiin Mersuihin verrattuna olivat myös luotettavampia ja helppoja korjata itse. Sedan-korisena olivat vain aika epäkäytännöllisiä joten jouduin yhtenään seikkailemaan peräkärryn kanssa milloin missäkin.
No kyllähän joku jenkkipaku tai jyystö-truck olisi omalla tavallaan ihan kiehtova, mutta niitä pitää muistaa tankata aikas usein ja ajoneuvovero ja osien hinnat yms. ovat aika suolaisia.
Se on kyllä melkoinen tykki se keuliva Silverado! Muistan kun silloin parisen vuotta sitten keulittiin Myllyn parkkihallin ylimmässä kerroksessa, sait 25m rajan rikki ja silloin alkoi soimaan se Hog Wild musa https://www.youtube.com/watch?v=hpevyPrwIio&t Varmaan porukka vähän kattoi että mitä ihmettä ne tuolla säätää penis-tarra takalasiin liimattuna mut ei ainakaan mua haitannut, päinvastoin 😄
Mutta eipä se sun musta Hummerikaan hullumpi auto ole, ja nelivetoisena varmasti talvikeleillä paljon parempi ajettava kuin slikseillä ja ilokaasujärjestelmällä varustettu keuliva Silverado.peris234 kirjoitti:
No Vitoa on tullut haukuttua koska se aiheutti harmia, mutta loppujen lopuksi kuluvia osia nekin olivat mitä hajoili. Ongelmana oli vain se, että itsellä ei ollut lämmintä työskentelytilaa talvella 2019 ja se että mulla ei esimerkiksi ole Star-laitetta tai kovin laajaa osaamista noiden vikakoodien kanssa. Vian hankaluudesta kertoo paljon se, että suutinvian takia se seisoi kolme päivää korjaamolla ja lasku oli reilut 800e, sitten siitä hankautui ruostunut jarruputki poikki kesken ajon ja sekin oli korjaamokeikka, jolloin huomasivat myös että molemmat etujouset olivat katki. Se oli reilun 600 euron keikka se. Elokuussa 2019 se meni katsastuksessa ajokieltoon tehottoman seisontajarrun takia. Punainen tarra lasiin ja pulinat pois. 😂 Se oli muuten yksi harvoista kerroista jonka onnistuin kääntämään voitoksi sen auton kanssa. Tuttu asentaja laittoi jarrut, laskutti 60e, myi käytetyn auton yritykselleni satasella ja mä taas myin sen eteenpäin muutaman satasen voitolla 😃 Viimeinen niitti oli se, kun viime vuonna suunnilleen näihin aikoihin Vito alkoi aina toisinaan päästämään sinistä öljynhajuista pakokaasua. Itse epäilin turbovikaa mutta luovutin ja vaihdoin Hiaceen vaikkakin vaihtohyvitys oli aika niukanlainen. Tosin se seisoi pitkälti yli toista kuukautta liikkeessä myynnissä ja hinta tippui viikko viikolta. Taisi tulla persnettoa siinä vaihtokaupassa molemmille.
Hiace nyt oli niin pelkistetty kuin olla voi, sen kanssa pärjäsi käytännössä ristipäämeisselillä sekä 10 ja 17mm lenkkiavaimilla 😂 Eipä niitä vikoja sen laturin lisäksi oikeastaan osunut kohdalle ja sekin oli tyyliin parin tunnin homma kotipihassa. Mutta alan miehenä tiesin milloin kannattaa laittaa eteenpäin sekin. Sanomattakin selvää on se, että myös Hiacen kanssa tapahtui arvonalenemaa. Eipä 2kk leimalla oleva Hiace enää samanarvoinen ollut kuin vuodeksi katsastettu.
Transit osuu jotenkin noiden kahden välimaastoon. Ei samanlainen sähköhirviö kuin Mersu, mutta toki Hiaceen verrattuna modernimpaa tekniikkaa, paremmin varusteltu ja ennenkaikkea hiljaisempi. Ja tän kanssa ei ole mitään stressiä kun ei ole pahemmin pääomaa kiinni eikä jonkun ruusupensaan tekemä naarmu tai peräkärryn aisan (heh) aiheuttama kolhu enää rumenna autoa paljoakaan 😁Niin tollainen lämmin halli tai muu iso hyvä tila olisi tosi hyvä just autojen säilytystä ja korjausta varten varsinkin silloin talviaikaan. Varmaan noi korjaamot ottavat aika hyvää voittoa just siitä, jos auto joutuu seisomaan siellä korjaamolla useamman päivän ajan. Mutta hyvin silti, jos onnistuit myydä auton vielä voitolla eteenpäin:)
Hiace tosiaan ja varsinkin sen karvalakkiversio taitaa olla enemmänkin sellainen työauto, työkalu ja hyötyauto, kun mikään ns. brassailuauto, jonka mukavuudella, hienouksilla ja varustetasolla voisi leuhkia kavereille tai jolla olisi yhtä hyvä viedä naista treffeille kun sillä Mersulla tai Jaguarilla:) Vaikka olihan sullakin silti kysyntää naisten parissa siitä Hiacesta huolimattakin.
Ja eikös Hiacessa ole ainakin jossain malleissa varusteena jopa se radio:))))))))))))))))
Joo Transit varmaan menee just noiden välimaastoon, kun ei ehkä yhtä pramea kun se Vito, mutta varmasti parempi varustelutaso ja hiljaisempi kun se työkalumainen Hiace.
Mutta hyvin oot kyllä sen Hiacen kanssa pärjännyt, jos kerran pelkkä ristipäämeisseli ja lenkkiavaimet ovat riittäneet auton korjaamiseen:))))))))))))))))))) Joten ihan asiaa on Jorma täällä puhunut siitä Hiacesta ja sen edullisista ja yksinkertaisista korjauskuluista:)))))))))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 90649
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479